چگونه ترافیک سایت را افزایش دهیم؟ افزایش ترافیک سایت
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

دو شنبه 2 تير 1399
ن : khashayars

چگونه ترافیک سایت را افزایش دهیم؟ افزایش ترافیک سایت

چگونه ترافیک سایت را افزایش دهیم؟ افزایش ترافیک سایت

 

وقتی به خیلی از وبسایت هایی که بعد از مدتی فعالیت به حال خود رها می‌شوند نگاه می‌کنم، از خود می‌پرسم علت رها کردن این سایت ها چیست؟

چرا خیلی از این سایت ها بعد از مدتی کوتاهی و کمتر از یکسال فعالیت رها می‌شوند؟

جواب کاملا مشخص، صاحبان این سایت ها بعد از مدتی فعالیت در جذب ترافیک و رسیدن به اولین فروش نا موفق بوده اند و پس چند تلاش ناموفق کار را رها کرده اند.

چاره کار چیست؟

چاره این است که پیش از راه اندازی سایت به این فکر کنیم که چه ایده ای برای افزایش ترافیک سایت داریم؟

اصلا به چه روش هایی می توانیم ترافیک جذب کنیم و ما قرار است از کدام روش ها بیشتر استفاده کنیم؟

وقتی مالک سایت فقط به دنبال راه اندازی سایت است، بعد از اینکه سایت بالا آمده متوجه رویارویی با چالش جذب ترافیک می شود و از آنجایی که هیچ مطالعه ای در این زمینه نداشته خیلی زود نا امید می شود.

برای اینکه شما دچار این چالش نشوید، توصیه می کنم که مطلب را دنبال کنید و حداقل با روش های جذب ترافیک به سایت آشنا شوید.

1- جذب ترافیک از طریق گوگل

از همان اول سراغ بهترین و کم هزینه ترین روش جذب ترافیک می روم، یعنی جذب ترافیک از طریق گوگل، در این روش ما تلاش می کنیم که با یادگیری سئو برای  بالا بردن رتبه سایت در گوگل تلاش کنیم و به این شکل با قرار گرفته در رتبه های بالا هر روز میزان قابل قبولی ترافیک هدفمند دریافت می کنیم.

این روش بهترین و کم هزینه ترین است و البته کند ترین روش جذب ترافیک است زیرا تلاش های شما بعد از چند ماه کم کم نتایج خود را نشان می‌دهند.

2- جذب ترافیک از طریق تبلیغات کلیکی

در این روش ما یک بنر تبلیغاتی طراحی می‌کنیم و این بنر را در سایت های مختلفی نمایش می دهیم تا در نهایت مخاطبان با کلیک روی بنر به سایت ما هدایت شوند.

البته این یک تعریف ابتدایی از تبلیغات کلیکی است و به این راحتی هم نیست که هر بنری طراحی کنید و در هر سایتی نمایش دهید و خیلی راحت ترافیک هدفمند جذب کنید.

باید هدف خود را از تبلیغات بدانید، باید سایت های مناسبی را انتخاب کنید و در نهایت اجرا کنید و مدام کمپین تبلیغاتی خود را بهبود ببخشید.

 

3- جذب ترافیک از طریق ایمیل مارکتینگ

یکی از روش هایی شاید کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد ایمیل مارکتینگ است، بر خلاف آنچه که تصور می‌کنید ایمیل مارکتینگ فقط برای فروش نیست.

اگر روزانه حجم قابل قبولی ایمیل جمع آوری کنید، در دراز مدت لیست ایمیلی بزرگی خواهید داشت که با هربار ارسال ایمیل به آنها ترافیک خوبی روانه سایت شما می شود.

این روش برای کسب و کارهای مختلفی از جلمه فروشگاه های اینترنتی، وبلاگ ها و سایت های آموزشی نتیجه مثبتی خواهد داشت.

4- جذب ترافیک از طریق اینستاگرام

این روش اگر صرفا برای جذب ترافیک مد نظر شما باشد، خیلی گزینه مناسبی نیست، اما اگر به دنبال جذب ترافیک هدفمند برای فروش کالا هستید، این روش می توانید کاربران مستعد خرید را روانه سایت شما کند.

به این شکل که فعالیت اصلی شما در اینستاگرام است و کار بازاریابی خود را روی اینستاگرام انجام می دهید، اما وقتی فالوورهای شما قصد خرید دارند از طریق اینستاگرام به سایت هدایتشان می کنید تا خریدشان را انجام دهند.

در حقیقت شما از اینستاگرام برای افزایش فروش ویسایت خود استفاده می کنید.

 

روش های مختلفی برای افزایش ترافیک سایت وجود دارند اما این 4 روش از روش های مرسوم و پربازده برای بالا بردن ترافیک و البته فروش سایت هستند که اگر از من بپرسید مجددا افزایش رتبه گوگل را بهترین روش برای جذب ترافیک رایگان و دائمی می دانم.

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،