مبل های آینده گرایانه
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

جمعه 30 آبان 1399
ن : khashayars

مبل های آینده گرایانه

مبل های آینده گرایانه

طراحی سناریوهای آینده گرایانه توسط کمپانی قرمزی و فرم های هنری انسان-محور آن می تواند اثری از جریان بهینه انرژی را منعکس نماید. این به نوبه خود، کاربران را قادر میسازد فضایی بیشتر از حد فعلی برای حس نمودن و برقراری تعامل در اختیار داشته باشد. به ویژه، بازنمایی فرم های متنوع در قالب یک محصول واحد به معنای انتزاع گرایی بالاتر است که این به نوبه خود، به رفع خواسته های تفکر برانگیزاننده آنان منتهی می‌شود.

اینجا، در کمپانی قرمزی، بیان چشم اندازی واقع گرایانه از مبلمان آینده گرا محوریت اساسی کار ما قرار گرفته است زیرا شناسایی و پرداختن به عناصر اصلی طراحی آینده گرایانه هم برای کاربران و هم برای نسل طراحان آینده سودمند خواهد بود. بر طبق یافته های موجود در زمینه علم طراحی، ثابت شده است که مبلمان پیشرو و آینده گرا می تواند افزایش توانی در بهره وری و رضایت کلی کاربر را در پی داشته باشد. بشر اساسا هنگامی که میخواهد از مراحل بعدی و زندگی آینده اطلاعات بیشتری کسب کند به طور مداوم در جستجوی تداوم و سیالیت توقف ناپذیر است. اگر هیچ تلاشی در جهت آشنایی یا استقبال از طراحی برای کاربران نکنیم، تجسم آنان از آینده چگونه خواهد بود؟! عناصری که کاربران را در درک و احساس آینده یاری میرساند کدامند؟! در اینجا سعی وافر بر آن شده است تا با استقبال از ماهیت آینده از نقطه نظر یافته های علمی ثبت شده در ادبیات طراحی، حسی از آینده را پدید آوریم. به کارگیری دیدگاه آینده شناسانه و ظهور آینده از دل وضعیت فعلی، بخوبی بر‌ ما روشن می‌سازد (ظهور و ناپدید شدن مرز بین تحرک و عدم تحرک، آینده و اکنون، راحت و ناراحت، نشستن و رفتن، در طراحی مبلمان های قرمزی به عنوان محصولات آینده گرایانه) که چگونه تمامی این عناصر به پویایی ابدی منتهی می شود و چگونه این خاصیت در خدمت سلائق ذهنی کاربران در می آید. این رفت و برگشت بین آینده و کنون، به نوبه خود، به سیالیت زمانی متناسب با سیالیت انرژی و فرم می افزاید.

 

تعادل بین طراحی عینی و طراحی ذهنی

هوشیاری مداوم در لحاظ نمودن خاصیت دوستدار-کاربر به استفاده از رویکرد هم-سازندگی در مرحله نهایی سازی محصولات قرمزی منتهی می‌شود. محصولات اساسا از دل آخرین یافته های علم طراحی و فناوری به جهان واقعی پا می نهند. گام نهادن به سمت و سوی آینده آن هم به صورت جمعی و علمی به طرز خارق العاده ای از چالش های رویارویی با زمان ناشناخته ای که در پیش روی ما قرار دارد، می کاهد. می‌توان به طور منطقی ادعا کرد که به جای اینکه گردن خود را بیش از حد به سمت آینده دراز کنیم تا تصویری از آینده عایدمان بشود، رویکرد انسان محور می تواند آوردن آینده را به سمت ما در زمان حال تسهیل کند. کاربران تفسیر و‌ ادراک ذهنی بسیار متفاوتی از مفاهیم مبلمان آینده گرایانه در موقعیت های زمانی و مکانی مختلف دارند. آنچه ممکن است برای یک فرهنگ و قوم، بسیار آینده گرایانه بنظر برسد، ممکن است برای فرهنگ دیگر، عادی و حتی قدیمی بنماید. تعهد قرمزی به طراحی بهترین محصولات مبلمان با حس آینده گرای بالا تضمین کننده این است که طیف گسترده ای از کاربران را تحت پوشش قرار بدهد.

*عناصر طراحی مبلمان آینده گرایانه *

در این مقاله ، عناصر طراحی آینده گرایانه در قالب یک لیست آورده شده است و نقش زیبایی شناسی آینده گرایانه آنها در محیط های کلی مورد تعریف و‌بررسی قرار گرفته می‌شود؛ عناصر متضاذی شامل محیط های فضای بیرونی، خطی بودن، فرم های نامتقارن کم جاذبه، حس بقا، حس امتداد در فرم ها، بازآفرینی فرم های محیط زیستی، فرم هایی با خطوط منحنی، حس حرکت دائمی در اشکال، طرح های عجیب و غریب، هماهنگی کیهانی بالاتر (چه با سیاره یا فضا)، اشکال ارگانیک بیگانه شده، مرزهای مبهم بین نشستن و ایستادن، احساسی بودن و‌ نوعی سردی، و مواردی از این قبیل. محصولات پیشرفته با اهداف کاربردی ، زبان توصیف مواد و فرم ها را در توسعه مبلمان در موقعیت های زمانی آینده تعیین می کند. فناوری به عنوان عامل اصلی تعیین کننده زیبایی و کارکردگرایی مبلمان ، عنصری مهم از طراحی آینده گرایانه است. همانطور که لی (۲۰۱۷) اظهار داشت: "فناوری ها و مواد جدید، طراحان را قادر می سازد فرم ها و سطوحی را بسازند که تولید آنها در گذشته بسیار دشوار و گران قیمت بود، در نتیجه طراحی به نظر آینده گرایانه را می‌توان خلق نمود ... طراحی بسیار فراتر از توانایی های فعلی (لی، ۲۰۱۷). او سه اصل طراحی آینده گرایانه را عملکرد ، درک تاریخ و زیبایی شناسی برمی شمرد (همان ، ۲۰۱۷).

کنش متقابل پویای فرم ، سطح و مواد حاصل از علم و فناوری پیشرفته که بسیار متفاوت از گذشته است، بخوبی روشن می‌سازد که منظور ما از طراحی آینده گرایانه در دسته بندی مبلمان چیست. علاوه بر این، جلب توجه کاربران در تعمق بر روی کانسپت ها به منظور پرورش تفکر تخیلی آنها و پرسه زدن بیشتر در نوآوری، هدف اصلی طراحی مبلمان آینده گرایانه است. به گفته لی، "فرم های منحنی، مدولار ، ادغام مبلمان و معماری، مواد قابل شکل گیری و ساخت دیجیتال، محوریت اصلی زبان طراحی آینده گرایانه خواهد بود" (۲۰۱۷).

دسته بندی مبلمان در کمپانی قرمزی

چهار دسته اصلی در این کمپانی تعیین شده است تا کاربران بتوانند خرید مورد نظر خود را با سهولت بالاتر و ناهماهنگی شناختی کمتر انتخاب کنند. مبلمان تجاری، مبلمان پذیرایی، مبلمان صنعتی، و مبلمان پزشکی چهار حوزه اصلی برای انتخاب هدفمند عملکرد و حس زیبایی شناسانه از بین آنها است. گروه تجاری عمدتاً محیط تجاری و فضاهای دارای فن آوری بالا، اعم از داخلی یا خارجی، مراکز خرید، فرودگاه ها و هر مکان دیگر را برای اهداف تجاری در برمیگیرد. مبلمان پذیرایی در فضاهایی مانند بار، رستوران ، طراحی داخلی منزل، پاسیو یا به طور کلی، در هر فضای گفتگو و گرم با حس مهمان نوازانه در خدمت شما خواهد بود. دو دسته باقیمانده از نام آنها مشهود است که چه کاربردهایی را دارند و در توضیحات بعدی بیشتر به آنها پرداخته خواهد شد.

نرم افزارهای طراحی آینده نگر

به دلیل وجود پیشرفت ها و پیچیدگی های موجود در مدل سازی فرم های ارگانیک، (همانطور که کمپانی قرمزی پا به پای آنها به حرکت ادامه می دهد)، نرم افزار راینوزاروس همراه با تشکیلات محاسباتی و پارامتریک به کانسپت ها کمک می کند تا منحنی های پیچیده و سنگین را با دقت تولید علمی بالا به صورت اشکال هندسی قابل اندازه گیری درآوردن شوند. نرم افزار گراسشاپر می تواند برای درک بهتر مشتریان و کاربران نهایی کمپانی قرمزی، شبیه سازی کیفیت سطح را افزایش دهد. با کمک چنین نرم افزار پیشرفته سه بعدی، این شرکت طراحی قادر است تکامل ایجاد فرم را از شاخه های دو‌بعدی به شاخه های سه بعدی برساند. برای اطلاع شما، لوگوی این کمپانی مثالی جامع از ساخت دوبعدی است. همانطور که گفته شد، با استفاده از نرم افزارهای راینوزاروس و گراسشاپر، خروجی بصورت یک ساختار بیومورفیک سه بعدی پیچیده تجسم می یابد. طراحان پارامتریک، در میان طراحان معاصر، زیبایی شناسی تکراری کیفیت و کارایی بالای طرح را ترجیح می دهند (ساکاموتو ، 2008).

 

نقش طراحی محاسباتی در آینده طراحی مبلمان

به گفته لی (۲۰۱۷) ، "پتانسیل گزینه های طراحی آینده گرایانه به استفاده از روش های ساخت دیجیتال، تکنیک های طراحی مدل سازی پارامتریک و تصور انسان گرایانه از آینده بستگی دارد". در این نوشتار، مطمئناً این موضوع بحث میشود که علی رغم جدیدترین یافته ها در زمینه فناوری، آینده ای بدون چشم انداز انسانی نسبت به آینده وجود نخواهد داشت. همانطور که لی تأیید می کند، "طراحی مبلمان آینده گرایانه فقط با فناوری بالا امکان پذیر نیست، بلکه به طور همزمان با تخیل تقویت شده از سمت طراح مبلمان میسر می گردد" (۲۰۱۷).

زیبایی شناسی در مقابل عملکرد در کمپانی قرمزی

در اینجا، در کمپانی قرمزی، تلاش های بیشتری برای رویکرد غیر طبقه بندی نسبت به بحث کلیشه ای "زیبایی شناسی و عملکرد دوجانبه ای" بعمل می آید. با قاطعیت می توان ادعا کرد که چیزی به نام این تقسیم بندی دوشاخه وجود ندارد و هیچ نشانه مشخصی برای تعیین مرز بین این دو جنبه نیز دیده نمی شود. به عنوان مثال، محصولات با ارزش زیبایی شناسی بالا می توانند بالاترین عملکرد خود را برای بهزیستی روانشناختی کاربران به همراه داشته باشند، و بنابراین به عنوان یک محصول بسیار کاربردی نیز تفسیر می شوند! با این حال ، با باور عمیق به رویکرد کل نگر، کاربران آینده گرا به خوبی می توانند ارتباط متقابل گذشته و آینده، اکنون و سپس، اینجا و آنجا، سیالیت و پویایی را درک‌ کنند.

نقد زیبایی شناسی و عملکرد در کمپانی قرمزی

ممکن است بحث های مختلفی با مخرج مشترک زیبایی شناسی و دیالکتیک عملکرد وجود داشته باشد. اگرچه بیشتر بحث ها ممکن است اولویت نظرشان را به شکل و زیبایی شناسی ترجیح دهند، (و نه عملکردگرایی) اما ماهیت پیچیده این بحث به جزئیات بیشتر در مورد ذهنی بودن آنها منجر می شود. به عنوان مثال، هنگامی که اشکال هندسی و در عین حال ارگانیک با هم برخورد می کنند، ظهور و ناپدید شدن مرزهای زیبایی شناسی و عملکردگرایی، محصول نهایی را به فرم یا عملکردی "گریزان-از-تعریف" (یا تعریف ناپذیر) تبدیل می کند. از این رو، همسویی کلی مبلمان با اشکال زمین شناسی، زیبایی و عملکرد کیهانی بالاتری را از نظر کاربران به وجود می آورد، و آنها ممکن است نظرات مطلوبتری نسبت به هر دو جنبه بیان کنند. هیچ یک از منتقدان از این ذهنیت و نتیجه گیری های احساسی مستثنی نیستند. همانطور که مالویچ به خوبی تأیید می کند: "صندلی ، تخت و میز مهمات کاربردی نیستند، بلکه فرم هایی ایجاد شده توسط احساسات پلاستیکی هستند. این احساسات نشستن، ایستادن، یا دویدن در درجه اول، احساساتی ناشی از پلاستیکی بوده و ما طراحان مسئول توسعه متناظر بوده و تا حدود زیادی شکل آنها را تعیین می کنیم. ما هرگز در جایگاهی نیستیم که بتوانیم کارکرد واقعی را در اشیا بشناسیم و هرگز نمی توانیم در ساختن یک شی واقعا عملی موفق بشویم. ظاهرا ما می توانیم ماهیت کارکردگرایی را فقط حس کنیم چون احساس همیشه غیر عینی است، و هر گونه کوشش برای درک کارکرد آن عینیت نوعی «مدینه فاضله» است که رسیدن به آن ناممکن به نظر می‌رسد. " (مالویچ ، ۱۹۵۹).

تم اصلی در طراحی مبلمان قرمزی

تخیل انسان آمیخته با عجایب فناوری، اساسی است که در تار و پود این مبلمان های آینده گرایانه بافته شده است. به عنوان یک گفتگوی صریح بین فناوری و انسان، وجه اشتراک بین این دو نیروی قوی (فناوری و جوهره انسانی) آشکارا قابل مشاهده است: "تخیل حیرت انگیز"! تخیل فی نفسه سیال و پویاست! همانطور که مرتینز قلم می زند که "برداشت زاها حدید از کل، پویا، نامشخص و ظهور کننده است، و نه ایستا و مشخص" (۲۰۰۶).

مبلمان در دنیای مدرن

در اینجا، مبلمان در دنیای مدرن دیگر به عنوان اشیا منسوخ پیش پاافتاده شناخته نمی شوند. در عوض، یک کانسپت غنی از نظر فکری و زیبایی شناختی در نظر گرفته می‌شود که توسط جدیدترین پیشرفت های فناوری-علمی تولید شده است. تمام ملاحظات ارگونومیکی، علوم مواد، علوم محاسباتی، زیبایی شناسی، مطالعات زمین شناسی، علوم اجتماعی با طراحی مبلمان پیشرفته امروزی مطابقت داده می‌شود. قرمزی به عنوان یک کمپانی پیشگام در این صنعت، تلاش می کند تا لبه های طراحی مبلمان را به معنای آینده گرایانه تر هدایت کند تا ارزش تخیل محصول خود را در نظر کاربران غنی نماید. این عنصر طراحی هنگامی که زمینه ها و کاربرد های مختلفی مانند پذیرایی یا تجاری وارد عمل می شود، اهمیت بخصوصی پیدا می کند.

مبلمان مهمان نوازی

اگر همه انتخاب ها به یک باره و با دامنه قیمت تقریباً مشابه ارایه می شدند، مشتریان تمایلی نمیداشتند که نیازهای زیبایی شناسانه و عملکردی خود را برای گزینه های کمتر از حد انتظار خود به خطر بیندازند و به حد کمتر قانع بشوند! این امر می تواند در انتخاب مبلمان پذیرایی از اهمیت بیشتری برخوردار باشد. در صنعت مهماداری ‌‌پذیرایی، تجربه کاربر ثابت کرده است که مهمترین نقش را در عامل موفقیت این صنعت ایفا مینماید. مبلمان به عنوان یک محصول طراحی داخلی می تواند احساسات مشتری را تعیین کند (استراحت، تفریح، رضایت) که بر عادت های آنها نیز تأثیر می گذارد (وقت گذراندن در هتل یا رستوران، وفاداری، تعاملات اجتماعی، حساسیت به قیمت، "شهرت عمومی") (کریسماریو و تیگو ، ۲۰۱۹). (پارک، بک، بافکوئین، شاپووال، ۲۰۱۹). اولین بیان کلی مشتریان از طریق آنچه به طور گسترده به عنوان «اتمسفر یا جو» شناخته می شود ادراک می گردد. طبق گفته های کریسماریو و تیگو، "فضا یا جو یک رستوران با محیط مادی، اجتماعی یا اخلاقی نشان داده می شود که در آن مشتریان می توانند از خدمات ارائه شده لذت ببرند" (۲۰۱۹). مبلمان به عنوان بارزترین محصول موثر در فضای صنعت مهمان داری و پذیرایی، از نظر مسئولیت طراحی اهمیت فزاینده ای پیدا کرده است. بر اساس تحقیقات آنان، "عناصر اتمسفر (قرار گیری صندلی، طراحی، مبلمان) بر زمانی که مشتری در هتل یا رستوران می گذراند تأثیر می گذارد (۲۰۱۹). باز هم، آنان معتقدند که "ادراک اتمسفر می تواند پاسخ های شناختی ایجاد کند و بر باورهای مشتریان قبلی در مورد محصولاتی که در رستوران ارائه می شود تأثیر بگذارد" (همان ، ۲۰۱۹) که به نوبه خود، این می تواند نوعی روش ارتباط غیر کلامی تلقی شود (یوکسل و یوکسل،۲۰۰۳). به منظور ارتقا میزان بهره وری کارمندان، سودآوری تجارت مهمان داری و رضایتمندی کاربران، تلاش جدی برای سرمایه گذاری دقیق در مورد بررسی هر یک از عناصر کمک کننده و پیشرفت آنها، از نظر طراحی، یا موارد غیر اشیاء بکار بسته شده است. کانسپت های کمپانی قرمزی آخرین مرحله از بررسی دقیق تاریخ طراحی و صنعت مبلمان است. انرژی در هر دو قالب فیزیکی و غیر فیزیکی و جریان انرژی در هر دو نوع آن، محوریت توجه در این شرکت است. اشکال بسیار سیال و اساس حرکت دائمی منظور شده در مبلمان قرمزی، سعی بر این دارد که به عنوان یکی از سبزترین و شفاف ترین کمک ها به اتمسفر فوق الذکر باشد.

رویکرد کمینه گرا در کمپانی قرمزی نسبت به طراحی مبلمان، جدا از اینکه مد روز و سبز است، به یافته های تحقیق در مورد اهداف صرفه جویی در استفاده از مکان حداقل مربوط یک محصول اعتبار می بخشد. تصور بصری صرفه جویی در مصرف مشتری از مبلمان پذیرایی به ویژه به طور ناخودآگاه به شکل گیری ادراک از رستوران ها یا بارهای بزرگ کمک می کند. همانطور که در ادبیات قبلی تأیید شده است که "چیدمان فضاها از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا می تواند حس جادار بودن را به مشتریان القا کند (پیجل و کروئن، ۲۰۱۱). مبلمان لاغر، غیرمادی و کم جاذبه ما به طور خاص طراحی شده اند تا به همان هدف مورد تقاضا برسند.

 

انتخاب دقیق رنگهای روشن از یک طرف و رنگ اشتیاق مانند تناژ خاص قرمز، از طرف دیگر،  به هدف ما از اتخاذ یک رویکرد جامع از جهت در نظر گرفتن همه سلیقه های تناژ رنگ کمک می‌کند. به عنوان مثال، رنگ های سفید و فلزی یخی ما که با پوشش لاکی براق یا مات ارائه می شوند بسیار مناسب صنعت مهمان داری و هتلداران است. همانطور که به طور گسترده در ادبیات موجود اثبات شده است، "مبلمان رنگ روشن (رنگ های سبک و‌روشن) بر روحیه افراد تأثیر مثبت دارد و این واقعیت قبلاً در صنعت مهمان داری مورد توجه و بهره برداری قرار گرفته است" (کریسماریو و تیگو، ۲۰۱۹). به گفته آنها، "مردم نه تنها ترجیح می دهند به فضای روشن نگاه کنند، بلکه به خصوص از ماندن در مناطق روشن لذت می برند (واردونو و سوئلامی، تاثیر مبلمان روشن بر‌روی روح و روان، ۲۰۱۵) (کریسماریو و تیگو، ۲۰۱۹). صنعت مهمان داری، به عنوان یک صنعتی که با سرعت توانی در طی دهه های پیشین رو به گسترش است، یکی از مهم ترین دسته بندی های کمپانی قرمزی به شمار می رود. ارایه و حفظ تعادل ظریف اما گریزان اتمسفر گرم آن هم در حالی که از رنگ های بسیار روشن و نقره ای یخی استفاده می‌شود همان هدفی است که ذهن مشتریان ما و ما همواره در جستجویش است

فناوری و تأثیر آن در طراحی مبلمان های کمپانی قرمزی

تجربه گسترده و دلپذیر فناوری کمپانی اپل، منادی غیرقابل بحثی برای روند تازه ظهور در طراحی محصول است. تولید و انتشار فراوان هورمون دوپامین در سیستم گردش خون (در اثر استفاده وافر از تکنولوژی)، از نزدیک بر دیدگاه کمپانی قرمزی در مورد طراحی محصول تأثیر می گذارد. سطح بالای دوپامین با احساس خلسه گی و ارتفاعات شگفت، بسیار شبیه به وجد ناشی از اکتشاف فضا است. ما در طراحی های خود در این کمپانی، این اصطلاح را "رد پای اپل" یا "رد پای دوپامین" می نامیم. طراحی هنگام استفاده از ارتباطات با واسطه (با استفاده از اینترنت) بی تردید ترشح دوپامین بالا را برای ارسال کنندگان پیام  در پی دارد که به نوبه خود ، این وضعیت منجر به ایجاد مفهوم یا طرح "متاثر از دوپامین" می شود. ویژگی های خاصی این محصولات را تعریف می کند که از جمله آنها جوشش ناخودآگاه فرم، اشکال جاذبه کم، حس حرکت دائمی، اثر میل به گردش، تعریف گریزان از ثبات و پویایی، حس حضور در جوی مشابه فضا، تقویت تخیل، درک سهولت و گشایش ناگهانی توسط کاربران است. محصولات کمپانی قرمزی با هدف خدمت به کاربران ساکن در فضای مجازی که لحظه های خود را بین واقعیت و واقعیت به عقب و جلو تغییر می دهند، در هنگام طراحی محصولات خود، به این ماده اصلی یعنی دوپامین ارزش و توجه قایل شده است. حتی ، برای اعتراف به حقیقت محض، محصولات ما تقریباً صد در صد با وجود سطح غنی از دوپامین در خون طراحان در زمان طراحی و طراحی دست آزاد تولید می شوند. انتظار می رود این یک موضوع تحقیقاتی جالب باشد که اگر یک محیط طراحی شده بسیار تحت تأثیر دوپامین فوق الذکر باشد، نوعی حس استقبال ممکن است  به صورت ضمنی و روان از تجربه کنندگان مورد هدف مبلمان پذیرایی سر بزند.

مبلمان تجاری

به نظر می رسد با تحولات شهری، ضرورت افزایش کیفیت زیبایی و عملکرد مبلمان تجاری یک اصل باید است که بدون آن همذات پنداری کاربر با آنها یا پسند آن مبلمان ها به سختی اتفاق می افتد. استفاده از ارتباط بیشتر کاربران با مبلمان تجاری بسیار مهم است زیرا کاربران نیز باید بتوانند حس هماهنگی با محصول را از خانه به تنظیمات تجاری منتقل کنند. این کیفیت کاربر محور در کلیه موارد مفید است و به مشتریان در احساس انسجام بیشتر انسان-انسان، حس یکپارچگی بین اشیا و انسان، ادغام انسان و محیط قرار گیری اش یاری میرساند. بنابراین به ایجاد وحدت، صمیمیت و اعتماد بیشتر کمک می کند. تفسیر بسیار ذهنی مبلمان تجاری توسط کاربران و تخیلاتی که آنها در ذهن خود برانگیخته اند، ویژگی های محصول بسیار ارزشمندی هستند که اولویت بالایی را به کاربران خود می بخشد. بنابراین، ما قصد داریم نشان دهیم که تهیه مبلمان تجاری باید هنگام تهیه چیدمان تجاری خاص یا مناظر، استراتژی های متنوعی را در نظر بگیرد به نحوی که کاربران آن در محوریت توجه باشند. به عنوان مثال، نسل های جوان سازگاری بالاتری با ترجیحات زیبایی شناسی را دنبال می کنند در حالی که سالمندان عملکرد را بر زیبایی شناسی ترجیح می دهند.

کمپانی قرمزی دیدگاه کاملاً جدیدی به چیدمان مبلمان تجاری به طور کلی، و مبلمان تجاری، به طور خاص داشته است. وجه تمایز مبلمان مهمان داری یا به اصطلاح معمول تر، مبلمان پذیرایی نسبت به مبلمان مدرن در جنبه اقتصادی-اجتماعی ملاحظات طراحی آنها نهفته است. در حالی که از مبلمان مهمان داری می توان برای اهداف اجتماعی در بالاترین اولویت خود استفاده کرد، مبلمان تجاری اولویت اقتصادی را بر اجرای اجتماعی نشان می دهند. این تمایز ممکن است کمی پیچیده به نظر برسد، اما به طور کلی گرمی و کیفیت پذیرایی بیشتر در تنظیمات مهمان داری برجسته می شود در حالی که بازاریابی می تواند تنها وجه مشترک در موارد خاص برای هر دو باشد. ما با ارائه تجربه نشستن لذت بخش عاری از هرگونه قید و شرط برای کاربران خود تلاش کرده ایم که پا را بسیار فراتر از این نگرانی ها بگذاریم. مشتریان و مراجعه کنندگان می توانند از میان طیف وسیعی از محصولات، انتخاب های پیشنهادی خود را متناسب با اهداف عینی و ذهنی خود انجام دهند.

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،