خرید پیانوهای Julius Feurich از نواپیانو
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

چهار شنبه 19 شهريور 1399
ن : khashayars

خرید پیانوهای Julius Feurich از نواپیانو

خرید پیانوهای Julius Feurich از نواپیانو

ژولیوس فویریخ اولین کسی که در سال ۱۸۵۱ کارخانه فویریخ را در وین تاسیس کرد . پدر و پدربزرگ او قبل از تاسیس کارخانه ، هارپ سیکورد تولید میکردند . سنت ساخت پیانو در اروپا به قرن ۱۸ برمیگردد و Juluis Feurich  در آن دوران از نفرات اولی بود که پیانوهای دیواری در اروپا با بالاترین استانداردها تولید میکرد . امروزه کمپانی فویریخ پیانوهایی را با برند Julius Feurich ، به یاد موسس و بنیان گذار برند فویریخ در اروپا ، با بالاترین استانداردهای موجود و با بهترین کیفیت تولید میکند . خوشبختانه این امکان فراهم شده تا عرضه این پیانو ها نیز در کشور ایران با عاملیت گالری پیانو نوا انجام شود . گالری پیانو نوا تنها نماینده انحصاری پیانو های Feurich  و Julius Feurich در ایران با ۳۰ سال تجربه تخصصی فروش و خدمات پس از فروش پیانو در ایران میباشد .

این پیانو به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد توانسته بالاترین امتیاز را هم از لحاظ کیفیت و هم از نظر قیمت در بین رقبای خود به دست بیاورد . پیانو Julius Feurich با ارتفاع ۱۲۲ سانتی متر و در دو مدل پایه صاف و پایه آهویی موجود و در بازار عرضه میشود .همانطور که گفته شد اولین فاکتور مثبت این پیانو دارا بودن ارتفاع بالای ۱۲۰ سانتی مترمیباشد که توانسته بهترین داینامیک صدایی را برای نوازندگان عزیز تولید کند . لازم به ذکر است که تمامی قطعاتی که در ساخت این پیانو استفاده شده است تماما از چوب بوده و هیچ قطعه غیر چوبی مخصوصا در قسمت اکشن این پیانو ، استفاده نشده است . همانطور که میدانید مهمترین بخش یک پیانو قسمت اکشن یا مکانیزم پیانو میباشد . اگر در ساخت اکشن پیانو از متریال چوبی خوب استفاده شود و همچنین اگر اکشن پیانو دست ساز باشد آنگاه میتوان گفت که بهترین کیفیت اکشن را در اختیار دارید . خوشبختانه تمامی این استانداردها در ساخت این پیانو نیز رعایت شده است.

چکش های پیانو Julius Feurich یکی از بهترین چکش های دنیا یعنی Abel German میباشد که در بهترین پیانو های دنیا از آن استفاده میشود.

 

 

یکی از مهمترین فاکتورهای مثبتی که این پیانو از بقیه پیانو های دیواری دیگر جدا میکند و در رتبه بالاتر قرار میدهد ، استفاده از سیستم agraffe در داخل این پیانو میباشد . سیستم agraffe تنها در پیانو های گرند یا رویال استفاده میشود اما همین سیستم را کمپانی فویریخ توانسته به صورت فول و کامل در تمامی سیم های استفاده شده در این پیانو ، به کار ببرد . استفاده از سیستم agraffe باعث شده تا افت کوک این پیانو به حداقل ممکن برسد .

 

سیستم پدال این پیانو نیز  کاملا از چوب استفاده شده و پدال را روان تر میکند و نوازندگی را بهتر . در پیانوهایی که سیستم پدال ها غیر چوبی است میتواند هنگام نوازندگی تولید صدای گز ، از بدنه و نوازنده  را هنگام نوازندگی اذیت کند . پیانو Julius Feurich با ارتفاع ۱۲۲ سانتی متر و متریال تماما چوب ، توسط گالری پیانو نوا تنها نماینده انحصاری پیانو های Feurich در ایران ، عرضه میشود .

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید .

پیانو نوا

۰۲۱-۲۲۰۱۸۸۰۵

۰۹۱۲۸۴۴۹۲۳۹

www.navapiano.com

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،