قیمت قارچ خشک شده در بازار دوبیز
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

یک شنبه 25 آبان 1399
ن : khashayars

قیمت قارچ خشک شده در بازار دوبیز

قیمت قارچ خشک شده در بازار دوبیز

قیمت قارچ خشک شده در بازار دوبیز قابل استعلام گیری می باشد. این محصول آماده عرضه برای کارخانجات صنایع غذایی و سوپ های آماده و  رستوران ها و همچنین فست فودها و  آشپزخانه ها و استفاده عمومی است.

با یک پیتزا تهیه شده با قارچ چطورید؟!

یکی از خوشمزه ترین و مقوی ترین خوراکی های فست فودی، قارچ می باشد که از لحاظ هزینه، مقرون به صرفه نیز هست.

در سایت دوبیز تامین کنندگان خوبی برای فروش قارچ خشک شده داریم که می توانید محصولات آن ها را ببینید و خرید نمایید. قارچ ها به دلیل دارا بودن مواد مغذی بسیار مورد علاقه بخش عمده ای از ایرانیان هستند.

در این مقاله می خواهیم از قارچ خشک شده بنویسیم و شما را با مزایای استفاده از این خوراکی آشنا گردانیم. تایتل های زیر را با ما همراه باشید:

قیمت قارچ خشک شده ؛ پیتزای خوشمزه با قارچ

قیمت قارچ خشک شده ؛ نحوه خشک کردن این محصول

قیمت قارچ خشک شده ؛ شرایط فروش این محصول

همکاری با سایت دوبیز

قیمت قارچ خشک شده ؛ پیتزای خوشمزه با قارچ

حتما شما هم یک وعده غذای خانگی پیتزای قارچ و گوشت را دوست دارید. قارچ ها به دلیل ارزان بودن قیمت، بسیار استفاده می شوند و در تولید پیراشکی، سالاد ماکارانی، پیتزا و غذاهای محبوب فست فودی نقش مهمی ایفا می کنند.

قیمت تمام شده هر کیلو قارچ بسیار مقرون به صرفه تر از یک کیلو گوشت می باشد. از این رو بسیاری از مصرف کنندگات خرید قارچ را ترجیح می دهند.

بسیاری از محصولات را این روزها خشک می کنند تا ماندگاری بیشتری داشته باشد. قارچ نیز از این دست خوراکی ها می باشد که با گرفتن رطوبت آن می توان عمر استفاده از آن را افزایش داد و جلوی فاسد شدن آن را گرفت.

قارچ ها از جمله مواد غذایی هستند که زود خراب می شود. لذا مصرف کنندگان ترجیح می دهند محصول خود را حفظ کنند. استفاده از قارچ های خشک شده برای کسانی که بسیار قارچ استفاده می کنند، می تواند راه حل مناسبی باشد.

البته حین خشک کردن مواد غذایی و قارچ های خوراکی باید نهایت دقت به عمل آید که مواد مغذی موجود در آن از بین نرود. خشک کردن قارچ توسط دستگاه های مختلف مانند فر و مایکروویو و در محیط مخصوص خود انجام می پذیرد.

جالب است بدانید قارچ را بعد از خشک کردن، می توان دوباره آب جذب نمود تا برای پخت غذا آماده گردد. در کارخانه ها بیشتر قارچ خشک را در شیر کودک و غذای مخصوص کودک استفاده می کنند.

 

قیمت قارچ خشک شده ؛ نحوه خشک کردن این محصول

قارچ خشک در چه مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرد؟!

اگر شما صاحب رستوران باشید و در غذاهای خود به مقدار زیاد قارچ دکمه ای استفاده می کنید، ممکن است هر چند وقت یکبار با مشکل فاسد شدن و خرابی قارچ ها روبرو شوید. لذا می توانید از قارچ خشک شده استفاده کنید.

همچنین اگر شما خانم خانه دار هستید و مصرف قارچ در خانه شما بالاست، گاهی می توانید قارچ خشک شده خریداری نمایید تا هزینه ای که برای قارچ پرداخت کرده اید، حفظ گردد.

خشک کردن قارچ دکمه ای و فروش آن در بازار، می تواند یک روش کسب درآمد باشد. شاید هم شما دوست دارید از این طریق قارچ خشک کنید تا بفروشید و درآمد کسب کنید. پس خوب است قبل از انجام این کار بازار فروش این محصول را پیدا کنید تا مطمئن تر گام بردارید.

روش های خشک کردن قارچ

برای خشک کردن قارچ هم روش های خانگی و با استفاده از گرما وجود دارد و هم روش های صنعتی. در ادامه مقاله برای شما خواهیم نوشت چگونه قارچ را خشک نمایید.

روش صنعتی:

ابتدا قارچ ها را باید یک شستشوی مقدماتی انجام دهید. سپس در محلول حاوی متابی سولفیت - سدیم فرو برید. ابتدا به مدت 5 ساعت در دمای 45 درجه سانتی گراد حرارت دهید سپس به مدت 1 ساعت در دمای 80 درجه سانتی گراد توسط هوای داغ خشک نمایید.

این کار باید تا رسیدن به رطوبت مورد نظر یعنی 7% انجام گردد. روش داغ کردن یک نوع روش صنعتی برای خشک کردن قارچ است. اما بعضی نیز در انجماد تحت خلا تا 60% قارچ را خشک می کنند. این کار سبب می شود عطر و طعم قارچ حفظ شود.

لازم به یادآوری است در این روش بودجه ای بالاتر از 1 میلیارد تومان لازم است و باید از ماشین آلات مخصوص این کار استفاده کرد.

روش خشک کردن با ماکروویو

در این روش نیاز به ماکروویو با ظرفیت ۶۰۰ وات و ۲/۴۵ گیگاهرتز می باشد. شرایط بهینه برای خشک کردن قارچ ها در فشار ۶/۵ کیلو پاسکال و ۱۰۰ وات می باشد. ابتدا قارچ ها خوب شسته شده تا میکروب زدایی شوند. سپس قارچ ها داخل ماکروویو گذاشته می شوند.

خشک کردن در هوای گرم

در این روش در دمای 60 درجه سانتی گراد قارچ ها خشک می شوند. همچنین شتاب و سرعت هوا ۱/۵ متر بر ثانیه ثابت نگه داشته می شود.

قیمت قارچ خشک شده ؛ شرایط فروش این محصول

قارچ خشک مخصوص صنایع غذایی و بسته بندی و رستوران ها به شکل عمده می باشد. در بین قارچ ها، قارچ های دکمه ای بیشترین استقبال و محبوبیت را دارا هستند.

حداقل سفارش این محصول 100 کیلوگرم است. این محصول در بسته بندی کیسه های 5 کیلوگرمی در کارتن قرار داده شده است. ثبت سفارش خرید قارچ خشک شده از طریق این شماره ها امکان پذیر است :

09123936692

شما می توانید به میزانی که قارچ می خواهید سفارش دهید و با کارشناسان برای خرید محصولات خود گفت و گو داشته باشید.

 

همکاری با سایت دوبیز

سایتی دوبیز شرایط غرفه داری برای بیش از 2 هزار پیمانکار و تامین کننده را فراهم کرده است. در این سایت بدون اینکه کمیسیونی دریافت شود، تامین کنندگان معرفی و فروش محصولات خود را انجام می دهند و خریداران نیز از بین چند محصول یکی را انتخاب می کنند.

همچنین با توجه به نوسان موجود در قیمت کالاها در بازار، امکان استعلام گیری قیمت محصولات مختلف در بخش صنعت وجود دارد. این امکان برای راحت شدن کار خریداران گذاشته شده و نیاز خریدار به مراجعه حضوری را کاهش داده است. برای استعلام قیمت می توانید از سایت  http://e-stelam.com کمک بگیرید.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،