یادگیری در Rapid English چقدر زمان می خواهد؟
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

جمعه 10 مرداد 1399
ن : khashayars

یادگیری در Rapid English چقدر زمان می خواهد؟

یادگیری در Rapid English چقدر زمان می خواهد؟

با توجه به تحقیقات عمومی انجام شده در حوزه زبان شناسی، آموزش زبان انگلیسی برای یک فرد معمولی به حدود 1100 ساعت زمان نیاز دارد. این یعنی برای یادگیری انگلیسی در سطحی قابل قبول حداقل به شش ماه زمان نیاز دارید. البته برای بیشتر زبان آموزان رفتن از سطح ابتدایی تا پیشرفته بین یک تا دو سال زمان نیاز می گیرد. فراموش نکنید که یادیگری سریع تر به معنای فراموش کردن سریع هم هست. برای یادگیری مناسب باید زمان کافی را به صورت منظم به یادگیری اختصاص دهید.

آموزشگاه  Rapid Englishبا همکاری Imperial انگلستان در پی این است که با نوین ترین و با کیفیت ترین روش های تدریس به شما زبان آموزان محترم خدمات آموزشی ارائه دهد.

چرا Rapid English ؟

در دوره های تخصصی و ترمیک آموزش آنلاین زبان انگلیسی شما میتوانید با استفاده از کتاب های تایید شده Oxford و با کمک اساتید مجرب و همچنین با استفاده ازچالش های ترمیک که برای شما زبان اموزان عزیز در نظر گرفته شده در فضایی دوستانه همراه با نوین ترین روش های تدریس خودتان را به چالش بکشید و به راحتی زبان انگلیسی را یاد بگیرید.

چرا Imperial ؟

 Imperial انگلستان توانسته است با تلاش های بسیار ارزنده مدارکی را در اختیار فراگیران زبان درکشور های مختلف از جمله ایران قرار دهد که تاییدیه  Ofqual (تاییدیه صلاحیت انگلستان) را دارا بوده و علاوه بر آن زبان آموزان محترم میتوانند به وسیله ی کد اعتبار این مدرک بین المللی اعتبار مدرک اخذ شده ی خود را بسنجند.

یادگیری صفر تا صد زبان انگلیسی ممکن است برای خیلی ها عجیب و سخت به نظر برسد و برای بسیاری ساده و ابتدایی. در اینجا کمی در رابطه با بخش های ساده یا پیچیده زبان انگلیسی صحبت می کنیم.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،