خرید و فروش انواع سرور اچ پی
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

چهار شنبه 3 دی 1399
ن : khashayars

خرید و فروش انواع سرور اچ پی

خرید و فروش انواع سرور اچ پی

دنیای صنعت زیرساخت فناوری اطلاعات این روزها، یک کلید واژه ی جادویی دارد: ابر(Cloud). هر کدام از بازیگران اصلی این صنعت را که دنبال می کنید، می بینید سرمایه گذاری های کلانی را در حوزه زیرساخت ابری کرده اند. سیسکو در امنیت، دیتاسنتر کلاد، یا مدیریت تجهیزات شبکه به صورت ابری، Dell EMC در زمینه ذخیره سازهای مبتنی بر فضای چند ابری و HPE نیز با تکیه بر راه حل های ابری در پردازش و ذخیره اطلاعات.

آنتونیو نری مدیرعامل HPE نیز مانند ساتیا نادال مایکروسافت، یک تکنولوژیست با سابقه است که قبلا تصمیمات درخشانی را مانند خرید  Aruba،Nimble Storage ، Plexxi داشته و ذکاوت خود را نشان داده است. وی اخیرا با مصاحبه ای که با سایت Network World داشته، نقشه راه فناوری HPE را به وضوح ترسیم کرده است. او فرصتی بزرگ را خاطر نشان می کند که شامل سرمایه گذاری روی محاسبات Eadge است، و HPE طی چهار سال، چهار میلیارد دلار را صرف « اتصال پایدار، امنیت، و تجزیه و تحلیل مبتنی بر ابر» خواهد نمود. شبکه های Eadge برای همیشه دنیا را با محاسبات سریع و امنیت بالا تغییر خواهند داد و اینترنت اشیا و مراکز داده را متحول خواهند نمود.

شرکت اچ پی معتقد است ما در آستانه یک انقلاب محاسباتی مبتنی بر حافظه هستیم. جایی که ذخیره سازی روی هارد دیسک و حافظه با هم یکی می شوند. دیگر موضوعاتی که شرکت اچ پی HPE روی آنها سرمایه گذاری می کند و حساسیت زیادی را برای آنها دارد، ترندهای تکنولوژیکی هستند که بعد از Cloud دهان به دهان در میان اهالی صنعت فناوری اطلاعات می چرخند: 5G، WiFi 6 و SD-WAN.

اگر اخبار HPE را در سال اخیر دنبال کنیم، همچنین می بینیم که این شرکت به دنبال سیستمهای عامل Hyperconverged  و توسعه و سرمایه گذاری روی آنهاست. سیستم عامل های Hyperconverged فضای ذخیره سازی ، محاسبه و شبکه را به بلوک های ساختاری مدولار و مبتنی بر نرم افزار تعریف می کنند. آنها سازمانها را قادر می سازند تا در یک محیط خصوصی و کنترل شده ، مدلهای عملیاتی شبیه به ابر را ایجاد کنند. این ترکیب انعطاف پذیری و کنترل ، آن را به بستری مناسب برای محاسبات پردازشی و ذخیره سازی اطلاعات مهم تجاری تبدیل می کند.

در آرپکو ما تلاش می شود اخبار و تحولات لبه ی تکنولوژی در صنعت زیرساخت فناوری اطلاعات را به صورت پیوسته دنبال شود. تلاش می شود آخرین تحولات در محاسبات یا رایانش ابری، ذخیره سازی ابری، SD-WAN، تجهیزات پردازشی به روز و مبتنی بر کلاد و یا نرم افزارهای مدیریت ابر توسط شرکتهای مهم این حوزه به کجا رسیده اند. شکی نیست که شرکت HPE مهمترین تولید کننده سرورهای میان رده و به صرفه برای نیازهای پردازشی و انبارشی اطلاعات هستند که به صورت کاملا در دسترس برای یک شرکت بسیار کوچک با چند نفر کارمند و یک برنامه حسابداری ساده، تا شرکتی با چند هزار کارمند و دهها برنامه کاربردی هستند. این ویژگی HPE یعنی دسترس پذیری و قابلیت انعطاف بالا در چینش راه حلها و استفاده از راهکارهای مجازی سازی در کنار سخت افزارهای HPE چه سرورها و چه ذخیره سازها؛ تجهیزات این شرکت را به انتخاب اول تمامی مشتریان تبدیل کرده است. گذشته از آن، شما می توانید با هزینه ای معقول صاحب یک سرور به روز و قدرمند باشید در صورتیکه بقیه برندهای تولید کننده سرور یا کیفیت سرور HPE را برای شما به ارمغان نمی آورند و یا آنقدر گران هستند که به صرفه نیستند و یا اساسا تهیه آنها یک معضل و چالش برای سازمان است.

همچنین اگر شما شرکتی هستید که می خواهید بخشی از دیتاسنتر خود را به ابر cloud منتقل کنید، آرپکو راهکارهای ترکیبی نرم افزاری و سخت افزاری لازم را به شما پیشنهاد می کند. مدیریت تجهیزات، دارایی ها، نرم افزارها، در بستر ابر نیازمند آشنایی با تکنولوژی های به کار رفته در تجهیزات و راه حل های شرکت های مهم تکنولوژیک دنیا می باشد. اگر کارشناس زیرساخت شبکه یا مرکز داده سازمانی خدماتی هستید، یا اگر در بخش فناوری اطلاعات یک سازمان دولتی در حال ارایه راه حل به مدیران هستید، یا اگر به عنوان یک کارشناس DevOps  هدفی به عنوان توسعه زیرساخت برنامه های کاربردی دارید، قطعا مشورت با کارشناسان فنی آرپکو برایتان راهگشا و کاربردی خواهد بود.

مقیاس پذیری و قابلیت توسعه و اطمینانی که در دل تجهیزات HPE و در هنگام طراحی و توسعه محصول پیاده شده است، به شما این امکان را می دهد که هیچ گاه نگران کمبود و زیادی تجهیزات نباشید و در دو حالت راهکارهای جذابی را برای اضافه کردن ظرفیت زیرساخت و یا مصرف ظرفیت های معطل مانده داشته باشید. در هر صنعتی اعم از حمل و نقل یا نفت و گاز، یا بهداشت و آموزش، یا مخابرات و ارتباطات، خرده فروشی یا خدمات، سرورهای پردازشی HPE و استوریج های SAN و NAS  برند HPE مقرون به صرفه ترین و ایده آل ترین راهکار شماست. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرور اچ پی  و یا خرید سرور hp  از شما دعوت می کنیم تا از وب سایت شرکت فنی و مهندسی آرپکو دیدن فرمایید و از تجربیات و امکانات این شرکت رتبه یک شورای عالی انفورماتیک کشور بهره ببرید.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،