فروشگاه تخصصی لپ تاپ، کیس و مانیتور استوک
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

چهار شنبه 22 بهمن 1399
ن : khashayars

فروشگاه تخصصی لپ تاپ، کیس و مانیتور استوک

فروشگاه تخصصی لپ تاپ، کیس و مانیتور استوک

پس از بالا رفتن نرخ ارز در کشور ، بسیاری از مردم جهت خرید یک رایانه مناسب ، به خرید لپ تاپ استوک ، کیس استوک و همچنین مانیتور استوک روی آورده اند.

استوک محصول دست دومی است که مدتی کار کرده و مورد استفاده قرار گرفته است و به اصطلاح صفر کیلومتر نمی باشد.

اگر به دنبال خرید رایانه های دست دوم به صورت آنلاین هستید ، می توانیم به شما کمک کنیم بهترین محصول را از بین محصولات متنوع بازار انتخاب کنید.

فناوری به قدری در زندگی روزمره مردم جا افتاده است که عدم وجود آن ها باعث می شود به خیلی از کار های روز مره خود نرسیم.

اتوماسیون و سهولت در اجرای کار ها تنها برخی از ویژگی هایی است که باعث می شود فناوری در جامعه بسیار ارزشمند باشد.

یکی از بزرگترین دستاوردهای فناوری که بشر امروز نیز از آن استفاده می کند و به آن اعتماد می کند ، رایانه است.

انجام کارهای روزمره ، تعامل اجتماعی و حتی بازی کردن بدون رایانه تقریبا غیرممکن است.

فروشندگان کالاهای استوک از جمله ایرانیان لپ تاپ ، واردات و همچنین خرید و فروش کامپیوتر های استوک را افزایش دادند تا با توجه به نیاز و تقاضای مردم محصولات بیشتری را به فروش برسانند.

همان طور که می دانید تشخیص یک جنس مطلوب درزمینه کامپیوتر استوک کار دشواری برای یک فرد معمولی می باشد. برای این کار شما باید به به مراکز و یا اشخاصی اعتماد کنید که سابقه خوبی در زمینه فروش لوازم دست دوم دارند.

ایرانیان لپ تاپ با سابقه ای درخشان در زمینه فروش محصولات دست دوم در خدمت شماست و شما را به دیدن محصولات فروشگاه خود دعوت می نماید.

 

مزایای خرید یک کامپیوتر استوک به شرح زیر است:

  • هزینه کمتر

اول از هر چیزی باید مشخص کنید که چه مقدار بودجه برای خرید یک کیس در نظر گرفته اید تا با یک هزینه مناسب به سیستمی با کارایی بسیار بالا دست پیدا کنید.

کامپیوتر های دست دوم اغلب با قیمت کم‌ تری نسبت به کامپیوترهای آکبند به بازار عرضه می‌شوند.

فروشگاه ایرانیان لپ تاپ با ارائه محصولات استوک ، همواره در تلاش است این امکان را برای مشتریان خود فراهم آورد تا با پرداخت هزینه بسیار کمتر ، بتوانند محصولات مورد نظر خود را سفارش دهند.

 

  • کیفیت خرید بالای کامپیوتر استوک

کامپیوتر های دست دوم موجود در ایرانیان لپ تاپ برای اطمینان از این که در بهترین شرایط قرار دارند ، همیشه به صورت کامل تست می شوند.

تمامی کالاهای مورد نظر در بخش کنترل کیفی این فروشگاه زیر نظر کادری حرفه ای ،  با دقت بررسی و تست شده اند تا بتوانیم بهترین محصولات را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

به همین دلیل احتمال خراب شدن یک کامپیوتر و همچنین یک مانیتور استوک به حداقل رسیده است.

 

  • سازگاری با طبیعت

هنگامی که کالاهای استوک را به جای کالاهای جدید استفاده می کنید ، از رفتن زباله های الکترونیکی به محل دفن زباله جلوگیری می کنید.

اجزای موجود در رایانه ها دارای مواد شیمیایی سمی از جمله سرب و کادمیوم هستند. وقتی کامپیوترها به زباله دانی ها ختم می شوند ، ممکن است سموم به خاک و هوا نشت کنند که می تواند به حیوانات و حیات گیاهان آسیب برساند. تقاضای کمتر برای وسایل الکترونیکی جدید به معنای اتلاف انرژی کمتری است.

از یک کیس کامپیوتری چه انتظاراتی داریم ؟

هدف اصلی ما از خریدن یک کیس به غیر از انجام کار های رایج و روزمره چه چیزی می باشد؟

برای مثال اگر شما کار طراحی و برنامه نویسی انجام می دهید یا گیمر هستید به یک کامپیوتر استوک با یک CPU قوی ، کارت گرافیک حرفه ای و یک رم با فضای زیاد نیازمند می باشید.

ولی اگر مورد استفاده شما برنامه های ساده ای مانند کار کردن با نرم افزار آفیس ، تماشای فیلم ، وب گردی و .... می باشد ، شما با یک سیستم معمولی می توانید کار خود را انجام دهید.

با این کار می توانید در بسیاری از هزینه ها صرفه جویی کنید.

انواع کیس با کانفیگ متفاوت جهت انجام کارهای سبک و سنگین در فروشگاه ما موجود می باشد که میتوانید با مقایسه آن ها محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

 

مانیتور استوک

همه ما نیازمند یک مانتیور خوب و اید آل با قیمت مناسب برای سیستم خود هستیم.

همان طور که گفته شد با بالا رفتن قیمت ها تقاضا برای جنس هاس استوک زیاد شده است اما باید توجه داشت ک کیفیت مانتیور یک نکته مهم در جمع بندی سیستم شما می باشد.

اگر شما از یک مانتیور مناسب برای کار خود استفاده نکنید ضرر های جبران ناپذیری از جمله اذیت شدن و ضعیف شدن چشم ها ، درد و آسیب دیدن گردن و... به شما وارد می شود.

از کجا بفهمیم چه نوع مانیتوری مناسب کار ما می باشد ؟

کسانی که کار های ادیت و فتوشاپ انجام می دهند ، مانیتور هایی بزرگ با رزولوشن و کیفیت بالا نیاز دارند.

در ادارت و شرکت ها که فضای کار کم می باشد ، تعداد زیادی مانیتور و کامپیوتر استوک کنار یکدیگر چیده می شوند و جمعیت زیاد تر است از مانیتور های مربع یا کشیده 19 اینچ استفاده می کنند.

از مانیتور های سایز 22 واید در شرکت هایی که کار های کامپیوتری مانند طراحی سایت و کد نویسی انجام می دهند ، بیشتر استفاده می شود.

 

نکات مهم در انتخاب مانیتور

  • اندازه صفحه نمایش

نمایشگرها در اندازه های مختلف ارائه می شوند. در حالی که در گذشته مانیتورهای 15 و 17 اینچی بسیار معمول بودند ، اکنون گزینه های زیادی از جمله 21 تا 27 اینچ پیدا خواهید کرد.

می توان گفت بهترین اندازه صفحه نمایش 22 اینچ است که به اندازه کافی بزرگ است و می تواند تمامی پروژه های شما را با کیفیت خوب در بر میگیرد.

 

  • پورت های مانیتور

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در خرید یک مانیتور استوک به آن توجه کنیم ، پورت های ورودی و خروجی  مختلف است.

باید اذعان کنیم که این مورد به کارت گرافیک سیستم نیز بسیار بستگی دارد. عموما چهار پورت VGA ،DVI وHDMI و DisplayPort امروزه در بیشتر کارت گرافیک ها وجود دارند و از آن پشتیبانی می کنند.

بیشتر مانیتورهایی که قیمت بسیار کمی دارند  ، فقط از پورت VGA پشتیبانی می کنند. باید به این نکته توجه کنید که تعداد پورت های یک مانیتور تاثیر به سزایی در قیمت مانیتور دارد.

فروشگاه اینترنتی ایرانیان لپ تاپ یکی از معتبر‌ترین فروشگاه‌های عرضه‌کننده‌ کامپیوتر استوک ، کیس و مانیتور استوک به حساب می آید که تمام کالاهای خود را با کیفیت بالا تضمین می کند.

جهت مشاهده تمامی محصولات ما ، به بخش فروشگاه وبسایت مراجعه نمایید.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،