خدمات مبلمان اداری گروه شرکت های سهلان
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

شنبه 5 مهر 1399
ن : khashayars

خدمات مبلمان اداری گروه شرکت های سهلان

خدمات مبلمان اداری گروه شرکت های سهلان

 

گروه شرکت های سهلان با سال ها تجربه در زمینه طراحی و تجهیز فضاهای اداری، با بهره گیری از دانش روز در زمینه ایجاد محیط های اداری کارآمد، خدمات خود را به مشتریان ارائه می دهد. بهبود دکوراسیون اداری این روز ها به بخش مهمی تصمیم گیری های مدیران سازمان ها تبدیل شده است. این امر از دو جنبه قابل تامل است. در نگاه نخست کارآمدی دکوراسیون اداری مد نظر است که می تواند محیطی مناسب برای کارکنان یک مجموعه را به وجود بیاورد و از دیدگاهی دیگر زیبایی و کیفیت بالای مبلمان و تجهیزات اداری مورد استفاده در فضاهای اداری است که می تواند نظر مراجعین را جلب نماید. سازمان ها و فضاهای اداری فارغ از کوچک یا بزرگ بودن نیاز های ویژه ای دارند که رفع این نیاز ها مستلزم بررسی دقیق، شناسایی و ارائه راه حل های مفید است. سهلان با آگاهی از اهمیت نقش دکوراسیون، مبلمان اداری و تجهیزات در فضاهای سازمانی این مهم را به شکلی اصولی و مطابق با نیاز مشتریان رفع خواهد نمود.

 

گروه شرکت های سهلان از دیرباز تا کنون

برای آشنایی بیشتر با گروه شرکت های سهلان قصد داریم تاریخچه ای از فعالیت های این شرکت از زمان تاسیس تا کنون را مورد بررسی قرار دهیم. این شرکت در سال 1371 تاسیس شد و شروع کار آن با طراحی و ساخت تجهیزات فروشگاهی بود. یکی از اولین تولیدات در گروه شرکت های سهلان سیستم های طبقه بندی مشبک بود. این سیستم های برای اولین بار توسط متخصصین این شرکت طراحی و روانه بازار گردید که با استقبال خوبی از جانب مشتریان رو به رو شد. این گروه با تکیه بر داشته های خود توانست به سرعت سهم بزرگی از بازار را از آن خود نماید. در سال 1375 حوزه جدیدی از خدمات توسط گروه شرکت های سهلان ارائه گردید. خدمات نمایشگاهی که به صورت مستقل از فعالیت های قبلی آغاز به کار کرده و پیشرفت نمود. گستردگی خدمات و نوآوری های چشم گیر در این بخش موجب شد تا به امروز نیز گروه شرکت های سهلان به عنوان یکی از برترین شرکت ها در زمینه ارائه خدمات نمایشگاهی شناخته شود. گام بعدی که در گروه شرکت های سهلان در زمینه دکوراسیون و مبلمان اداری برداشته شد مربوط به تولید پارتیشن های دو جداره بود. با توجه به اهمیتی که متخصصین این شرکت به تامین نیاز بازار با بهترین کیفیت ها داشتند توانستند در این بخش نیز به موفقیت های بسیاری دست پیدا کنند. نوآوری های فراوان در زمینه تولید مبلمان اداری و سایر تجهیزاتی که در حوزه دکوراسیون و تجهیز فضاهای سازمانی مورد استفاده قرار می گیرند موجب شد تا امروزه گروه شرکت های سهلان به عنوان یکی از پرچم داران در این زمینه شناخته شود.

 

ویژگی های گروه شرکت های سهلان

آن چه گروه شرکت های سهلان را از دیگر رقبا متمایز می نماید ویژگی های عملکردی این مجموعه است. در ادامه به برخی از این ویژگی ها اشاره خواهیم نمود.

  • گروه شرکت های سهلان دارای تجربه ای بیش از 25 سال در زمینه دکوراسیون و مبلمان اداری می باشد.
  • وجود سه کارخانه بزرگ و دارای امکانات ویژه برای تولید مبلمان اداری که امکان تولید در حدود 27000 متر مربع پارتیشن را فراهم می آورد.
  • بهره مندی از 130 نیروی حرفه ای و متخصص و افراد نیمه متخصص که با آگاهی از دانش روز در زمینه نیاز سنجی و رفع نیاز های مشتریان فعالیت می نمایند.
  • استفاده از ماشین آلات به روز و مواد اولیه با کیفیت
  • کسب رضایت مشتریان بی شمار طی سال ها فعالیت صادقانه و حرفه ای

با در نظر گرفتن این ویژگی ها و کارنامه درخشانی که گروه شرکت های سهلان طی سال ها فعالیت خود در زمینه های مرتبط با دکوراسیون و مبلمان اداری ارائه نموده است بی شک می تواند به عنوان یکی از اولین انتخاب ها برای مشتریانی که نیاز به مشاوره و دریافت خدمات دارند شناخته شود.

چشم انداز و آینده درخشان گروه شرکت های سهلان

گروه شرکت های سهلان طی سال ها فعالیت حرفه ای خود بار ها موفقیت ها و شکست هایی را تجربه کرده که همین امر منجر به رشد روز افزون محصولات و خدمات آن از لحاظ کیفیت و زیبایی شده است. بر همین اساس و با بهره گیری از تجربیاتی که طی این سال کسب گردیده است این شرکت با قدرتی بیشتر از قبل به دنبال دست یابی به اهداف خود خواهد بود که این امر رشد صنعت مبلمان اداری و پارتیشن های مورد استفاده در فضاهای سازمانی را به همراه خواهد داشت. در کنار این موضوع توجه یه شرایط اقتصادی و نیاز های مشتریان در کنار هم متخصصین این شرکت را بر آن داشته تا خدمات خود را با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار مشتریان قرار دهند. موفقیت گروه شرکت های سهلان در گرو کسب رضایت مشتریان و مدیران سازمان ها است و به همین سبب تمام تلاش خود را برای دست یابی به این مهم خواهند نمود.

لینک ها:

گروه شرکت های سهلان

https://sahlan.co

 

سهلان

https://sahlan.co

 

مبلمان اداری

https://sahlan.co/مبلمان-اداری/

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،