آشنایی با اسکرابر و انواع دستگاه‌های زمین شوی صنعتی نوین پاک
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

شنبه 20 دی 1399
ن : khashayars

آشنایی با اسکرابر و انواع دستگاه‌های زمین شوی صنعتی نوین پاک

آشنایی با اسکرابر و انواع دستگاه‌های زمین شوی صنعتی نوین پاک

 

اسکرابر نوعی دستگاه نظافتی در مقیاس صنعتی است . از اسکرابر برای شستشوی سطوح در متراژهای زیاد و در مکان های بزرگ مانند کارخانجات و انواع مکان‌های بزرگ دیگر و همچنین مکان هایی مانند بیمارستان ها و ... برای نظافت کف استفاده می شود.  انواع اسکرابر شامل اسکرابر دستی و اسکرابر با سرنشین است. همچنین اسکرابر با توجه به قدرت موتور نیز تقسیم بندی می‌شود و باید با توجه به نیاز و فضای موردنظر دست به انتخاب اسکرابر زد. اسکرابر ها منبع آلودگی را در همان نقطه از بین می برند و این مزیت را نسبت به روش شستشوی سنتی دارند، زیرا در روش شستشوی سنتی آلودگی از نفطه ای به نقطه دیگر جا به جا می شود ولی در استفاده از ماشین های شستشوی صنعتی آلودگی در همان جا تمیز می شود. اسکرابر بطور همزمان شستشو و خشک کردن را انجام می دهد.

اسکرابر دارای انواع مختلفی است. یکی از انواع اسکرابر موجود اسکرابر با راننده است. اسکرابر با راننده که بوسیله کاربر هدایت می شود موجب هدر رفت انرژی نیروی انسانی نمی شود و همچنین با گذر زمان سبب صرفه جویی در هزینه و زمان می شود. اسکرابر بدون راننده نیز با توجه به کاربری و نیاز مشتری ساخته شده است. یکی دیگر از انواع اسکرابر، اسکرابر شارژی است. اسکرابر شارژی برای مکان هایی که دارای منبع برقی مناسبی نیستند و یا با توجه شلوغی مکان، امکان زدن کابل به پریز وجود ندارد ساخته شده است و برای جا به جایی و مسافت محدوده نظافتی با استفاده از اسکرابر شارژی هیچ محدودیتی وجود ندارد. یکی دیگر از انواع اسکرابر، اسکرابر برقی است که اگر منبع برق وجود داشته باشد و برای جا به جایی برای عابرین مزاحمت درست نشود استفاده می شود. اسکرابر ها در انواع و مدل های متنوع وجود دارند. همین تنوع سبب می شود که مشتری با توجه به نیاز خود و قیمت بتواند نوع اسکرابر مورد نیاز خود را انتخاب کند.

یکی دیگر از مناسب‌ترین و رایج‌ترین دستگاه‌ها برای شستشو و نظافت صنعتی فضاهای مختلف دستگاه زمین شوی است. دستگاه زمین شوی را می‌توان برای شستشوی کف در فضاهای مختلف همچون دانشگاه، ورزشگاه، فرودگاه، بیمارستان و... با اطمینان خاطر استفاده کرد. بطور کلی برای نظافت فضاهایی که متراژ بالایی دارند از زمین شوی استفاده می شود. زمین شوی ها دارای انواع مختلفی همچون زمین شوی برقی و زمین شوی باطری‌دار هستند. همچنینی انواع دیگر زمین شوی با راننده و زمین شوی بدون راننده نیز موجود می باشد. از مزیت های استفاده از زمین شوی صرفه جویی در وقت و کاهش هزینه و کارایی و کیفیت بسیار بالای زمین شوی می باشد. در صورت نیاز به خرید زمین شوی می‌توانید بهترین مدل‌های زمین شوی را از شرکت نوین پاک با خدمات پس از فروش تهیه کنید.

زمین شوی صنعتی نوعی زمین شوی است که می توان از آن برای شستن سطح مکان های بسیار بزرگ استفاده کرد. زمین شوی صنعتی را می توان برای مکان هایی نظیر انواع کارخانجات، انواع اداره ها، بیمارستان ها، درمانگاه ها ، انواع سطوح با جنس های مختلف نیز استفاده کرد. زمین شوی صنعتی برای انواع سطوح با جنس های متفاوت به کار می رود. یکی از سطوحی که از زمین شوی صنعتی می توان استفاده کرد سطوح سرامیکی است، همچنین سطوح موزاییکی، سطوح بتنی، سیمانی و دیگر سطوح می توان از زمین شوی صنعتی استفاده کرد. زمین شوی صنعتی کار تمیز کردن و شستن سطح را بطور همزمان انجام داده و زمین را خشک میکند به طوری که هیچگونه آلودگی برجای نگذارد و رد خیسی نیز با نماند.

امروزه با توجه به گستردگی فضاها و بیشتر شدن نیاز به نظافت های اماکن عمومی و فضاهای بزرگی نظیر کارخانجات و دیگر مناطق، باید به این نکته توجه کرد که نیاز به نظافت بسیار تخصصی شده و با توجه به حساسیت بسیاری از اماکن مثل درمانگاه ها و بیمارستان ها استفاده از وسایل شستشوی تخصصی مثل زمین شوی صنعتی بسیار مهم و حیاتی شده است. چرا که برای از بین بردن آلودگی بوسیله زمین شوی صنعتی هم در وقت و انرژی، هم در هزینه های نیروی انسانی و هم در هزینه های نیروی صنعتی بسیار صرفه جویی میشود و در توان نیروی انسانی اتلاف انرژی کمتری ایجاد می شود. زمین شوی صنعتی انواع مختلفی دارد. شما می توانید با توجه به متراژ و بنای موردنظر خود انتخاب کنید که چه دستگاهی مورد نیازتان است. همچنین می توانید از کارشناسان و مشاوران خبره در زمینه انتخاب زمین شوی متناسب با کارتان کمک بگیرید.

زمین شوی های صنعتی انواع مختلفی دارند. از انواع زمین شوی می‌توان به زمین شوی صنعتی دستی، زمین شوی صنعتی سرنشین دار، زمین شوی صنعتی بدون سرنشین، و زمین شوی صنعتی با راننده یا سرنشین اشاره کرد. بسته به متراژ شما می توانید ببینید ترجیح و نوع کاربری مورد نیاز شما برای استفاده از چه نوع زمین شوی صنعتی است. همچنین انواع دیگر زمین شوی صنعتی از لحاظ کاربری باطری دار یا برقی موجود است. زمین شوی برقی می تواند بدون محدودیت مورد استفاده قرار بگیرد. اما زمین شوی باطری دار برای جاهایی با محدودیت‌هایی مثل شلوغی جمعیت، نبودن پریز برقی و غیره مناسب است.

نوین پاک یکی از قدیمی ترین شرکت های ارائه دهنده انواع ماشین های نظافت صنعتی و زمین شوی صنعتی است که در تمام زمینه های خرید تا انتخاب محصول و همچنین مشاوره و تست انجام دستگاه حتی اگر دستگاه از نمایندگی شرکت دیگر خریداری شده باشد در کنار شماست. نوین پاک همچنین فروش دستگاه ها را انجام می دهد و در تمام زمینه ها همواره همراه مشتری است. در شرکت نوین پاک مشاورینی با چندین سال سابقه درخشان در زمین انواع ماشین های نظافتی صنعتی و زمین شوی صنعتی نیز داریم. شما می توانید با مراجعه به وبسایت نوین پاک به آدرس www.novinpak.com و یازاز طریق راه های ارتباطی همچون شماره‌‌های ۸۶۱۲۲۸۷۲ – ۸۶۱۲۰۳۸۸ – ۸۶۱۲۲۳۹۳ – ۸۶۱۲۲۷۱۰ – ۰۹۱۲۵۱۴۸۷۸۲ – ۰۹۱۲۱۱۹۱۲۰۲ و آدرس تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان سرافراز، کوچه ۵، پلاک ۱۲، واحد ۱۴ با مشاورین نوین پاک تماس بگیرید و بهترین دستگاه زمین شوی صنعتی متناسب با کار خود را انتخاب کنید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،