هدایای تبلیغاتی اصفهان برگزیده صنایع دستی ایران
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

پنج شنبه 31 تير 1400
ن : khashayars

هدایای تبلیغاتی اصفهان برگزیده صنایع دستی ایران

تندیس میناکاری راهکاری به سوی متمایز شدن از رقبا برای بازاریابی

تندیس میناکاری

تندیس میناکاری راهکاری کاملا جدید و نوین در دنیای کسب و کارهایی است که همیشه به فکر متمایز شدن از رقبا هستند و می خواهند با صرف هزینه های کمتر به بهترین نتایج دست پیدا کنند. حتما به عنوان مدیر یک کسب و کار از صرف هزینه بابت روش های بازاریابی پر هزینه مثل خرید کالاهای تبلیغاتی خارجی گران قیمت، روش های بازاریابی سنتی و غیره خسته شده اید و به دنبال روش جدیدی هستید تا نظر مشتریان را به سمت خود جلب کنید یا بتوانید در یک رویداد بزرگ، تأثیر چشمگیری بگذارید. تندیس میناکاری به عنوان نسل جدید هدایای تبلیغاتی وارد بازار شده اند و نه تنها برای یک رویداد یا کاربرد بلکه برای تمامی اهداف بازاریابی شما و در تمامی موقعیت ها و مناسبت ها مناسب هستند.

 

 اگر نظر سازمان و ارگان های خصوصی و دولتی سراسر کشور را که از این محصولات استفاده کرده اند بپرسید از تأثیرات چشمگیر آن در هزینه های بازاریابی و جلب مشتری و همچنین برندسازی در زمان کمتر خواهند گفت. یکی از موقعیت های بسیار خوبی که هر کسب و کاری می تواند برای برند شدن از آن استفاده کند، شرکت در رویدادهای مختلف داخلی و بین المللی کشور و یا بر عهده گرفتن اسپانسری آن خواهد بود. در این رویدادها مثل همایش و نمایشگاه های مختلف در حوزه صنایع دستی و غیره، می توانید از تندیس میناکاری - که بر روی هر یک نشان تجاری به همراه نام فرد برگزیده درج شده – استفاده کنید. استفاده از آنها به عنوان هدایای تبلیغاتی نفیس و ارزان هوشمندانه ترین راهکار در جهت برندسازی و شناخته شدن و متمایز گشتن از رقباست.

انواع هدایای تبلیغاتی صنایع دستی مانند میناکاری اصفهان،تندیس میناکاری،خاتم کاری،فیروزه کوبی،قلمزنی،مس و پرداز،تابلوهای مینیاتور و ... جایگزین خوبی بجای محصولات لوکس وارداتی می باشند. خرید میناکاری اصفهان از تولید کنندگان ،در زمان و هزینه سازمان ها و ارگان ها بسیار صرفه جویی خواهد نمود. فروشگاه صنایع دستی بازار مینا با پشتوانه هنری و فنی ، توانسته نیاز مشتریان خود را در سراسر کشور بخوبی پاسخگو باشد. خرید عمده هدایای تبلیغاتی اصفهان شامل تخفیف های ویژه فروشگاه می گردد.

تماس با واحد فروش: 09019277512  - 03134651271   فروشگاه صنایع دستی بازار مینا    bazaremina.ir

 

 

 

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی اصفهان به کلیه هدایای تبلیغاتی صنایع دستی گفته می شود که هنرمندان اصفهانی به صورت عمده برای سازمان و ارگان های خصوصی و دولتی کشور تولید می کنند و از این لحاظ به هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارگانی نیز معروف می باشند. هدایای تبلیغاتی اصفهان همان باکس هدایای تبلیغاتی میناکاری و تندیس هایی است که تلفیقی از صنایع دستی و سایر هنرهای نوین هستند. باکس ست هدایای تبلیغاتی مثل باکس ست بشقاب و گلدان میناکاری، فیروزه کوبی یا باکس هدایای تبلیغاتی خاتم کاری و غیره به همراه تندیس های صنایع دستی شیوه ای هوشمندانه در عصر جدید بازاریابی و برندسازی است. مزیت بسیار بزرگی که هدایای تبلیغاتی اصفهان نسبت به تمامی انواع هدایای تبلیغاتی موجود در بازار دارند این است که می توان در خرید عمده آنها را سفارشی سازی کرد. در واقع در خرید عمده هدایای تبلیغاتی اصفهان مشتریان می توانند نشان یا پلاک تجاری خود را بر روی آن درج کنند و این مزیتی است که در هیچ یک از کالاهای تبلیغاتی دیده نمی شود. البته حتی اگر از سایر مزایا مثل تأثیرگذاری بیشتر، قیمت کمتر و برندسازی سریعتر بگذریم باز هم انتخاب هوشمندانه ای است. هدایای تبلیغاتی اصفهان چون کاملا کار دست هستند و در ساخت آنها از ماشین آلات استفاده نشده ارزش واقعی هنری و مادی آنها بسیار بالاست. فروشگاه بازار مینا به عنوان یک تولید کننده معتبر و مطمئن در این زمینه مشغول به فعالیت می باشد و به عنوان شرکتی موفق در زمینه بازاریابی و خدمات رسانی در حوزه صنایع دستی، با تولید هدایای تبلیغاتی نفیس و ارزان قیمت، زیبا و شکیل، بسته بندی های متنوع و طرح و نقوش کاملا جدید توانسته تندیس ها و محصولاتی متنوع و قابل کاربرد برای تمامی رویدادها، جشنواره ها و مناسبت ها تولید کرده و به صورت انبوه به فروش برساند. کیفیت و مرغوبیت تمامی محصولات تضمین شده است.

خرید میناکاری

خرید اینترنتی میناکاری در بین شاخه های مختلف صنایع دستی رونق بیشتری دارد و میناکاری روی مس محبوبیت بالاتری کسب کرده است. البته نمی توان از میل و گرایش زیاد مردم (علاقه مندان به صنایع دستی)و حتی سازمان های مختلف نسبت به خرید میناکاری روی مس و سفال که در شهرهای اصفهان و لالجین همدان، شهرت پیدا کرده چشم پوشی کرد. در شهرهای جنوبی مثل اهواز هم میناکاری روی طلا و جواهرات که به میناکاری صُبّی شهرت دارد از هزاران سال پیش تاکنون انجام می گیرد و شیوه کاری، طرح و نقوش خاص خود را دارند. برای خرید میناکاری به صورت تکی و عمده، انتخاب یک فروشگاه معتبر که همراه محصولات شناسنامه کالا ارسال می کند و کیفیت آنها را تضمین کرده باشد کار بسیار دشواری است. با توجه به محبوبیت بسیار زیاد محصولات میناکاری نزد مشتریان داخلی و حتی توریست ها، نمونه های تقلبی و بی کیفیت نیز زیاد شده اند به همین دلیل فروشگاه صنایع دستی معتبر مانند یک نگین الماس ارزشمند است.

 

اما نگران نباشید چرا که فروشگاه بازار مینا، انتخاب مطمئن شما و صدها کسب و کار داخلی در حوزه صنایع دستی است. از خریداران در سطح خرد و فروشندگان محصولات صنایع دستی در اصفهان و سایر شهرها گرفته تا سازمان و ارگان های دولتی و خصوصی برای خرید عمده میناکاری، همگی به این نام و برند اطمینان کامل دارند. چنانچه در رابطه با خرید ظروف میناکاری یا هدایای تبلیغاتی و تندیس های میناکاری شده تجربه کافی ندارید اصلا جای نگرانی نیست. کارشناسان فروش بازار مینا همیشه در کنار شما هستند تا بهترین محصولات را متناسب با نیاز و هدفتان پیشنهاد دهند. تندیس میناکاری و هدایای تبلیغاتی اصفهان نگرش و رویکرد جدید کسب و کارهایی که به شیوه ای متفاوت و متمایز از کسب و کارهای سنتی و قدیمی فکر می کنند و همیشه به فکر کاهش هزینه ها، افزایش بهره وری و برندینگ بهتر و مؤثرتر هستند. فروشگاهی که بتواند هدایای تبلیغاتی متنوع در هر زمینه و متناسب با هر نوع هدف و نیاز شما ارائه کند، مهمترین برگ برنده شما در بازار رقابت خواهد بود.تندیس میناکاری متمایز کننده کسب و کارهایی که درست فکر می کنند، می باشد.

 

بازار مینا    BazareMina.ir

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،