خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی معتبر
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

پنج شنبه 25 آبان 1396
ن : khashayars

خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی معتبر

خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی معتبر

امروزه اینترنت زندگی همه ما را را به گونه ای تغییر داده که بیشتر به سمت فعالیت های آنلاین گرایش پیدا کرده ایم. یکی از همین فعالیت ها خرید است. خرید آنلاین از فروشگاه های اینترنتی ما را به سمت خریدی آسان و آگاهانه سوق داده است.
همه میدانیم با شرایط پیش آمده در زندگی مدرن و مشغله های روزانه، فرصتی برای خرید در بازارهای شهر باقی نمی ماند بنابراین ترجیح می دهیم زمانی را که در اختیار داریم، صرف تفریح و رفع خستگی های روزانه کنیم.
ما هم مانند تمام مردم دنیا به دسترسی آسان به کالاهای مورد نیاز خود اهمیت می دهیم. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش فروشگاه های آنلاین، کمتر کسی بدون تحقیق و بررسی دقیق اقدام به خرید کالا می کند. همه ما قبل از خرید، تمام اطلاعات موجود را بررسی و با دیدی باز اقدام به انتخاب محصول مطلوب خود می کنیم. از این رو، هر روزه به تعداد کاربران و مشتریان فروشگاه های اینترنتی و آنلاین افزوده می گردد.
در فروشگاه های اینترنتی برخلاف فروشگاه های سنتی امکان خرید ۲۴ ساعته وجود دارد. هم چنین ابزارهایی مثل مقایسه با توجه به اطلاعات درج شده از محصولات، ما را به سمت انتخابی آگاهانه و صحیح در هر ساعت شبانه روز هدایت می کند .خرید و پرداخت آسان و همینطور بهره مندی از تخفیف های فوق العاده و گاها تکرار نشدنی از مزایای قابل توجه در خرید اینترنتی است.
نگاه ما در آلین وان:
فروشگاه اینترنتی آلین وان پلی است میان مشتریان و صدها تامین کننده و تولید کننده معتبر درکشور. پس از ثبت سفارش توسط مشتری، فعالیت آلین وان جدی تر می شود. در اینجا کنترل محصول و اطمینان از اصالت کالا توسط آلین وان انجام گرفته و محصول برای خریدار در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال می گردد.
هدف اصلی آلین وان رضایت مشتری است. اصالت، رقابت و سرعت، بنیان تفکر و عملکرد آلین وان هستند. ما در اینجا تلاش می کنیم تا تجربه ای از بهترین خرید آنلاین را برای شما رقم بزنیم.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،
:: برچسب‌ها: خرید اینترنتی, فروشگاه اینترنتی, خرید آنلاین, فروشگاه آنلاین,


پنج شنبه 25 آبان 1396
ن : khashayars

طراحی و اجرای کابینت خم و هلال

طراحی و اجرای کابینت خم و هلال

دکوراسیون داخلی منزل امروزه یکی از دغدغه های مهم تمام افراد دنیاست. امروز افراد به فضا و محیط خانه ای که در آن زندگی می کنند اهمیت زیادی میدهند و از نظر علم روانشناسی نیز ثابت شده است که فضای زنندگی میتواند از نظر روحی نیز در افراد تاثیر بگذارد. یکی از مهمترین بخشهای هر خانه ای آشپزخانه آن است، چرا که معمولا خانم خانه بیشترین وقت خود را در آن می گذارد. امروزه طراحی آشپزخانه و کابینت سبک ها و مدلهای اجرایی متفاوتی دارد.

شرکت فولکو با هدف ارتقاء سطح کیفی زندگی، فعالیت خود را در ضمینه طراحی حرفه ای کابینت و اجرای صفحات یکپارچه کورین در سطحی تخصصی و دیدی متفاوت آغاز نموده است.

این شرکت با بهره گیری از دانش روز دنیا و استفاده از افراد ماهر و متخصص توانسته است زمینه پاسخگویی به نیاز مشتریان را در زمینه دکوراسیون آشپزخانه فراهم آورد.

از جمله فعالیت های این شرکت می توان به طراحی و اجرای تخصصی کابینت هلال ، کلاسیک ، مدرن و … ) و اجرای صفحات کابینت ، روشویی های لوکس و مدرن اشاره کرد.

کلمات کلیدی:

کورین/قیمت کورین/قیمت کابینت/کابینت

۰۲۱۸۸۱۷۶۴۱۴

۰۹۱۲۷۹۳۶۳۸۶

طراحی و اجرای کابینت خم و هلال



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،
:: برچسب‌ها: طراحی کابینت, اجرای کابینت, قیمت کابینت, قیمت کورین,


سه شنبه 2 آبان 1396
ن : khashayars

فرصتی نو در عرصه دیجیتال مارکتینگ با بهیدو

فرصتی نو در عرصه دیجیتال مارکتینگ با بهیدو

 

همانطور که می دانیم بازاریابی اینترنتی یا «دیجیتال مارکتینگ» بیشتر از آن که یک تکنیک، یا ابزار خاص باشد، یک چتر  مفهومی است در برگیرنده ابزارهای مختلف بازاریابی که تنها زمانی می‌توان تعریفی دقیق از آن ارائه کرد که شناخت نسبتا جامعی از تکنیک‌ها و کاکرد ابزارهای آن داشته باشیم. به نظر می‌رسد که «دیجیتال مارکتینگ» پدیده‌ای نوظهور است، در حالی که بیش از دو دهه از تاثیر شگفت‌انگیز این زیرمجموعه قدرتمند مدیریت بازاریابی می‌گذرد. به لطف نمایان شدن تاثیر ارتباطات سریع و ارزان در فضای مجازی، کسب و کارهای ایران به سرعت در حال سوق دادنِ مسیر بازاریابی و تبلیغات خود به فضای دیجیتال هستند، جایی که به کمک ابزارهای فناورانه و اینترنت، هر کس با هر پیشینه و بودجه‌ای می‌تواند ارتباط سریع و ساده‌تری با مخاطبان خود برقرار کرده و در نهایت هزینه کمتری برای تبدیل آنها به مشتری بپردازد.

وقتی از «دیجیتال مارکتینگ» صحبت می‌کنیم منظور مجموعه فعالیت‌ها و ابزارهایی که است که به کمک فناوری و اینترنت کمک می‌کند فرایند بازاریابی و تبلیغات یک کسبک و کار، به شکلی کم‌هزینه، بهینه و تاثیرگذار  در فضای مجازی دنبال شود. برهمین اساس دیجیتال مارکتینگ را یک پازل چند تکه تصور کنید که تصویر کاملِ آن تنها از درست کنار هم قرار گرفتن قطعاتی شکل می‌گیرد که با شناخت و مدیریت صحیح ابزاراهای آن انجام شده باشد. «آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو» با با پشتوانه دانش تخصصی، تجربه‌ دهها پروژه موفق و تیم اجرایی کارآزموده در زمینه انجام فرایند بازاریابی اینترنتی در حوزه‌های مختلف اجرایی تخصص کامل دارد.

ویژگی برجسته «بهیدو» رویکرد تخصصی به کسب و کارها و صنایع مختلفی است که مشتریان بالقوه در فضای مجازی دارند. خدمات گردشگری از مهم‌ترین کسب و کارها و تجارت‌هایی است که با اولین ابزارهای ارتباطی فناورنه‌ای که در دسترس عموم قرار گرفت، نتایج تاثیرگذاری را در بهبود وضعیت فروش شاهد بود. اگرچه امروز رقابت در فضای مجازی برای ارائه دهندگان خدمات گردشگری فراتر و وسیع‌تر از چیزی است که بتوان مانند 10 سال پیش با ارسال چند پیامک ساده، از آن نتایج قابل پیش‌بینی گرفت، راهکارهای و ابزارهای قدرتمند‌تری پیش روی ارائه کنندگان خدمات سفر قرار دارد.

 «آژانس خدمات دیجیتال مارکتینگ بهیدو» با شناخت کامل این صنعت و رصد رقبای تجاری آن، ابتدا نیازسنجی دقیقی از جزئیات حوزه بازاریابی و فروش مشتریان خود بدست آورده، برنامه و چشم‌اندازی دقیق و کارآمد برای مشتریان خود تدوین می‌کند. بر همین اساس صرف نظر از این که مشتری تاکنون چه مسیری را در بازاریابی اینترنتی دنبال کرده، حتا اگر هیچ فعالیت مدونی را دنبال نکرده یا از هزینه‌کردهای قبلی نتیجه‌ی قابل انتظاری نگرفته باشد، فرایند بهبود یا یک طراحی سایت با کیفیت در حوزه گردشگری را در اولویت کار خود قرار می‌دهد و با ارائه یک برنامه جامع، سئو وب‌سایت شما را ارتقاء داده، خدمات شما را در صدر نتایج جستجو شده گوگل قرار خواهد داد.

بخش قابل‌توجهی از محتوای شبکه‌های اجتماعی تجربه‌های مردم از مسافرت‌ و زیرمجموعه‌های آنهاست، به‌همین دلیل اینستاگرام به شبکه اجتماعی تفریح و گردش و سفر معروف است. استفاده بهینه و درست از این پتانسیل ارزشمند محدود و منوط به ساختن یک اکانت و یا ایجاد یک صفحه نیست. برای بهره کافی گرفتن از قابلیت‌های شبکه‌‌های اجتماعی به شما کمک می‌کنیم یکی از مهم‌ترین قطعات پازل دیجیتال مارکتنیک یعنی «بازاریابی شبکه‌های اجتماعی» را در جای درست قرار دهید. بازاریابی شبکه‌های اجتماعی از دیگر خدمات آژانس بهیدو برای تمامی کسب و کارها خصوصا خدمات گردشگری و سفر است. تدوین استراتژی مناسب برای هر شبکه،  ایجاد رسانه‌ی اختصاصی، جذب و حفظ مخاطب واقعی و همچنین نحوه معرفی و ارائه صحیح خدمات از جمله فعالیت‌های اصلی بهیدو برای توسعه کسب و کار در شبکه‌های اجتماعی است.

در کنار همه این موارد بهیدو با شناخت کامل از تبلیغات اینترنتی، ارزش‌های شما را همسو با روند بازار، فعالیت رقبا و میزان بودجه‌ای که در اختیار دارید در رسانه‌های مختلف و به شیوه‌های متنوع در قالب کمپین‌های تبلیغات آنلاین منعکس می‌کند.  آژانس خدمات دیجیتال مارکتینگ بهیدو آماده است به عنوان مشاور، مجری و تأمین کننده زیرساخت‌‌های فعالیت شما در فضای مجازی، با افتخار بخشی از موفقیت تجاری شما باشد. تأیید این ادعا مشتریان ارزشمندی هستند که با افتخار از آنها به عنوان سرمایه و پیشنیه فعالیت خودمان یاد می‌کنیم و خواهیم کرد. جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،
:: برچسب‌ها: دیجیتال مارکتینگ, آژانس دیجیتال مارکتینگ, تبلیغات اینترنتی, بازاریابی شبکه‌های اجتماعی, سئو وب‌سایت, آژانس خدمات دیجیتال مارکتینگ, ,