UNIQOP یونیک آپ اولین سوپرمارکت آنلاین ایرانی در آمریکا
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

پنج شنبه 2 بهمن 1399
ن : khashayars

UNIQOP یونیک آپ اولین سوپرمارکت آنلاین ایرانی در آمریکا

UNIQOP علاوه بر دسترسی آسان، یکی از ویژگی‌هایی که یونی کاپ را از سایر سوپرمارکت های آنلاین متمایز می کند فراهم کردن امکان ارسال رایگان همه خرید ها به سراسر ایالات متحده می باشد.  یونیکاپ این امکان را به شما می دهد که از هر جای آمریکا خرید مواد غذایی ایرانی به خود را انجام دهید و آن را به صورت رایگان در محل خود دریافت کنید.  این فروشگاه مجموعه ای کامل از تمامی برندهای معتبر مواد غذایی ایرانی را برای مشتریان فراهم آورده تا نیازتمامی سلایق را با هر نوع   ذائقه و بودجه ای تامین کند.  یونیکاپ جزو معدود سوپرمارکت هایی است که همواره اجناس را با تخفیف ارائه می دهد.

UNIQOP یونیکاپ یک استارتاپ است که در اوج روزهای کرونا آغاز به کار کرد تا بتواند نیاز جامعه ایرانیان آمریکا را برطرف کند. در واقع این استارتاپ یک سوپرمارکت ایرانیست که شامل  یک انبار کالا است که در لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا واقع شده است. همچنین این فروشگاه شامل یک وب سایت و اپلیکیشن های تلفن همراه به عنوان درگاه‌های خرید می باشد. با استفاده از وب سایت و یا اپلیکیشن های یونی کاپ دسترسی به مواد غذایی ایرانی از سراسر آمریکا امکان پذیر است.

UNIQOP به فارسی یونیک آپ اولین شرکت استارتاپی در آمریکاست که به صورت آنلاین مواد غذایی با ذایقه ایرانی و حلال را در آمریکای شمالی به در خانه ساکنان این کشور ارسال میکند.

علاوه بر تمام ویژگی های فوق  خرید از این فروشگاه باعث  صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان می شود. از آنجایی که تمام مواد غذایی ایرانی از تمام برندها در این فروشگاه موجود می باشد شما می توانید با یک سرچ ساده محصول مورد نظر خود را بیابید، دیگر نیازی نیست تا ساعت‌ها انواع فروشگاه‌های ایرانی را بگردید که محصول خود را پیدا کنید. علاوه بر این ها،خرید آنلاین به شما این امکان را می دهد که وقت خود را در ترافیک رفت و آمد هدر ندهید.

 وبسایت UNIQOP شامل دو بخش فروشگاه و رسپی انواع غذاهای لذیذ ایرانی میباشد. این وب سایت اولین  سوپر مارکت ایرانی دو زبانه در آمریکا است که به منظور  تسهیل خرید جامعه ایرانیان آمریکا به دو زبان فارسی و انگلیسی ارائه شده است. شما میتوانید با دسترسی به سایت یونیکاپ  دستور تهیه انواع غذاهای ایرانی را به همراه فوت و فن های آشپز های اصیل ایرانی  به صورت رایگان تهیه کنید.

تیم فنی حرفه ای یونیکاپ شامل مهندسین و برنامه نویسان با تجربه و ماهری است که توانستند در کوتاه‌ترین زمان ممکن وبسایت و اپلیکیشن های تلفن همراه یونیک کاپ را در کوتاهترین زمان ممکن و روانه بازار کنند.  هم اکنون اپلیکیشن های اندروید و آی او اس فروشگاه در اپلیکیشن مارکت های معتبری چون گوگل پلی و اپ استور منتشر شده است. یونیکا با تکیه بر تیم فنی قوی خود  به مشتریان خود این اطمینان را می دهد که در هنگام خرید از درگاه های آنلاین این فروشگاه هیچ مشکل فنی وجود نخواهد داشت.

UNIQOP یونیکاپ یک استارتاپ ایرانی آمریکایی است که به منظور تسهیل خرید مواد غذایی ایرانی برای جامعه ایرانیان آمریکا در سال ۲۰۲۰ شروع به کار کرده است.  از آنجایی که جامعه ایرانیان آمریکا تعداد قابل توجهی از جمعیت این کشور را تشکیل می دهند موسسین یونیکاپ ر آن شدند تا یک پلتفرم جامع و کاربردی برای خرید مواد غذایی ایرانی برای ایرانیان عزیز ساکن  در آمریکا  ایجاد کنند. هر چند که ایده طراحی و ساخت چنین فروشگاهی از سال های قبل توسط موسسین یونی کاپ مطرح شده بود همه گیری بیماری کرونا و قرنطینه  صاحبان این استارتاپ را برآن کرد  تا این پلتفرم را در مدت زمان کوتاه تری برای راحتی ایرانیان آمریکا منتشر کنند.

  با خرید از سوپرمارکت آنلاین ایرانی یونیکاپ علاوه بر یافتن محصول مورد نظر از برند مورد نظرتان ، از تخفیف های همیشگی، ارسال رایگان و دیگر ویژگی های هیجان انگیز فروشگاه لذت ببرید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،