چقدر باید برای شیر آشپزخانه هزینه کنید؟
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

یک شنبه 26 ارديبهشت 1400
ن : khashayars

چقدر باید برای شیر آشپزخانه هزینه کنید؟

چقدر باید برای شیر آشپزخانه هزینه کنید؟

طراحان و منتقدان برتر وبسایت بهفر در مورد نحوه انتخاب مناسب بهترین شیرآلات بهداشتی و ساختمانی، توصیه های مفید خود را به ما ارائه می دهند!

نکته: این بیش از آن چیزی است که شما فکرش را می کنید!

شیر آشپزخانه چیزی فراتر از یک کالای روزمره است، بلکه عملا کالایی درجه یک (که در هر ساعت از آن استفاده می کنیم!) است!

این بدان معناست که انتخاب درست برای جلوگیری از نشت های احتمالی آسیب رسان و سرخوردگی سخت افزارهای نامناسب بسیار مهم است.

در هنگام خرید شیر آشپزخانه تعداد ویژگی های شگفت انگیز زیادی وجود دارد که باید در نظر داشته باشیدکه مسیر شما را در انتخاب مناسب تجهیزات درجه یک آشپزخانه مشخص می کند و در نهایت تعیین خواهد کرد که چه وسایلی بهترین انتخاب برای شما هستند!

 

کیفیت اجزای داخلی

هنگام انتخاب شیرآلات ساده ساختمانی، کیفیت اولین چیزی است که باید به آن توجه کنید

"قطعات داخلی از قطعات خارجی مهم ترند؛ به دنبال دریچه ها و پیچ های برنجی باشید"

"از شرکتی بخرید که می توانید قطعات گمشده را از آنجا سفارش دهید: ممکن است یک پیچ تمام نیاز شما باشد و اگر نمی توانید آن پیچ را بگیرید، ممکن است مجبور شوید یک شیر آب جدید بخرید. بسیاری از قطعات لوله کشی را نمی توان به طور عادی انتخاب کرد و یا در فروشگاه سخت افزار محلی آن را پیدا نمود!

یک شیرآلات برنجی پیشرفته و عالی، شکوه و ظرافت بیشتری به بازسازی در خانه می بخشد!

از مدت ها پیش اتصالات تمام فلزی به عنوان گزینه برتر برای شیرهای آب در نظر گرفته می شده است که برنج با دوام ترین، قابل قبول از روی ریخته گری قابل قبول و پلاستیک دارای کروم است.

با این حال، دریچه های دیسک سرامیکی جدید محبوبیت بیشتری پیدا می کنند زیرا بسیار قابل اعتماد ارزیابی می شوند و هزینه آن نیز رو به کاهش است.

سوپاپ، همان چیزی است که به شما اطمینان می دهد آب را با سرعت و دمای مناسب دریافت کنید و در چهار نوع مختلف موجود می باشد: توپی، دیسک، کارتریج یا فشرده سازی.

دریچه های دیسک سرامیکی آخرین فناوری شیرآلات هستند دو دیسک جریان را کنترل می کنند و هنگامی که با هم قفل شده اند آب بندی می شوند ینها گرانترین، بلکه قابل اطمینان ترین هستند!

شیرهای کارتریج نیز با ترجیح تمام فلزات خوب هستند از آنجا که همه اینها یک قطعه است، اگر نشتی در فنر ایجاد شود، کافی است کارتریج را تعویض کنید!

دریچه های فشرده سازی و توپی ارزان ترین هستند، اما به نشتی، مشهور هستند!

سبک و عملکرد

در یک شیر آب، سبک و عملکرد با هم هماهنگ هستند و سبک، عملکرد را دیکته می کند!

یک دهانه قوس بالا محبوب ترین از نظر زیبایی و عملکرد  به شما امکان می دهد گلدان های بلند یا بزرگ را به راحتی پر و تمیز کنید.

شیرهای تک لمسی جهش فناوری دیگر در فضا است، جایی که شما فقط می توانید روی آن ضربه بزنید تا روشن شود یا به صورت کاملاً آزاد از حسگر حرکت داخلی استفاده کنید (گرچه دما هنوز با یک دستگیره کنترل می شود)

از بین برنج، برنز، کروم، نیکل و فولاد ضد زنگ، برنج بهترین انتخاب اما گرانترین است، شیر تمام برنجی یک عمر طول می کشد تا از بین برود!

این شیر جسورانه و مشکی کاملاً با یک سینک ظرفشویی مستحکم و سخت افزار کابینت مطابقت دارد!

رنگ مشکی از نظر سخت افزاری بزرگ است و این در مورد شیرآلات نیز صادق است.

بسیاری از مشتریان علاقه مند به انجام کارهای غیر سنتی مانند رنگ برنز یا مشکی با روکش پودر هستند.

وابسته به وسایل مجاور سینک ظرفشویی، یک شیر آب سیاه رنگ می تواند از لحاظ طراحی قدرت خوبی را به آشپزخانه هدیه دهد!

 

اندازه و تناسبات!

مقیاس مهم در آشپزخانه است: به عنوان مثال یک سینک ظرفشویی بزرگ در خانه، به یک شیر آب محکم برای بالا بردن آن نیاز دارد، هم برای انسجام و هم برای کاربرد یک شیر آب خیلی کوچک آب را به طور کارآمد توزیع نمی کند و یک بزرگ بزرگ هنگام تمیز کردن شما را خیس می کند!

اندازه مناسب قد و ارتفاع شیرآلات جزء اندازه گیری های کلیدی در اینجا است!

باید ارتفاع از سطح سینک ظرفشویی تا بالای شیر اندازه گیری شود و رسیدن فاصله افقی از آبریز تا اتصال با سینک ظرفشویی که یعنی تا چه حد به خود ظرفشویی می رسد!

این مورد هم باید مورد توجه قرار گیرد که فاصله بین دورترین سوراخ های مورد نیاز شیرآلات را اندازه گیری کنید تا اگر شیر آب موجود در یک سینک ظرفشویی را تعویض کنید، باید این مورد را به همراه، تعداد سوراخ مورد نیاز روی سینک ظرفشویی، برای بررسی دقیق تر بررسی نمایید که اگر می خواهید یک شیر آب موجود را جایگزین کنید که به همان تعداد سوراخ احتیاج نداشته باشد، می توانید برای پوشاندن سوراخ های غیر ضروری، قفسه های تزئینی پیدا نمایید!

 

چقدر باید برای شیر آشپزخانه هزینه کنید؟

کوتاه ترین پاسخ، هرچه در حد توان شماست!

مانند همه انواع فن آوری، هرچه بیشتر بتوانید روی کیفیت سرمایه گذاری کنید، ماندگاری آن بیشتر و عملکرد بهتری خواهد داشت.

اگر می توانید از کاهش هزینه شیرهای آب جلوگیری کنید، حتی اگر می خواهید از گزینه کم هزینه تری استفاده کنید، حتما کیفیت محصولات را به خوبی بررسی کنید.

شیرهای آب ارزان قیمت از مواد ارزانتری استفاده می کنند و مکانیسم های داخلی پلاستیکی را به کار می گیرند.

آنها همچنین گزینه های کمتری برای اتمام کار دارند، اما شیرهای رده بالاتر عموماً از طراحی بهتر، ضمانت های بهتر و عملکردهای بیشتری برخوردار خواهند بود و از همه مهمتر ماندگاری بیشتری دارند!

شما با صرف هزینه بیشتر، به انتخاب و گزینه سفارشی سازی بیشتری نیز دست پیدا می کنید!

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،