چگونه بیمه عمر را خریداری کنیم؟
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

سه شنبه 19 اسفند 1399
ن : khashayars

چگونه بیمه عمر را خریداری کنیم؟

چگونه بیمه عمر را خریداری کنیم؟

خرید بیمه عمر

بیمه عمر نوعی از بیمه است که شخص مورد نظر ان را برای خود به دلیل بیماری ویا مشکلاتی که دارد ، برای سرمایه گزاری و معاشی برای خانواده اش انتخاب می کند .البته بیشترین بیمه مورد استفاده در تمام جهان است که در کشور های پیشرفته تمام اشخاص بیمه عمر را دارند ولی در کشور خود ما (ایران) به هر دلیلی مثل اطلاعات کم یا کم اهمیت بودن بیمه یا گرونی ان برای اشخاص بسیار فقیر بیش از نصف جمعیت دارای بیمه عمر نیستند.پوشش هایی هم در طول زندگی خود دارند. پوشش همان مزایایی است که در زمان های مختلف به شخص بیمه شده تعلق می گیرد چه در حیات باشد چه در حالت بیماری یا پس از مرگ خود.

خرید بیمه عمر

جهت خرید بیمه عمر می توانید بر اساس مراحل زیر عمل کنید .مرحله اول : اولیت بندی در بیمه نامه عمر. که شامل معافیت های مالیاتی، میزان سرمایه عمر و میزان هر سرمایه دیگر برای پوشش های دیگر.مرحله دوم : بررسی شرایط. هر شرکتی در هر زمینه ای در تمام جهان شرایط های مختلفی دارند بسته به فردی که خریداری می کند دارد که ایا فرد نیاز به این شرایط دارد ویا نیازش را برطرف نمی کند. در این مورد باید حتما تحقیق کنید و بیش از 100 شرکت بیمه معروف در ایران وجود دارد.مرحله سوم : تکمیل فرم پیشنهادی بیمه عمر. شامل اطلاعات شخصی فرد بیمه گزار یا بیمه شده است. اگر هر گونه اشتباهی در اطلاعات شخصی فرد پر شده در فرم پیش بیاید بیمه گر می تواند بیمه نامه را فسخ کند بدون برگردادن هزینه پرداختی از طرف بیمه گزار.مرحله چهارم : صدور بیمه نامه.زمانی که تمام فرم را با دقت پرکردید و هزینه اولیه را پرداخت کردید و بیمه نامه برای شما صادر می شود و با امضای طرفین که که یک طرف امضای بیمه گر یا شرکت بیمه و در طرف دیگر بیمه گزار یا بیمه شده امضا کرده اند. از زمانی که بیمه نامه برای بیمه گزار صادر شود در تمام پوشش هایی که در بیمه نامه نوشته شده است قرار می گیرید. حتی شما زمانی که بیمه نامه را دریافت کردید می توانید هزینه بیشتری پرداخت کنید و در ان صورت سودهی بیشتری دریافت می کنید.مرحله پنجم : پرداخت حق بیمه. حق پرداخت بیمه را می توانید به روش های مختلفی پرداخت کنید و انواع ان ها عبارت اند از:پرداخت انلاین و درگاه های انترنتی با ضمانت، از طریق بانک، تلفن همراه و حضوری امکان پذیر است.شرکت بیمه ما ارائه دهنده کلیه خدمات بیمه در ایران .جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت بیمه ما مراجعه کنید و یا از مقالات آموزشی بیمه استفاده نمایید.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،