1. نمايندگی دستگاه فیزیوتراپی جیمنا در ایران
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

سه شنبه 12 اسفند 1399
ن : khashayars

1. نمايندگی دستگاه فیزیوتراپی جیمنا در ایران

1. نمايندگی دستگاه فیزیوتراپی جیمنا در ایران

 

نمايندگی دستگاه فیزیوتراپی جیمنا

 

شرکت توان بخش کالا گستر، در سال ١٣٧٤ با مديريت اقاي محسن وسائلي به صورت موازی و  هم زمان با نمایندگی شرکت تکنوجیم ایران در زمينه های ساخت و واردات تجهيزات ورزشي و فيزيوتراپي، فعاليت خود را آغاز کرده است.

شرکت جیمنا با افزایش سطح کیفیت دستگاه های تجهیزات پزشکی، با در نظر گرفتن کیفیت سلامت بیماران، به هدف جیمنا، که الهام بخشیدن به درمانگران طب فیزیک و توانبخشی در سراسر جهان است، جامه عمل می پوشاند!

نمايندگی دستگاه فیزیوتراپی جیمنا در ایران با کیفیت ترین دستگاه های تجهیزات پزشکی حال حاضر دنیا را، با گارانتی اصلی به مشتریان عزیز ساکن در ایران، که به کیفیت سلامت بیماران خود بسیار اهمیت می دهند، با خدماتی از قبیل، نصب، آزمایش و تمیز کردن نهایی تجهیزات، توسط شرکت، به صورت رایگان به مشتریان محترم و عزیز خدمات ارائه می دهد.

شرکت توان بخش کالا گستر با 25 سال سابقه خدمت رسانی به هم وطنان گرامی و گرانقدر، با پشتیبانی حرفه ای؛ برای شما مشتریان گرامی و گرانقدر، بهترین ها را به ارمغان می آورد.

 

خرید اینترنتی دستگاه فیزیوتراپی نو و دست دوم

 

با توجه به مرغوبیت و کیفیت بالای دستگاه های پزشکی جیمنا، مشتریان ما می توانند برای کاهش هزینه، با خیالی آسوده، از طریق بخش فروش دستگاه فیزیوتراپی سایت، برای خرید اینترنتی دستگاه فیزیوتراپی نو و دست دوم اقدام نمایند.یک دستگاه مدرن و کارآمد به شدت به توانایی شما در کار کردن به روشی دلپذیر برای درمان بیماران بسیار کمک می  کند،همچنان به بیماران کمک می کند تا هنگام درمان، احساس خوبی را تجربه کنند،تمامی محصولات جیمنا کاملاً در این فلسفه جای می گیرند!

 

شما مشتریان گرامی می توانید دستگاه فیزیوتراپی جیمنا یونیفی را که یکی از با کیفیت ترین دستگاه های تجهیزات پزشکی در جهان است را با گارانتی اصلی تهیه بفرمایید.

همچنین شرکت توان بخش کالا گستر، به مشتریان عزیز ساکن در ایران، که به کیفیت سلامت بیماران خود بسیار اهمیت می دهند، با خدماتی از قبیل: نصب، آموزش کار با دستگاه فیزیوتراپی، آزمایش و تمیز کردن نهایی تجهیزات، توسط شرکت به صورت رایگان به مشتریان محترم و گرانقدر خدمات ارائه می دهد.

شما مخاطبان گرامی می توانید در صورت نیاز، حتا به صورت اقساطی دستگاه های شرکت توان بخش کالا گستر را به راحتی تهیه نمایید!

 

تعمیر انواع دستگاه فیزیوتراپی

شرکت توان بخش کالا گستر با اخذ نمایندگی رسمی از شرکت gymna (جیمنا) علاوه بر فروش و تعمیر انواع دستگاه فیزیوتراپی جیمنا یونیفی، قطعات مصرفی دستگاه فیزیوتراپی جيمنا را با افتخار توسط مدیران، کارمندان و کارگران محترم ایرانی با کیفیتی بی نظیر، برای شما هم وطنان گرامی و گرانقدر تهیه و تولید می کند!

دستگاه فیزیوتراپی جیمنا یونیفی برای فیزیوتراپیست هایی که اشتیاقشان به شغلشان برانگیخته می شود؛ برای حرفه ای شدن تلاش می کنند و نسبت به بیماران خود بسیار متعهد هستند، الهام بخش خواهد بود!

"چهار ارزش اصلی ما که در همه کارها از آن پیروی می کنیم، مطلوبیت، هوش، سهولت استفاده و کیفیت عالی می باشد"

شما هم وطنان گرامی می توانید از طرح خدماتی تعمیر و تجهیز دستگاه های فیزیوتراپی، توسط متخصصین حرفه ای نمایندگی شرکت توان بخش کالا گستر ، با خیالی راحت، تعمیر و تجهیز دستگاه های فیزیوتراپی خود را به قسمت پشتیبانی فنی شرکت ما بسپارید.

همچنین شما مشتریان محترم می توانید با اختیار کامل، قطعات مصرفی و تجهیزات اورجینال شرکت خارجی را با سهولت بالا از طریق سایت نمایندگی ما سفارش دهید.

شما مشتریان گرامی و گرانقدر می توانید، قطعات مصرفی و اورجينال جيمنا يونيفی را از طریق شرکت توان بخش کالا گستر به راحتی تمام با کیفیت و قیمتی مناسب تهیه کنید.

همچینین می توانید از طریق شماره تماس های درج شده در سایت ما، از میزان قیمت و نحوه خرید اقساطی و نقدی، دستگاه های فیزیوتراپی و پزشکی جیمنا اطلاعات لازم را کسب نمایید!

دستگاه فیزیوتراپی جیمنا یونیفی انتخابی حرفه ای برای پزشکان حرفه ای!

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،