لیوان کاغذی دوجداره و تک جداره نیلاکاپ
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

شنبه 5 مهر 1399
ن : khashayars

لیوان کاغذی دوجداره و تک جداره نیلاکاپ

لیوان کاغذی دوجداره و تک جداره نیلاکاپ

 

اگر بخواهیم در مورد لیوان کاغذی صحبت کنیم، بهتر است ابتدا مروری روی تاریخچه آن داشته باشیم. پیشینه لیوان های کاغذی امروزی به قرن 20 برمی گردد. در اوایل قرن بیستم استفاده از لیوان های شیشه ای به صورت عمومی در مدارس و مکان های عمومی بسیار رایج بود. پس از گذشت مدت زمانی و نگرانی هایی که درباره سلامت عمومی جامعه وجود داشت، استفاده از لیوان دوجداره در مجله ای مطرح شده و چندی بعد استفاده از آن ها در مکان های عمومی رایج شد. در سال 1942 لیوان کاغذی به دلیل قیمت کم و کاهش خطر ابتلا به بیماری های مشترک طرفداران بیشتری پیدا کرده و به تدریج در بیمارستان ها نیز مورد استفاده قرار گرفت.

این روزها استفاده از کاپ و لیوان کاغذی اختصاصی در مهمانی ها، دور همی ها، مکان های عمومی و حتی استفاده شخصی بسیار باب است و کاپ ها و لیوان های پلاستیکی، چینی و شیشه ای آهسته آهسته جای خود را به لیوان های کاغذی دادند. یکی از بارزترین ویژگی های این کاپ ها مقرون به صرفه بودن و حفظ سلامت محیط زیست است. در اینجا به توضیح ویژگی های لیوان کاغذی نیلاکاپ پرداخته ایم:

 

لیوان کاغذی دوجداره و تک جداره نیلاکاپ

در کل دو مدل لیوان کاغذی موجود است: لیوان های عمومی و لیوان های اختصاصی.

لیوان های عمومی

لیوان های عمومی طرح های از قبل چاپ شده هستند که شما می توانید آن ها را در 3 سایز 120، 270 و 360 سی سی سفارش دهید. لیوان های کاغذی عمومی به دو صورت لیوان کاغذی دوجداره و تک جداره موجود هستند. سایز 120 سی سی به صورت تک جداره و سایزهای 270 و 360  به صورت لیوان دوجداره و همراه با استاپدار تولید می شوند. لیوان کاغذی دوجداره با سایزهای 270 و 360 در 4 طرح کلاسیک، نارا، سن سیتی و ویژن طراحی شده اند و سایز 120 سی سی تنها با طرح کلاسیک و تک جداره موجود است.

ما لیوان کاغذی عمومی را از تیراژ 250 تا هر تیراژی که بخواهید چاپ کرده و تا 48 ساعت پس از سفارش درب منزل تحویل می دهیم.

لیوان های اختصاصی:

این لیوان ها با سلیقه مشتری و طرح های سفارشی شما آماده و چاپ می شوند. مشتری می تواند در صورت تمایل تصویر مورد نظر خود را برای چاپ ارائه دهد یا از طرح های آماده ما استفاده کند. لیوان های اختصاصی در 6 سایز 120، 195، 225، 270، 360 و 480 قابل سفارش هستند. تمام این سایزها به صورت تک جداره هستند و 2 سایز 270 و 360 به صورت لیوان دوجداره نیز چاپ می شوند.

تیراژ لیوان های اختصاصی از 1000 تا هر تیراژی مشتری بخواهد قابل سفارش بوده و تا 30 روز (شامل روزهای تعطیل نیز می شود) پس از سفارش تحویل داده می شوند.

ویژگی های لیوان کاغذی نیلاکاپ

سبک بودن و در عین حال استحکام لیوان

لیوان کاغذی نیلاکاپ، مناسب برای انواع نوشیدنی سرد و گرم، وزنی سبک و استحکام فوق العاده ای دارد. در کنار این دو ویژگی مهم، داشتن طراحی زیبا و منحصر به فرد این محصول را برای مشتریان خواستنی تر کرده است.

رنگ استفاده شده در کاپ

یکی دیگر از ویژگی های لیوان کاغذی دوجداره رنگ استفاده شده در این لیوان ها است. به این صورت که رنگ ها کاملا گیاهی بوده و به این تریب از مهم ترین خصوصیت آن ها می توان به تجدیدپذیر بودن، اشاره کرد. همین موضوع لیوان های پلاستیکی را از لیوان کاغذی متمایز می کند. همانطور که می دانید محصولات پلاستیکی قابل تجزیه نسیتند، اما لیوان های کاغذی با رنگ گیاهی به راحتی تجزیه می شوند.

یکی از بزرگترین اهداف نیلاکاپ حفاظت از محیط زیست و حفظ طبیعت است و برای حفظ این سرمایه ملی به تلاش کرده و خوشحالیم که توانسته ایم محصولی را وارد بازار کنیم که به محیط زیست آسیبی نرساند.

قیمت لیوان ها

بسته به حجم لیوان کاغذی قیمت ها متفاوت خواهند بود. به عنوان مثال هر سایز قیمتی متفاوت داشته ولی تیراژ تاثیری در میزان قیمت ندارد.

خوب است بدانید که محصولات نیلاکاپ دارای پروانه بهداشت هستند که آن ها را از سایر رقبای خود متمایز می کند و با دستگاه های تمام اتومات به صورتی کاملا بهداشتی تولید می شوند.

ما به تمام نقاط ایران طبق سفارش شما از طریق تیپاکس، باربری و غیره محصولات را ارسال خواهیم کرد.

 

لینک ها:

لیوان کاغذی

https://nillacup.com/لیوان-کاغذی/

لیوان دوجداره

https://nillacup.com/

لیوان کاغذی اختصاصی

https://nillacup.com/لیوان-کاغذی/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،