مجله فناوری خودروهای برقی ولتی
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

یک شنبه 25 آبان 1399
ن : khashayars

مجله فناوری خودروهای برقی ولتی

مجله فناوری خودروهای برقی ولتی

موج تکنولوژی سبز ،دنیا را متحول نموده و خودروسازان هم از این قافله عقب نمانده‌اند. خریداران نیز محصولات تکنولوژی سبز روزبه‌روز افزایش می‌یابند. این موج به زودی از اروپا و آمریکا به خاورمیانه و ایران هم خواهد رسید. این موج فراگیر نه تنها برای خاص بودن بلکه برای بقا و بهبود شرایط زندگی برروی زمین لازم و ضروری است. ولتی بر آن است تا به شما خوانندگان علاقمند به دنیای تکنولوژی کمک کند تا از این قطار پرسرعت عقب نمانید.
همه ما آگاهیم و می‌دانیم که سوخت فسیلی در دنیا عمر چندانی نخواهد داشت و باتری‌های خودروهای برقی روز به روز بیشتر در دنیای وسایل نقلیه جای می گیرند. ضمن این‌که اثرات زیست محیطی بسیار مثبت‌تری نیز با خود با ارمغان می‌آورند. با پیشرفت پرسرعت دنیای علم و تکنولوژی، هدف ولتی بر آن است تا خوانندگان این مجله را از صفر تا صد اخبار و محصولات دنیای تکنولوژی بألاخص وسایل نقلیه الکترونیک و سیستم باتری‌ها، مطلع سازد.
مجله فناوری خودروهای برقی ولتی با این اهداف در سال 1398 تاسیس شد. ماموریت ولتی اطلاع رسانی صحیح، بررسی محصولات مختلف، ارائه راهنمای خرید لوازم خودروهای برقی و همچنین انتشار بهترین مطالب آموزشی و تولید محصولاتی در زمینه ایستگاه های شارژ و شارژهای پرتابل است.
ولتی تمامی تلاش خود را برای بالابردن سطح علمی عموم مردم در جنبه‌های مختلف خودرویی و بخصوص خودروهای برقی به کار می‌گیرد. ما همواره سعی می‌کنیم تا مهمترین و بهترین اخبار، آموزش و مقالات روز دنیا را به بهترین شکل ممکن ارائه کنیم. شایان ذکر است که مطالب ترجمه شده با ذکر ناشر و لینک به صفحه مقاله اصلی همراه خواهند. در وبسایت ولتی هیچگونه رونوشتی از مطالب داخلی ارائه نمی‌شود و تنها بازتاب اخبار داخلی ایران از خبرگزاری‌های معتبر داخلی منعکس خواهد شد.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،