هارد اکسترنال وایرلس SSK SSM-F200
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

دو شنبه 17 شهريور 1399
ن : khashayars

هارد اکسترنال وایرلس SSK SSM-F200

هارد اکسترنال وایرلس SSK SSM-F200

هارد اکسترنال (External Hard Drive) حافظه‌ای جانبی است که برخلاف هارد دیسک‌های معمولی یا اینترنال، در درون کیس کامپیوتر یا لپتاپ قرار نداشته و خارج از آن می باشند که می توانند بصورت جدا از آنها استفاده کرد. به عبارت بهتر، هاردهای اکسترنال قابل حمل (Portable) هستند و کاربر می‌تواند این حافظه را در هر جایی همراه با خودش داشته باشد.

هاردهای اکسترنال مزیت‌های مهمی نسبت به هاردهای اینترنال دارند. یکی از این مزیت‌ها عدم نیاز این هاردها به منبع تغذیه خارجی است. به این معنی که هاردهای اکسترنال با استفاده از فقط یک کابل هم اطلاعات منتقل می‌ کنند و هم انرژی مورد نیاز خود را برای کار کردن دریافت می کنند. مزیت دیگر این هاردها،  Plug and Playبودنشان می باشد. یعنی برای استفاده از هارد نیازی به ریستارت کردن سیستم ندارید، کافیست کابل را وصل کنید تا سیستم عامل در همان لحظه هارد شما را شناسایی کرده و آماده استفاده شود.

امروزه به دلیل وجود حجم بالایی از اطلاعات نیاز کاربران به خرید هارد اکسترنال برای ذخیره سازی با سرعت انتقال بالای اطلاعات اهمیت زیادی پیدا کرده است و هارد اکسترنال وایرلس SSK SSM-F200دارای ظرفیت ذخیره سازی یک ترابایتی است و سرعت انتقال آن از طریق وایرلس 300 مگابیت بر ثانیه می باشد. یکی از ویژگی هایی که هارد F200 را منحصر به فرد می کند امکان دسترسی از راه دور و قابلیت دستیابی همزمان چند کاربر و اشتراک فایل بین آن ها می باشد که در حال حاضر حداکثر تا 8 کاربر همزمان را پشتیبانی می کند و این کاربران می توانند بصورت همزمان بر روی هارد اطلاعات خود را ذخیره نمایند. این هارد یک تجهیز بسیار مناسب برای یک خانواده در خودرو یا گروهی از دوستان در قطار می باشد که می‌توانند محتوای گوشی، تبلت یا دیگر دستگاه‌های خود را به اشتراک گذاشته و ساعت‌ها سرگرم شوند. اگر اطاعات مهمی در هارد دارید می توانید جهت افزایش امنیت اطلاعات خود از رمزگذاری استفاده کنید همچنین کاربر می تواند با استفاده از دو لایه رمزگذاری، امنیت اطلاعات خود را دوچندان کند این محصول با اکثر سیستم عامل ها از جمله اندروید ،IOS  ، ویندوز ، mac و لینوکس سازگار است . باطری داخلی لیتیوم پلیمر 3800mAh کاربر را قادر می سازد تا حدود 10 ساعت با خیال راحت به انتقال اطلاعات بدون منبع تغذیه مستقیم بپردازد.

نگاهی به محصول:

هارد اکسترنال وایرلسSSK SSM-F200  در دو ظرفیت 1 ترابایت و دو ترابایت تولید شده و قابلیت اتصال بی‌سیم و توانایی ذخیره‌سازی بیش از هزاران هزار فیلم، تصویر، موسیقی و نوشته را داشته و کاربر می‌تواند به راحتی از طریق آیپد، آیفون و یا سیستم مکینتاش خود به این اطلاعات دسترسی داشته‌باشد .

موارد استفاده:

همانطور که می‌دانید حافظۀ تلفن‌های همراه بسیار محدود است؛ بنابراین ظرفیت بالا در ذخیره‌سازی اطلاعات این اجازه را به ما می‌دهد تا دیگر زمان با ارزش خود را صرف انتخاب فایل‌هایی که قرار است در حافظۀ گوشی ذخیره شود، نکنیم. این محصول برای کاربران آیپد و آیفون گزینه بسیار مناسبی می باشد.
هارد اکسترنال SSK SSM-F200دارای چهار پروتکل ارتباطی می باشد به این مفهوم که شما با چهار روش کلی می توانید فایلهای خود را انتقال دهید. روش اول به مانند هاردهای اکسترنال معمولی می توانید از پورت USB3  آن برای انتقال اطلاعات استفاده نمایید که بسیار سرعت بالایی دارد. در روش دوم که به نوعی قابلیت کلیدی این هارد اکسترنال محسوب می شود از طریق ارتباط وایرلس هست که شما می توانید با متصل که شبکه وای فای این هارد براحتی اطلاعات خود را بر روی هارد ذخیره نمایید یا اطلاعات ذخیره شده را برای خود بر روی گوشی بارگذاری نمایید. یکی دیگر از روشهای ارتباط با این هارد که از لحاظ شبکه ای کاربرد بسیار زیادی دارد ارتباط از طریق کابل شبکه می باشد به این مفهوم که شما از این هارد می توانید در شبکه خود استفاده نمایید و کلیه کاربران شبکه شما می توانند به عنوان یک هارد ذخیره سازی از آن استفاده کنند. روش چهارم ارتباطی این هارد که بین هاردهای اکسترنال بسیار نادر می باشد ارتباط با هارد از طریق اینترنت می باشد که در این حالت شما می توانید با استفاده از بستر اینترنت به هارد اکسترنال وایرلس خود متصل شوید و اطلاعات خود را مشاهده نمایید.

ابعاد این هارد  82*22*132میلی متر می باشد که این ابعاد سبب سهولت در حمل و نقل شده است. سرعت انتقال اطلاعات با استفاده از وایرلس در این هارد 300 مگابیت بر ثانیه می باشد.این محصول دارای قابلیت مدیریت هوشمند با استفاده از نرم افزارSSK CLOUD می باشد که امکان مدیریت انتقال اطلاعات ، امکان پشتیبان گیری ، دسترسی تعداد کاربرانبه دستگاه و دسترسی از راه دور را می دهد. این هارد دارای پورت  شبکه وUSB 3.0 نیز می باشد از دیگر مزایای هارد بی سیم SSK SSM-F200 می توان به پشتیبانی از پروتکل سامبا، امکان (mirroring) از طریق برنامه و راه دور اشاره کرد.

لازم به ذکر است که این هارد بی سیم با سیستم عامل iOS، Android، Windows، Mac OS ، لینوکس سازگار است. تمامی تصاویر با فرمت های JPG, TIFF, JIF, BMP ، فایل های صوتی با قالب های MP3, AAC, m4a, wav, aiff و ویدیویی مانند MP4, MOV, m4v, avi, M-JPEG, RMVB, support 720P and 1080P و فایل های Keynote, numbers, page, excel , word, pdf, txt, ppt را پشتیانی می کند.
هارد اکسترنال وایرلسSSK SSM-F200 برای افرادی که با مشکل محدودیت منایع مواجه هستند و همچنین افرادی که نیازمند تا از راه دور و به صورت بی سیم در کمترین زمان ممکنه اطلاعات را ذخیره و نگهداری کنند تا کارشان سریع تر انجام گیرد انتخاب این محصول انتخاب مناسبی است.

دستورالعمل‌ استفاده از هارد F200

  1. لطفاً وقتی برای اولین بار از محصول استفاده می‌کنید، آن را شارژ کنید.

شارژ را با کابل USB داخل بسته و با آداپتور حداقل 5V/1A انجام دهید. وقتی درایو به اندازه کافی شارژ شد روشن می‌شود و هر زمان شارژ باتری کم شد روشن نمی‌شود و چراغ قرمز آن چشمک می‌زند.

  1. دو حالت کاری: حالت سنتی با کانکشن سیمی و حالت بدون سیم.

کانکشن سیمی سنتی: دکمه POWER را باز نکنید، مستقیماً با کابل USB 3.0 به کامپیوتر متصل شود.

حالت کانکشن وایرلس: دکمه POWER را برای 3 تا 4 ثانیه نگه دارید تا SSK Cloud فعال شود سپس هات اسپات وای فای آن را به کامپیوتر یا دستگاه‌های موبایل متصل کنید.

نکات: اگر دکمه POWER روشن نشد، هارد مستقیماً به کامپیوتر متصل شده و‌هات اسپات وای فای وجود ندارد؛ دکمه POWER را برای مدتی طولانی نگه دارید تا هارد روشن شود، هارد را با کابل USB به کامپیوتر متصل کنید؛ ممکن است کامپیوتر هارد را شناسایی نکرده باشد. توجه داشته باشید که تنها از یک حالت کاری می‌توان استفاده کرد.

  1. لطفاً آخرین نسخه‌ی اپلیکیشن را دانلود کرده و قبل از استفاده میان افزار را بروزرسانی کنید.

اول هارد را به روتر متصل کنید (به اینترنت متصل کنید)، اپلیکیشن موبایل را باز کنید تا به SSK Cloud متصل شود. به بخش تنظیمات و صفحه درباره ما (About Us) رفته و بررسی کنید که آیا اپلیکیشن و میان افزار بروز هستند یا خیر.

  1. پشتیبانی از مک: نسخه مخصوص مک کلاینت SSK Cloud را از وبسایت رسمی) SSK (www.ssk.cn/en دانلود کنید.

اگر برای اتصال به مک از کابل USB استفاده می‌کنید، امکان پشتیبانی مستقیم از SSK Cloud وجود ندارد. فرمت پیش فرض NTFS است که ویندوز به صورت مستقیم پشتیبانی می‌کند. در صورت نیاز به استفاده با مک از یک میان افزار مثل Paragon یا  Tuxeraاستفاده کنید.

شما می توانید این هارد اکسترنال وایرلس را به راحتی و در کمترین زمان ممکن از فروشگاه اینترنتی تکین مال تهیه نمایید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: