فروشگاه خرید لوازم یدکی خودروهای چینی
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

شنبه 4 ارديبهشت 1400
ن : khashayars

فروشگاه خرید لوازم یدکی خودروهای چینی

فروشگاه خرید لوازم یدکی خودروهای چینی

فروشگاه چاینیز اتو پارت ، فروشگاه خرید لوازم یدکی خودروهای چینی است که با هدف ارائه لوازم یدکی خودرو، علاوه بر فالیت در بازار تهران در فضای اینترنت برای خرید آسان، با قیمت مناسب و با کیفیت فعالیت می‌کند.

در دنیای امروز یکی از مباحثی که در زندگی بسیاری از انسان‌ها می‌تواند تاثیرگذار باشد، زمان است. حتما برای برای خیلی‌ها پیش آمده است که به خاطر مسافت زیادی که ممکن است میان خانه تا محل کارشان باشد یا برای رسیدن به یک قرار ملاقات مهم  به استفاده از خودرو شخصی روی آورده و مجبور باشند تا آن را از پارکینگ خانه خارج کرده و راهی خیابان‌ها کنند..

تنها با یک حساب سرانگشتی می‌توان تعداد افرادی که روزانه از خودرو خود استفاده می‌کنند را محاسبه کرد.

این میزان خودرو به طبع ترافیک زیادی را در شهرهای پر جمعیت مانند تهران، اصفهان، مشهد و ... ایجاد می‌کند و قطعا این ترافیک خودرو، عوارضی را همچون تصادفات شهری، استهلاک قطعات خودرو... ... در پی خواهد خواهد داشت.

حال کاری که باید انجام شود، مراجعه به تعمیرگاه‌های خودرو است تا نقص ماشین را بر طرف کند. در این فرآیند تعمیر خودرو، باید شخص به فروشگاه‌های لوازم یدکی مراجعه کند و در حالی که از کیفیت، اصالت و قیمت قطعه هم مطمئن نیست آنها را خریداری کرده و در نهایت به تعمیرکار بسپارد تا او نیز با کمی بدقولی و به همراه یک الی دو روز تاخیر، خودرو را به او تحویل دهد. این لحظه جایی است که چاینیزاتوپارت می‌تواند حداقل در یکی از این مراحل فرآیند تعمیر، که است شخص را همراهی کرده و کمک حال باشد.

چاینیز اتو پارت ، یک فروشگاه لوازم یدکی است که با هدف سهولت خرید مصرف‌کنندگان نهایی و رفع دغدغه‌های آنان پا به میدان گذاشته دغدغه‌هایی اعم از نبود زمان کافی برای خرید، قیمت مناسب و از همه مهم‌تر کیفیت واصالت کالا است .

این فروشگاه به وسیله همکاری با تامین‌کنندگان قطعات خودرو از کشور مبدا (چین) ، توانسته مجموعه‌ای بزرگ از قطعات و لوازم یدکی خودروهای دانگ فنگ، برلیانس، چانگان، جیلی، گریت وال، ،هایما، آریو، جک  و آنها را در سایت خود قرار داده است .

معرفی تعدادی از برندها

دانگ فنگ:

دانگ‌فنگ موتور، شرکت خودروسازی چینی است، که به عنوان بزرگترین خودروساز در جمهوری خلق چین شناخته می‌شود. شرکت دانگ‌فنگ موتور در سال ۱۹۶۸ میلادی در استان هوبِی تأسیس شد و در حال حاضر در زمینه تولید و مونتاژ انواع خودرو، اتوبوس، کامیون و وسایل نقلیه تجاری، همچنین تولید قطعات خودرو فعالیت می‌کند. دانگ‌فنگ موتور که در سال ۲۰۱۲ بیش از ۲٫۷۶ میلیون دستگاه خودرو تولید کرده‌است، هم‌اکنون به‌همراه شرکت‌های چانگان موتورز، گروه فاو و سایک موتور، به‌عنوان ۴خودروساز بزرگ چین شناخته می‌شوند. سهام شرکت دانگ‌فنگ در بازارهای بورس اوراق بهادار شانگهای و بورس هنگ کنگ مبادله می‌شود. دانگ‌فنگ به کمک ولوو تراکس و رنو تراکس (یکی از زیر مجموعه‌های بزرگ گروه ولوو) توانسته به عنوان اولین چینی پر رنگ به بازارهای اروپایی قدم بگذارد.

دانگ‌فنگ پس از شروع تحریم‌های بین‌المللی ایران و قطع رابطه شرکت‌های بزرگ خودروسازی به عنوان شریک تجاری سایپا دیزل در فروش کامیون‌ها وارد ایران شد. کامیون‌های T۳۰۰ و T۳۷۵ اولین کامیون‌های دانگ‌فنگ در ایران بودند که بعدها با نام‌های البرز و کاوه در ایران مونتاژ شدند. در فروردین ماه سال ۹۵ دانگ‌فنگ h۳۰ به عنوان محصول جدید ایران خودرو معرفی شد؛ و پس از آن طی شرایط فروش‌هایی به ایرانیان فروخته شد.

شما می‌توانید لوازم و قطعات یدکی اچ سی کراس  را با خیال راحت از این فروشگاه تهیه فرمایید .

 

زوتی:

در سال 2003 در ایالت  Zhejiang و شهر Yongkang  مرکز اصلی هولدینگ زوتی شکل گرفت. این خودروسازی از شروع کار خود تلاش را بر روی خرید حق امتیاز استفاده از تکنولوژی‌های جدید خودروسازی متمرکز کرد تا هرچه زودتر کیفیت محصولات خود را به دیگر رقبای چینی خود برساند. از این رو در سال 2005 مالکان کمپانی زوتی تصمیم به خرید امتیاز امکانات و دانش فنی خودرو Daihatsu Terios از کشور تایوان کردند.

تکنولوژی‌ها و ویژگی‌های این خودرو به کمپانی زوتی قدرت و اعتماد به نفسی را داد تا اولین خودرو خود را در سال 2006  با نام Zotye 2008 وارد بازار کنند. این خودرو در واقع یک طراحی مجدد از خودرو تایوانی Daihatsu Terios بود. خرید و فروش زوتی 2008 به عنوان یک SUV سایز متوسط، در همان سال به بیش از 10000 دستگاه در سال رسید که البته با توجه به جمعیت میلیاردی کشور چین این رقم، رقم تعجب‌آوری نیست.

آریو سایپا نیز نسخه مونتاژی زوتی Z300‌ است که در فاصله سال‌های 1394 الی 1398 توسط بنیان توسعه صنعت خودرو سایپا (بن رو) به تولید رسید. پس از به نتیجه رسیدن مذاکرات زوتی و سایپا در خصوص تولید این خودرو، محصول جدید سایپا ابتدا با نام S300‌ و سپس با نام آریو به بازار عرضه شد. آریو پس از حضور در بازار داخلی، با خودروهایی همچون دنا از ایران‌ خودرو و برلیانس H330 از پارس ‌خودرو به رقابت پرداخت که در برابر هر دو حریف نتیجه را واگذار کرد. درنهایت نیز تولید این محصول به دلیل قطع همکاری‌های شرکت چینی با سایپا متوقف شد . با این حال لوازم یدکی آریو  را میتوانید بدون نگرانی ازفروشگاه چاینیز اتو پارت  تهیه کنید .

هایما :

هایما از سال ۲۰۱۵ فعالیت‌های خود در ایران را آغاز کرد. وظیفه مونتاژ خودروهای هایما در ایران به عهده ایران خودرو است و این شرکت در کارخانه خود در خراسان دو مدل هایما تولید می‌کند: هایما S7 و هایما S5 که هردو با استقبال خوبی نیز مواجه شدند. جالب است بدانید که لوگوی شرکت هایما، پرنده اساطیری رخ است که در افسانه‌های ایران و خاورمیانه به آن پرداخته شده است.

هایما S5 با مدل توربوشارژ ۱۶۱ اسب‌بخاری در بازار ایران عرضه می‌شود. اگرچه این خودرو هم طراحی ساده‌ای دارد و به لطف همکاری هایما (و فاو) با مزدا، از طراحی خودروهای مزدا الهام گرفته است. ظاهر هایما S5 تهاجمی و اسپرت است و طراحی داخلی آن هم مشابه خیلی خودروهای چینی نسبتا اسپرت و لوکس است. پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ این خودرو ۱۶۱ اسب‌بخار قدرت دارد. این خودرو هم مثل هایما S7 شتاب چندانی ندارد و صفر تا صد کیلومتر آن ۱۲.۵ ثانیه زمان می‌برد.

هایما S7 اگرچه طراحی ساده‌‌ای دارد اما از طراحی داخلی بهتری بهره برده است و موتور نسبتا قدرتمندی هم دارد. موتور آن ۱۷۰ اسب‌بخار نیرو تولید می‌کند و توربوشارژر موتور آن تولید کارخانه میتسوبیشی است.

فروشگاه چاینیز اتو پارت توانسته است با استفاده ازتجارب سال های گذشته خود قطعات و لوازم یدکی هایما را با کیفیت مناسب تهیه و آماده عرضه به مشتریان محترم خود نیز کرده است.

در صورتی که نیاز به خرید هر نوع مدل لوازم یدکی خودروهای چینی داشتید، فقط کافی است که با چاینیز اتو پارت  تماس بگیرید. کارشناس فروش بر اساس نیاز و مدل خودرو، بهترین نمونه را معرفی می‌کنند. همچنین در صورتی به دنبال اطلاعاتی در خصوص لوازم یدکی هستید، به صورت کامل شما را راهنمایی می‌کنند..

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،