نقشه ویلا ارزان
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

پنج شنبه 13 آذر 1399
ن : khashayars

نقشه ویلا ارزان

نقشه ویلا ارزان

برای ترسیم طراحی ویلا ارزان باید کاری کنیم که از شر هزینه های اضافی ویلا خلاص شویم. بنابراین اولین ره برای شما برآورد هزینه های ساخت یک ویلا است. (مثل خرید زمین و مصالح و حقوق کارگران برای ساخت و...)

 

خرید زمین

خرید زمین مهمترین و بیشتری هزینه برای ساخت یک ویلا است. اگر شما زمین را از قبل دارید و نیازی به خرید آن ندارید، نصف هزینه های شما کم می شود و یک قدم برای ساخت و طراحی کردن نقشه ویلا ارزان جلوتر هستید. اما در صورتی که میخواهید زمین بخرید، میتوانید زمینی نه چندان بزرگ تهیه کنید و ساخت ویلای دوبلکس در آن بسازید؛ در این صورت ابعاد ساختمان نیز به دلخواه شما خواهد بود.

 

 

اندازه ساختمان ویلا

شما هنگام رسم نقشه ویلا ارزان باید ابعاد ساختمان مورد نظر را در نظر بگیریدو مسلما هر چقدر ساختمان بزرگتر باشد، هزینه بیشتری برای ساخت لازم دارد.

محوطه ویلا

یکی از هزینه های هنگفتی که برای ساخت یک ویلا باید برپزداید، هزینه ساخت یک محوطه زیبا برای ویلا است. شما می توانید با کنترل هزینه ها در هنگام ترسیم نقشه، محوطه ای زیبا اما ارزان تر و ساده بسازید و از ساخت خانه آن لذت ببرید.  برای زیبایی هر چه بیشتر ویلایتان میتوانید در حیاط و محوطه بیرونی ویلا از درخت و گل های زینتی و زیبایی استفاده کنید.

 

ساندویچ پانل:

یکی از راه های ساخت ویلا ارزان، ساندویچ پانل است. ویژگی مهم ساندویچ پانل ها، امکان جدا سازی و نصب دوباره آن ها در جای دیگر است. برای ساخت یک ویلای ارزان می توان هر نوع مصالح ارزان قیمتی استفاده کرد، اما آن مصالح باید علاوه بر ارزن و سبک تر بودن، با مقاومت بالا و عایق گرما و سرما باشند.

روش دیگری برای ساخت یک ویلای ارزان:

یکی از روش هایی که به شما در ساخت و خرید یک ویلای ارزان قیمت استفاده می کند، استفاده از ویلاهای از پیش ساخته شده است.

 

 

سایت

http://evimshahane.com/

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،