بنیان کارت با 90 درصد تخفیف دندانپزشکی
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

دو شنبه 27 ارديبهشت 1400
ن : khashayars

بنیان کارت با 90 درصد تخفیف دندانپزشکی

بنیان کارت با 90 درصد تخفیف دندانپزشکی

خدمات بیمه دندانپزشکی بنیان کارت: ارائه بیمه دندانپزشکی بصورت انفرادی و گروهی با همکاری بیمه های معتبر در سطح کشور و همچنین شرکت بیمه بین المللی سوئیس اسیست گلوبال دنتال(گروه ساجد) با پوشش ۹۰% کلیه هزینه‌های دندانپزشکی در ایران با بیش از ۴۵۰ مرکز مجهز دندانپزشکی در سطح کشور

خدمات دندانپزشکی در کشور ما همیشه گران‌ و پرهزینه بوده است اما ایده گروهی از دندانپزشکان خوش‌فکر، ثابت کرد که قیمت‌ها می‌تواند کاملاً متفاوت باشد. خدمات دندانپزشکی ارزان می‌تواند و در عین حال بسیار باکیفیت و در حد استانداردهای جهانی باشد. رضایت مشتریان و استقبال گسترده اقشار مختلف از بنیان کارت (بنیان سلامت پاسارگاد) و ایده‌های ابتکاری آن در نهایت باعث شده که این خدمات روز به روز در راستای ارائه خدمات بهتر قدم بردارد.

تامین برخی از مواد اولیه توسط خود شرکت،نظارت دقیق و سفت و سخت و چندین و چند ابتکار دیگر باعث شده است که این شرکت بتواند شکل متفاوتی از خدمات دندانپزشکی را به جامعه ایران معرفی کند.جهت آشنایی بیشتر با روش کار این شرکت و خدمات متفاوتی که ارائه می‌کند می‌توانید از طریق مطالعه مطالب ذیل اقدام کنید:

طرح‌های دندانپزشکی بنیان کارت

بنیان کارت در دو طرح بشرح ذیل ارائه ‌‌می‌شود:

بنیان کارت نقره ایاین طرح بیمه‌ای با ۵۰% تخفیف در کلیه خدمات دندانپزشکی شامل هزینه کشیدن دندان, هزینه پرکردن دندان, هزینه عصب کشی دندان, هزینه لامینت (زیبایی), هزینه ایمپلنت و هزینه ارتودنسی و دیگر خدمات دندانپزشکی قابل استفاده ‌‌می‌باشد.

  • عموم مردم بدون محدودیت سنی ‌می‌توانند از خدمات دندانپزشکی بنیان کارت با طرح‌های متنوع تاسقف ۲۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان بدون دوره انتظار و از زمان دریافت کارت استفاده کنند.

بنیان کارت طلایی: این طرح بیمه‌ای با ۹۰% تخفیف در کلیه خدمات دندانپزشکی ارایه می شود خدمات شامل پرکردن دندان, عصب کشی دندان و دیگر خدمات دندانپزشکی تا سقف ۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان می‌باشد.

  • تمامی شرکتها و سازمانهای دولتی و خصوصی می‌توانند از این طرح بیمه‌ای جهت استفاده پرسنل خود بهره‎‌مند گردند.

 

مزایای بیمه دندانپزشکی بنیان کارت

  1. دسترسی و استفاده از شبکه بزرگمراکز دندانپزشکی معتبر و صاحب نام در تمامی خدمات مرتبط با دندانپزشکی
  2. دندانپزشکان طرف قرارداد بنیان کارت در تهران و سراسر ایران متعهد به استفاده از بهترین مواد و رعایت کلیه استانداردهای بهداشتی می‌باشند و جهت تضمین رعایت موارد ذکر شده به کلیه خدماتشانیکسال گارانتی داده می‌شود..
  3. دارندگان بنیان کارت می توانند بدون هیچ گونهدوره انتظار جهت ارایه خدمات و از همان زمان دریافت کارت از خدمات دندانپزشکی بهره‌مند شوند.
  4. دفترچه دندانپزشکیویژه اعضای بنیان کارت طلائی که بعنوان پرونده پزشکی و تاریخچه معالجات انجام شده می‌باشد که دندانپزشک معالج درمانهای انجام شده را در آن درج می‌کند.
  5. دارندگان بیمه دندانپزشکی بنیان کارت می توانند از طریقسامانه تعیین نوبت از دندانپزشکان بنیان کارت بنام “دندونت” نسبت به تعیین نوبت از دندانپزشکان اقدام کنند. جهت دانلود اپلیکیشن (اندروید) تعیین نوبت بنیان کارت میتوانید اینجا کلیک کنید.
  6. دارندگانبنیان کارت در طول مدت عضویت میتوانند بصورت ۲۴ ساعته از خدمات واحد پشتیبانی شامل سوالات پزشکی و تعیین نوبت و انتقادات و پبشنهادات برخوردار شوند.

 

مجوزهای اخذ شده بنیان کارت

  1. بنیان کارت”دارای مجوز‌ رسمی از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به شماره:۶۸۶-۲۲/۰۸/۹۰
  2. بنیان کارت”دارای مجوز‌ رسمی از وزارت تعاون و کار و رفاه اجتماعی به شماره:۲۴۹۵۹-۱۸/۱۰/۹۰
  3. بنیان کارت”دارای مجوز‌ رسمی همگاری با شرکت بیمه میهن (سهامی عام)
  4. بنیان کارت”دارای مجوز‌ رسمی از وزارت تعاون و کار و رفاه اجتماعی به شماره:۲۴۹۵۹-۱۸/۱۰/۹۰
  5. دارای مجوز نمایندگی از شرکتبیمه بین المللی سوئیس اسیست گلوبال دنتال(گروه ساجد)

 

تماس با بنبان کارت:       ۰۲۱۲۶۱۴۶۳۶۵-۰۲۱۲۶۱۴۶۳۵۶-۰۹۰۱۰۰۰۰۶۱۹-۰۹۱۲۰۹۲۵۰۱۰

آدرس دفتر مرکزی: تهران-خیابان شهید بهشتی- خیابان اندیشه-پلاک ۶۸-طبقه ۴

نشانی وب سایت:    https://bonyancard.com/

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،