بهشت‌یار ارائه‌دهنده خدمات آنلاین خاکسپاری و مراسم ترحیم
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

پنج شنبه 2 بهمن 1399
ن : khashayars

بهشت‌یار ارائه‌دهنده خدمات آنلاین خاکسپاری و مراسم ترحیم

بهشت‌یار ارائه‌دهنده خدمات آنلاین خاکسپاری و مراسم ترحیم

بهشت‌یار ارائه‌دهنده خدمات آنلاین خاکسپاری، مراسم ترحیم و مهم‌تر مرجع قیمت‌گیری در این زمینه است. کاربرها و افرادی که قصد دریافت خدمات ترحیم را دارند می‌توانند قیمت پایه خدمت موردنظر خود را از بهشت‌یار استعلام کنند. در واقع بهشت‌یار سعی در کنترل بازار در این زمینه دارد. ما ۲۶ خدمت شامل رزرو تالار، مسجد، تهیه پک‌های پذیرایی، تدارک نیروی انسانی ، مدیریت مجلس ختم، تهیه حلوا ترحیم ، خرما مجلسی، چاپ بنر تسلیت ، نذری ،  تهیه پنکه، کولر، بخاری داخل بهشت‌الزهرا، آمبولانس حمل متوفی ، ایاب ذهاب، اسکان مهمانان، تهیه گل، سنگ مزار، حجله ، هماهنگی مداح، اجاره اکو، سایبان، صندلی و …..  را ارائه می‌دهیم.

بهشت یار با گلچین بهترین تالار های پذیرایی تهران و حومه میتواند انتخابی راحت تر برای شما فراهم آورد و همچنین میتوانید تمامی مساجد تهران را بدون حضور رزرو کنید . شاید زمان نداشته باشد و یا میخواید راحت تر خرید کنید میتوانید بین طرح های به روز بهشت یار دسته گل و تاج گل تسلیت خود را انتخاب کنید و یا طرح مورد نظر خود را ارسال کنید و مطابق با آن دریافت کنید. خرید آنلاین حلوا و خرما ختم با مرغوب ترین مواد اولیه . فاصله دور بهشت زهرا از شهر تهران و ترافیک یکی از معضلات خرید سنگ مزار می باشد که با بهشت یار آسان تر از همیشه میتوانید از بین طرح های به روز بهشت یار انتخاب کنید و یا طرح مورد نظر خود را ارسال کنید و مطابق با آن دریافت کنید.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،