عربی جامع کنکور انتشارات خیلی سبز در بانک کتاب پایتخت
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

شنبه 20 دی 1399
ن : khashayars

عربی جامع کنکور انتشارات خیلی سبز در بانک کتاب پایتخت

عربی جامع کنکور انتشارات خیلی سبز در بانک کتاب پایتخت

در این مقاله به تحلیل و بررسی کتاب عربی جامع کنکور انتشارات خیلی سبز نوشته بهروز حیدربکی, غزال موسوی, کاظم غلامی, محسن آهویی میپردازیم. این کتاب به شکل جامع میباشد و تمام مطالب پایه دهم, یازدهم و دوازدهم عربی مخصوص رشته های علوم تجربی و ریاضی فیزیک را پوشش میدهد .

 

درس عربی از نظر تعداد زیادی از دانش آموزان کنکوری سخت ترین درس دفترچه عمومی میباشد چرا که در فهم و آموزش درست این درس دچار مشکل هستند, این درس یکی از سرنوشت ساز ترین درس های کنکور میباشد و زدن درصد بالا در آن, به طور قابل توجهی تراز شما رو بالا میبرد.

 

روند طبقه بندی این کتاب بر پایه ی کتاب درسی میباشد و به سه بخش دهم, یازدهم و دوازهم تقسیم شده و در هر بخش, هر فصل مطابق کتاب درسی میباشد و به دو بخش درسنامه و پرسش های چهار گزینه ای تقسیم شده است.

درسنامه ی کتاب عربی جامع انتشارات خیلی سبز

درسنامه ها با آموزش قواعد شروع میشوند و روند این درسنامه ها از آسان به سخت و مولفین سعی کرده اند آموزش را از ابتدا شروع کرده و به طور کامل تمامی مطالب را پوشش دهند. درسنامه ها شامل مثال های مختلف حل شده و تست های آموزشی برای یادگیری بهتر دانش آموزان میباشند.

 

درسنامه به نحوی نوشته شده که دانش آموز با هر سطحی که باشد بتواند به خوبی متوجه مطلب بشود و با آن ارتباط برقرار کند, درسنامه به زبان ساده بیاد شده است و مطالب به صورت جدول وچارت طبقه بندی شده است.

 

در بخش واژگان تمام کلمات اعم از واژگان جدید و مترادف ها و متضاد ها بطور کامل در قالب جدول طبقه بندی شده اند, در ادامه تمامی جملات و عبارات هر درس و همینطور جملات مهم تمرین های کتاب درسی ترجمه و تحلیل شده است و نکات مهم آن بیان شده است.

 

بانک تست کتاب عربی جامع کنکور خیلی سبز

بعد از درسنامه تست های قرار دارند که به چهار بخش کلی تقسیم میشوند:

 

1- تست واژگان : روندی از ساده به سخت دارند, مولفان با در نظر گرفتن سطح همه نوع دانش آموز ( ضعیف, متوسط, قوی) تست ها را تالیف کرده اند. و اما تعداد تست های واژگان به گونه ای میباشد که از نظر کارشناسان ما این تعداد, برای حرفه ای شدن در این زمینه مناسب میباشد.

 

2- تست ترجمه تعریب و مفهوم : تست های این بخش اکثرا تالیفی میباشد و تعداد سوالات بیشتری را به خود اختصاص داده است.

 

3- تست قواعد : این بخش بیشترین تعداد تست ها و گلچینی از سوالات تالیفی استاندارد و سوالات کنکور های سراسری اخیر و همچین آزمون های آزمایشی قلم چی را در برگرفته است.

 

4- تحلیل صرفی و ضبط الحرکات : معمولا از این قسمت یک تا دو سوال در کنکور سراسری سوال توسط طراح کنکور طرح میشود.

 

در قسمت آخر این کتاب برای شما تعداد 43 درک مطلب تدارک دیده شده که اکثرا از کنکور های سراسری اخیر و تعداد محدودی از درک مطلب ها, تالیفی هستند.

 

همانطور که میدانید طراح های سوالات کنکور نظام جدید علاقه ی عجیبی به متن و تمرین های کتاب درسی دارند و در هر دو کنکور سال 98 و 99 دیده ایم که تعداد زیادی از سوالات کنکور در همه ی درسها از تمارین کتاب درسی انتخاب شده بودند..

شما دانش آموزان گرامی میتوانید این کتاب ارزشمند را از بانک کتاب پایتخت بروزتین و کاملترین فروشگاه اینترنتی کتاب در ایران تهیه کید.

www.paytakhteketab.com

tl:02166483838

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،