کفپوش اپوکسی ثمین سبکی نو در کیفیت و سرعت اجرا
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

دو شنبه 17 شهريور 1399
ن : khashayars

کفپوش اپوکسی ثمین سبکی نو در کیفیت و سرعت اجرا

کفپوش اپوکسی ثمین سبکی نو در کیفیت و سرعت اجرا

کفپوش اپوکسی ثمین نوعی پوشش پلیمری است که روی سطوح مختلف نظیر بتن به شکل لایه لایه اجرای می گردد.

کفپوش اپوکسی یا همان کفپوش کف از ترکیب رزین های اپوکسی با یک ماده سخت کننده (هاردنر) ایجاد میگردد. کفپوش اپوکسی یا کفپوش بدون درز تکنولوژی نسبتا جدیدی بوده که معمولا در ضخامت 1 تا 5 میلیمتر به شکل یکپارچه بر روی سطوح بتن، سیمان، سنگ، فلز و موزائیک قابل اجرا می باشد. این پوشش ها در رال رنگ ها قابل اجرا هست. کفپوش های اپوکسی در شرایط ویژه آب و هوایی و و بارهای سنگین با درجه مقاومت متفاوت کاربرد دارد.

اپوکسی کف از واکنش شیمیایی دو ماده به نام های رزین اپوکساید و پلی آمین ساخته میشود. این ماده در تولید کفپوش ساختمان های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد. کفپوش اپوکسی علاوه بر اینکه به عنوان کفپوش تزیینی مورد استفاده قرار میگیرد, جنبه بهداشتی نیز دارد. در ادامه می توانید با انواع کفپوش اپوکسی ثمین و ویژگی های آن ها بیشتر آشنا شوید.

 

گروه مهندسی ثمین حاصل به کارگیری دانش روز در پرورش و پشتیبانی از ایده های خلاقانه، توسط جمعی از برترین و با تجربه ترین مهندسین کشور می‌باشد. در این گروه ایده ­های نوین، مراحلی چون طرح، پردازش، تست آزمایشی و بهره برداری را پشت سر می‌گذارند. تمرکز ما در این گروه بر روی ایده‌های مربوط به طراحی و اجرا در صنعت ساختمان است.

در طراحی، کنترل، بهینه‌سازی، مقاوم سازی و مهندسی ارزش سازه‌های ساختمانی، عمومی و صنعتی می‌توانید بر روی تجارب و توانایی های تیم ما حساب کنید. گروه مهندسی ثمین ، آماده است تا با به کارگیری روش های نوین در تحلیل و طراحی سازه ها و اجرای انواع کفپوش های اپوکسی به کارفرمایان برای ارتقای بهره وری سرمایه های خود یاری رساند.

کفپوش اپوکسی صنعتی با مخلوط کردن رزین اپوکسی و سخت کننده پلی آمین به دست می آید. ساختار پلیمر حاصل به دلیل عدم استفاده از حلال پس از پخت و پائین ماندن در کاهش خواص یا قطر ، که به آن حلال آزاد گفته می شود ، پایدار است.

تمامیت بالا و مقاومت شیمیایی باعث شده است تا از این پوشش در صنایع مختلف استفاده گسترده ای شود. کفپوش رزین اپوکسی مایع یکپارچه با ضخامت 0.3 تا 5 میلی متر و بیشتر با سطح سایه و شیشه مورد نظر ، که از مقاومت شیمیایی بالایی در برابر حلالها ، اسیدها ، پایه ها و نمک ها ، عدم مقیاس پذیری ، ضد باکتریایی ، ماندگاری طولانی ، تمیز کردن آسان ، مکانیکی برخوردار است.

قدرت و … کفپوش اپوکسی صنعتی در کلیه مراکز صنعتی و تولیدی اعم از شیمیایی ، نفتی ، کشتارگاههای صنعتی ، منسوجات ، انبارها و سردخانه ها ، رستوران ها ، مراکز آموزشی و آزمایشگاهی و غیره استفاده می شود.

کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک بر پایه رزین اپوکسی و هاردنر پلی آمینی تغییر شکل یافته تولید و ارائه می گردد. در ساختار این محصول از نوعی عامل شیمیایی آلی استفاده گردیده که موجب هدایت الکتریسیته ساکن از سطح روکش به منابع تخلیه الکتریسیته ساکن (چاه ارت) می گردد.

با توجه به خصوصیات مکانیکی برجسته و قابلیت هدایت جریان الکتریسیته ساکن، امکان بکارگیری محصول، در پوشش کلیه سطوحی که هدایت الکتریسیته ساکن در آن بسیار حائز اهمیت می¬باشد، میسر است. مقاومت حـرارتی، شیمیائی و مکانیکـی مطلوب این محصول، از دیگر خصوصیات برجستـه آن می باشد.

در ساختار این محصول شرکت کفپوش صنعت آریا از هیچگونه حلال و رقیق کننده غیر واکنش گرا استفاده نگردیده و همین امر موجب میگردد که کیفیت محصول در دراز مدت ثابت باقی بماند.

امروزه یکی از مقاوم ترین و برترین مواد جهت استفاده برای کفپوش پارکینگ ها ، کفپوشهای اپوکسی می باشد. این نوع از کفپوش ها که به کفپوش اپوکسی پارکینگی نیز مشهور هستند، علاوه بر حفاظت بالا از زیبایی بصری بیشتری نسبت به کف های سیمانی برخوردار می باشد از مزایای کفپوش اپوکسی به سرعت اجرای آن می توان اشاره کرد.

کفپوش اپوکسی پارکینگ در کاربردهای مسکونی و تجاری، براقیت و جلای خاصی به کف پارکینگ شما می بخشد و توجه به محیط آن میتوان در رنگ های مختلف و هر نوع ابعادی اجرا گردد.

 

قیمت هر متر کفپوش اپوکسی را می توان با در نظر گرفتن چند آیتم که در ادامه توضیح داده خواهد شد محاسبه کرد. همانطور که قبلا نیز گفته شد قبل از کفپوش اپوکسی باید زیرکار مناسب داشت و یا احداث کرد. در این صورت قیمت کفپوش اپوکسی  برای هر متر مربع بسیار کاهش می یابد. برای توضیحات بیشتر با ما همراه باشید.

 

 

گروه مهندسی ثمین تولید کننده و مجری پروژه های اپوکسی و پلی یورتان برای مجموعه های صنعتی، نفت و گاز، پتروشیمی ، دیتاسنتر ، رستوران ها ، آشپزخانه های صنعتی ، بیمارستانها ، درمانگاه ها ، آزمایشگاه ها و ساختمان های مسکونی می باشد این مجموعه با سابقه موثر در این حوزه آماده اجرای پروژه های اپوکسی و پلی یورتان شما مشتریان گرامی می باشد.

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: