خرید بلیط چارتر ارزان نقاط مختلف
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

یک شنبه 12 شهريور 1396
ن : khashayars

خرید بلیط چارتر ارزان نقاط مختلف

خرید بلیط چارتر ارزان نقاط مختلف

 

خرید بلیط چارتری ارزان برای کسانی که زیاد سفر می روند جزو مشغله های فکری است . من خودم بعلل شغلی سفرهای زیادی میروم . طبق تجربیاتی که از سفرهای مختلف داشته ام علاوه بر قیمت بلیت ، موارد دیگری نیز  برایم در انتخاب پرواز اهمیت پیدا کرده است . اول از همه پیشینه ی آن ایرلاین که سوانح زیادی نداشته باشد و در واقع امنیت پروازی خوبی داشته باشد و هواپیماهایی به نسبت نو و خلبانانی ماهر داشته باشد . فرق دیگری که من در این سفرها بین ایرلاین ها دیده ام تفریحات در حین پرواز است که برخی از ایرلاین ها امکانات الکترونیکی تفریحی بسیار خوبی برای هر مسافر تدارک دیده اند که سفرهای طولانی مدت بالای 10 ساعت را هم حتی دلچسب می کند . کیفیت غذا و پذیرایی حین سفر هم مهم است . چند ماه قبل دوست من وقت سفارت در یکی از کشورهای همسایه داشت . دیدم بهترین فرصت سفر است و من در این سفر او را همراهی کردم . برای یک سفر خوب ، رزرو بلیت هواپیمای خوب و پیدا کردن بهترین قیمت بلیطهای خارجی برای یک سفر به خارج کشور ، رزرو هتل خوب و سایر موارد از این قبیل باید از قبل سفر فکر شده باشد . دوست من رزرو هتل برای سفارت را از طریق آژانس هوپیمایی رایکا گشت انجام داد . برای من و سایر علاقمندان سفرهای خارجی خرید بلیط چارتر ارزان یک آپشن خوب است که با توجه به این سفر بسیار خوب ، همواره از خدمات این آژانس معتبر در این زمینه استفاده خواهم کرد .

 

برای علاقه مندان سفر به سراسر کشور معمولا تور مشهد و کیش جزو جذاب ترین گزینه ها است . من هم بعنوان یک عاشق سفر و یک  توریست حرفه ای این 2 شهر در صدر برنامه های ایرانگردی ام قرار دارد . اشتباه نکنید .همه جای ایران سرای من است و اصفهان ، قشم ، شیراز ، شمال کشور ، تبریز و ... نیز برای من بشدت عزیزند . اما خاطراتی که از تور مشهد تابستان 96 برایم باقی مانده هرگز برایم فراموش شدنی نیست. مشهد علاوه بر اینکه حرم امام رئوف را در خود جای داده  و میعادگاه عاشقان حضرت رضاست ، از نظر جاذبه های تفریحی نیز در سالهای گذشته بشدت غنی شده و وجود پارک های آبی خوب و پاساژهای شیک این شهر را یک شهر توریستی ایده آل کرده است . این شهر حتی برای توریست های خارجی نیز امکانات پذیرایی کافی دارد .

 

از طرف دیگر خیلی از خانواده ها علاقمند مناطقی برای سفر هستند که بهترین تفریحات سالم را برای فرزندانشان داشته باشد . کیش یکی از بهترین گزینه هاست . تفریحات گردشگری جزیره کیش معمولا برای این دسته از گردشگران و ایرانگردان بشدت جذاب می باشد . شنا در خلیج همیشه فارس زیبا و استفاده از امکانات ورزشهای آبی مانند جت اسکی و پارک دلفینهای کیش از جذابترین نقاط دیدنی این جزیره هستند . نیز بهترین مراکز خرید کشور نیز در جزیره کیش واقعند و برای خانواده ها بشدت جذاب است .

 

من علاقمند سفرهای خارجی نیز هستم و از کشورهای اطراف مثل ترکیه و گرجستان و آذربایجان و دبی گرفته تا مالزی و اندونزی و تایلند و استرالیا را گشته ام . بهترین قیمت بلیطهای خارجی همیشه یکی از دغدغه های بنده به عنوان یک توریست بین المللی است . مهمترین مزیتی که من همیشه مدنظر دارم این است که بهترین قیمت پرواز را از بهترین و معتبر ترین و ایمن ترین ایرلاین ها یا خطوط هواپیمایی دریافت کنم .



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،
:: برچسب‌ها: خرید بلیط چارتر ارزان, تور مشهد تابستان 96, تفریحات گردشگری جزیره کیش, بهترین قیمت بلیطهای خارجی, رزرو هتل برای سفارت, ,


شنبه 11 شهريور 1396
ن : khashayars

عوامل موثر در بهینه سازی سایت و سئو

عوامل موثر در بهینه سازی سایت و سئو

 

آیا میخواهید بدانید که چه عواملی سبب می‌شود تا برخی سایت‌‌ها در صدر نتایج موتورهای جستجو قرار گیرند؟

تکنیک‌های سئو بطور مستمر از سالی به سال دیگر دچار تغییر می‌شوند. حتی بهتر است بگوییم تغییرات بصورت ماه به ماه شده است. بنابراین صاحبان مشاغل و سایت‌ها باید خود را سریع با این تغییرات منطبق نموده تا بتوانند در صفحه‌ی اول گوگل قرار گرفته و به بالا بردن بازدید سایت خود کمک کنند.

دانستن این عوامل و به کار بستن آن‌ها منجر به فرآیندی خواهد شد که اصطلاحاً بهینه سازی سایت یا سئو نامیده می‌شود. اگرچه فرآیند بهینه سازی سایت ممکن است به مقدار نسبتاً زیادی زمان نیاز داشته باشد، اما راهکارهایی هم وجود دارد که بتوان این زمان را تا حد امکان کاهش داد.

برخی از جدید ترین تکنیک های سئو را در مقالات قبلی معرفی کردیم و در این مقاله آموزش سئو می‌خواهیم به توضیح سایر راهکارهای مهم بپردازیم. با ویرلن همراه باشید ؛

 

قراردادن کلمات کلیدی در عنوان‌ها

موتورهای جستجو به عناوین و سرلیست‌‌ها توجه ویژه‌ای دارند. بنابراین سعی کنید کلمات کلیدی مورد نظر خود را در تمام عناوین بیاورید و در توضیحات متن هم درباره‌ی آن مقداری صحبت کنید. ممکن است برند شما یکی از کلمات کلیدی باشد؛ این کار به شناخته شدن برند شما کمک زیادی خواهد کرد.

 

قرارگرفتن در پوشش محلی

سعی کنید علاوه بر موتورهای جستجو راهی پیدا کنید تا در تمام اپلیکیشن‌‌ها و سایت‌های مختلف به نوعی حضور داشته باشید. این کار می‌تواند از طریق تولید محتوا برای شبکه‌های محلی مربوطه و یا سفارش تبلیغات صورت بگیرد. جستجوگرهای محلی به بهتر شدن رتبه‌ی سئو شما کمک زیادی خواهند کرد.

 

افزایش کیفیت لینک‌ها

کمیت و کیفیت لینک‌هایی که افراد را به سایت شما هدایت می‌کنند، اهمیت زیادی دارد. این لینک‌‌ها اصطلاحاً بک لینک نامیده می‌شوند و ممکن است از روی علاقه یا به عنوان تبلیغات شما در وب‌سایت‌های دیگر کار شوند. علاوه بر کیفیت بک لینک‌ها، باید لینک‌های خود وب‌سایت شما نیز سالم باشند و با بررسی مستمر آن‌ها و مطالعه‌ی کامنت‌ها، از سالم بودن یا خراب بودن آن‌ها اطمینان حاصل کنید.

یکی از بهترین روش ها برای لینک بیلدینگ و دریافت بک لینک با کیفیت نشر رپورتاژ در سایت های پربازدید است .

 

بهبود ساختار لینک دهی درونی

علاوه بر بک لینک‌‌ها که در بالا توضیح داده شد، در مطالب وب‌سایت خود نیز به مطالب دیگری در همان وب‌سایت منتشر شده، لینک دهید. این کار یکی از اقدامات کلیدی است که امکان حضور بیشتر کاربران در سایتتان را فراهم و از این طریق به بهبودسئو کمک می‌کند. به عنوان مثال ممکن است در مطلبی از گیاهان دارویی نام برده باشید و در یک مطلب دیگر به طور مفصل گیاهان دارویی را توضیح داده باشید؛ در این حالت می‌توانید در مطلب اول، لینک مطلب دوم را بر روی عبارت گیاهان دارویی قرار دهید تا کاربران در صورت علاقه بتوانند دسترسی سریعی به آن مطلب داشته باشند.

 

بهینه‌سازی برچسب‌‌ها یا تگ‌ها

برچسب یا تگ در واقع یک کلمه‌ی کلیدی است که ممکن است از سوی کاربران زیادی مورد جستجو قرار گیرد. بنابراین برای هر مطلب در سایتتان امکان تگ کردن چند کلمه را فراهم کنید. در انتخاب کلمات کلیدی دقت لازم را به خرج دهید و سعی کنید آن‌ها را از بین پرطرفدارترین کلمات در حیطه‌ی موضوعی مرتبط انتخاب کنید. ممکن است یک کلمه از سوی کاربران زیادی با یک اشتباه املایی تایپ شود، اما اگر شما همان کلمه با همان اشتباه املایی را در لیست تگ‌های خود قرار دهید، احتمالاً کاربران زیادی به سایت شما هدایت خواهند شد.

 

ایجاد یک پروفایل کاری

افراد زیادی ممکن است به دنبال مشخصات شما باشند. بنابراین در صورت ایجاد یک پروفایل کاری، از سوی عده‌ی زیادی دیده خواهید شد و آمار بازدیدهای شما افزایش خواهد یافت. این پروفایل می‌تواند شامل سابقه‌ای از کار شما، راه‌های ارتباطی و سایر موارد باشد.

 

ثبت بر روی نقشه گوگل

اگر منطقه‌ی کسب و کار شما بر روی نقشه‌ی گوگل (Google Map) مشخص شود، از اعتبار بیشتری برخوردار خواهید شد و در لیست پیشنهادات گوگل نیز قرار خواهید گرفت. این کار باعث دیده شدن هرچه بیشتر شما برای افرادی خواهد شد که اصلاً از وجود شما اطلاعی ندارند!

 

استفاده از مطالب معتبر

تا حد امکان از اطلاعات، اخبار و حتی عکس‌های معتبر استفاده کنید. اگر گوگل متوجه شود که عکس‌های شما فتوشاپی است، ممکن است رتبه‌ی سئوی شما به میزان قابل توجهی صدمه ببیند. از عکس‌های با کیفیت بالا استفاده کنید و مطالب موجود در وب‌سایت را مدام به روز کنید.

 

نادیده نگرفتن جزییات

به جزییات توجه کنید و هیچ چیز را از قلم نیندازید. حتی کم اهمیت‌ترین مسائل هم اگر مورد توجه قرار گیرند، می‌توانند تأثیر بسزایی در بهینه سازی سئو داشته باشند. این جزییات می‌تواند شامل تگ‌ها، جمله‌بندی تیترها، تعداد کلمات، عکس‌های استفاده شده و... باشد. رعایت نکات اولیه و اصلی برای بهبود سئو تقریباً از سوی همگان انجام می‌گیرد، اما چیزی که تعیین کننده است، توجه به همین جزییات است.

 

ارائه‌ی یک تور مجازی

تور مجازی یکی از ابزارهای جدید گوگل است که می‌توان از آن برای بهبود سئو استفاده کرد. شما هم می‌توانید مانند دیگران یک تصویر تور سه بعدی از کسب و کار خود را به نمایه گوگل خود اضافه کنید. در این تصویر سه بعدی کسب‌وکار خود را طوری برای کاربران به تصویر می‌کشید که انگار خود در آن محل حضور دارند و قسمت‌های مختلف را از نزدیک مشاهده می‌کنند. این تورها در جستجوی نقشه‌های گوگل برای کاربران نمایش داده خواهد شد. اگر بتوانید در لیست نتایج جستجوی تصویری گوگل قرار بگیرید، کمک بزرگی به بهینه سازی سئو برای وب‌سایتتان کرده اید.

 

بهینه‌سازی نقل قول‌ها

ممکن است در سایتتان بخواهید اطلاعاتی را از سایت‌های دیگر استفاده کنید. در این صورت باید از آن‌ها نقل قول کنید و این مسئله هم باید در سایت شما برای همگان قابل دیدن باشد. به ویژه اگر از داده‌های سایت‌های معتبر بین‌المللی مانند Infogroup، Acxiom، Neustar Localeze و Factual استفاده کرده‌اید، حتماً از آن‌ها نقل قول کنید. این کار علاوه بر اینکه شما را در کنار این نام‌های بزرگ قرار می‌دهد، به اعتبار و صداقت شما برای کاربران نیز مهر تأیید می‌زند.

 

پلاگین‌ وردپرس REDIRECTION

پلاگین REDIRECTION وردپرس یک افزونه بسیار پرطرفدار است که برای مدیریت صفحاتی که دیگر در سایت شما موجود نیست و ارور های 404 ساخته شده است. در این افزونه وردپرس شما میتوانید لیستی از این ارور ها را مشاهده کنید و سپس به مرتبط ترین بخش سایت دایرکت 301 کنید .

 

پلاگین‌ ( Add-ons) فایرفاکس : SEO Quake

تولبار SEO Quake یکی از ابزار های ساده و در دسترس برای مشاهده آمار های رتبه الکسا ، ایندکسینگ گوگل و ... است . این ابزار به کاربران اجازه می‌دهد تا به سرعت و بدون محدودیت اطلاعاتی را راجع به وضعیت کلی بازدید و سئو هر سایت بدست آوریم .

 

استفاده از پست‌های مهمان و رپورتاژ آگهی

وبلاگ‌نویسان حرفه‌ای برای بهبود رتبه سایت در جستجو و بالا بردن ترافیک سایت از پست‌های مهمان و رپورتاژ استفاده می‌کنند. در این حالت شما برای معرفی برند خود مطالبی را تهیه و در وبلاگ‌ها و سایت های خبری انتشار می‌دهید. فقط در نظر داشته باشید که برای دریافت بهترین بازخورد از ارائه‌ی مطالب تکراری و یا محتوای ضعیف اجتناب کنید. از بهترین کلمات کلیدی پرجستجو در این مطالب استفاده کنید و به صفحات مرتبط و مهم سایت خود لینک بدهید.

ویرلن با همکاری خبرنگاران حرفه ای از بزرگترین خبرگزای های ایران مجری برکزاری نشست خبری و کنفرانس مطبوعاتی است و از تولید محتوای خبری تا انتشار رپورتاژ در خبرگزاری ها همراه برند های برتر است .

 

تولید محتوای سایت براساس استاندارد های سئو

اهمیت تولید محتوا را به یاد داشته باشید و بدانید که باید از اخبار و مقالات آموزشی جامع و مرتبط با فعالیت خود به خوبی در سایت خود استفاده نمایید، بینندگان خود را عمیقاً درگیر کرده و از تکنیک کلمات کلیدی، سلامت سئو، سرعت سایت، رفع Errorها و طرح‌های مختلف استفاده نمایید. حتی با شناخت جزئی از سئو می‌توانید بازدید سایت خود را بالا برده و رتبه‌ی بهتری را در گوگل به دست بیاورید.

مقالات آموزشی بیشتر در حوزه سئو و دیجیتال مارکتینگ را در سایت ویرلن دنبال کنید.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،
:: برچسب‌ها: عوامل موثر در بهینه سازی سایت و سئو, بهینه سازی سایت یا سئو,