ثمین پلیمر برترین مجری و تولیدکننده کفپوش اپوکسی در ایران
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

شنبه 30 مرداد 1400
ن : khashayars

ثمین پلیمر برترین مجری و تولیدکننده کفپوش اپوکسی در ایران

 

ثمین پلیمر برترین مجری و تولیدکننده کفپوش اپوکسی در ایران

ثمین پلیمر در سال 1390 تشکیل و فعالیت خود را شروع کرد و ذر سال 1398 ثبت رسمی برند ثمین صورت پذیرفت مجوعه ثمین با تغییر نگاه سنتی به علمی به کسب و کار موفق به ایجاد جایگاه ممتاز در بین مشتریان شده و همچنین در سال 1399 به عنوان شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری استان البرز مستقر گشته در طی این سالها با تولید چند محصول دانش بنیان و همچنین اجرای بیش از 235 پروژه بزرگ و کوچک در کشور نقش خود را به عنوان یک شرکت مهندسی و تولیدی در صنعت کشور ایفا میکند.انجام موفق هر پروژه ای، خصوصا با تکنولوژی برتر، نیاز به دانش فنی روز، نیروی انسانی متخصص و مهمتر از همه سیستم کارآمد دارد.

بررسی ثمین پلیمر در خبرگزاری الف

کفپوش اپوکسی اغلب برای توصیف انواع سیستم کفپوش کف استفاده می شود که از رزین های اپوکسی با عملکرد مختلف تشکیل شده است. کفپوش اپوکسی یا کفپوش بدون درز نوعی از کفپوش های مدرن بوده که به صورت یک مایع یکپارچه و با ضخامت 0/5 تا 10 میلیمتر بر روی کف های بتنی سیمانی، سنگی، فلزی و موزائیکی قابل اجرا می باشد. این محصول در رنگ ها و طرح های مختلف یافت می شود و از زیبایی بالایی برخوردار است با ما در ثمین پلیمر همراه باشید

 

کفپوش اپوکسی از چه موادی تشکیل شده و ترکیب آن چگونه است:

همانطور که از اسم این محصول نیز مشخص است، این کفپوش از رزین های اپوکسی شکل یافته است و اپوکسی ماده است پلیمری که قبل از اجرا حالت مایع داشته و پس از اجرا با کمک واکنش های شیمیایی به ماده ای جامد تبدیل می شود. این ماده به لحاظ خواص مکانیکی بسیار قوی و مستحکم بوده و در برابر مواد شیمیایی مقاومت زیادی از خود نشان می دهد. لازم به ذکر است که مشخصات فنی این محصول با استفاده از ترکیبات شیمیایی مختلف قابل تغییر و اصلاح است.

اجرای کف پوش اپوکس

لایه های کفپوش اپوکسی

این کفپوش از سه لایه کلی تشکیل شده است:

لایه اول یا پرایمر اپوکسی مخصوص بتن.

لایه دوم یا لایه میانی.

لایه نهای یا رویه.

مراحل اجرای کف پوش اپوکسی

اجرا و اعمال کفپوش اپوکسی روی سطح به طور کلی شامل مراحل زیر می شود:

آماده سازی سطح:

سطوح مورد استفاده برای کفپوش اپوکسی عموماً بتن، موزاییک و در مواردی چوب است. سطح مورد نظر باید سخت و صاف باشد، بنابراین کفپوش اپوکسی را روی سطوح نرمی چون آسفالت نمی توان اعمال کرد. بر اثر آماده سازی، ترک ها و نقوص سطح باز می شوند.

پرایمر اپوکسی:

اولین لایه ای که روی سطح اعمال می شود، رزین اپوکسی بدون هیچ گونه افزودنی است. در واقع پرایمر از حلال و رزین اپوکسی تشکیل شده و حلال با کاهش غلظت، نفوذ پرایمر را ساده تر می کند.

لایه میانی:

اصلی ترین وظیفه این لایه ایجاد مقاومت مکانیکی و همچنین چسبندگی لازم برای سطوح بعدی است. این لایه در واقع کفپوش اپوکسی بوده که با سیلیس مخلوط می شود. از آنجایی که سیلیس بعد از الماس، سخت ترین جسم در طبعیت است، مقاومت مکانیکی کفپوش (به خصوص مقاومت فشاری) را بسیار بالا می برد.

بتونه کاری:

پس از اعمال لایه میانی، عملیات بتونه کاری اجرا می شود تا از اشکالات ظاهری کفپوش از جمله ترک خوردگی ها و منافذ، برطرف شوند.

اعمال لایه نهایی (Top Coat):

اجرای این لایه به سه روش مختلف انجام می شود: با کاردک شانه ای، غلتکی و اسپری. مزیت اعمال لایه نهایی با کاردک شانه ای این است که می توان ضخامت های مختلف ایجاد کرد. استفاده از غلتک نیز باعث می شود سطح حالت پوست پرتقالی یا همان Orange Peel به خود بگیرد که اتفاقا در برخی از کاربردها مورد انتظار مشتری است، زیرا نور را تفرق و سطح را مات می کند. اسپری کردن نیز در مقایسه با دو روش قبلی سرعت بالاتری داشته، سطح یکنواخت تری ایجاد می کند و مصرف رنگ به مراتب کمتر است.

تست ها و آزمایشات پس از اجرای کفپوش اپوکسی

دو دسته تست قابل انجام است:

تست های قبل از اجرای کفپوش اپوکسی: رطوبت سطح، دمای محیط، دانسیته و وزن مخصوص روکش اپوکسی، نسبت اختلاط جز A به B، استحکام سطح و عدم وجود نقاط سست، تمیز کاری سطح، اطمینان از اختلاط کامل دو جز رنگ.

تست های بعد از اجرا کفپوش اپوکسی: تست ضخامت کفپوش، تست چسبندگی یا Pull off، تستهای بصری به جهت یکنواختی و عدم وجود حفره و حباب.

راه های ارتباطی با مشاوران گروه ثمین پلیمر در سایت این مجموعه به نشانی saminpolymer.com درج شده است و این مجموعه آمادگی پاسخگویی به سوالات مشتریان گرامی را دارند.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،