از کجا قرنیز بخریم؟
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

شنبه 30 مرداد 1400
ن : khashayars

از کجا قرنیز بخریم؟

از کجا قرنیز بخریم؟

شرکت مای دکوری بر آن شد تا زمینه ی دکوراسیون منزل شما مهربانان بهترین ها را برای شما به ارمغان بیاورد. با مای دکوری همراه باشید.

قرنیز

درواقع قرنیز نواری از سنگ یا چوب یا پلاستیک یا بتن و سیمان است که به پایه دیوار و در امتداد آن متصل شده و از نفوذ مستقیم رطوبت و آب از کف به دیوار جلوگیری می کند.

قرنیز ها دارای کاربرد های فراوانی هستند؛ علاوه بر کاربردی که دارند باعث زیبایی منزل شما می شود. از جمله کاربرد های مهم قرنیز می توان به محافظ کردن دیوار از نم و رطوبت دانست. همچنین از برخی ضرباتی که دیوار ها را زخمی میکنند هم می تواند جلوگیری کند. این ها نکاتی هستند که می توانید با کمک قرنیز به کمک دیوار های خود بشتابید. از انواع قرنیز ها هم می توانیم به؛1_قرنیز چوبی2_  قرنیز PVC یا وینیل3 _  قرنیز پلاستیکی4_  قرنیز سنگی5_  قرنیز سرامیکی قرنیز MDF اشاره کنیم.

مای دکوری

مای دکوری شرکتی است که با وجود نیرویی مجرب و کاری توانسته است تاکنون بسیار کار های مهمی را برای هم میهنانمان اجری کنند؛ بنابراین در زمینه ی کار های مربوط به دیزاین خانه ی خود می توانید به این شرکت اعتماد داشته باشید و بهترین دیزاین را برای خانه ی خود به ارمغان ببرید، علاوه بر طراحی و دیزاین می توانید امنیت را به خانه ببرید. برای خرید انواع قرنیز ها می توانید در شرکت مای دکوری حضور بیابید همچنین تضمینی از نظر کیفیت و قیمت برای شما وجود خواهد داشت که می توانید با نگاهی اجمالی به آنچه که در این شرکت در اختیار شما قرار می گیرد و هزینه ایی که در نظر دارید هر آنچه را که می خواهید از آن خود سازید. با مای دکوری همراه باشید برای داشتن یک خانه ی ایمن و زیبا تا از آنچه که هست لذت ببرید.

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،