اولین سامانه خدمات رایانه در محل
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

یک شنبه 15 فروردين 1400
ن : khashayars

اولین سامانه خدمات رایانه در محل

اولین سامانه خدمات رایانه در محل

 

 

اولین سامانه خدمات رایانه در محل

پشتیبانی رایگان خدمات رایانه

درخواست خدمات

هنگام ثبت نام شما در وب سایت یا اپلیکیشن مغز رایانه شما میتوانید با توجه به مشکل یا سرویس مورد نیاز سفارش خود را در زمان دلخواه ثبت کنید تا کارشناسان مغز رایانه در زمان ثبت شده توسط شما در محل حضور داشته باشند.

پشتیبانی 24 ساعته

هنگام هر گونه خرابی یا پرسش در مورد خرابی رایانه شما میتوانید از قسمت "پشتیبانی آنلاین" مشکل خود را به کارشناسان ما اعلام کرده تا مشکل شما به صورت آنلاین رفع شود.

مبلغ سرویس

مبلغ سرویس توسط شرکت مغز رایانه محاسبه و با کارشناسان مغز رایانه جهت رفاه حال شما ارائه میشود اما چنانچه مغایرتی در خرابی رایانه ی شما باشد کارشناس مغز رایانه با ارائه فاکتور مشتری قیمت دقیق قیمت را مشخص میکند.

چطور می‌توان به کارشناسان مغز رایانه اعتماد کرد؟

کارشناسان مغز رایانه دارای گواهی عدم سوء پیشینه و عدم اعتیاد بوده و از دیگر فیلترهای تایید صلاحیت مغز رایانه عبور کرده‌اند تا مشتری با خیال راحت به آنها اعتماد کند.

چطور از کیفیت خدمات ارائه شده مطمئن باشیم؟

کارشاسان مغز رایانه دوره‌های آموزشی تخصصی و نیز دوره‌های ارتباط با مشتری دیده‌اند تا با بهترین کیفیت ممکن، خدمات را ارائه دهند.

چطور باید ثبت نام کرد؟

  • به صفحه اصلی سایت مغر رابانه یا اپلیکیشن آن مراجعه کنید و گزینه ثبت نام را بزنید. با تکمیل اطلاعات مورد نیاز، در مغز رایانه  عضو شوید. کد تایید جهت تکمیل ثبت نام به شماره موبایل وارد شده ارسال می‌گردد.

چطور می‌توان ثبت سفارش کرد؟

در صفحه ثبت سفارش، ابتدا نوع سرویس مورد نیاز خود را مشخص کنید. سپس زمان مدنظرتان برای حضور کارشناسان تعداد سرویس مورد نیاز، آدرس و مشخصات خود را وارد کنید. درنهایت با تایید نهایی و دریافت کد رهگیری، سفارش شما ثبت خواهد شد.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،