نکات درج آگهی اینترنتی رایگان
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

پنج شنبه 31 تير 1400
ن : khashayars

نکات درج آگهی اینترنتی رایگان

نکات درج آگهی اینترنتی رایگان

   اینچنین بنظر می رسد انسان از زمانیکه که قادر به تولید و عرضه محصول و یا خدماتی گردید ، مجبور بود به طرق مختلف تولیدات و یا نیازمندیهای خود را جهت اطلاع و آگاهی دیگران جهت استفاده ایشان به هر روشی که میتوانست اعلام نماید. دهمانطور که میدانیم بدون تبلیغات ، کسب و کار بی معنا و بیهود بود و مصرف کننده ای وجود نخواهد داشت . بدین جهت تولید کننده شروع به تبلیغات و معرفی کسب و کار و یا کالا و خدمات خود از روشهای گوناگون مانند اعلان شفاهی و در مراحل بعد بصورت چاپ پلاکارت و یا تراکت و... نمود.

     در دنیای امروز و با توجه به روند پیشرفت صنعت و تکنولوژی و به نوعی توسعه کلیه امور علمی ، فرهنگی و اقتصادی این نیاز کاملا مشهود و پر رنگتر شده است . در این مسیر نحوه تبلیغات و نیازمندی و ثبت آگهی نیز بطور فاحشی تغییر یافته و متحول گردیده است .با توجه به  روند کند تبلیغات سنتی و هزینه بر بودن آن و عدم فراگیری زیاد و همچنین پیشرفت نرم افزار ، سخت افزار و شبکه اینترنت ، تبلیغات اینترنتی جایگاه خاصی را به خود اختصاص داده است که خود روشهای مختلفی را شامل میگردد. در این مبحث ما به ثبت تبلیغات و نیازمندی در یک سایت تبلیغاتی میپردازیم که جایگاه خودر را به سرعت در فضای تبلیغاتی امروز به رخ کشیده و نمایان نموده است.

      یک سایت تبلیغاتی و ثبت آگهی رایگان یا ویژه باید توانایی پوشش و تامین اکثر نیازهای متقاضیان را در محدوده بازار یابی و عرضه داشته باشد تا قادر باشد جایگاه ویژه و خاصی را که به او اختصاص داده اند ، حفظ نماید.اختصارا این موارد را  میتوان به بصورت زیر بیان نمود :

- امانتداری و مشتری مداری و اجابت خواسته های منطقی کاربر یا مشتری

- ایجاد محیطی جذاب و مناسب جهت ثبت آگهی و نیازمندی کاربران

-  انتشار سریع و مطمئن آگهی و نیازمندی کاربر در شبکه گسترده اینترنت

- ایجاد راههای متفاوت نشر آگهی جهت سلایق اشخاص و با امکانات مالی مختلف

   خوشبختانه در حال حاضر و در شبکه فعلی موجود سایتهای بسیار زیاد درج آگهی ، ثبت نیازمندی و یا ثبت تبلیغات ایجاد و پای به عرصه وجود گذاشته اند . ولی متاسفانه تعداد زیادی از این سایتها حداقل استاندارد های موجود جهت اجابت درخواست کاربران متقاضی را هم نداشته و ندارند و تعدادی از این سایتهای تبلیغاتی با سعی و تلاش و گاهی با هزینه زیاد  مدیران و کارشناسان خود توانسته اند به جایگاه خوبی در ارائه تبلیغات در شبکه اینترنت برسند.شما با کمی دقت و جستجو میتوانید سایتهایی را که درصد موفقیت بیشتری را نسبت به سایر رقبا کسب نموده اند یافته و تبلیغات و یا نیازمندی خود را در این سایتها ثبت نمایید .

   لازم بذکر است که تمامی این سایتها علاوه بر امکان ثبت نیازمندی بطور ویژه که کمی مشمول هزینه خواهد بود ، امکان درج آگهی رایگان را نیز برای کاربران طراحی و به اجرا گذاشته اند. این امکان معمولا نیاز های اولیه هر کاربرمتقاضی را در بر گرفته و پاسخ خواهد داد.در بیشتر سایت های درج آگهی و نیازمندی علاوه بر امکانات فوق ، مواردی همچون تبلیغات بنری و ثبت آگهی بصورت بنری نیز طراحی و ارایه شده است که خود میتواند نقش بسیار موثری را در هدایت مستقیم کاربران به سایتهای ارائه دهنده خدمات و محصولات داشته و بر اعتبار سایتهای مقصد نیز بیافزاید.

  سایت ثبت آگهی و نیازمندی 747 نیز در پیروی از این اصل با سعی و تلاش انجام شده ، سعی نموده است وظیفه خود را در معرفی متقاضیان به ارائه دهندگان خدمات و محصولات بنحو احسنت داشته باشد. امیدواریم با کمک شما عزیزان در این راه هر چه سریعتر بتوانیم سرویسهای بهتری را ارایه نماییم .

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،