فرآیند کاری جهانی چاپ کتاب چگونه است ؟
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

جمعه 12 دی 1399
ن : khashayars

فرآیند کاری جهانی چاپ کتاب چگونه است ؟

فرآیند کاری جهانی چاپ کتاب چگونه است ؟

فروش کتاب در آمازون

نحوه فعالیت مجموعه بدین صورت است که هر فرهیخته و صاحب اثری می تواند کتاب و یا اثر مکتوب خود را (چه پیش از این منتشر شده باشد و چه نشده باشد) به هر زبان و در هر موضوعی عینا توسط چاپخانه های آمریکایی و اروپایی با اسم ناشر و شابک ایرانی و یا تحت عنوان و شابک ناشر خارجی (Supreme Century و Supreme Art) با تیراژ نامحدود منتشر و از طریق شرکت های پخش محلی و بین المللی در سرتاسر جهان از طریق وب سایت ها و فروشگاه های مختلف عرضه محصولات فرهنگی مانند آمازون و یا بارنرز اند نوبل معرفی و به فروش برساند.

ثبت کتاب در آمازون

باید توجه داشته باشید که به علت جزیره ای بودن بحث نشر در داخل ایران و مشکلات پخش در ایران، متاسفانه معیار خوبی برای نشان دادن این ادعا که شما واقعا کتابی نوشته اید و آن کتاب منتشر و پخش شده است وجود ندارد. از طرف دیگر اصلا منطقی نیست که کتابی منتشر شده باشد و مثلا در سایت آمازون بعنوان بزرگترین فروشگاه کتاب دنیا ارائه نگردد.

برهمین اساس پیشنهاد می شود با حداقل هزینه اقدام به نشر حداقل ۲ عنوان از کتاب های قبلی خود به صورت الکترونیکی بنمایید تا در هنگام جستجو مشخص شود که واقعا چنین کتابی وجود دارد و اینقدر هم ارزشمند بوده که در پلتفرم کیندل آمازون که ۸۵% از بازار جهانی کتاب های الکترونیکی را پوشش می دهد عرضه شده است.

در این حالت کتاب منتشر شده شما با همان شابک و تحت عنوان همان ناشر ایرانی و به همان زبان فارسی در کتابخوان کیندل آمازون عرضه می گردد.

چاپ کتاب های نویسندگان،شاعران،اساتید و دانشجویان دانشگاهها و افراد راغب به مهاجرت،به زبان رسمی کشور خود (برای ایران زبان فارسی)و زبان انگلیسی

کتابها به دو صورت کاغذی و الکترونیکی چاپ می شوند
در هر دو حالت چاپ کاغذی و الکترونیکی،دو نسخه کاغذی به صورت رایگان در اختیار نویسنده قرار می گیرد.
برای هرنسخه اضافه مبلغ ۵۰دلار دریافت می شود.
مدت زمان انجام کار برای کتابهای کاغذی زبان انگلیسی یک ماه ،کتاب کاغذی غیر زبان انگلیسی دوماه و برای کتاب های الکترونیکی دو هفته خواهد بود.
بعد از قرار داده شدن لینک فروش در سایت ، برای نویسنده لینک آمازون می سازیم که در بهتر و بیشتر دیده شدن شخص در موتور جستجو تاثیر خوبی دارد.
علاوه بر موارد فوق می توان کارهای زیر را برای شخص متقاضی انجام داد
۱تهیه رزومه لینکدین 
۲تبلیغ کتاب در جامعه مخاطبین موضوع کتاب 
۳ایجاد مصاحبه با شبکه های خبرگزاری دنیا 
۴ساخت و مدیریت محتوای شبکه های اجتماعی و….

مجموعه usapublisher دارای شرکت نشر در ایالات متحده آمریکا می باشد که بدین وسیله می توان کتاب های مختلف از سراسر دنیا را نشر و توسط فروشگاههای معتبر دنیا منتشر کند .

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،