کنسانتره انار
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

دو شنبه 17 شهريور 1399
ن : khashayars

کنسانتره انار

کنسانتره انار

کنسانتره انار چه فواید و خاصیت هایی دارد، و آیا امکان خرید آنلاین کنسانتره انار از تولید کننده کنسانتره انار در ایران وجود دارد؟

ارائه کنسانتره انار، رب انار و رب گوجه

خواص بسیاری زیادی در کنسانتره انار وجود دارد از قبیل خون سازی و بهبود عملکرد خون رسانی و هم چنین کارکرد قلب. در واقع این فراورده با تنظیم فشار خون، غلظت خون را کاهش می دهد.

برخی اقسام انار مثل انار سیاه برای معالجه زردي، اسهال و سياه سرفه همواره به وسیله ی اطبا طب سنتی توصیه می شود.

مواد فنولیک که در انواع انار یافت می شود، سبب رفع مسمومیت های کبد می گردد.

انار های دانه سفید مقدار زیادتری امگا ۳ و امگا ۶ را دارا می باشند.

 

 

 

 

هم اکنون بهترین مارک کنسانتره انار در مرکز خرید و فروش اناز در بازار با مناسب ترین قیمت برای تمامی خریداران قابل تهیه است.

ایران کشوری است که سالانه بالغ بر هشتصد هزار تن انار مرغوب و درجه یک تولید می کند و از این رو قادر می باشد تا انواع کنسانتره انار را تولید کند، به گونه ای که کشورمان در حال حاضر تکنولوژی و دانش لازم برای تولید بهترین کنسانتره انار را در اختیار دارد و قادر است با بسته بندی این محصول فراورده انار به شکل استانداردی که در جهان مورد قبول است، آن را جهت صادرات به بسیاری کشور ها چون کره، روسیه، ایتالیا و… که خواستار و مشتری دائم کنسانتره انار درجه یک ایرانی به شمار می روند، عرضه کند.

تولید و فروش کنسانتره انار از برترین برند های بازار با بهترین بسته بندی برای صادرات شروع شده و آماده همکاری با سایر کشانی می باشد که در این زمینه فعالیت می کنند.

برترین برندهای کنسانتره انار در بسته بندی بشکه ای به وزن خالص ۲۶۵ کیلو گرم و بریکس ۶۵ توسط تولید کنندگان تولید و برای فروش به بازار عرضه می شوند.

انواع کنسانتره های انار طبق استاندارد داخلی و خارجی تایید شده تولید می شوند و آماده صادرات می باشد.

کنسانتره انار سیاب یکی از بهترین انواع این محصول می باشد که برای فروش کاملا بهداشتی و استریل تولید شده است.

دمای نگهداری کنسانتره انار منفی هجده درجه می باشد و در بشکه به صورت اسپتیک برای مدت طولانی حفظ میشود.

خط توليد کنسانتره و بسته بندي آسپتيک  LINE C: Concentration and Aseptic Line

 

 

 

 

 

 

 

 

آبميوه انار فيلتراسيون شده در اين مرحله به دستگاه تغليظ (اواپراتور) Evaporator براي عمليات کنسانتره گيري تا بريکس 65 فرستاده مي شود. پس از اين مرحله کنسانتره توليد شده به دستگاه استريلازيسيون جهت استريل شدن فرستاده مي شود.

در مرحله بعد کنسانتره استريل شده به دستگاه بسته بندي آسپتيک منتقل مي گردد اين دستگاه توانايي بسته بندي رنج وسيعي از محصولات را در سايز هاي مختلف دارد همچنين اين دستگاه داراي حداقل تعميرات و نگهداري و تغييرات عملکرد را در طولاني مدت دارد ، پيشنهاد سازنده بسته بندي در بشکه هاي 220 ليتري مي باشد. همچنين به منظور کاهش تغيير رنگ کنسانتره توليدي سازنده پيشنهاد مي نمايد محصول نهايي پس از بسته بندي در داخل سردخانه زير صفر نگهداري گردد.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: