آموزش صفر تا صد ساخت تابلوهای دکوراتیو
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

جمعه 10 مرداد 1399
ن : khashayars

آموزش صفر تا صد ساخت تابلوهای دکوراتیو

آموزش صفر تا صد ساخت تابلوهای دکوراتیو ،استند اسم ،جاکلیدی دیواری و دیوارکوب ها  با قالب های سیلیکونی و پودر سنگ ترک

 

مراحل و طرز  استفاده از پودر سنگ هنری ترک در قالب های سیلیکونی:

دوستان به تعداد قالب هایی که در نظر دارید کار کنید مواد آماده کنید تا مواد اضافه نیاد وبلااستفاده بمونه خشک بشه،مثلا اگر سه تا قالب رو میخواید پر کنید میتونید با یک لیوان مواد شروع کنید. یک پیمانه ی مناسب انتخاب کنید.مثل پیمانه هایی که لوازم قنادی ها میفروشن یا استکان های خیلی کوچیک حالا داخل یک لیوان بزرگ ابتدا سه پیمانه پودر سپس یک پیمانه آب بریزید، توجه کنید اگه میخواید مواد بیشتری آماده کنید باید نسبت هارو حتما رعایت کنید.
مثلا شش پیمانه پودرسنگ با دو پیمانه آب و یا ۹پیمانه پودر سنگ با ۳پیمانه آب. پودر و آب رو حسابی با هم مخلوط کنید طوری که هیچ گونه ناهمواری و گوله شدن توی کار نباشه .مایع به دست آماده غلیظ ولی روان ویکدست باید باشه،این مایع رو به آرامی داخل قالب بریزید. سعی کنید جاهایی از قالب که احساس میکنید مواد نمیتونه رسوخ کنه از قلم مو برای پوشش کامل استفاده کنید. برای خواندن ادامه مطلب به سایت هنرکده نیوشا مراجعه نمایید

 

خرید قالب سیلیکونی :

برای خرید قالب سیلیکونی جنس اصل(جنس ترک)حتما از فروشگاهای معتبر خرید نمایید،ما در هنرکده نیوشا با چندین سال سابقه در خدمت شما دوستان عزیز هستیم

حالا شاید برای شما سوال باشد که چطور قالب سیلیکونی اصل را از قالب سیلیکونی تقلبی تشخیص دهیم؟

  1. روش تشخیص قالب های تقلبی از قالب های اصلی بدین گونه است که محل های زاویه دار قالب را در دست بگیرید و با کشیدن قالب، زاویه را بیشتر کنید. اگر در محل زاویه رنگ قالب تغییر نکرد قالب سیلیکونی اصلی است اما اگر رنگ آن تغییر کرد و روشن تر شد قالب از پلاستیک یا مخلوط پلاستیکی ساخته شده است و استفاده از آن در فر کاملا مضر است.
  2. نشانه ی دیگری که می توانید از طریق آن به اصل بودن قالب پی ببرید وجود برچسب نشانه تائید سازمان های غذا و دارو بر روی بسته بندی یا خود قالب های سیلیکونی است(برای کشور ترکیه باید مهرها وآن کشور بررسی شود)

مدل های جاکلیدی دیواری شیک و زیبا:

مطمنن شما هم لحظاتی بوده که عجله داشتید و با استرس دنبال کلیدهای خود می گشتید را تجربه کرده اید. استفاده از مدل جاکلیدی دیواری بسیار زیبا و شیک که از پودر سنگ هنری ترک ساخته شده است می تواند تمامی این استرس و.. را از ما دور کند. درزیر با چندین نمونه بسیار زیبا جاکلیدی دیواری آشنا خواهید شد که نه تنها کارایی بسیار بالایی دارند بلکه جنبه دکوری و تزینی نیز داشته و برای زیباسازی دکوراسیون خانه نیز بسیار مفید خواهند بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،