طرح کسب و کار بین الملل برای استارت اپ
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

دو شنبه 30 تير 1399
ن : khashayars

طرح کسب و کار بین الملل برای استارت اپ

طرح کسب و کار بین الملل برای استارت اپ

هدف از نگارش این محتوا اشنایی  شما با خدمات توسعه کسب و کار بین الملل آلا – تکبا، مرکز رشد بین المللی می باشد. از این رو اگر شما قصد راه اندازی استارت آپ کانادا، استارت اروپا و استارت آپ بین الملل دارید و در این زمینه نیازمند به مشاوره های بین المللی هستید و همچنین نیازمند به جذب سرمایه گذار استارت آپ کانادا، جذب نیرو استارت آپ کانادا، جذب متخصص برای پروژه بین الملل، ثبت اختراع بین الملل، صادرات خدمات فنی و مهندسی و جذب پروژه بین الملل هستید و می خواهید در این زمینه ها اطلاعات بین المللی دقیق داشته باشید و تحقیقات صحیح انجام شود می توانید تمام این مسئولیت ها را به تیم و شرکت توسعه کسب و کار بین المللی آلا – تکبا بسپارید.

توسعه کسب و کار بین الملل آلا – تکبا

شاید اولین سوالی که به ذهن شما خطور کند این باشد که اصلا استارت ﺁپ چیست و شرکت توسعه کسب و کار بین الملل آلا – تکبا در این زمینه چه کمکی می کند؟

استارت ﺁپ چیست و شرکت توسعه کسب و کار بین المللی ایرانیان تکبا چه خدماتی در این زمینه و جذب استارت آپ ارائه می دهد؟

استارت ﺁپ در معنای لغوی به شرکت نوپا ترجمه شده است. در واقع به یک کسب و کار جدید هم استارت آپ می گویند. اما به طور کلی می توان گفت که استارت ﺁپ پروژه هایی هستند که در ﺁن با تلاش و کوشش یک تیم، یک ایده به یک محصول تبدیل می شود و در نهایت زمینه لازم برای آن محصول نیز فراهم می شود.

حال می تواند این پروژه استارت آپ یک کار علمی سخت و پیچیده مانند یک اختراع در حوزه نرم افزاری باشد یا تغییر یک محصول ساده و تبدیل آن به یک محصول جدید که زمینه و شرایط لازم را برای ورود این محصول جدید به بازار را فراهم می کنند.

از این رو باید در نظر داشته باشید که یک ایده و پروژه موفق استارت آپ لزوما کار کردن بر روی پروژه های علمی پیچیده نیست بلکه کافی است در تولید و فروش یک محصول نسبت به سایرین موفق تر باشند. حال شرکت توسعه کسب و کار بین المللی آلا – تکبا در زمینه استارت اپ چه خدماتی ارائه می دهد؟

از جمله خدمات شرکت توسعه کسب و کار بین المللی آلا – تکبا ایده پردازی های فناورانه، تیم سازی برای استارت ﺁپ، تهیه مستندات استارت آپ، ثبت اختراع، نظارت یا پیاده سازی ایده و آموزش های حرفه ای است.

مشاوره طرح کسب و کار و تهیه برنامه بیزینس پلن

شرکت توسعه کسب و کار بین الملل آلا تکبا؛ همراه کسب و کار و استارت آپ شما

واژه استارت ﺁپ و کسب و کارهای کوچک و نوپا امروزه به یکی از واژه های رایج خصوصا در بین جوانان تبدیل شده است و مطالب زیادی در این زمینه وجود دارد.

توسعه کسب و کار بین الملل آلا – تکبا

وجود کسب و کارهای کوچکی که از دفتر کار کوچک شروع شده و اکنون به بک سازمان بزرگ خالی و یا بین المللی تبدیل شده است. در واقع استارت آپ یا همان کارآفرینی یک از بهترین راه های مهاجرت به اروپا و کانادا نیز می باشد. از این رو افراد زیادی می کوشند که با این کار بتوانند اقامت کشورهای اروپایی و کانادا را دریافت کنند.

این افراد برای اینکه راحتتر بتوانند مسیر مهاجرت خود را هموار کنند شروع به استارت آپ کانادا یا استارت آپ اروپا یا استارت آپ بین الملل و حتی ثبت اختراع بین الملل می کنند. همان طور که اشاره نمودیم اولین گام برای استارت ﺁپ یا همان راه اندازی کسب و کار نوپا داشتن یک ایده است. در واقع دولت های اروپایی و کانادایی تصمیم گرفته اند که با این کار، افرادی که دارای ایده ها و طرح های جدید هستند را جذب کنند. در واقع این کشور ها با جذب استارت ﺁپ ها در صدد به کارگیری از طرح و ایده های نوی ﺁن ها هستند. لذا اولین اقدام برای راه اندازی کسب و کار بین الملل یا راه اندازی کسب و کار کانادا و یا راه اندازی کسب و کار اروپا نوشتن یک ایده و طرحی نو و خلاقانه است.

تکبا

تیم تحقیقاتی توسعه کسب و کار بین الملل آلا تکبا

تیم توسعه کسب و کار بین الملل آلا – تکبا با برخورداری از گروهی از مدیران با تجربه در حوزه کسب و کارهای مبتنی بر فناوری شما را در زمینه ایده پردازی کمک می نمایند.

در واقع شرکت توسعه کسب و کار بین الملل آلا – تکبا دارای گروه ایده پرداز بین المللی می باشد که این گروه آماده ارایه ایده ‌های فناورانه و نوآورانه به استارت ﺁپ ها اعم از افرادی که علاقه مند به ثبت اختراع بین الملل و یا علاقه مند به راه اندازی کسب و کار بین الملل، راه اندازی کسب و کار کانادا، راه اندازی کسب و کار اروپا، طرح کسب و کار بین الملل، جذب نیرو استارت آپ کانادا و جذب سرمایه گذار استارت آپ کانادا هستند میباشند. لذا افرادی که علاقه مند به استارت آپ در عرصه های بین المللی خصوصا اروپایی و کانادایی هستند می توانند برای تهیه ایده به تیم توسعه کسب و کار بین الملل آلا – تکبا مراجعه کنند.

 

طرح کسب و کار بین الملل با تیم توسعه کسب و کار بین المللی آلا تکبا

بعد از ایده پردازی، دومین مرحله برای داشتن طرح کسب و کار بین الملل، داشتن تیم چابک، فنی و با تجربه است که این مرحله را هم می توانید با مشاوره گرفتن از تیم توسعه کسب و کار بین المللی آلا – تکبا با موفقیت بگذرانید و یا یک تیم استارت ﺁپی بسیار موفق برای شما بسازند.

در واقع تیم توسعه کسب و کار بین المللی آلا – تکبا با خدمات خود با شما آگهی لازم جهت توسعه و موفقیت در کسب و کار بین الملل را می دهد.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل متن رپرتاژ آگهی قرار داده شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،