معرفی قالیشویی کاردان
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

شنبه 21 ارديبهشت 1398
ن : khashayars

معرفی قالیشویی کاردان

معرفی قالیشویی کاردان

رعایت قواعد خاص و اصول قالیشویی بسیار حایز اهمیت می باشد چرا که رعایت این اصول سبب حفظ کیفیت اولیه فرش می شود. این مورد باید به صورتی انجام شود که منجر به از دست رفتن خصوصیات ساختمانی و ظاهری فرش نگردد. در عمل قالیشویی حفظ کیفیت و رفع آلودگی های فرش مورد توجه قرار دارد.

یکی از موارد مهم در امر قالیشویی، نوع شستشوی اصولی و استفاده از مواد شوینده مناسب می باشد که علاوه بر زدودن آلودگی و تمیزی فرش، در عین حال باید طراوت، رنگ و کیفیت فرش نیز حفظ شود. عدم آشنایی و رعایت اصول این کار، ضمن کاهش کیفیت و عمر فرش، به رنگ و بافت آن نیز آسیب وارد می کند. هر ساله با فرا رسیدن ایام نوروز و سال جدید، اغلب مردم تصمیم به خانه تکانی و شستشوی فرش های خود می گیرند. یکی از بخش های جدا نشدنی چیدمان منازل، فرش می باشد. همچنین قالی نیز به عنوان بخشی از فرهنگ دیرینه مردم ایران قلمداد می گردد. بر همین اساس تمیز بودن و نظافت آن از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. در گذشته اغلب مردم در خانه هایشان اقدام به شستن فرش و موکت می نمودند. این مورد علاوه بر مصرف زیاد آب، در بسیاری مواقع موجب کاهش کیفیت و رنگ آن می شد. با گسترش تکنولوژی، دستگاه های قالیشویی نیز در خود تحولات گسترده ای را دیدند. امروزه دستگاه های به روز  و مدرن، به راحتی و با روش های مختلف شستشوی موکت، فرش ماشینی و فرش دستباف را به صورت تخصصی و حرفه ای انجام می دهند و بدون وارد آوردن کوچکترین آسیب، آلودگی های موجود در سطح فرش را برطرف می سازند. قالیشویی ها با توجه به ساختمان و بافت هر فرش، مواد شوینده مناسب و روش مخصوص متناسب با شرایط فرش را به کار می برند. به عنوان نمونه، عمل شستشو و نظافت فرش ابریشمی باید با مراقبت و دقت زیادی صورت پذیرد.

ویژگی های و خصوصیات یک قالیشویی مناسب و با کیفیت

مواد شوینده مورد استفاده در قالیشویی در تهران بسیار حایز اهمیت می باشد. در این مورد غلظت، کیفیت و نوع مواد شوینده مهم و دارای اهمیت است. برخورداری از دستگاه های مکانیزه و مدرن نیز بسیار تاثیر گذار می باشد. چرا که روش شستشو متناسب با نوع فرش متغیر می باشد. به طور معمول با استفاده از دستگاه های مکانیزه، برای شستشوی فرش های ماشینی اقدام می شود. تجهیز قالیشویی به گرمخانه نیز یکی از ویژگی های مهم در این زمینه است. خشک کردن فرش در زیر تابش نور خورشید ضمن کدر شدن، بافت آن را نیز از بین می برد. در گرمخانه با استفاده از حرارت مشخص شده، فرش ها در دستگاه گرمخانه قرار گرفته و به نوبت و در زمان مناسبی فرآیند خشک شدن آن صورت می گیرد. برخورداری از واحد پشتیبانی نیز در این زمینه کمک شایانی در مورد مشکلات به وجود آمده در شستشوی فرش انجام می دهد.

عوامل تاثیر گذار بر هزینه قالیشویی

برآورد هزینه ها در قالیشویی بر حسب متر مربع اعمال می شود. به همین جهت هزینه ها بر اساس هر متر از فرش محاسبه می گردد. هزینه ها با در نظر گرفتن روش شستشو، نوع فرش و مواد شوینده مورد استفاده، متغیر می باشد. نرخ اصلی هزینه شستشوی فرش دستباف، ماشینی و موکت به وسیله اتاق اصناف معین و مشخص می گردد. امروزه قالیشویی در جردن ها علاوه بر شستشوی فرش، خدماتی همچون رنگرزی، رنگبرداری، ریشه زنی، رفوگری، شیرازه دوزی و رفع سوختگی فرش را ارایه می نمایند.

  شماره تماس :  77046706-021

آدرس سایت : www. carpetkardan.com



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


شنبه 21 ارديبهشت 1398
ن : khashayars

روش های نوین جلوگیری از اتلاف انرژی در سیستم های تاسیساتی

روش های نوین جلوگیری از اتلاف انرژی در سیستم های تاسیساتی

 

درعلم  تاسیسات از مواد و مصالحی به نام عایق برای کاهش تلفات حرارتی در سیستم های تاسیساتی استفاده می شود.

عایق کاری حرارتی لوله های موتور خانه

میزان اتلاف انرژی از سطح دیگ ، بویلر ، لوله ها ، کلکتورهای آب گرم ، مبدل ها ، دیگ های آب گرم ، منابع ذخیره آب و دیگر تجهیزات گرمایشی داغ بسیار چشمگر می باشد.

به همین علت عایقکاری لوله های موتورخانه یکی از ساده ترین راهها برای کاهش میزان انرژی تلف شده که در یک لوله ی 2 اینچی عایق نشده و در دما 100 درجه سانتیگراد برابر با 220 وات می باشد.

 

به همین دلایل، در کشور های پیشرفته به موضوع صرفه جویی انرژی اهمیت زیادی می دهند .

سیستم هایی که نیاز به عایق کاری دارند به سه بخش تقسیم میشود:

 

  • دامنه دمایی پایین ( 20 تا 75 درجه سانتی گراد ): خنک کننده ها، سیستم های اب سرد یا یخ و سیستم های صنعتی سرد کننده ها
  • دامنه دمایی متوسط ( 20 تا 350 سانتی گراد ): خطوط لوله، لوله کشی قدرتی، کوره ها، دودکش ها و...
  • دامنه دمایی بالا ( 350 تا 1000 درجه سانتی گراد و بالاتر): دستگاه های تولید برق، توربین ها، کوره ها از جمله ذوب اهن، سیستم های هواکش قدرتی و...

برای عایق کردن سیتم ها باید به چند مطلب توجه کرد نخست انتخاب عایق مناسب، دمای عملکرد سیستم  سپس محل قرار گرفتن سیستم، باید مشخص شود که درون ساختمان هست یا خارج از ساختمان به این دلیل  که ایا سیستم و عایق، نیاز به محافظت در برابر هوا، جو خورنده، اب و مواد شیمیایی، سواستفاده یا دیگر شرایط را دارد یا خیر.

نوسانات دمای محیط در انتخاب نوع و ضخامت عایق بسیار مهم خواهد بود

عایق کاری مناسب لوله ها بستگی به  ضریب تابش سطح، مقاومت در برابر بخار، ضخامت عایق، چگالی عایق دارد.

از اولین و بدیهی ترین راهکار های بهینه سازی سیستم گرمایشی و صرفه جوی مصرف انرژی عایقکاری اصولی لوله ها و تجهیزات موتورخانه که باعث کاهش 20 درصدی مصرف انرژی می شود پشم شیشه، پشم سنگ و همچنین مل و ماستیک از رایج ترین عایق ها و اصتلاحا سنتی گفته میشود ولی با پیشرفت صنعت عای کاری  عایق های الاستومتری، فوم های پلی یورتان ، ، و ...  را میتوان جایگزین عایق های سنتی و عایق کاری پربازدهی را اجرا و از هدر رفت انرژی پیشگیری کرد .

 

فوم های انعطاف پذیر الاستومر :

فوم های انعطاف پذیر وسلول بسته، فوم های نرم ساخته شده از لاستیک الاستومری  نام دارد. که به دو نوع EPDM  یا  NBR  تولید می شود. اینگونه  فوم ها، عایق سرد محسوب شده و مقاومت به نفوذ بخار بسیار بالایی دارد، به گونه ای که دیگر نیاز به پوشش بخار خارجی ندارند .

از این نوع عایق ها (الاستومری) در خطوط لوله های گرم و سرد مورد استفاده قرار می گیرد

استفاده از عایق های الاستومتری که هم در وقت و هزینه صرفه جویی بسیار می شود جایگزین مناسبی برای پشم شیشه می باشد

برای پارچه پیچی باید به مقدار لازم مل و چسب چوب و سریش در بشکه اب ریخته شود و کاملا مخلوط

 

عایق کاری با عایق الاستومری:

اگر چه عایق الاستومریک نسبت به عایق های سنتی متداول گرانتر است ولی به دلایلی مثل بی نیاز بودن به پوشش و مقاومت حرارتی بالا و همچنین مقاوم در برابر جدب رطوبت بسیار مقرون به صرفه می باشد

عایق های الاستومری در دو نوع لوله ای و پتویی تولید شده که ضخامت گوناگونی دارند وهمچنین برای چسباندن لبه ها از چسب مایع و برای درزگیری از چسب درزگیر استفاده می شود.

شرکت نوین تهویه کاسپین با هدف اصلاح و بهینه سازی مصرف انرژی اقدام به تأمین، تهیه، نصب و اجرای عایق الاستومریک EPDM (عایق الاستومری- فوم الاستومری)، کانال از پیش عایق شده PIR و فنولیک و کانال خرطومي فلکسیبل آلومینیومی یا کانال لوله فلکسی نموده است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


شنبه 21 ارديبهشت 1398
ن : khashayars

فروشگاه مرکزی نمایندگی کنون در ایران

فروشگاه مرکزی نمایندگی کنون در ایران

نمایندگی کانن طی سال های متوالی به عنوان قدرتمندترین و معتبر ترین شرکت در زمینه فروش محصولات کانن معرفی شده است و همواره به عنوان مرکز معتمد و منتخب مشتریان کانن مطرح شده است. تمامی محصولات عرضه شده در نمایندگی کانن با گارنتی خود کمپانی کانن و به صورت اورجینال می باشد. نمایندگی مرکزی کانن انجام دهنده ی کلیه ی خدمات فروش و پس از فروش مرتبط با محصولات کانن اعم از تعمیرات  و عیب یابی و آموزش استفاده بعد از خرید دوربین های عکاسی و فیلمبرداری , دستگاه های فتوکپی , پرینتر های تک کاره و چند کاره و اسکنر ها به مصرف کنندگان گرامی در ایران می باشد. مصرف کنندگان محترم محصولات کانن میتوانند با مراجعه به نمایندگی کانن حرفه ای ترین خدمات مرتبط با دستگاه خود را دریافت کنند. کلیه ی خدمات صورت گرفته در نمایندگی کانن توسط مهندسین و کارشناسان متخصص در زمینه های محصولات کانن بر اساس آخرین متد ها و استاندارد های جهانی صورت و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا صورت می گیرد. کارشناسان و مهندسین نمایندگی کانن به تمامی قطعات نرم افزاری وسخت افزاری محصولات کانن آشناییت دارند و بر آن ها تسلط کامل دارند و با بهترین ترفند ها محصولات کانن رو تعمیر و آموزش می دهند. خریداران محترم می توانند پیش از حضور در فروشگاه مرکزی کانن مشکلات و پرسش های احتمالی خود را به صورت تلفنی و از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت کانن با  کارشناسان آموزش دیده ما در دوره های کانن(در اروپا و زاپن) در میان بگذارند و مشاوره و راهنمایی های لازم را دریافت کنند. جهت تماس با نمایندگی کانن در ایران با شماره  02166857692  تماس حاصل فرمایید



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


شنبه 21 ارديبهشت 1398
ن : khashayars

طراحی سایت حرفه ای در شرکت بهپردازان

طراحی سایت حرفه ای در شرکت بهپردازان

شرکت طراحی سایت بهپردازان با طراحی بیش از پانصد سایت اینترنتی در زمینه های طراحی سایتهای فروشگاهی ، طراحی سایت بازاریابی شبکه ای و طراحی سایت خبری و غیره در سراسر جهان با بهره گیری از بروزترین تکنولوژی های طراحی سایت به همراه بهترین خدمات جانبی طراحی سایت نظیر بهینه سازی سایت، سئو، امنیت سایت و خدمات هاستینگ و طراحی سایت ریسپانسیو با افتخار در کنار شماست. همواره با تشکیل یک گروه متخصص توسعه دهنده وب در تلاشیم تا بتوانیم بهترین خدمات طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن موبایل و سئو و بهینه سازی و خدمات هاستینگ را به مشتریان شرکت خود ارائه نماییم. ما در شرکت طراحی سایت بهپردازان مدعی هستیم پیشروترین و بروزترین خدمات نرم افزاری را در سراسر جهان با هدف سرویس دهی بهینه با تشکیل کار گروه های مشاوره ، راهنمایی و توسعه کسب و کار ارائه می دهیم.

شرکت در بخش خدمات طراحی سایت بازاریابی شبکه ای می تواند تمام پلن های شما را بصورت کامل اجرایی کند و در طراحی سایت بازاریابی شبکه ای این شرکت نمونه کارهای زیادی برای ارائه دارد . در گذشته بدلیل باز نبودن فضای سایبری و عدم آگاهی مردم با وعده های شرکت های هرمی غیر مجاز، براحتی فریب خورده و پس از مدت کوتاهی پی به اشتباه خود برده ، ولی امروزه فضای جامعه بسیار بازتر شده و نسبت به آن زمان آگاهی های مردم بیشتر شده و شرکت های بازاریابی شبکه ای بدنبال اخذ مجوز رفته و با شیوه صحیح نت ورک مارکتینگ فعالیت خود را اقدام می نمایند. شرکت طراحی سایت بهپردازان موفق به دریافت و اخذ قرارداد در زمینه طراحی سایت بازاریابی شبکه ای موفق به اخذ پروژه و اجرای آن شده است.

برای طراحی سایت بازاریابی شبکه ای  در ابتدا باید نکات زیر را در نظر بگیریم :

 

- مجوزهای لازم برای طراحی سایت بازاریابی شبکه ای مجوزهای لازم را باید از وزارت صنعت و معدن گرفت.

- طراحی سایت بازاریابی شبکه ای غیر هرمی(در واقع طراحی این سایتها به گونه ای است در یک تجارت پر سود و دارای مجوزهای جمهوری اسلامی ایران وب سایت خودتان را طراحی می کنید)برای طراحی سایت بازاریابی شبکه ای وب سایت شما یک مجموعه فروشگاهی می شود که دارای پلن مجوزدار نت ورک مارکتینگ می باشد .

 

طراحی پلن مارکتینگ در طراحی سایت بازاریابی شبکه ای

 

اساسی ترین دلیلی که هر کسی را به انجام فعالیت بازاریابی شبکه ای ترغیب می کند پلن درآمد زایی یک شرکت در کنار محصول است ویژگی های سایت بازاریابی طراحی شده توسط ما:

طراحی و تحلیل پلن های اختصاصی از مبتدی تا پیشرفته - قابلیت مشاهده و تحلیل میزان رشد و توسعه فنی - داشتن کارایی بالا در انجام محاسبات با سرعت و دقت بالا - برخورداری از زیر ساخت های مدرن و پیشرفته برای جلوگیری از نفوذ خرابکار ها - مدیریت آسان و سریع اطلاعات بازاریاب ها، مدیران سیستم-سیستم جامع برای تحلیل و بررسی پورسانت ها، تسویه حساب ها- قابلیت گزارش گیری از تراکنش های مالی، سفارشات به صورت ماهانه و سالانه-مدیریت سفارشات و خرید های ثبت شده از سوی کاربران-نمایش درختی و خطی شبکه -سیستم فروشگاهی جامع در عین حال ساده برای راحتی کار کاربران-سیستم فروشگاهی با فیلتر های مختلف برای محصولات-امکان تعریف ویژگی های متعدد برای محصولات مانند رنگ، سایز، برند، وزن و ...-مدیریت کامل محصولات اعم از ویرایش و حذف آن ها-امکان ثبت سفارشات و خرید محصولات به صورت آنلاین و آفلاین-گزارش گیری از میزان فروش و سفارشات به صورت نموداری-قابلیت اجرا موارد فوق بر روی موبایل



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


شنبه 21 ارديبهشت 1398
ن : khashayars

فروشگاه اینترنتی آهن آل

فروشگاه اینترنتی آهن آل

آهن آل فعالیت حرفه ای خود را در زمینه تولید و فروش بست های داریستی در سال ۱۳85 آغاز نموده و در ادامه به منظور اطلاع رسانی شفاف و فروش آنلاین انواع آهن آلات و قطعات، سایت حاضر را تحت عنوان آهن آل تاسیس نمود.

مهم ترین فعالیت ها :
•  فروش انواع بست داربستی، لوله داربست، اتصالات داربست، میلگرد، تیرآهن، ورق سیاه، نبشی، ناودانی، پروفیل، ورقهای آلیاژی و صنعتی، ورق های روغنی، گالوانیزه،استنلس استیل، انواع آهن آلات ساختمانی و صنعتی، بست سیم بکسل، کرپی،
•  تامین کننده تمامی قطعات و آهن آلات مورد نیاز سازمانها ونهادهای دولتی، شرکتهای خصوصی و اشخاص
•  هماهنگ کننده با باربری قابل اعتماد و امین جهت ارسال بار خریداری شده توسط مشتری
•  پایینترین قیمت بازار
•  بهره گیری از یک تیم قوی در عرصه فروش انواع آهن آلات
•  ایجاد شبکه اجتماعی جهت اطلاع رسانی اخبار آهن آل

در حال حاضر آهن آل با تکیه بر توان تولید داخل و بهره گیری از نیروهای حرفه ای در عرصه تولید قطعات، عزم راسخ دارد که تولید خود را بسیار گسترده تر نموده و بتواند از تمامی رقبای خارجی پیشی بگیرد.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


شنبه 21 ارديبهشت 1398
ن : khashayars

بررسی سایت های نیازمندی و آگهی رایگان

بررسی سایت های نیازمندی و آگهی رایگان

شاید چندین سال پیش برای راه اندازی یک کسب و کار داشتن یک مغازه و یا دفتر کار به تنهایی کافی بود و در یک شهر شاید یک شغل خاص کمتر از انگشتان یک دست یافت می شد. اما هر چه جلوتر رفتیم فروشگاه ها، مغازه ها و دفاتر بیشتری به وجود آمد. به عنوان مثال اگر چند سال قبل در یک شهر کوچک نیاز به یک فروشگاه محصولات کامپیوتری داشتیم باید به یک مجتمع تجاری که چندین فروشگاه کامپیوتری در آنجا بود می رفتیم اما اکنون در هر خیابان چندین فروشگاه کامپیوتری یافت می شود. به قول معروف "دست توی کار زیاد شده!".

امروزه برای اینکه بتوانید در کسب و کار خود موفق شوید چندین راه وجود دارد. خدمات بهتری ارائه دهید، خلاقیت و ایده ای جدید در شغل مورد نظر داشته باشید، تبلیغات مناسب انجام دهید و...

روش های گوناگونی برای انجام تبلیغات موثر وجود دارد. تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات در رادیو، تبلیغات در روزنامه و مجلات، تبلیغات محیطی و بیلبورد و... از جمله روش های تبلیغاتی هستند که بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. اما با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ارتباطات شاید یکی از بهترین شیوه های تبلیغاتی، تبلیغات اینترنتی باشد.

تبلیغات اینترنتی به استفاده از اینترنت به عنوان یک کانال و وسیله ارتباطی برای ارسال تبلیغات در محیط اینترنت اشاره دارد. تبلیغات اینترنتی در حال حاضر یکی از بهترین روش های تبلیغاتی است، زیرا در سال های اخیر عموم مردم مدت زمان زیادی را در محیط اینترنت صرف می کنند و در این بین به دنبال نیازهای خود نیز می گردند و محصولات و خدمات مورد نیاز خود را در سایت های مختلف جستجو و مقایسه کرده و بهترین گزینه را انتخاب می کنند.

چند سالی است که سایت هایی برای انجام تبلیغات کسب و کارها به صورت رایگان با عناوینی چون سایت نیازمندیها و یا سایت آگهی رایگان فعالیت می کنند. صاحبان مشاغل با ورود به این سایت ها و درج آگهی رایگان در آنها به تبلیغات کسب و کار خود می پردازند و مشتریان با جستجو در این سایت ها و یا جستجو در موتورهای جستجو نظیر گوگل، آگهی ها را مشاهده کرده و خدمات و یا محصولات مورد نیاز خود را انتخاب می کنند.

معرفی سایت آگهی مکس

آگهی مکس یک سایت آگهی و نیازمندی عمومی است که به همراه اپلیکیشن برای خرید و فروش و تبلیغات رایگان و هدفمند ارائه شده است. در آگهی مکس به راحتی تبلیغات کنید، بخرید، بفروشید و لبخند بزنید.

تبلیغات کسب و کار، خرید و فروش اجناس نو و دست دوم، املاک، استخدام و کاریابی و ... به سادگی و به رایگان در آگهی مکس

 

امکانات سایت و اپلیکیشن آگهی مکس

خرید و فروش بی واسطه لوازم نو و دست دوم

ثبت آگهی و تبلیغات مشاغل

ثبت آگهی استخدام

امکان ارسال آگهی رایگان از سراسر کشور

امکان ثبت آگهی بدون نیاز به ثبت نام و ایمیل

امکان اشتراک گذاری آگهی در شبکه های اجتماعی

ثبت آگهی در صفحه اینستاگرام سایت

نمایش آگهی در سایت و برنامه

دسته بندی و موضوعات مناسب

پروفایل شخصی آگهی دهنده و نمایش سایر آگهی های هر شخص در سایت

تفکیک آگهی بر اساس استان ها

جستجوی پیشرفته

ثبت نظرات و سیستم امتیازدهی آگهی

امکان ثبت آگهی ویژه لینکدار

امکان کسب درآمد و همکاری در فروش



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


شنبه 14 ارديبهشت 1398
ن : khashayars

رفع مشکل سردرد و بهترین متخصص مغز و اعصاب

رفع مشکل سردرد و بهترین متخصص مغز و اعصاب

سردرد یک بیماری شایع و نا توان کننده است که زندگی فرد را تحت تاثیر خود قرار می دهد، میگرن به دلیل تکرار شونده بودن باعث ایجاد اختلال در زندگی روزمره فرد مبتلا به سردرد می شود، نکته قابل اهیمت این است که بسیاری از سردردها پیشرونده هستند و با گذشت زمان به شدت آن اضافه می شود، این سردردها در بدو ظهور باید درمان شوند چراکه با گذشت زمان به درمان مقاوم می شوند و درمان این سردردها سخت تر می شود. و طول درمان و هزینه درمان هم به طبع  با گذشت زمان بیشتر می شود. به همین دلیل به بیماران مبتلا به سردرد پیشرونده اکیدا توصیه می شود که به یک متخصص مغز و اعصاب مراجعه نمایند تا پزشک با معاینه بیمار نوع سردرد را تشخیص داده و خطرات آنرا بررسی نماید و اقدامات درمانی را برای بیمار آغاز نماید.

این روزها بیماری سردرد شیوع پیدا کرده است و بسیاری از بیماران با خود فکر می کنند که سردرد تنها یک بیماری است که نامش "سردرد" است ولی از نظر پزشکی سردرد انواع مختلفی دارد که گاهی منشا این سردرد ها در ناحیه سر بیمار است که ممکن است شامل سردردهای خطرناک شود و می تواند علت نورولوژی داشته باشد و گاهی هم معلول و علامت یک مشکل در بدن می باشد.

سردرد انواع گوناگونی دارد و دلایل زیادی برای پدیدار شدن آن وجود دارد.سالها پیش طی تحقیقاتی ما متوجه شدیم به دلیل پیچیده بودن علائم سردردها و گستردگی بیماریهای مغز و اعصاب، تشخیص و درمان سردرد در بسیاری موارد با مشکل مواجه می شود و بیمارانی را میدیدیم که پس از گذشت چند سال تحمل سردرد و مراجعه به بهترین متخصص مغز و اعصاب هر شهر، درمان صحیح و کارآمد برای درمان سردرد بیمار تجویز نشده است و بیمار ناچار به تحمل چندین سال سردرد است.

این مشکل علی الخصوص در درمان سردرد میگرنی به چشم می خورد و به بیمار گفته می شود که برای درمان میگرن کاری نمی توان کرد و فقط با مصرف داروهای مسکن و ... می توان سردرد را کاهش داد، این در حالی است که به لطف پیشرفت تکنولوژی در سالهای اخیر درمان های جدیدی برای میگرن ابداع شده است و در کشورهای پیشرفته بکار گرفته می شود و اینجا بود که کلینیک فوق تخصصی سردرد را تاسیس کردیم و مفتخریم که با سابقه چند ساله و بکار گیری جدیدترین درمان سردرد در اروپا آماده خدمتگزاری به بیماران عزیز هستیم و با هدف ریشه کن کردن انواع سردرد و میگرن قدمی بزرگی برداشتیم.

در ابتدای مراجعه بیمار مبتلا به سردرد شرح حال تهیه می شود و در صورت نیاز با استفاده از تجهیزات موجود در کلینیک سردرد (نوار مغز، سونوگرافی داپلر عروق مغز و ...) به تشخیص نوع سردرد می پردازیم و درنهایت توسط پزشک متخصص مغز و اعصاب (فوق تخصص سردرد) به مقایسه روشهای درمان میگرن می پردازیم و بهترین درمان سردرد میگرن را بسته به شرح حال بیمار انتخاب می کنیم.

متاسفانه در کشور ما بر خلاف بسیاری از کشورهای پیشرفته متخصصین مغز و اعصاب از فرهنگسازی در پیشگیری از بیماریها نقشی  ایفا نمی کنند ولی دربسیاری موارد قبل از ظهور سردرد با رعایت نکاتی ساده که در بالا به آن اشاره کردیم می توان از بیماری سردرد جلوگیری کرد.

هدف اصلی ما پیشگیری از سردرد است، تحقیقات نشان می دهد در بعضی بیماران شیوه زندگی غلط یا عادتهای غلط در زندگی باعث بروز سردرد در طولانی مدت می شود، به عنوان مثال در این تحقیقات به نوشیدن مقدار کافی آب در شبانه روز،رعایت یک رژیم غذایی مناسب، کاهش استرس در زندگی، جلوگیری از فعالیت بیش حد بدنی و ... جهت پیشگیری از سردرد اشاره شده است.

 

.

.

.

این متن یک رپرتاژ آگهی بوده و ما هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت آن بر عهده سایتی است که در داخل متن رپرتاژ لینک شده است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


جمعه 6 ارديبهشت 1398
ن : khashayars

کاربردهای سود پرک

کاربردهای سود پرک

 

کاربرد های متنوع از سود پرک

سود پرک که یک ماده ی قلیایی بسیار قوی است و در واکنش های شیمیایی نیز بسیار توانمند نشان می دهد، در صنایع مختلف کاربرد های متنوع و حساسی پیدا کرده است. سود پرک یا همان کاستیک سودا در خانواده ی محصولات بازی از جمله واکنش گر سریع تر و قوی تری نسبت به باقی باز ها می باشد. سود پرک در حالت محلول در آب، ثبات خوبی دارد تا آنجا که در این حالت می توان آن را ذخیره سازی و حتی جا به ‌جا کرد. همچنین در کاربرد های صنعتی از سود پرک، فرآورده های جانبی نامطلوبی مانند دی اکسید کربن و یا دیگر کربنات ها تولید نمی شود.

از جمله کاربرد های عمده از سود پرک در صنایع مختلف می‌ توان به صنایع تولید آلومینیوم، صنایع کاغذ سازی، بازیافت کاغذ، تصفیه آب و غیره اشاره کرد. سود پرک همچنین می تواند ماده ی اولیه ی خوبی در تولید بسیاری از محصولات باشد. مانند: حلال ‌ها، الیاف مصنوعی، چسب ها، علف‌کش‌ ها، رنگ سازی، سفید کننده ها و غیره. از سود پرک حتی در صنایع داروسازی نیز استفاده می شود. مانند: تهیه ی داروی آسپرین. از دیگر کاربرد های سود پرک می ‌توان به صنایع صابون سازی، مواد شوینده، صنایع نفت و گاز، سرامیک و... اشاره کرد. و همچنین از جمله کاربرد سود پرک در فرآیند خنثی سازی اسید ها در پساب های صنعتی است.

در ادامه به برخی از این کاربرد های سود پرک در صنایع به حالت جامع‌ تری اشاره می کنیم.

1

کاربرد سود پرک در تولید مواد شیمیایی

در حدود ۴۰ درصد از سود پرک تولید شده در سطح جهان به منظور یک ماده ی اولیه در فرآیند تولید طیف وسیعی از محصولات شیمیایی استفاده می شود. محصولاتی مانند: تولید صابون و مواد شوینده با کاربرد های خانگی و صنعتی و همچنین انواع سفید کننده های کلری که حاوی آب ژاول می ‌باشند. این محصول از ترکیب سود سوزآور و کلر به دست می ‌آید.

محصولات لوله بازکن که در جهت استفاده از خاصیت واکنش پذیری سود پرک از سود سوزآور در ترکیبات خود استفاده می ‌کنند. این طیف از محصولات با تبدیل چربی ها و مواد روغنی انسداد کننده ی لوله ها به مواد صابونی شکل محلول در آب، موجب باز شدن لوله ها می گردند.

2

کاربرد سود پرک در داروسازی

کاربرد های متنوعی از کاستیک سودا در صنایع داروسازی وجود دارد که عام ترین آنها به تولید انواع مسکن های ساده مانند: آسپرین، مواد ضد انعقاد و همچنین دارو های ضد تصلب شرائین اشاره کرد.

3

کاربرد سود پرک در صنایع تولید کاغذ

در فرآیند استخراج خمیر کاغذ در روش‌ های سولفات و سولفیت که به حذف لیگنین می انجامد، از سود مایع استفاده می شود. در دیگر موارد استفاده، در صنایع کاغذسازی می ‌توان به استفاده از سود پرک در فرآیند کرافت اشاره کرد. همچنین در بازیافت کاغذ های باطله، به جهت حذف جوهر، از سود پرک استفاده می کنند.

4

کاربرد سود پرک در تولید ابریشم مصنوعی

در روند تولید ابریشم مصنوعی، به جهت ایجاد استحکام لازم و همچنین براقی مطلوب در سلولز قلیایی تولید شده، از سود مایع استفاده می شود.

5

کاربرد سود پرک در آلومینیوم سازی

در مسیر خالص سازی سنگ معدن بوکسیت که حاوی مقدار قابل توجهی از آلومینا می باشد، از محلول سود پرک استفاده می گردد. و همچنین در فرآیند نهایی تولید، به ‌منظور براق کنندگی آلومینیوم نیز از سود پرک استفاده می‌ کنند.

7

کاربرد سود پرک در صابون سازی

صابون که یک ماده ی حلال در آب است، در اثر واکنش چربی ها با کاستیک سودا به دست می ‌آید. سود مایع می تواند چربی ها را تبدیل به صابون نماید که حلال در آب و با خاصیت شویندگی هستند.

8

کاربرد سود پرک و صنایع غذایی

سود پرک در عمل آوری زیتون در مسیر شیرین کردن زیتون استفاده می شود. در تولید نوعی چربی شور که باعث خاصیت تردی می شود، استفاده می شود. در جدا کردن پوست سیب زمینی و گوجه فرنگی و سایر میوه ها در صنایع تولید کنسرو و به جهت جلوگیری از رشد کپک ها و باکتری ها در برخی از مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

9

کاربرد سود پرک و تصفیه آب

به جهت کنترل میزان اسیدیته آب در تصفیه خانه های آب و فاضلاب و همچنین به جهت حذف فلزات سنگین از آب می توان از سود پرک استفاده کرد.

10

 

سود پرک و جایگزینی به جای سودا اَش

سابقاً سودا اش یک ماده ی بسیار پر کاربرد در صنایع شیشه سازی و کاغذ سازی بوده است. کیفیت پایین سودا اش در مسیر ترکیبات شیمیایی، روش ‌های سخت در تهیه ی آن و هزینه ی بالایی که داشت باعث شد تا صنعتگران به فکر جایگزینی مناسب‌ تر به جهت این ماده باشند. کاستیک سودا یا سود سوزآور، همان جایگزین مطمئن و مناسب و خوش قیمت تر است که به منظور جایگزینی برای سودا اش استفاده می شود.

 

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و سایتی که لینک آن درون متن قرار گرفته عهده دار مسئولیت می باشد.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


جمعه 6 ارديبهشت 1398
ن : khashayars

ماشین آلات تولید و فرآوری تخمه

ماشین آلات تولید و فرآوری تخمه

تخمه آفتاب­گردان یکی از دانه­های پرمصرف بین ما ایرانیان است که امروزه تولید و فرآوری این تخمه­ها به علت مصرف بالا و آسانی فرآیند بسیار گسترش یافته است. شما برای تهیه­ی تخمه­های خام آفتاب­گردان تنها کافی است چند دانه تخمه را داخل خاک بکارید و منتظر بمانید. پس از چندی گل آفتاب­گردان به سادگی و زیبایی هرچه تمام­تر سر از خاک بیرون آورده و تنها با آبیاری مناسب و بدون نیاز به تکنیک خاصی می­توانید حجم انبوهی از آن­ها را در زمین خود داشته باشید. پس از آن با داشتن چند دستگاه ساده و راه­اندازی یک خط تولید تخمه در یک کارگاه کوچک، می­توانید تخمه­های بوداده و طعم­دار خود را مطابق با سلیقه­ی تمامی آحاد جامعه به بازار عرضه کنید. تولید و فرآوری تخمه علاوه بر تامین نیاز بازار به خصوص در کشور ما که طرفدار زیادی هم دارد، می­تواند تا حد خود به افزایش اشتغال در کشور کمک کرده و سر سفره­های ایرانی نان بیاورد.

مراحل تولید

تولید و فرآوری دانه­های تخمه آفتاب­گردان و همچنین انواع دیگر تخمه­ها، دارای مراحل مختلفی است که در دستگاه­ها متنوع خط تولید انجام می­شود. به طور کلی این مراحل را می­توان به دو دسته­ی مختلف تقسیم کرد.

تمیزکاری یا Seed cleaning: مرحله­ی اول شامل تمیزکاری و جداسازی تخمه­هاست. در این مرحله، سایز دانه­ها و میزان تراکم آن­ها یا در واقع توپر یا توخالی بودن آن­ها اندازه­گیری و مشخص شده و دانه­ها بر این اساس جدا می­شوند. جداسازی دانه­ها بسته به تمایل و درخواست مشتری شما می­تواند شامل دستگاه­های ساده صرفا جهت جدا کردن دانه­ها نامرغوب بوده یا شامل چندین دستگاه تولید تخمه جهت جداسازی و سایزبندی دقیق دانه­های تخمه جهت مصارف صادراتی باشد. همچنین در این فرآیند دانه­های نامرغوب از بقیه­ی دانه­­ها جدا شده و وارد ضایعات می­شوند. دانه­های مرغوب باقیمانده جهت انجام سایر عملیات­ها، وارد مرحله­ی بعد می­شوند.

فرآورش یا seed treating: این مرحله شامل چند مرحله از عملیات­های مختلف بوده و تخمه­ها مرغوب و دارای سایزها و تراکم­های یکسان و یکنواخت را تا مرحله­ی بسته­بندی و فروش آماده می­کند. دانه­های آفتاب­گردان معمولا در دمای پایین خشک شده و در درجه حرارت بالا پخته می­شوند. حرارت­دهی در هر یک از این دو بخش می­تواند از طریق گاز طبیعی مایع یا بخار آب باشد. بسته به پارامترهای کنترل­کننده­ی فرآیند، با استفاده از تنظیم شیر بخار آب می­توان درجه­ حرارت اولیه مورد نیاز را به دستگاه اعمال کرد.

ساختار و عملکرد خط تولید و فرآوری تخمه آفتاب­گردان:

خط چندمنظوره­ی پخت دانه­های آفتاب­گردان شامل بخش­های خوراک­دهی، پخت، خنک­سازی، بخش مواد و  بخش لرزاننده یا ویبراتور است. تمامی این بخش­ها به صورت عایق و ایزوله بوده که باعث می­شود بهداشت مواد تولیدی رعایت شده و محصول سالم به دست مشتری برسد. بخش پخت، شامل اجزائی مانند خوراک­دهی و ورود دانه­های تخمه آفتاب­گردان، دستگاه پخت یا بو دادن تخمه­ها، و همچنین دیگر دستگاه­ها و ماشین­آلات لازم است. یک خط تولید مناسب باید دارای طراحی انسانی، کاربری آسان، بازده تولید بالا و هدررفت یا اتلاف انرژی کم باشد. در این صورت است که شما می­توانید در بازار پرتراکم و رقابتی امروز، گوی سبقت را از رقبای خود بربایید. پس علاوه بر هزینه­ی خرید خط تولیدتان، به موارد ذکر شده نیز توجه کنید. همینطور دستگاه­های خط تولید شما باید دارای جنس مرغوب بوده و حداقل نیاز به هزینه­های تعمیر و نگهداری را داشته باشند.

پس از پخت تخمه­های آفتاب­گردان، شما می­توانید با طی مراحل طعم­دهی تولیدات خود را به دست مصرف­کننده برسانید، و یا این که دانه­های پخته آفتاب­گردان را جهت تولید کره دانه­ی آفتاب­گردان وارد مراحل دیگری کنید. هر دوی این بیزینس­ها، از جمله کسب و کارهای پرسود در زمینه تخمه آفتاب­گردان هستند که بسته به منطقه­ی جغرافیایی خود و شرایط بازار می­توانید یکی یا حتی هر دو را به عنوان بیزینس خود انتخاب کنید.

شرح مراحل:

پوست­کن: این ماشین پوست تخمه­ها را از دانه­های داخل آن­ها جدا می­کند. اگر این دستگاه دارای یک الک باشد، به آن پوست­کن یا scalper و اگر دارای دو الک باشد، به آن تمیزکننده­های سخت یا rough cleaners گویند. این دستگاه دارای صفحه­ی لرزاننده یا چرخنده بوده به طوری که به پوست­های جداشده از دانه­ها اجازه­ی عبور و جداسازی را بدهد.

مرحله پخت: در این دستگاه دما با استفاده از گاز طبیعی یا از طریق تماس بخار آب با دانه­های آفتاب­گردان، به تخمه­ها اعمال شده و تخمه­ها پخته می­شوند. اگر جهت گرمادهی از بخار آب استفاده شود، پس از آن لازم است تا تخمه­ها در حرارت کم خشک شوند تا بخار آب میعان شده روی سطح آن­ها از بین رفته و عمر مفید آن­ها افزایش یابد. پس از پخت اگر تمایل داشته باشید که تخمه­ی بوداده به بازار عرضه کنید، تخمه­ها باید وارد دستگاه دیگری شده و بوداده شوند.

مرحله طعم­دهی: در این مرحله طعم­دهنده­های مختلف از جمله نمک، فلفل، سرکه، آبلیمو یا دیگر طعم­دهنده­های مورد نیاز به تخمه­های آفتاب­گردان اعمال شده و تخمه­ها طعم­دار می­شوند. دقت کنید که در کسب و کار شما، در کنار رعایت بهداشت و مناسب بودن هزینه، طعم و مزه تولیدات شما مهم­ترین عاملی است که مشتری­ها را به سمت خرید از شما سوق می­دهد. بنابراین باید دقت لازم را در این مرحله به کار بندید. همچنین یکی از مهم­ترین مراحلی که می­توانید در آن با استفاده از ابتکار و خلاقیت، محصول جدیدی به بازار عرضه کرده و جای خود را در بازار پیدا کنید همین مرحله است.

خشک کن: در این مرحله نیاز است تا رطوبت ناشی از مرحله­ی طعم­دهی که ممکن است روی سطح تخمه­های آفتاب­گردان یا دیگر تخمه­های شما ایجاد شده باشد، از آن زدوده شود. این مرحله معمولا با عبور هوا از لابه لا و روی تخمه­ها انجام می­شود تا علاوه بر زدودن رطوبت ناشی از مرحله­ی طعم­دهی، حرارت ناشی از مرحله­ی پخت را هم از بین برده و تخمه­ها را خنک و آماده­ی بسته­بندی کند.

بسته­بندی: آخرین مرحله از مراحل بیزینس شما، مرحله­ی بسته­بندی است. این مرحله اگرچه ساده به نظر می­رسد، ولی یکی از عوامل مهم در افزایش فروش شماست. بسته­بندی باید کلیه اطلاعات لازم از قبیل نام محصول، تاریخ تولید و انقضا، قیمت، طعم محصول بسته­بندی شده، ترکیبات موجود در آن، میزان مواد معدنی و کالری و دیگر اطلاعات لازم را به مشتری منتقل کند. علاوه بر آن باید چشمگیر بوده و با ایجاد حس خوشایند در مشتری، او را به سمت خرید محصول شما از میان سایر محصولات مشابه موجود در فروشگاه سوق دهد.

منابع:

http://agritech.tnau.ac.in/seed_certification/seed_processing_equipments.html

https://ir.library.msstate.edu/bitstream/handle/11668/13892/1972-05-GreggPlanning.pdf?sequence=1&isAllowed=y

http://www.kuipers.nu/nuts-and-seeds

 

 

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و سایتی که لینک آن درون متن قرار گرفته عهده دار مسئولیت می باشد.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


پنج شنبه 5 ارديبهشت 1398
ن : khashayars

شیمیایی آمازون معتبرترین فروشگاه اینترنتی مواد شیمیایی تحقیقاتی

شیمیایی آمازون معتبرترین فروشگاه اینترنتی مواد شیمیایی تحقیقاتی

این روزها خرید مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی اورجینال با توجه به افزایش نرخ دلار،  به دغدغه اصلی دانشجویان، محققان و واحد های D& R شرکتها تبدیل شده است.

از دیگر مشکلات موجود ،افزایش قیمت مواد شیمیایی شرکت مرک آلمان و بعضا ً عدم اطمینان از اصل بودن مواد شیمیایی موجود در داخل، می باشد.

پازل صنعت رنگ ایران بدون تکه گمشده تحقیقات هرگز کامل نمی شود ولزوم تحقیق در صنعت رنگ مطابق با تکنولوژی روز دنیا برای ارائه تکنیکهای نو اجتناب ناپذیر است لذا دسترسی به مواد شیمیایی تخصصی در مقیاس آزمایشگاهی برای انجام پروژه تحقیقاتی بسیار حائز اهمیت می باشد.

برای خرید آنلاین مواد شیمیایی اصل چه کار باید انجام دهیم؟

فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی آمازون تله ،وبسایت بسیار قدرتمندی است که مواد شیمیایی اصل را در مقیاس تحقیقاتی در اختیار شما قرار می دهد.

 آمازون تله راه حل دستیابی به برندهای جهانی ″

مواد شیمیایی موجود در فروشگاه آنلاین آمازون تله برای صنایع رنگ، رزین، چسب و کامپوزیت

می باشد و بیش از صدها محصول را به صورت آنلاین به فروش می رساند. قیمت های هر محصول بسیار پایین تر از قیمتهای جهانی بوده و ارسال بلافاصله  بعد از ثبت سفارش در همان روز کاری انجام می گیرد.

آمازون تله مواد شیمیایی کمپانی های معتبر اروپا و امریکا را بدون واسطه در اختیار شما قرار می دهد.

برای یافتن کالای مورد نظرکافی است با ورود به سایت و جستجوی نام محصول در نوار جستجو، خرید خود را کامل کنید و یا با رفتن به بخشهای زیر محصول مورد نظر خود را بیابید.

♦ رزین های آب پایه

♦ رزین های پایه حلال

♦ پیگمنت ها

♦ افزودنی ها

♦ هادنرها

♦ مواد اولیه رزین

سپس محصول مورد نظر خود را در سبد خرید اضافه کنید و با چند کلیک ساده با کارت شتاب خود خریدتان را انجام دهید و رایگان در آدرس خود تحویل بگیرید.

بخش مقالات آمازون تله اطلاعات کاملی را در مورد مواد شیمیایی در سایت خود گرد آوری کرده است. از مطالب منتشر شده در بخش مقالات آمازون تله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

◄ خواص فیزیکی پلیمرها

◄ پیگمنتهای شب تاب

◄ غلظت دهنده های سولزی

◄ پراکسیدهای آلی

هرماه بیش از 100 مطلب کاربردی و غیر تکراری در بخش مقالات منتشر می شود که هریک از این مطالب اطلاعات زیادی را به دانش شما می افزاید.

برخی از مشتریان ما :

پژوهشگاه پلیمر

پژوهشگاه رنگ

دانشگاه شیراز

دانشگاه تبریز

پژوهشگاه مواد و انرژی

پژوهشگاه پلیمرو پتروشیمی

دانشگاه تهران

دانشگاه صنعتی امیر کبیر

پژوهشکده رنگ و پلیمر دانشگاه امیرکبیر و ....

### پایان خبر رسمی



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


پنج شنبه 5 ارديبهشت 1398
ن : khashayars

دکل دوربین و دکل روشنایی و فونداسیون پیش ساخته

دکل دوربین و دکل روشنایی و فونداسیون پیش ساخته

دکل دوربین پلاک خوان و بایدها و نبایدها در طراحی یک سیستم نظارتی هوشمند

در گروه صنعتی سازه های جهان نما

دوربین های نظارت تصویری هوشمند از جمله دوربین های مدار بسته هستند که در مکان های مورد نیاز نصب می شوند که معمولا برای ثبت ورود و خروج وسایل نقلیه بکار برده شده و به شما این امکان را می دهد تا تصاویر را ضبط کنید. اولین ویژگی مهم این نوع دوربین  کارایی در بالاترین رزولوشن است، در حقیقت، رزولوشن بالاتر و رزولوشن بالاتر، آسان تر خواهد بود که پلاک را مشاهده و خواند (نگاه کنید به مقالات CCTV Analog). بکارگیری از یک دوربین آنالوگ برای خواندن صفحات مجاز قطعنامه بیش از 720TVL امکان پذیر نخواهد بود. این رزولوشن 720TVL تقریبا 0.15 مگاپیکسل در سیستم اندازه گیری دیجیتال است که رزولوشن نسبتا کم دارد. با این حال، دوربین های با کیفیت آنالوگ با زاویه 75 درجه با لنز 3-6 میلی متری تا فاصله 3 متر، امکان مشاهده دقیق را فراهم می کنند. برای افزایش محدوده خوانندگان متن ساده در دوربین های آنالوگ، لنزهای با فاصله کانونی بلندتر می توانند مورد استفاده قرار گیرند، بنابراین زاویه دید شما کاهش می یابد و عمق دید بیشتری خواهید داشت. برای مثال، با یک لنز 12 میلیمتری، ما یک زاویه دید 25 درجه ای خواهیم داشت، اما شما قادر خواهید بود که صفحه گسترده ای با اندازه 10 متری داشته باشید.

اما آدرس آی پی شبکه مبتنی بر IP بسیار بهتر از حل و فصل مناسب شبکه است، که ایده آل برای ساده و ساده است.دوربین های نظارت باید قابلیت WDR داشته باشند. این مکانیزم کمک بزرگی در جلوگیری از اثرات منفی CCTV است. از آنجا که دوربین های CCTV در معرض اتومبیل های سبک هستند، استفاده از چنین ویژگی ای بسیار مهم است. ویژگی دید در شب IR یکی از ویژگی های مورد نیاز برای این نوع دوربین است، که باید توجه داشت که دوربین های دید در شب، باید در محدوده دوربین های مدار بسته انتخاب شوند. یکی دیگر از ویژگی های مهم انتخاب این سیستم این است که یک ضبط کننده DVR با کیفیت مناسب داشته باشد که تاثیر بسیار خوبی بر ضبط تصاویر با کیفیت بالا در فرمت های D1 یا WD1 با 25 فریم در ثانیه برای بررسی تصاویر ضبط شده داشته باشد.

CCTV شبکه به شما اجازه می دهد از نرم افزار پردازش تصویر برای شما استفاده کنید. نرم افزار تشخیص پلاک اجازه می دهد تا صفحات مجاز تمام اتومبیل های وارد شده یا خروجی را در پایگاه داده جامع ثبت کنید و کاربر می تواند ورود و خروج اتومبیل هایی که دارای شماره مجوز مجوز هستند را محدود کند.

 

تعیین نوع دکل دوربین بر اساس پارامترهای مختلف

برای طراحی یک دکل دوربین پلاک خوان ابتدا لازم است مشخص شود که هدف از نصب یک دوربین , کنترل ونظارت بر چه مکان یا موقعیتی است . برای این منظور پس از رایزنی با کارفرما و جلب نظر او و اعمال دید فنی بر موقعیت تعیین شده ارتفاع و زاویه دکل مشخص میشود. سپس با توجه به موقعیت قرارگیری و فاصله دوربین از هدف مورد نظر , نوع دوربین , لنز دوربین , گردان یا ثابت بودن آن و یا اینکه برای کنترل مکان , اشیاء , افراد و یا چه موردی انتخاب می شود دوربین مورد نظر انتخاب می گردد , که این یکی از مهم ترین پارامترهای تعیین مشخصات یک دکل دوربین پلاک خوان می باشد.

انتخاب نوع دکل چند وجهی بر اساس کارایی دوربین اسپید دام یا بولت

دکلی که برای یک دوربین ثابت با لنز معمولی با نام بولت طراحی می شود مسلما با دکلی که برای دوربین اسپید دام با لنز  32x با موتور گردان  و یا دوربین کنترل پلاک طراحی شده است بسیار متفاوت خواهد بود , چرا که برای دوربین ثابت( دوربین بولت)  با لنز معمولی که برای کنترل محیط پیرامون دوربین بکار می رود , وزش باد و اثر آن بر لرزش دکل تاثیر چندانی در افت کیفیت تصویر ندارد ولی همین لرزش می تواند منجر به افت کیفیت تصویر و گاهی عدم وضوح کامل تصویر در یک دوربین گردان با زوم 36x که برای کنترل مکان هایی دورتر از محل نصب دوربین است شود. از این رو لازم است برای دوربین های با زوم دقیق تر   دکل هایی بکار گرفته شود که از حیث متریال بکار گرفته شده , قطر و ضخامت ورق و  دیگر پارامترهای طراحی وضعیت ایده آل تری نسبت به دکل های دوربین ثابت داشته باشد. در دکل های با ارتفاع بلند پیشنهاد می شود یا دکل بصورت یک تکه ساخته شود ویا در صورت چند تکه بودن از اتصال پیچ ومهره و فلنچ استفاده کرد ونوع اتصال over lab  و یا تلسکوپی  به هیچ وجه برای استفاده در نوع دوربین های fast doom ( اسپید دام)  توصیه نمی شود , چرا که این اتصال , اتصال محکم و بدون لرزشی در یک دکل دوربین نمی باشد و معمولا برای دکل های روشنایی بکار میرود. بهترین نوع دکل برای نصب دوربین FAST DOOM استفاده از دکل 8 ویا 12 وجهی مونوپل( دکل چند وجهی مخروطی) با اتصال پیچ ومهره و فلنچ می باشد . بنابراین لازم است با توجه به موقعیت نصب دکل و سرعت منطقه ای باد و ایجاد تناسب آن با نوع دوربین بکار گرفته شده این اطلاعات در طراحی یک دکل ایده آل لحاظ شود.

طراحی ظاهر دکل دوربین (چند وجهی )بر اساس نوع کاربری و منطقه نصب

یکی دیگر از پارامتر های طراحی  , طراحی ظاهر و نمای بیرونی وتوجه به دورنمای یک دکل به عنوان یک دکل دوربین می باشد . چرا که لازم است یک هماهنگی بین تمام اجزای سیستم حفاظت و موقعییت محل و فرهنگ بومی محلی منطقه مورد حفاظت برقرار باشد.

گاهی دکل دوربین در یک پالایشگاه و یا یک منطقه ترافیکی است و لازم است ظاهر پایه و دوربین یک ظاهر رعب آور و کاملا آشکار باشد و گاهی در یک منطقه نظامی ویا حراست فرودگاه لازم است دکل با ظاهری معمولی وحتی شبیه یک دکل روشنایی و به اصطلاح استتار باشد که همین موقعیت بومی و هدف کارفرما از نظارت بزرگترین پارامتر در طراحی ظاهر یک دکل به شمار میاید.

تعیین نوع پوشش دکل دوربین طراحی شده( گالوانیزه گرم , رنگ و ... )

گام بعدی تعیین پوشش دکل است که با توجه به موقعیت جغرافیایی و اهداف کارفرما از بین پوشش های 1- گالوانیزه گرم ,2- رنگ اپوکسی و 3- رنگ معمولی را می توان انتخاب کرد.

 

 

دکل دوربین با پوشش گالوانیزه گرم (hot deep galvanized)

گالوانیزه گرم نوعی پوشش با ضخامت 120-80 میکرون است که از همه انواع پوششها دارای کیفیت , هزینه وعمر بیشتر است که درصورت استفاده از مواد مرغوب و دیگرشرایط مطلوب عمری با بیش از 30سال را خواهد داشت وبرای مناطق با رطوبت بالا بسیار مورد استفاده است. در این پوشش دهی دکل را پس از ساخت و سیر مراحل مختلف چربی گیری و اسیدشویی و... به وان محتوی روی مذاب داخل می کنند و پس از چند دقیقه آن را خارج کرده و سرد می نمایند که برای یک کیفیت مطلوب تمامی مراحل می بایست زیر نظر یک کارشناس مجرب انجام پذیرد.

 

دکل دوربین با پوشش رنگ

در پوشش نوع دوم از رنگ های ساده و یا رنگ  اپوکسی که یک نوع پوشش ضد اب و اتش است و از مشتقات مواد پلیمری می باشد استفاده می شود . در این پوشش دهی که معمولا بر روی سطوح بیرونی صورت میگیرد از یک دستگاه نیمه اتوماتیک رنگ پاش ویا قلم مو استفاده می شود. این پوشش دارای هزینه و عمر کمتر از گالوانیزه گرم بوده و برای مکان های رطوبتی کاربرد مطلوبی دارد.نوع سوم نیز استفاده از رنگ های معمولی بوده که معمولا برای مکان های گرم و خشک استفاده داشته و به دلیل ارزان بودن این پوشش معمولا در صدر توجهات اقتصادی می باشد که البته از نظر کیفی و فنی در مرتبه آخر قرار می گیرد.و کارفرما می بایست هر از گاهی بر روی پایه نصب شده تجدید پوشش نماید.

 

بررسی مکان نصب دکل دوربین چند وجهی مونوپل

مرحله بعد بررسی مکان نصب می باشد. این که دکل بر روی زمین و یا دیوار و یا پشت بام نصب می شود یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر طراحی آن و در نظر گرفتن زیر ساخت های نصب آن است. در صورتی که مکان نصب  بر روی زمین باشد می بایست فونداسیونی متناسب با شرایط سازه و نوع خاک منطقه طراحی و ساخته شود

نکاتی که باید هنگام نصب دوربین مداربسته  CCTV  به کار گرفته شود:

1- تعیین زاویه و ارتفاع مورد نیاز برای نصب دوربین (هدف از نصب دوربین، داشتن بزرگترین زاویه دید است).

2- تعیین نوع و کیفیت دوربین با توجه به اهداف نظارت

3- نوع دکل و پایه نگهدارنده را با توجه به مشخصات محیطی مشخص کنید

4- تعیین رنگ و نوع ورق و پوشش نهایی توجه به ویژگی های محیطی

5- محل مناسب برای نصب دکل CCTV را تعیین کنید.

 

اهداف نصب دکل دوربین مدار بسته

اهدافی که برای نصب دوربین مدار بسته بر روی دکل یا پایه در نظر گرفته شده به شرح زیر است:

حداکثر زاویه دید و نظارت
به حداقل رساندن نقاط کور
افزایش وسعت دید دوربین های مدار بسته
افزایش وضوح و دقت
.
جلوگیریاز دسترس برای  خرابکاری
کنترل و تمرکز بیشتر بر محیط اطراف

 

معرفی انواع دکل روشنایی و برج های نور

دکل روشنایی تلسکوپی برای ایجاد و طراحی یک سیستم روشنایی در محوطه ها نیاز به نصب سازه هایی بلند و مرتفع می باشد. یکی از مهمترین دليل های استفاده از دكل هاي روشنايي از نوع مونوپل و تلسكوپي از سوي صاحبان صنايع، استفاده از دكلهاي كمتر براي تامين روشنايي محوطه هاي بزرگتر مي باشد .

علاوه بر آن توليد روشنايي بهتر ، يكنواخت تر و ايجاد خيرگي كمتر به دليل ارتفاع بلند و در مقايسه با سيستم هاي روشنايي ديگر ، تعمير و نگهداري آسانتر ، در استفاده از اين گونه برج ها مي باشد.اين دكل ها بسته به نوع كاربري و محل استفاده و نياز كارفرما و كاربران داراي طراحي مهندسي مختص به خود هستند.

گروه صنعتی سازه های جهان نما در طراحی و اجرای پروژه های سازه های الکترومکانیکی مانند دکل ترافیکی ، آماده خدمات رسانی می باشد .

خصوصيات دكل هاي تلسكوپي روشنايي با تاج متحرك :

در طراحی و استفاده از این نوع دکل ها که معمولا جهت روشنايي محوطه ها، فرودگاهها،پاركينگ ها، بزرگراهها و استاديومهاي ورزشي و ... بکار برده می شوند مشخصه های زیر در نظر گرفته می شود

ساختار شکلی چند وجهي (12 و یا 16) وجهی و ترجیها مخروطی

قابليت نصب پروژكتور تا 30 عدد در تاج متقارن

قابليت نصب پروژكتور تا 24 عدد در تاج يكطرفه

داراي سيستم موتوري در انواع موتور فيكس،موتور موبايل و ارابه اي

داراي سيستم تعادلي

قفل ايمني جهت جلوگيري از سقوط ناگهاني تاج

تجهیز به سيستم كنترل از راه دور

قابليت تعميرات و تعويض لامپ ها و پروژکتورها در سطح زمين

شما عزیزان می توانید از مطلب مقاله های دکل دوربین در سایت ما  نیز استفاده نمایید .

 

فونداسیون های پیش ساخته

برای نصب انواع دکل ، نیاز به یک استراکچر محکم و مقاوم در برابر شرایط جوی می باشد. یکی از مهمترین استراکچرهای مقاوم در برابر شرایط جوی و مناسب در بکارگیری در یک پروژه مناسب ، فنی ، مهندسی و اقتصادی   فونداسیون بتنی مسلح می باشد که می توان به صورت پیش ساخته و یا اجرا در محل پروژه از آن استفاده کرد. گروه صنعتی سازه های جهان نما یکس از بزرگترین تولید کنندگان فونداسیون بتنی پیش ساخته در ایران می باشد.

درمقابل تمامی محاسن ومزایای بتن در ساخت سازه های مهندسی ٬ معایبی نیزبرآن وارد است که دربرخی موارد استفاده از آنرا در عضو های بتنی با محدودیت مواجه کرده است. این معایب را می توان بصورت زیر خلاصه کرد:
1- مقاومت کششی: مقاومت کششی بتن بسیار محدود ودرحد یک دهم مقاومت فشاری فولاد  است. لذا در بسیاری از موارد از مقاومت کششی بتن صرف نظر می شود.
2- حجیم بودن اعضای بتنی: پایین بودن مقاومت فشاری بتن در مقایسه با فولاد باعث شده است که اعضای باربر سازه های بتنی دارای ابعاد بزرگ و حجیم باشند.
3- سنگین بودن: حجیم بودن اعضای بتن آرمه وبالا بودن وزن مخصوص بتن باعث شده است که همواره سازه های بتنی سنگین تر از سازه های فولادی باشند.
4- انتقال حرارت: ضریب انتقال حرارت بتن همواره استفاده از عایق های حرارتی را در ساختمان الزام آور کرده است.
5- نیاز به نظارت دقیق: ساخت بتن٬ اجرای آن و عمل آوری بتن و همچنین فولاد گذاری در بتن نیازمند نظارت وکنترل دقیق است.
6- قالب بندی: ساخت قالب ٬ برپایی قالب ودر نهایت جمع کردن قالب در سازه های بتنی فرآیندی زمان بر و پر هزینه است.
7- سرعت کم اجرا: در اجرای قسمتهای مختلف سازه های بتن آرمه لازم است بتن قبل از بار گذاری٬ حداقل مقاومت لازم را در طول زمان کسب کرده باشد
باوجود این معایب امروزه مصرف بتن در کارهای مختلف ودر تمامی جوامع پذیرفته شده است اما همواره باید این نکته را به خاطرداشت که ساخت بتن زمانی رضایت بخش تلقی می شود که مطابق با دستورالعمل های فنی طرح٬ ساخته واجرا شود بنابراین در ساخت سازه های بتن آرمه٬ باید مراحل مختلفی دنبال شود:

  • ساخت قالب و قالب بندی و برپایی قالب
  • ساخت آرماتورها٬ آرماتوربندی و فولادگذاری
  • ساخت بتن٬ انتقال بتن وبتن ریزی
  • عمل آوری ومحافظت از بتن
  • بازکردن قالب ها٬ نظافت و انبارکردن قالب ها

 



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


پنج شنبه 5 ارديبهشت 1398
ن : khashayars

فروشگاه آنلاین کتاب پخش دانشجو افتتاح شد.

فروشگاه آنلاین کتاب پخش دانشجو افتتاح شد.

موسسه پخش دانشجو ، موسسه ای با سابقه در تولید و پخش کتاب با سابقه ای بالغ بر ۱۵ سال در 17 اسفند ماه ماه ۱۳۹۷ با جمعی از جوانان صمیمی و پر انرژی و پر ایده ،  فعالیت در عرصه اینترنت را با راه اندازی وبسایت و اپلیکیشن فروشگاه ، آغاز کرده تا به رویای ارسال کتاب به تمام نقاط کشور مخصوصا دورترین و محروم ترین شهر ها و روستاهای کشور برسد. در این فروشگاه سعی گردیده است با جمع آوری بیش از 40 هزار عنوان کتاب در بیش از 20 دسته بندی مختلف و با همکاری بیش از دویست ناشر ممتاز و برتر کشور ، تجربه خرید را برای مشتریان شیرین تر و جذاب تر نماید.

از امتیاز های ویژه این فروشگاه آنلاین کتاب میتوان به تخفیف های متععد در مناسبتهای مختلف و تخفیف همیشگی پنج درصد از هر خرید در خرید های بعدی مشتریان اشاره کرد.

درضمن برنامه ی اندروید فروشگاه نیز با عنوان پخش کتاب دانشجو از  طریق برنامه بازار قابل دانلود و نصب میباشد.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


پنج شنبه 5 ارديبهشت 1398
ن : khashayars

معرفی سایت اسقاط آنلاین

معرفی سایت اسقاط آنلاین

رپورتاژ آگهی :اگر به دنبال یافتن راهی برای از بردن ضایعات الکترونیکی خود هستید چاره ی آن تنها یک تماس تلفنی با اسقاط آنلاین است. بسیاری از مشاغل ممکن است در سطح انبوه با ضایعات کامپیوتر، ضایعات باطری ماشین و یا ضایعات موبایل مواجه شوند. نگه داشتن این ضایعات کار عاقلانه ای نیست زیرا هم به فضای زیادی نیاز دارد و هم اینکه بعضا شامل مواد سمی همچون جیوه می باشند و خطرناک می باشند بنابراین باید به فکر یک خریدار ضایعات الکترونیکی باشید که بهترین خدمات ممکن را داشته باشد.

یکی دیگر از خدمات ویژه و جالب توجهی که اسقاط آنلاین ارائه می دهد فروش باطری نو با قیمت روز بازار می باشد. یعنی این موسسه هم ضایعات شما را با مناسب ترین قیمت خریداری می کند و هم اینکه می توانید در اسقاط آنلاین باطری نو را به صورت عمده با قیمتی مناسب خریداری کنید.

اسقاط آنلاین کدام ضایعات الکترونیکی را خریداری می کند ؟

دیگر نگران ضایعات الکترونیکی خود مانند ضایعات باطری ماشین، ضایعات کامپیوتر و ضایعات برد موبایل نباشید. اسقاط آنلاین خریدار انواع ضایعات الکترونیکی شما می باشد.

کافی است با شماره ی 09128099856 تماس بگیرید. در کمترین زمان ممکن مامورین این موسسه در مکان حاضر شده و ضایعات را خریداری می کنند و وجه آن را در همان لحظه پرداخت می کنند. به همین سادگی و تنها با یک تلفن می توانید ضایعات الکترونیکی خود را با بهترین قیمت ممکن به فروش برسانید.

چنان چه قصد خرید باطری نو را در سطح انبوه دارید باز هم تلفن ذکر شده نیاز شما را مرتفع می کند زیرا همانطور که گفته شد اسقاط آنلاین علاوه بر خرید ضایعات فروشنده ی عمده ی باطری نو نیز می باشد.

جمع بندی 

اگر به دنبال یک خریدار منصف و مطمئن برای ضایعات الکترونیکی خود هستید قطعا می توانید اسقاط آنلاین را انتخاب کنید و تنها با یک تلفن ضایعات باطری، کامپیوتر و ... را به فروش برسانید. قیمت ضایعات مختلف در سایت این کارگروه به صورت تفکیکی مشخص شده و تمامی قیمت ها کاملا منصفانه می باشند. این شفاف سازی نشان از اهیمت این کارگروه به مخاطبان خود می باشد.

همچنین اگر به دنبال خرید باطری نو و انبوه باطری نو هستید باز هم می توانید اسقاط آنلاین را انتخاب کنید. در این کارگروه می توانید انواع باطری ماشین نو را به قیمت عمده خریداری کنید.

 



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


پنج شنبه 5 ارديبهشت 1398
ن : khashayars

اهمیت تصفیه فاضلاب به منظور حل مشکل بحران کم آبی

اهمیت تصفیه فاضلاب به منظور حل مشکل بحران کم آبی

همه ما می‌دانیم که جهان و تمام موجودات زنده‌ برای ادامه حیات به آب وابسته هستند، به همین دلیل مشکلاتی که در کمبود یا نبود منابع آب ایجاد می‌شود بر کسی پوشیده نیست. کمبود آب به کمبود منابع آب شیرین گفته می‌شود. در واقع اگر میزان این منابع کمتر از میزان مورد تقاضا باشد، با کمبود آب مواجه خواهیم بود.

موضوع کمبود آب و انجام اقدامات مناسب در رابطه با این موضوع آن‌قدر اهمیت دارد که امروزه رقابت‌های اقتصادی شدیدی در ارتباط با مقدار و کیفیت آب در حال شکل‌گیری است و در چند سال آینده این رقابت‌ها بیشتر خواهد شد. البته نمی‌توان با چند شعار ساده این مشکل را حل کرد و تا دیر نشده باید دست به کار شد.

در حال حاضر حدود یک سوم از جمعیت جهان حداقل یک ماه از سال را در شرایط کمبود شدید آب به سر می‌برند. حدود نیم میلیون از مردم دنیا تمام سال با کمبود آب مواجه هستند و نیمی از بزرگترین شهرهای جهان کمبود آب را تجربه می‌کنند.

ایران ما با آب و هوایی گرم و خشک و منابع آبی نه‌چندان زیاد، یکی از کشورهایی است که با کمبود این نعمت بزرگ مواجه است. استفاده بی‌رویه از منابع آب در مصارف خانگی، کشاورزی و صنعتی دلیل اصلی کمبود آب است و کاهش شدید بارندگی‌ها و گرم شدن کره زمین هم به این مشکل بزرگ دامن می‌زند.

از سوی دیگر مدیریت نکردن فاضلاب‌های شهری و صنعتی، عدم تصفیه فاضلاب و رهاسازی آب‌های آلوده به محیط، نه‌تنها سبب آلودگی زیست محیطی می‌شود بلکه با ورود آلودگی‌ها به آب‌های تمیز، بیشتر به این منابع آسیب می‌زند. همچنین پساب‌های فاضلابی با نفوذ به منابع آبی زیرزمینی سبب آلودگی بیشتر آب می‌شوند.

تصفیه فاضلاب چطور می‌تواند مشکل آب را حل کند؟

ورود آب‌های آلوده به دریاها می‌تواند سبب مرگ بسیاری از جانوران آبزی شود. فراموش نکنیم که دنیای ما از دنیای موجودات آبزی، پرندگان، گیاهان و سایر موجودات جدا نیست. ما انسان‌ها از تمام این موجودات و گیاهان استفاده می‌کنیم، به همین دلیل خطر این آلودگی‌های پی‌درپی بیشتر از هر چیزی متوجه خود ما و نسل‌های پس از ماست. با این حال، با مدیریت درست در حوزه تصفیه فاضلاب می‌توان دوباره از منابع آبی برای مصارف مختلف استفاده کرد. با این کار، هم از کمبود آب جلوگیری به عمل می‌آید و هم می‌توان از آلودگی و آسیب بیشتر  به محیط زیست جلوگیری کرد.

حال که اهمیت تصفیه فاضلاب واضح و مشخص است، شاید این سوال برایتان مطرح شود که چه راهکارهایی برای استفاده بهینه از منابع آبی و مدیریت فاضلاب وجود دارد. یکی از بهترین شیوه‌ها برای مدیریت آب و فاضلاب، استفاده از روش‌های درست برای تصفیه آنها است.

در فرایند تصفیه آب و فاضلاب مواد آلاینده یا پساب‌ها از فاضلاب شهری خارج می‌شود. با روش احیای آب می‌توان آب را دوباره به چرخه آبی برگرداند یا برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار داد. بخش عمده این فاضلاب‌ها را فاضلاب منازل و مقدار کمی از آن را  فاضلاب صنعتی تشکیل می‌دهد. برای جداسازی این مواد آلوده و تصفیه فاضلاب فرایندهای فیزیکی، شیمیایی و زیستی انجام می‌شود تا در نهایت ایمنی لازم برای رهایی آب در محیط ایجاد شود. محصول جانبی این فرایند که زباله نیمه جامد یا دوغاب است لجن فاضلاب نامیده می‌شود. این لجن قبل از دفن و ورود به محیط مجددا باید تصفیه شود.

در دنیا شرکت‌ها و سازمان‌های مختلفی در زمینه تصفیه آب و تصفیه فاضلاب فعالیت دارند و برای بهبود شرایط آبی و زیست محیطی سرمایه‌گذاری‌های کلانی انجام می‌شود. شرکت‌هایی مانند وئولیا (Veolia Environnement) و سوئز (Suez Environnement ) در فرانسه و شرکت آی تی تی (ITT Corporation)  و نالکو (Nalco Company) در ایالات متحده از جمله این شرکت‌ها هستند که در حوزه مدیریت آبی و تصفیه فاضلاب فعالیت دارند.

پرتو کنترل هوشمند ؛ همگام با روند روزِ دنیا

شرکت فنی و مهندسی پرتو کنترل هوشمند از جمله شرکت‌های فعال و موفق در زمینه طراحی و اجرای  انواع سیستم‌های تصفیه آب و تصفیه فاضلاب در کشور عزیزمان ایران است که برای حل مشکل کم آبی در کشور گام‌های بزرگی برداشته است. این شرکت پیمانکاری با نزدیک به دو دهه تجربه با بسیاری از سازمان‌های آب و فاضلاب، پالایشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها و نظایر آنها همکاری داشته است و از سال ۱۳۹۰ با بسیاری از شرکت‌های بزرگ خارجی مانند کمپانی‌های EMEC ایتالیا، Hydro  امریکا، AIS استرالیا برای تأمین تجهیزات کنترل کیفی آب و فاضلاب و پکیج‌های تزریق کلر و دیگر مواد شیمیایی همکاری می‌کند.

شرکت بزرگ پرتو کنترل هوشمند با شعار «پاسخ‌گویی بهنگام، کیفیت خدمات و تجهیزات» از تجربیات کارشناسان کاردان و موفق در زمینه طراحی تجهیزات تصفیه فاضلاب، پکیج تصفیه آب و پکیج تصفیه فاضلاب بهره‌مند است.

از جمله فعالیت‌های شرکت پرتو کنترل هوشمند در زمینه تجهیزات تصفیه فاضلاب می‌توان به چربیگیر، آشغالگیر، دریچه کشویی (دریچه آب بند) و دانه‌گیر اشاره کرد.

شرکت پرتو کنترل هوشمند با توجه به نوع کار از روش‌های مختلفی در دستگاه‌های تصفیه آب استفاده می‌کند؛ برای مثال از فرایندهای فیزیکی شامل فیلتراسیون، ته‌نشینی و تقطیر یا از روندهای زیستی مانند کربن اکتیو (کربن فعال) و فیلترهای شنی و ماسه‌ای و همچنین از فرایندهای شیمیایی مثل کلرزنی و اوزون‌زنی استفاده می‌کند. از جمله دستگاه‌های تصفیه آب در شرکت پرتو کنترل هوشمند می‌توان به آب شیرین‌کن (RO)، سختیگیر، کلرزن گازی و فیلترشنی اشاره کرد.

این شرکت دارای پکیج‌های کاملی در رابطه با تصفیه فاضلاب در سازمان‌ها و مراکز مختلف مانند پکیج تصفیه فاضلاب شهری یا در کشتارگاه‌ها، پکیج تصفیه فاضلاب بیمارستان‌ها و پکیج تصفیه فاضلاب برای کارگاه‌های قالی‌شویی و کاغذسازی است.

به یاد داشته باشیم که آب اکسیر زندگی است و باید به بهترین شیوه آن را مدیریت و نگهداری کرد. بیایید با مدیریت درست و استفاده از تجهیزات مناسب این اکسیر را برای خودمان و فرزندان‌مان حفظ کنیم.

https://www.partocontrol.com

https://en.wikipedia.org/wiki/Water_scarcity

https://en.wikipedia.org/wiki/Sewage_treatment

https://en.wikipedia.org/wiki/Wastewater_treatment

http://www.etcgroup.org/content/worlds-10-largest-water-companies



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


پنج شنبه 5 ارديبهشت 1398
ن : khashayars

تولید محتوا برای اینستاگرام با کمترین هزینه و بیشترین بازخورد

تولید محتوا برای اینستاگرام با کمترین هزینه و بیشترین بازخورد

تولید محتوا برای اینستاگرام با هدف افزایش فالور و افزایش فروش

 

کاربران شبکه های اجتماعی روز به روز در حال افزایش هستند.آنها سلایق گوناگونی دارند اما با توجه به تعداد بسیار زیاد آنها ، میتوان گفت که هیچ کسب و کار یا ایده ای نیست که به سوشیال مارکتینگ یا بازاریابی شبکه های اجتماعی نیاز نداشته باشد.

حالا، علاوه بر استفاده تفریحی از شبکه‌های اجتماعی، کاربران برای دریافت مهمترین اخبار، خرید، استفاده از خدمات، مقایسه بین سرویس ها یا شرکت ها و ... از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند.

از میان شبکه‌های اجتماعی که به صورت رسمی قابل دسترسی کاربران در ایران هستند و مورد اقبال فراوانی هم قرار گرفته اند، می توان از اینستاگرام نام برد.

شبکه اجتماعی که مدتی است تحت مالکیت فیسبوک فعالیت می‌کند.

این شبکه اجتماعی بر طبق آخرین آمار های منتشر شده دارای حدود ۲۴ میلیون کاربر فعال ایرانی است.

هر چند تعداد اکانت های ایرانی فعال در این شبکه اجتماعی بسیار بیشتر می باشد.

این حجم از حضور کاربران فعال ایرانی می‌تواند برای برندها، صاحبان کسب و کار و یا حتی افرادی که علاقه‌مند به حوزه پرسونال برندینگ هستند بسیار جذاب باشد.

استفاده از خدمات اصلی این شبکه اجتماعی کاملا رایگان است و تنها تبلیغات است که نیاز به پرداخت هزینه در این بستر دارد.

برای موفقیت در این شبکه اجتماعی نیاز به آنالیز رقبا و برنامه ریزی درست برای حضور موفق ، فعالیت اصولی و تولید محتوای مناسب و حرفه ای ، ایجاد ارتباط صحیح با مخاطبان، درگیر کردن آنها با صفحه خودتان، علاقه مند سازی آنها به استفاده از خدمات و محصولات شما و در نهایت شبکه سازی و جذب مخاطب ( فالوور ) فعال و هدفمند می باشد.

آنالیز رقبا برای تولید محتوا اینستاگرام

شما باید رقبای خود تان را بشناسید.

آنها را بر اساس قدرت تاثیر گذاری روی مخاطبان و بازار هدف نحوه فعالیت و ایجاد ارتباط با کاربران لیست کنید تا بتوانید برای رقابت با آنها برنامه ریزی کنید.

برای گرفتن بهترین نتیجه در این رقابت با صفحات دیگر، نیاز است که زمینه رقابت را به خوبی بشناسید. از ابزار شرکت در این رقابت شناخت کافی داشته باشید.

نقاط قوت و ضعف مخاطبان خود را بشناسید و با آگاهی از نقاط ضعف و قوت خودتان یک فعالیت حرفه‌ای را شکل دهید.

 

برنامه ریزی تولید محتوا (تقویم محتوا) اینستاگرام

برای طراحی یک تقویم محتوای خوب، باید نیازها و علاقه مخاطبان تان را بشناسید.

آنها تا زمانی که تحت تاثیر خدمات شما و تخصص شما قرار نگیرند، اقدام به خرید از شما نخواهند کرد.

پس باید ابتدا آنها را متاثر از حرفه‌ای‌گری خودتان کنید بعد توقع خرید داشته باشید.

در طراحی تقویم محتوا، شما ابتدا تعداد پست هایی که میخواهید در یک بازه زمانی مشخص برای مثال (یک ماهه) را مشخص می کنید.

در آخر نیاز است که موضوعات خود را برای انتشار در تاریخ های مورد نظرتان مشخص کنید.

برای مثال ، مجموعه رایکا قصد دارد در فروردین ماه 1398 ، در ساعت 10:30 صبح روزهای انتخابی خود پست هایی را منتشر کند.تعداد 10 پست برای اینکار انتخاب شده است که طبق جدول زیر منتشر میشود.

تاریخ نوع محتوا عنوان پست
13 فروردین پست مناسبتی پست ویژه گرامیداشت روز طبیعت
17 فروردین پست انگیزشی شروع با انگیزه فعالیت به صورت رسمی در سال ۹۸
۱۹ فروردین پست آموزشی آموزش انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای سئو صفحات سایت
۲۰ فروردین پست اطلاع رسانی اطلاع‌رسانی تمدید تخفیف تا پایان فروردین ۹۸
۲۲ فروردین پست سرگرمی انتشار یک ویدیو شاد و فان مرتبط با تکنولوژی
۲۴ فروردین پست انگیزشی ایجاد انگیزه برای شروع یک هفته خوب
۲۵ فروردین پست ویدئویی موشن گرافیک اختصاصی رایکا
۲۷ فروردین پست آموزشی ایجاد انگیزه برای ادامه فعالیت های روزانه
۲۸ فروردین پست نمونه کار معرفی اپلیکیشن ماشین سازی اراک
۳۱ فروردین پست انگیزشی یک ویدیوی انگیزشی

 

 

- تولید محتوای اینستاگرام ، جذابیت در کنار انتقال درست پیام

 

حالا که برنامه خود را برای انتشار محتوا آماده کرده اید باید با استفاده از ابزارهای لازم نسبت به طراحی محتوای با کیفیت اقدام کنید.

در اینستاگرام شما می‌توانید از فرمت تصویر و یا فیلم برای انتشار محتوای خود استفاده کنید.

اما طراحی محتوای اینستاگرام چالش های زیادی را در خود دارد.

انتشار مطالب با هدف ایجاد آگاهی از برند، مدیریت افکار، جذب مخاطب و یا افزایش فروش صورت می‌گیرد؛ اما انجام این پروژه نیاز به توانایی انجام طراحی گرافیک ساخت کلیپ و نوشتن محتوای تبلیغاتی می باشد.

یک محتوای مناسب در اینستاگرام علاوه بر جذابیت بصری باید محتوای جذابی داشته باشد تا با انتقال درست پیام شما، بتواند باعث دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده در تولید آن محتوا گردد.

تمامی بخش های توضیح داده شده به علاوه فرآیندهایی مانند آنالیز و رهگیری رفتار کاربران در قبال پست منتشر شده، انتخاب روش های صحیح تبلیغاتی، انتشار گسترده تبلیغات و غیره فعالیت‌هایی است که در مجموعه رایکا با عنوان تولید محتوا برای اینستاگرام انجام میشود.

ما در رایکا اپ از آغاز تا پایان یک پروژه سوشیال مارکتینگ را برای شما انجام خواهیم داد و تا دریافت بالاترین میزان بازخورد و موفقیت شما، در کنارتان خواهیم بود.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


پنج شنبه 5 ارديبهشت 1398
ن : khashayars

بهترین سایت مرجع دانلود رایگان ایران

بهترین سایت مرجع دانلود رایگان ایران

در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین سایت های دانلود برنامه و بازی های اندروید را معرفی کنیم:

بی شک اندروید تایم را می توان به عنوان بهترین سایت مرجع دانلود رایگان ایران معرفی کرد. سایتی که برنامه ها و بازی های اندرویدی را به صورت روزانه در سایت خود قرار داده و با به روز رسانی برنامه ها و بازی های قدیمی کار خود را تکمیل می کند. سایت اندروید تایم در ایران و بر روی سرور های آسیاتک نگهداری می شود و این نیز باعث شده تا سرور بارگذاری سایت و دانلود فایل ها برای کاربران ایرانی چند برابر شود. البته این نیز به نفع کاربران می باشد زیرا اینترنت آن ها در صورت استفاده از این سایت و دانلود فایل های موجود در آن نیم بها محاسبه خواهد شد.

اندروید تایم سریع ترین سایت از لحاظ قرار دادن نسخه های جدید بازی و نرم افزار های اندروید مانند اینستاگرام ، تلگرام ، واتس اپ و… برای کاربران که باعث می شود آن ها بتوانند بهترین استفاده از این برنامه ها ببرند. بنابراین ما توصیه می کنیم برای دانلود برنامه ها و بازی های مد نظر خود از سایت اندروید تایم استفاده کنید.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


پنج شنبه 5 ارديبهشت 1398
ن : khashayars

دانلود برنامه ی سالانه و تقویم اجرایی کامل شده تدبیر سال تحصيلي 98

دانلود برنامه ی سالانه و تقویم اجرایی کامل شده تدبیر سال تحصيلي 98

برنامه تدبیر یعنی چه؟

کاملترین نمونه برنامه سالانه براساس طرح تدبیر 1398-1399

تهیه و تدوین شده توسط مدرس و مجری و نویسنده که 15 سال سابقه مدیرت مدرسه ابتدایی را برعهده داشته است

این برنامه سالانه مطابق با ساحت های سند تحول تدوین گردیده است که شما با دانلود این طرح تدبیر 6 ساحت را در یک برنامه عملیاتی کاملا ساده و اماده خواهید داشت

با توجه به اهمیت و ضرورت راهنمایی در این برنامه بنده بصورت رایگان در تمامی فصل سال اماده مشاوره و راهنمایی شما عزیزان خواهم بود کافیست مشکلات برنامه تدبیر را در آیدی drsifile@ در میان بگذارید همچنین با توجه به تخصصی بودن کار و ارائه فایل تقلبی توسط سودجویان اینترنتی لطفا قبل از خرید تمامی سوالات خود را با بنده در میان بگذارید تا از دریافت کاملترین برنامه توسط مدرس و نویسنده طرح اطمینان حاصل نمایید بعد اقدام به خرید نمایید.

چند تصویر نمونه از محیط برنامه سالانه بر اساس طرح تدبیر ۹۸

 

توصیحات جدول تکمیل شده خود ارزیابی اولیه و پایانی جهت نمره دهی 1 تا7 سال تحصیلی 98-99 با محیطی بسیار ساده با میانگین گیری خودکار

جدول شماره(6)یا فرم خود ارزیابی در ابتدا و انتهای سال تحصیلی جهت مشخص شدن وضعیت مدرسه از لحاظ امور اداری تا آموزشی و فیزیکی می باشد ما این جدول را در دو فرم ورد و اکسل(میان گین گیری خودکار) برای شما عزیزان تدارک دیده ایم هر گونه سوال در مورد نحوه پر کرردن جدول شماره (6) در ایدی بنده به ادرس drsifile@ آماده پاسخگویی می باشم

ساحت ها و امتیازات
1-ساحت تعليم و تربيت اعتقادي ،عبادي و اخلاقي حداکثرامتياز49
2-ساحت اجتماعي سياسي حداكثر49 امتياز
3-ساحت علمي فناورانه حداكثر42 امتياز
4-ساحت تربیت زیستی بدنی حداكثر42 امتياز
5-ساحت زيبا شناختي وهنري حداكثر 28 امتياز
6-ساحت اقتصادي و حرفه اي حداكثر35 امتياز
7-فرا ساحتي(مواردی غیر از 6 ساحت)
حداكثر56 امتياز
امتیاز کل فرم 301

توضیحات جدول شماره (2) یا همان برنامه عملیاتی(برنامه سالانه تدبیر) طبق شیوه نامه سال تحصیلی 98 جهت اپلود در سایت همگام که آخرین فرصت آن شهریور ماه و گاهی تا هفته اول مهر می باشد

جدول شماره(2)یا همان برنامه سالانه براساس طرح تدبیر طبق شیوه نامه جدید می باشد که شما مدیر محترم بعد از تکمیل خود ارزیابی اولیه که در توضیحات بالا ارائه نمودیم در ادامه کار برنامه سالانه(شماره2) که توسط بنده کاملا آماده شده است را ویرایش مختصر در حد مشخصات مدرسه و امکانات و تجهیزات نمده و سپس در سایت همگام اپلود نمایید.

1-جدول تکمیل شده ساحت تعليم و تربيت اعتقادي ،عبادي و اخلاقي
2-جدول تکمیل شده ساحت اجتماعي سياسي
3-جدول تکمیل شده ساحت علمي فناورانه
4-جدول تکمیل شده ساحت تربیت زیستی بدنی
5-جدول تکمیل شده ساحت زيبا شناختي وهنري
6-جدول تکمیل شده ساحت اقتصادي و حرفه اي
7-جدول تکمیل شده فرا ساحتي

توضیحات تقویم اجرایی (فرم3)ویزه برنامه تدبیر که بصورت کاملا اختصاصی و جدا از سایر تقویم های مدارس می باشد

جدول شماره (3) یا تقویم اجرایی براساس برنامه تدبیر که هماهنگ در راستای جدول شماره دو جهت تحقق آن اهداف در طول سال تحصیلی می باشد که این نمونه تقیم مختص به برنامه تدبیر بوده و در فرمت ورد بوده و نیاز به هیچ گونه تغییراتی ندارد

1-جدول تقویم اجرایی خاص برنامه سالانه تدبیر

2-براساس فعالیت های روز ماه سال

3-این تقویم خاص و برای این برنامه تدوین شده است

جدول شماره 4 : یا همان فرم بهبود فرایند ها بصورت تکمیل شده طبق شیوه نامه جدید

جدول شماره (4) یا هنمان فرم بهبود فرایند ها که توسط کلیه پرسنل مدرسه در طول سال تحصیلی هر 45 روز یک بار باید تکمیل و گزارش عملکرد خود را به مدیر آموزشگاه ارائه نمایند توسط بنده بصورت کامل آماده و نمره دهی شده است

1-مرحله ی اول مرحله ی دوم مرحله ی سوم مرحله ی چهارم مرحله ی پنجم مرحله ی ششم

2-ساحت-فرایند-فعالیت-میزان پیشرفت در انجام اقدام مورد نظر

3-بسیار خوب-خوب-متوسط-ضعیف-انجام نشده

جدول شماره 5 بازدید های بیرونی متناسب با ساحت های جدید

جدول شماره (5) ویژه بازدید های درونی و بیرونی که توسط کارشناسان اداری و ارزیابان برنامه تدبیر در طول سال تحصیلی انجام خواهد شد بصورت آماده در این پکیج در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

موانع و مشکلات اجرا راهکارهای پیشنهادی

اقدامات انجام شده در مدرس

نقات قوت و ضعف

پوشه بندی مستند سازی سال جدید براساس ساحت ها جهت عدم سردرگمی مدیران مدارس

این قسمت اختیاری بوده و جز برنامه تدبیر ارائه نشده و صرفا جهت آموزش مدیران و معاونان مدارس جهت مستند سازی و نحوه ردیف کردن مستندات خود در سیستم اداری آموزشگاه می باشد که با یک نگاه اجمالی و بررسی ساده نسبت به نحوه مستند سازی برنامه تدبیر کاملا آگاهی خواهید یافت

 

لینک دانلود

دانلود برنامه سالانه تدبیر 98-99

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


پنج شنبه 5 ارديبهشت 1398
ن : khashayars

گیفت کارت را از کدام فروشگاه اینترنتی گیفت کارت بخریم ؟

گیفت کارت را از کدام فروشگاه اینترنتی گیفت کارت بخریم ؟

 

با عرض سلام خدمت شما دوستان عزیز امروز قصد داریم به یک موضوع جذاب در زمینه گیفت کارت بپردازیم . کاربران زیادی طی یک دهه اخیر با گیفت کارت آشنا شده و اند و کاربردهای آن را دیده اند . به طور مثال کاربران با خرید گیفت کارت آیتونز اپل آمریکا حساب کاربری خود را در اپ استور امریکا شارژ کرده و با آن جم کلش آف کلنز خریداری می کنند و یا کاربری با خرید گیفت کارت پلی استیشن آمریکا برای دستگاه پلی استیشن 4 خود و شارژ آن در PSN ID خود بازی زیبای God Of War را خریداری می کند یا کاربری با خرید گیفت کارت گوگل پلی آمریکا و شارژ والت گوگل خود روی دستگاه اندرویدی اقدام به خرید سکه بازی  اندرویدی ساکر استار می کند .

در پیرو توضیحات داده شده درباره گیفت کارت کاربران به دنبال یک فروشگاه معتبر و ارزان قیمت و با سابقه خوب برای خرید گیفت کارت خود هستند که ما فروشگاه اینترنتی گیفت کارت باز را به نشانی giftcardbaz.com که دارای تمامی مجوز های لازم از وزارت صنعت ، معدن و تجارت و ... می باشد را با بیش از 10 سال سابقه کاری معرفی می کنیم .

فروشگاه اینترنتی گیفت کارت باز دارای بیش از 400 نوع گیفت کارت با تنوع بسیار بالا می باشد و در صورتی که گیفت کارت مد نظر شما جز محصولات فروشگاه نمی باشد می توانید با ارسال ایمیل به پشتیبانی سایت نسبت به تهیه آن اقدام کنید .

گیفت کارت چیست ؟

معمولاً گیفت کارتها به صورت مجازی و اعتبار پولی در حساب کسان با وارد نمودن یک کد شارژ میشود و شما در واقع با این اعتبار مجازی میتوانید برای خرید اجناس و خدمات الکترونیکی و حتی گاهی اوقات کالاهای فیزیکی و قابل لمس کاربرد نمایید. کالاهای دیجیتالی یا الکترونیکی همانند بازی، برنامه، کتاب ، فیلم و موسیقی هستند که معمولاً از طریق استور مربوطه قابل گرفتن میباشند. برای مثال گیفت کارت آیتونز قابل کاربرد در استور آیتونز یا اپ استور بوده و گیفت کارت گوگل پلی یا اندروید مارکت قابل کاربرد در استور گوگل پلی و گیفت کارت مایکروسافت در استور مایکروسافت و در ایکس باکس ، آمازون در آمازون ، پلی اسیتشن در سونی و غیره…

کارت PSN چیست و به چه‌کاری می‌آید؟

اصلی‌ترین مزیت یک کارت PSN یا همان کارت شبکه پلی‌استیشن(PlayStation Network Card) این است که می‌توانید خدماتی را که به‌وسیله‌ی فروشگاه پلی‌استیشن ارائه می‌شود، با استفاده از این کارت‌ها، به‌جای استفاده از کارت اعتباری خریداری نمایید. اگر تمایل به خرید بازی، افزودنی‌های بازی و هر آنچه بر روی شبکه پلی‌استیشن موجود است دارید، می‌توانید از گیفت کارت‌های پلی‌استیشن ارائه‌شده بر روی سایت گیفت کارت باز استفاده کنید. همین طور شما با خرید پلاس می توانید به بازی های رایگان PS4 روی شبکه پلی استیشن دسترسی پیدا کنید .

با گیفت کارت تمامی پرداخت های خود را در اینترنت  و بعضا خارج از اینترنت انجام دهید

کاربرد های بسیار زیاد گیفت کارت و دسترسی سریع ، آسان و ارزان به آن باعث شده است کاربران برای انجام کارهای خود به خصوص در اینترنت از گیفت کارت استفاده کنند . کمپانی های زیادی به خصوص اپل ، گوگل ، سونی و … برای محصولات خود گیفت کارت تولید کرده تا کاربران به آسانی از محصولات دیجیتالی آنها استفاده کنند ، با این که گیفت کارت کاربرد های زیادی نیز در دنیای فیزیکی دارد . برای دریافت راهنمایی های بیشتر و دریافت آموزش های بیشتر به وبلاگ فروشگاه گیفت کارت باز به نشانی blog.giftcardbaz.com  مراجعه کنید .



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


پنج شنبه 5 ارديبهشت 1398
ن : khashayars

بهترین شرکت بر ای خرید سایت و طراحی سایت کدام است؟

بهترین شرکت بر ای خرید سایت و طراحی سایت کدام است؟

قیمت خرید سایت چقدر است؟ برای تهیه یک سایت چقدر هزینه لازم است؟ این ها سوالاتی هستند که مشتریان ما که دارندگان کسب و کار در صنف های مختلفی نیز هستند از ما می پرسند. اما مشکل این جاست که هیچ گاه نمی توان پاسخ مشخصی به این افراد داد. زیرا سایت ها مانند لباس یا لوازمی که یک فروشگاه با یک اتیکت قیمت در ویترین می گذارد نیستند. تهیه یک سایت مراحل مختلفی دارد و فعالیت های بسیاری روی آن انجام می گیرد تا به یک وب سایت عالی و آماده به کار تبدیل شود بنابراین قیمت خرید سایت نیز به تمامی این عملیات و زمانی که پروژه طراحی سایت نیاز دارد وابسته است. شاید تمام سایت ها از لحاظ ظاهر شبیه به یکدیگر باشند، یک صفحه با منو و متن و تصاویر اما در واقع طراحی یک سایت بسیار پیچیده تر از این هاست. سایت ها در انواع مختلفی وجود دارند که هر کدام نیازهای مربوط به خود را دارند، یک سایت خبری با یک سایت فروشگاهی یا یک سایت شرکتی کاملا متفاوت هستند و هر کدام اهداف مختلفی را دنبال می کنند. گستردگی و تعداد صفحات سایت، نوع کاربران، امکانات استفاده شده در سایت، حجم هاست و بسیاری عوامل دیگر بر روی قیمت خرید سایت تاثیرگذار هستند.

طراحی سایت فروشگاهی

هزینه و قیمت خرید سایت ها به نوع سیستم برنامه نویسی و مدیریت محتوا بستگی دارد، برای مثال طراحی سایت با وردپرس ارزان تر تمام می شود. اما طراحی سایت فروشگاهی با دیگر سایت ها کمی فرق دارد و بدلیل نیاز به فضای هاست زیاد، اتصال به درگاه بانکی، تعداد صفحات فراوان، نیاز به سرعت لود بالا، نیاز به خرید سرور اختصاصی و… هزینه بیشتری را دربر دارد. البته در این مورد هم شرکت هایی وجود دارند که با استفاده از فروشگاه سازهای اینترنتی یک سایت فروشگاهی با حداقل امکانات یک وب سایت را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار می دهند. اما هرچه امکانات یک وبسایت فروشگاهی بیشتر باشد حرفه ای تر خواهد بود و کاربر نیز خرید از چنین سایتی را ترجیح می دهد و رضایت بیشتری هم از ورود و خرید از این سایت خواهد داشت.

طراحی سایت شرکتی

امروزه خرید یک وبسایت برای هر شرکتی لازم است و به ایجاد ارتباط راحت تر و سریع تر میان صاحبان شرکت و مشتریان کمک می کند. قیمت خرید سایت شرکتی نیز می تواند بسیار متغیر باشد، قیمت خرید یک سایت شرکتی ممکن است بسیار ارزان اما قیمت خرید سایت شرکتی دیگر بیشتر از آن باشد. مواردی که در قیمت خرید سایت شرکتی دخیل می باشند نوع سیستم مدیریت محتوا، حجم مطالب و تعداد صفحات، قابلیت ریسپانسیو، اتصال به رسانه های اجتماعی، تعداد زبان های وب سایت و… می باشند. هرکدام از این عوامل در تعیین قیمت خرید سایت تاثیر گذار هستند و همچنین اگر سایت به صورت اختصاصی برنامه نویسی شود نیز به قیمت آن می افزاید. این شما هستید که نوع سایت و سفارشی یا آماده بودن آن را تعیین می کنید و انتخاب می کنید که چه امکاناتی بر روی سایت قرار گیرند.

مولفه های موثر در قیمت خرید سایت

همانطور که گفتیم قیمت خرید سایت شامل تعرفه مشخصی نمی شود و به مولفه های مختلفی بستگی دارد که یک طراح براساس نوع وبسایت، نیازها و امکاناتی که از او می خواهید و همچنین مدت زمانی که بر روی سایت شما صرف می کند حدود قیمتی را به شما اعلام می نماید. در ادامه به توضیح برخی از مولفه های موثر بر قیمت خرید سایت می پردازیم.

 



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


پنج شنبه 5 ارديبهشت 1398
ن : khashayars

نحوه خرید آنلاین بلیط هواپیما از سامانه گردشگری کجامجا

نحوه خرید آنلاین بلیط هواپیما از سامانه گردشگری کجامجا

یکی از مهمترین بخش های یک برنامه مسافرتی خرید بلیط هواپیما، قطار یا اتوبوس می باشد. یکی از مهمترین مسائلی که قبل از آغاز سفر باید به آن توجه نمایید زمان دقیق برای آغاز سفر می باشد. امروزه هماهنگی با دفتر فروش بلیط هواپیما اندکی دشوار است از این رو سامانه گردشگری کجامجا خدمات خرید آنلاین بلیط هواپیما را به مسافران ارائه می دهد. با مراجعه به سایت سامانه گردشگری کجامجا می توانید از پروازهای چارتری، تخفیف بلیط هواپیما، تور گردشگری و قیمت شرکت های مختلف هواپیمایی آگاه شوید. اگر قصد سفر از طریق هواپیما را دارید توصیه می کنیم اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما از طریق سامانه گردشگری کجامجا نمایید.

خرید آنلاین بلیط هواپیما از سامانه گردشگری کجامجا

شما می توانید با خرید آنلاین بلیط هواپیما از طریق سامانه گردشگری کجامجا مبدأ و مقصد خود را به راحتی انتخاب نموده و به بهترین تورهای مسافرتی داخلی و خارج از کشور دسترس پیدا کنید. همچنین سامانه گردشگری کجامجا از طریق فروش بلیط هواپیما به صورت آنلاین خدماتی از جمله معرفی بهترین هتل ها با قیمت مناسب در شهرها و کشورهای مورد نظر شما را به مسافران ارائه می دهد. شما به راحتی و تنها با مراجعه به وب سایت سامانه گردشگری کجامجا با انتخاب تور مورد نظر خود لیستی طولانی از انتخاب هایی که باعث می شوند سفر شما لذت بخش شود را مشاهده خواهید نمود.

با خرید بلیط هواپیما از سامانه گردشگری کجامجا می توانید از این مسئله اطمینان حاصل نمایید که حتی در ایام شلوغ نوروز و تابستان به راحتی به بلیط هواپیما جهت سفر به شهرهای پربازدید همچون مشهد، کیش و تبریز با قیمتی ایده آل دست یابید. یکی از مهمترین مزایای خرید بلیط هواپیما از این سامانه گردشگری این است که هیچ گاه بدون بلیط نخواهید ماند زیرا این شرکت برای یک سفر لذت بخش تورهای گردشگری بسیار زیادی را معرفی می نماید.

با خرید بلیط هواپیما از سامانه گردشگری کجامجا از چه مزایایی بهره مند خواهید شد؟

شما می توانید به راحتی و از طریق پرداخت الکترونیکی هزینه بلیط هواپیما، به بلیط هواپیما به صورت آنلاین دست یابید و در نهایت بلیط خریداری شده توسط شما از طریق روش های مختلف همچون ایمیل، پیامک یا فکس برای شما ارسال می شود. با خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین از سامانه گردشگری کجامجا نیازی به مراجعه حضوری و مهر نخواهید داشت.

چگونه می توان اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما از طریق سامانه گردشگری کجامجا نمود؟

شما می توانید در وب سایت کجامجا به جستجوی بلیط هواپیمایی به صورت آنلاین بپردازید تنها کافیست مبدأ و مقصد سفر خود را در این وب سایت ثبت نمایید تا لیستی از قیمت های متعادل برای شما ارسال گردد و به راحتی می توانید یکی از بلیط ها که با توجه به بودجه شما متناسب می باشد را انتخاب نمایید و به سفری ایمن و مطمئن بروید.

طراحی ساده سامانه گردشگری کجامجا به شما این فرصت را خواهد داد تا به راحتی به تمامی بخش های سایت دسترسی پیدا کنید. با خرید آنلاین بلیط هواپیما از طریق این سامانه می توانید به راحتی لیستی از تورهای مسافرتی، هتل ها و قیمت های آن ها را مشاهده نموده و با در نظر گرفتن بودجه خود اقدام به خرید بلیط هواپیما نمایید. با کلیک کردن روی چند گزینه ساده که در بخش سمت چپ این سامانه قرار گرفته است به اطلاعات مورد نیاز خود به راحتی دست یابید. البته لازم به ذکر است اولین گام برای خرید بلیط هواپیما ثبت نام در این سامانه می باشد تا بتوانید به آسانی به پنل کاربری خود دست یابید. پس از ثبت نام وارد پنل کاربری شده از وضعیت بلیط ها و قیمت آن ها مطلع شده و در نهایت اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما نمایید. البته شما می توانید از اطلاعات ارائه شده پرینتی تهیه نمایید تا در فرصت مناسب آن ها را بررسی نموده و گزینه مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

همچنین با خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین می توانید لیست قیمت ها را در 50 فرودگاه داخلی با یکدیگر مقایسه نمایید و به اطلاعاتی جامع و کامل در رابطه با ساعت پرواز و تاریخ آن ها دست یابید. کسب اطلاعات در مورد زمان و تاریخ پروازهای مختلف یکی از مزایایی است که با خرید آنلاین بلیط هواپیما از آن بهره مند خواهید شد و می توانید نزدیک ترین تاریخ و بهترین مبدأ را برای سفر خود انتخاب نمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


پنج شنبه 5 ارديبهشت 1398
ن : khashayars

چه لوستری برای خانه خود بخرم؟

چه لوستری برای خانه خود بخرم؟

رپورتاژ آگهی :امروز استفاده از لوستر برای همه ما به امری طبیعی تبدیل شده و این وسیله جزو یکی از لوازم منزل شناخته می شود. با این حال لوستر صرفا به عنوان وسیله ای برای روشنایی شناخته نمی شود ، چون اگر این طور بود، می توان با استفاده از یک یا چند لامپ ساده هم به روشنایی دلخواهمان برسیم، بنابراین قرار است با استفاده از لوستر علاوه بر روشنایی به جلوه و شکوه منزل یا محل کارمان بیفزاییم. بنابراین جای تردید نیست بیشتر ما برای خرید و انتخاب این وسیله زمان گذاشته و به دنبال بهترین ها با توجه به توان مالی خودمان باشیم. این گزارش شما را با برخی نکات لازم در خرید این چراغ حیاتی خانه و همچنین قیمت های آن آشنا می کند.

برای چه فضای لوستر می خرید؟

فضاهای مختلف نیازمند نوری متناسب با کاربرد آن هستند؛ بنابراین اولین موضوع در خرید لوستر این است که تناسب آن را با محیط در نظر بگیرید. به عنوان مثال برای اتاق کار داخل شرکت نیازی نیست لوستری با شعله های زیاد و متنوع انتخاب کنید و برعکس اگر قصد خرید لوستر برای اتاق پذیرایی دارید باید با توجه به این موضوع محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید به گونه ای که مطمئن باشید نور حاصل از روشنایی لوستر  تمامی اجزای مبلمان شما را نمایان خواهد کرد.

ارتفاع سقف و وسعت فضا را در نظر بگیرید

امروزه با توجه به توسعه زندگی شهری و البته استفاده از نوآوری های مهندسی مدرن، منازل و محل کارمان کمی متفاوت تر از سال های قبل شده است. توسعه آپارتمان نشینی و کوچک شدن ابعاد منازل همه و همه دست به دست هم داده تا آیتم های متفاوتی را هنگام خرید لوستر در نظر داشته باشیم.

به همین دلیل دو نکته از مهم ترین مواردی که باید هنگام خرید لوستر به آن توجه کنیم ارتفاع و وسعت سقف اتاق است هرچند معمولا مهندسان هنگام تهیه نقشه ساختمان استانداردهایی را در نظر می گیرند، اما بازهم بد نیست خودمان ارتفاع سقف اتاق را اندازه بگیریم و نیم نگاهی هم به وسعت سقف آن داشته باشیم. لازم به یادآوری است که استاندارد ارتفاع سقف اتاق های امروزی از 2.85 تا 3 متر می باشد، اما درباره وسعت آن نمی توان استانداردی در نظر گرفت، چون متناسب با متراژ منزل تغییر خواهد داشت. امروزه استفاده از سقف های کاذب در منازل یا محل کار بسیار رایج شده است و تعداد زیادی هالوژن روشنایی محیط را تامین می کنند ، بنابراین لوسترنقش کاملا زینتی خواهد داشت.

نکته دیگر در خرید لوستر، سبک آن است. کمی به سبک زندگی خودتان دقت کنید و ببینید آیا وسایل داخل منزل یا شرکت شما از طراحی های مدرن امروزی بهره گرفته اند یا این که کلا شخصی سنتی هستید و این موضوع را در انتخاب وسایل زندگی نیز رعایت می کنید. پس از آن وارد فروشگاه شوید و لوستر مورد نظرتان را انتخاب کنید، چون اگر لوستر انتخاب شده شما تناسبی با دیگر لوازم منزل نداشته باشد علاوه بر این که نمی تواند در نمایان کردن جلوه و شکوه منزل شما کارایی داشته باشد بدون تردید به سرعت از آن خسته شده و آن را از سقف پایین می آورید.

بر این اساس اگر منزل یا محل کاری مدرن را برای خودتان تدارک دیده اید، می توانید به محصولات دیجیتالی یا همان لوستر سقفی کریستالی امروزی نظر داشته باشید، اما اگر هنوز هم سنتی زندگی می کنید نیازی به انتخاب لوسترهای لوکس و مدرن امروزی با کنترل از راه دور برای کم و زیاد کردن میزان نور یا تنظیم تایمر برای خاموش شدن لوستر ندارید

نحوه نورپردازی لوستر

نورپردازی لوسترها به طور کلی به سه فرم اصلی رو به بالا، رو به پایین و مورب تقسیم می شود. در مدل رو به بالا ، نور به طرف بالا انتشار می یابد و در نتیجه سقف هم روشن خواهد شد، ولی در مدل رو به پایین نور حاصل به طرف زمین است و سقف تاریک تر از دیگر نقاط اتاق است و در مدل سوم شاخه ها به موازات سقف و به صورت مورب قرار دارند و نور بیشتر به طرفین یعنی دیوارها هدایت می شود.

بنابراین می توانید با درنظر گرفتن میزان نور موجود در اتاق به عنوان مثال نورهای ثانویه (دیوارکوب ها، آباژورها یا هالوژن های سقف کاذب) نوع نورپردازی لوستر را انتخاب نمایید، هر چند نکته اصلی محل استقرار یا همان مکان مورد استفاده آن است.

خرید لوستر برای اتاق پذیرایی

اگر برای خرید لوستر مناسب اتاق پذیرایی منزل به بازار رفته اید و مثلا قصد نصب لوستر بالای میز ناهارخوری و آشپزخانه را دارید کمی بیشتر دقت کنید، چون این انتخاب شما کمی متفاوت خواهد بود و باید استانداردهای دیگری را برای این کار رعایت کنید. به این منظور لوستری انتخاب کنید که بتوانید ارتفاعش را تغییر دهید. مثلا ارتفاعش را آنقدر پایین بیاورید که تمام ظروف روی میز و نیز غذاهای چیده شده روی آن را به طور کامل روشن کند.

بهتر است لوستر از سطح زمین بین 155 تا 170 سانتی متر با توجه به ارتفاع سقف اتاق ناهارخوری فاصله داشته باشد. اندازه لوستر نیز باید حدود 20 تا 30 سانتی متر از عرض میز کوچک تر باشد تا بتواند نور را بدرستی روی میز پخش کند و تقریبا فاصله میز از لوستر باید حدود 75 سانتی متر باشد.

رنگ لوستر و تعداد لامپ آن

دو گزینه ای که معمولا هنگام انتخاب لوستر نادیده گرفته می شوند رنگ و تعداد لامپ آن است. ابتدا از رنگ لوستر شروع می کنیم، چون کمی مهم تر از دیگر موارد است. با توجه به امکانات جدید تولیدی، می توانیم فلزهای رنگی برای تولید انواع لوستر در اختیار داشته باشیم در حالی که تنوع رنگی دیگر وسایل منزل یا محل کارمان را نیز باید برای این انتخاب در نظر بگیریم. نوع همخوانی رنگ های گرم و سرد رایج در زندگی ما و البته هارمونی بین آنها می تواند بهترین گزینه را مقابلمان قرار دهد. در همین حال توجه داشته باشید که میزان نوردهی لوستر به تعداد لامپ موجود روی آن بستگی ندارد، بلکه بیشتر به نوع طراحی معطوف شده است. به عنوان مثال هرگز نمی توان از لوسترهایی با شعله های چینی انتظار نوردهی بالایی داشته باشیم، چون صرفا وظیفه آنها زیبایی محیط است نه روشنایی در حالی که لوسترهای بدون روکش شعله ها، نوردهی بالاتری دارد پس این نکته را درنظر داشته باشید که به تعداد لامپ ها یا اصطلاحا همان شعله های لوستر بخوبی دقت کنید، چون زیادی آنها مساوی با پرنوری منزل یا محل کار شما نیست، بلکه بیشتر به محل قرار گرفتن و طراحی لوستر دقت کنید.

از کجا لوستر بخریم؟

مراکز عمده خرید و فروش لوستر در تهران پانزده خرداد و خیابان معروف لاله زار است که تئاترهای خاطره انگیز قدیم جای خود را به لوسترفروشی ها داده است. در کنار اینها لوسترفروشی های گوناگونی در مناطق شمال تهران بخصوص خیابان شریعتی لوستر فروشی وجود دارد، اما بورس و محل تجمیع لوسترفروشی ها همان دو خیابان یاد شده است| و امروز با مدرن شدن زندگی ها با کمتر شدن وقت مردم در خرید از بازار و صرفه جوی کردن در وقت و زمان میتوان ازفروشگاهای اینترنتی معتبر خرید لوستر خود را انجام داد.

 



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


پنج شنبه 5 ارديبهشت 1398
ن : khashayars

کارخانه ساخت اسکلت فلزی تهران آریسمان

کارخانه ساخت اسکلت فلزی تهران آریسمان

کارخانه ساخت اسکلت فلزی تهران آریسمان با سابقه ای موفق و درخشان در حوزه سازه های فلزی به ویژه ساخت اسکلت فلزی و ساخت سوله در کارخانه ای به مساحت 10 هزار متر و با استفاده از نیروی انسانی ماهر و با تجربه و با بهره گیری از تجهیزات روز مورد نیاز از قبیل (دستگاه های جوش رکتی فایر و اینورتر، دستگاه های جوش زیرپودری، دستگاه های جوش تحت پوشش گاز، دستگاه برش CNC ، دستگاه های برش پلاسما، دستگاه های برش ریلی، دیزل ها،  دستگاه های سوراخ کاری و …) و با حضور مهندسان مجرب و گروه های نظارت کیفی همراه با تست های جوش در هر مرحله توسط گروه های نظارت جوش طبق استاندارد های لازم انجام می‌دهد. با دارا بودن تجربه ملی و بین المللی فراوان آماده ارائه خدمات به روز در حوزه های مختلف می باشد.

مراحل ساخت سوله صنعتی در کارخانه تهران آریسمان

طراحی سوله :در ابتدا کارشناسان ما از محل پروژه بازدید کرده و بر اساس نوع کاربری سازه و جغرافیای محل و در نظر گرفتن کلیه امکانات و همچنین قابلیت فازهای توسعه ای ، محاسبات لازم را انجام داده و طراحی صورت می گیرد.
برای این امور از نرم افزارهای مهندسی استفاده می شود و همچنین قابلیت فازهای توسعه ای در نظر گرفته می شود.

زمان بندی ساخت سوله صنعتی :در این مرحله تمامی امور اجرایی و محاسبات ساخت و تهیه مصالح لازم برای ساخت سوله صنعتی از جمله ساخت اسکلت فلزی سوله در کارخانه طبق برنامه های مهندسی و بر اساس استانداردهای لازم صورت می پذیرد.

رنگ آمیزی: پس از ساخت سوله ، عملیات رنگ آمیزی با در نظر گرفتن نوع رنگ، تعداد لایه و ضخامت پوششی که مشتری اعلام میکند، انجام شده و سوله آماده می شود.

نصب سوله و حمل و نقل : پس از انجام مراحل قبل ، متریال مورد نیاز به محل پروژه با دقت بالا حمل شده و نصب سازه فلزی سوله انجام می گیرد.

پوشش سوله : عملیات نصب پوشش سقف سوله بوسیله موادی به نام ساندویچ پانل مرغوب یا ورق گالوانیزه و پشم شیشه و توری مرغی با پیچ های سرمته ای ، پس از نصب سوله اجرا می شود.

دیوار کشی و کف سازی : بنا به طراحی انجام شده و نوع کاربری دیوارکشی و نصب پنجره و درب سالن و عملیات مش بندی و کف سازی انجام خواهد شد.

تاسیسات و برق : پس از آماده شده سوله مطابق نقشه های ارائه شده تاسیسات حرارتی ، برودتی ، آب ، فاضلاب ، هوای فشرده ، برق صنعتی ، روشنایی ، تهویه و … اجرا میگردد.

 

مراحل ساخت اسکلت فلزی در کارخانه تهران آریسمان

  • تهیه نقشه‌های شاپ اسکلت فلزی با توجه به نقشه‌های محاسباتی
  • عملیات برش‌کاری و سوراخ‌کاری
  • عملیات ساخت اعضا سازه اسکلت فلزی
    •  مونتاژ اسکلت فلزی اجرای درز های لب به لب و همراستا کردن ورق ها
    • مونتاژ ستون های I شکل و باکس سازه اسکلت فلزی
    • جوش‌کاری بال و جان در مونتاژ اسکلت فلزی
    • تحدب بال در مونتاژ اسکلت فلزی
  • تمیزکاری و رنگ
  • حمل
  • عملیات پیش مونتاژ و مونتاژ در پای کار
  • عملیات واداشتن، نصب، خال‌جوش و اتصالات موقت
  • تنظیم نهایی، شاقولی کردن ستون‌ها، هم‌محور کردن تیرها و تکمیل اتصالات
  • بازرسی و تأیید نهایی
  • رنگ‌آمیزی و لکه‌گیری

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


پنج شنبه 5 ارديبهشت 1398
ن : khashayars

چطور میتونیم آپارتمان خوب در ترکیه اجاره کنیم ؟

چطور میتونیم آپارتمان خوب در ترکیه اجاره کنیم ؟

برای مهاجرت به شهر ها و مناطق گوناگون دنیا، یکی از دغدغه های اصلی هر شخص، اقامت در شهر مورد نظر است . یقیناً اسکان در هر شهر و استانی به عوامل گوناگونی در رابطه با همان شهر و استان بستگی دارد.

اما امروزه با توجه به گسترش ارتباطات و فناوری، اجاره کردن محل مورد نظر برای اسکان در هنگام سفر کار بسیار ساده و آسانی است . یکی از ساده ترین و مناسب ترین روش ها برای اسکان در هر استانی اجاره آپارتمان (مبله یا بدون لوازم ) می باشد زیرا شما می توانید مطابق با نیازهای خود محل اسکان مورد نظر خود را تعیین نمایید.

همانند سایر امور، یکی از ساده ترین راه ها برای اجاره آپارتمان مبله در ترکیه استفاده از گوگل و اینترنت می باشد. شما با یک سرچ ساده در اینترنت موبایل، کامپیوتر، لب تاب و تبلت خود می توانید انواع و اقسام سایت های اجاره آپارتمان مبله را مشاهده کنید. یکی از بهترین کلمات برای سرچ کردن در اینترنت کلمه ” اجاره اپارتمان در ترکیه ” می باشد . با سرچ کردن این کلمه ها در اینترنت، وبسایت های زیادی برای اجاره آپارتمان به شما نشان داده می شود. همچنین کلمات دیگر برای اجاره اپارتمان “اجاره آپارتمان در آنتالیا” و یا “اجاره اپارتمان در استانبول” است.

شایان ذکر است که مبلغ اجاره ماهانه واحد مبله، حدود 40 درصد بیشتر از اجاره ماهانه واحد خالی است. از این رو برخی از افراد واحد خالی اجاره نموده و با سلیقه شخصی خودشان اقدام به خرید لوازم منزل می نمایند. تجربه نشان داده که در این روش هزینه لوازم خریداری شده در طی یک تا سه سال، از محل مابه التفاوت اجاره واحد خالی و مبله، تامین می شود (برای مثال چنانچه لوازم منزل را دست دوم تمیز انتخاب و خریداری کنید، طی یک سال و چنانچه لوازم نو خریداری نمایید دو تا سه سال دیگر هزینه خرید لوازم منزل از محل کرایه کمتری که می پردازید تامین شده و پس از گذشت مدت زمان فوق، شما بدون پرداخت هزینه صاحب لوازم منزل شده اید).

یک خانه مناسب برای اجاره چه مشخصاتی دارد ؟

زمانی که در اینترنت سرچ میکنید، وبسایت های گوناگونی برای شما به نمایش در می آید، با کلیک بر روی این وبسایت ها، واحد های زیادی را در متراژ ها و زیر بنا های مختلف، امکانات متفاوت، مناطق مختلف شهر و همچنین قیمت های متفاوتی مشاهده می کنید. اگر هزینه اجاره ملک مورد اجاره برای شما حائز اهمیت باشد، شما می توانید با مقایسه قیمت واحد های گوناگون، مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. در صورتی که ملاک انتخاب شما برای اجاره آپارتمان ، امکانات رفاهی آن واحد باشد نیز شما می توانید گزینه های مورد نیاز خود را انتخاب کنید . و در نهایت، پس از انتخاب آپارتمان مورد نظر، با شماره های موجود در وبسایت، با مشاوران وبسایت مورد نظر تماس گرفته و ملک مورد نظر خود را رزرو نمایید .همچنین برخی از وبسایتها از نرم افزارهای شبکه های اجتماعی نظیر واتس اپ پشتیبانی می کنند. در اینصورت با کلیک کردن روی آیکون واتس اپ (که معمولا در گوشه راست یا چپ پایین صفحه وبسایت وجود دارد) بطور مستقیم درخواست و پیام خود را به مشاور مربوطه ارسال نمایید.

تجربه یک سفر راحت و آرام را برای شما مهیا میکنیم.

 



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


پنج شنبه 5 ارديبهشت 1398
ن : khashayars

پشتیبان سایت

پشتیبان سایت

تیک تم برای کمک رسانی به کاربران گرامی وردپرس و همچنین رفع مشکلات وب سایت ها پلن های بسیار مناسب پشتیبان سایت را راه اندازی کرده است. کاربران وردپرس در صورتی که در زمینه های پشتیبان وردپرس و حتی امنیت وردپرس با مشکلی برخورد کردند میتوانند به صفحه پشتیبان وردپرس سری بزنند تا این مشکل توسط کارشناسان تیک تم کاملا حل شود.

شما می توانید با استفاده از خدمات وردپرس تیک تم، هر کدام از مشکلات وب سایت خود را به ما بسپارید تا در سریع ترین زمان ممکن برای شما انجام شود. بدون نیاز به این که شما خود را در حل کردن این مشکلات به وجود آمده دخالتی داشته باشید.

پشتیبان وردپرس

پشتیبان وردپرس یک تیم متخصص و ماهر است که شما را در مدیریت و توسعه وب سایت راهنمایی خواهد کرد و همچنین اگر در سایت خود به ایراد یا مشکلی مواجه شدید برای شما رفع خواهد کرد. برای همین کار شما را برای مدیریت وب سایت وردپرسی خود راحت کرده و تمامی خدمات لازم برای پشتیبانی سایت را ارائه خواهد کرد.

به عبارت دیگر اگر مشکلی برای وب سایت وردپرسی شما به وجود بیاید یا این که قصد داشته باشید که امکان و یا قابلیت جدیدی را به سایت خود اضافه کنید، دیگر نیازی نیست نگران چیزی باشید چون تیم پشتیبان وردپرس تیک تم در کنار شما خواهد بود و به راحتی مشکلات وب سایت شما حل خواهد شد.

در تیک تم تمامی خدمات مورد نیاز شما را در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهد شد. این پشتیبانی وردپرس شامل بروزرسانی هسته، قالب، افزونه ها‚ رفع خطاهای رایج وردپرس‚ پاک سازی فایل های مخرب‚ نصب افزونه های ضروری و مهم‚ کانفیگ امنیتی و بررسی ایمنی سایت‚ بهینه سازی تصاویر وردپرس‚ ثبت سایت در گوگل وب مستر تولز‚ ارسال اتوماتیک مطالب به شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام‚ ساخت نقشه سایت و ربات برای گوگل‚ ساخت بخش عضویت پولی‚ ویرایش فیلد های تسویه حساب و همچنین تمامی موارد و مشکلاتی است که ممکن است برای یک سایت پیش بیاید. پس برای دریافت سریع ترین و به صرفه ترین خدمات در وب سایت های ایرانی در زمینه ارائه خدمات پشتیبان سایت وردپرسی هستیم می توانید از پشتیبانی وردپرس استفاده نمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


سه شنبه 3 ارديبهشت 1398
ن : khashayars

اعزام دانشجو

اعزام دانشجو به آمریکا

اعزام دانشجو به آمریکا نسبت به سایر کشورها بالاترین آمار را دارد درواقع اعزام دانشجو به آمریکا در بین دانشجویان علاقه مند به تحصیل در خارج از کشور همیشه پرطرفداربوده به طوری که در حال حاضرتعداد دانشجویان بین المللی در این کشور به حدود یک میلیون نفر می‌ رسد. با وجود بیش از 3000 دانشگاه وکالج  این جمعیت سال به سال رو به افزایش است به طورمثال در سال 1950 فقط 35000 دانشجو بین المللی در آمریکا وجود داشت ودر مدت 70 سال رشد بسیاربالایی را نشان می دهد. طبق آماربه دست آمده از آموزش عالی ایالات متحده آمریکا درگذشته 5 درصد دانشجویان مقطع کارشناسی وبالاتر در دانشگاه های آمریکا را دانشجویان بین المللی تشکیل می دهند. هر کدام از ایالتهای آمریکا با داشتن شرایط جغرافیایی، اقتصادی وفرهنگی خاص خود و دانشگاه های معتبر در سطح جهانی، طیف متفاوتی از دانشجویان بین المللی را جذب می کنند. دلایل افزایش تعداد دانشجویان بین المللی آمریکا عبارتند از:

  • بزرگترین اقتصاد جهان با پیشرفته ترین تکنولوژی
  • دارای با کیفیت ترین موسسات آموزشی
  • دارای وسیع ترین گزینه های تحصیلی

هزینه تحصیل در آمریکا بستگی به نوع دانشگاه و یا کالج و ایالت محل تحصیل دارد. هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی و یا ایالتی معمولا کمتر است.

  1. دوره زبان: هزینه هر ترم چهار ماهه زبان حدود هفت هزار دلار
  2. دوره کالج: هزینه تحصیل برای هر ترم چهار ماهه حدود هشت هزار دلار است
  3. دوره کارشناسی: هزینه تحصیل بصورت میانگین از 12000 تا 35000 دلار می باشد .
  4. دوره ارشد و دکتری: هزینه تحصیل بین 15000 تا 25000 متغیر می باشد.

بسیاری ازمتقاضیان  تمایل دارند از مقطع کارشناسی درکشور  آمریکا تحصیل کنند وشانس خود را برای ورود به درجات بالاتر تحصیلی و کار درکشور آمریکا افزایش دهند.

از طرفی افراد بسیار کمی از آمریکایی ها برای تحصیل در مقطع ارشد اقدام مینمایند به همین دلیل شانس پذیرش در مقطع ارشد درصورتی که شرایط لازم را داشته باشید بیشتر است.

برای گرفتن پذیرش درمقطع دکتری  داشتن  رزومه تحصیلی خیلی  قوی یعنی معدل بالای 16، مقاله های علمی پژوهشی معتبر، مدرک زبان و … لازم وضروری است.

هزینه زندگی در آمریکا برای دانشجویان تقریبا 2000 تا 2500 دلار بسته به سبک زندگی فرد متفاوت خواهد بود. در مجموع هزینه ها به شرح زیر است:

  • مسکن حدود ۳۵تا 40 درصد هزینه‌های ماهانه
  • هزینه خوردوخوراک نزدیک به ۴۰ درصد هزینه‌های ماهانه
  • خدمات حمل‌ونقل عمومی به‌طور میانگین100تا120 دلاردرماه
  • هزینه اینترنت به‌ طور میانگین ۵0تا60 دلار در ماه
  • خدمات درمانی که گران‌ترین خدمات است مثلا ویزیت پزشک 80تا100دلار، هزینه داروبرای سرماخوردگی حدود 10 دلارویک نسخه آنتی بیوتیک حدود 20 تا 25 دلار می باشد.

دانشجویان در زمان طول دوره تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد اجازه کار 20 ساعت در هفته را دارند و به صورت میانگین درآمدی حدود 15 دلاردر ساعت خواهند داشت.

گروه اعزام دانشجو راد با مجوز از وزارت علوم وتوانمندی بالا در امر اعزام دانشجو به کشور آمریکا، بهترین راهنمای متقاضیان علاقه مند به  تحصیل در آمریکا هستند.

.

.

.

این متن یک رپرتاژ آگهی بوده و ما هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت آن بر عهده سایتی است که در داخل متن رپرتاژ لینک شده است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،