معتبرترین محل خرید کنسول بازی
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

دو شنبه 29 ارديبهشت 1399
ن : khashayars

معتبرترین محل خرید کنسول بازی

معتبرترین محل خرید کنسول بازی

اگر شما این بدنبال خرید کنسول بازی در بروزکالا هستید،از دو حالت بیشتر خارج نیست، یا شما یک گیمر حرفه ای و علاقه مند به کنسول بازی هستید و یا احیانا مشغول کلنجار رفتن با یک گیمر می‌باشید.

دنیای بازی، آن هم با انواع موجود در کنسول‌های خانگی بروزکالا، جذاب و حیرت انگیز است و علاقه‌مندان به آن همیشه مایل هستند، تا به جدیدترین اخبار ویژگی‌ها و بروز ترین لیست قیمت خرید ایکس باکس ها و کنسول‌های پلی استیشن دسترسی داشته باشند.

برای خرید پلی استیشن بروزکالا و ایکس باکس بروزکالا وارد لینک زیر شوید

خرید کنسول بازی بروزکالا

خبرهای فراموش نشدنی از کنسول های‌بازی در بروزکالا

در ادامه به تحلیل برخی از این اخبار مهم در حوزه کنسول بازی خواهیم پرداخت.

کنسول بازی پلی استیشن ۵

  • احیانا شما هم تا الان متوجه شده‌ باشید که قرار است کنسول پلی استیشن ۵ و کنسول بعدی ایکس باکس در پخش آنلاین خود از انعطاف وسیع تری برخوردار باشد، بنابراین خبرهایی در راه است، صدای پای خداحافظی از بازی های داستانی را می شنوید؟! اگر این واقعی باشد به نظرتان خبر خوشحال کننده‌ای خواهد بود؟

کمپانی سونی به‌تازگی یک پتنت جدید را به ثبت رسانده است که بر اساس آن، به‌‌نظر می‌رسد، این شرکت تصمیم دارد تا کنسول بازی نسل بعدی خود یعنی پلی استیشن ۵ را به قابلیت Backward Compatibility مجهز سازد.

هنوز مشخص نشده است که کنسول بعدی سونی قرار است،در چه تاریخی به بازار راه یابد، اما با وجود شایعه پراکنی‌هایی که حسابی بین گیمرها پخش شده است، این احتمال وجود دارد، که بتوانیم بازی‌های عرضه شده برای کنسول‌های قبلی سونی از جمله کنسول پلی استیشن ۴ را روی کنسول پلی‌استیشن ۵ هم تجربه کنیم، این قابلیت، Backward Compatibility نام دارد.

 

آپدیت جدید کنسول بازی پلی استیشن 4

 

  • آپدیت ۷٫۵ کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شد. سونی اعلام کرده است، کاربران از حالا می‌توانند برای تجربه نسخه آزمایشی این آپدیت، ثبت نام کنند. اما هنوز جزئیات چندانی از ویژگی‌های این آپدیت منتشر نشده است و فعلا نمی‌توان آن را به صورت جداگانه و با دستگاه‌هایی به جز پلی‌استیشن ۴ دریافت کرد.

به طور دقیق، کمپانی سونی فعلا به جذب افراد و کاربرانی مشغول است که با بررسی کردن نسخه آزمایشی شده و آپدیت ۷٫۵ کنسول پلی استیشن ۴ توانسته اند مشکلات و باگ های احتمالی آن را شناسایی کرده و به شرکت گزارش دهند تا بعدها بتوانند در آینده، پس از حل خطاهای احتمالی،نسخه نهایی و به‌روزرسانی شده را بدون هیچ‌ ایرادی بر روی دستگاه کاربران به مرحله اجرایی برسانند.

تفاوت کنسول بازی Xbox one s و پلی استیشن ۴

  • با توجه به نوسانات قیمت در بازار رقابت انواع کنسول‌های خانگی،این طور برداشت می‌شود که قیمت خرید کنسول xbox one s نسبت به کنسول پلی استیشن ۴ پایین‌تر است، اما یکی از دلایل گران‌تر بودن این کنسول پلی استیشن را می‌توان میزان قدمت بیشتر و شاید شهرت بالاتر این مجصول در نظر گرفت.

طبق تحقیقات صورت گرفته، میزان خرابی کنسول بازی Xbox one s و یا دسته بازی آن به مراتب کمتر از کنسول پلی استیشن۴ گزارش شده است.

 

کنسول بازی ایکس باکس مدل one s می‌تواند کیفیت۴k را پوشش دهد که در کنسول پلی استیشن شاهد این ویژگی نخواهیم بود. با پخش ۴k، کیفیت نمایش تصاویر این کنسول خانگی افزایشیافته و جزییات واقعی تر نمایش داده می‌شود.مزیت هماهنگی بیشتر با ویندوز۱۰ به همراه Play EveryWhere،معرف یکی از خصوصیات انحصاری مایکروسافت است که در یک لحظه می‌توان بازی را از روی کنسول خانکی به دستگاه PC و یا لپ‌تاپ مجهز به ویندوز۱۰ انتقال داد و ادامه بازی را شاهد بود.

 

پشتیبانی بهتر از برنامه‌های ویدیویی و تلویزیونی حاصل از TV Integration است، کمک می‌کند تا در حین تماشای فیلم، کاربر به کارهای دیگر خود نیز رسیدگی کد.استفاده بهتر از کینکت باتوجه به تقویت سخت‌افزاری در کنسول بازی که سبب درک بهتر کنسول از حرکات و فرامین شما به سیستم می‌شود.کنسول ایکس‌باکس لایو و بازی با دوستان و یا دیگر گیمرها در سرتاسر دنیا و به اشتراک گذاری اوقات خوش با آن‌ها یکی از بهترین تجربه های افراد خواهد بود.

سخن آخر؛ جمع بندی نهایی با شما

دنیای محصولات کنسول خانگی دائما در حال رشد می‌باشد. چه از نظر سایز دستگاه، کیفیت صفحه نمایش بازی‌ها، انواع تکنولوژی‌های روز بکار رفته در نمایشگرها و سایر امکانات دیگر از این قبیل.

اهداف اصلی این کمپانی‌ها بهینه‌سازی در نسل‌های قبلی است، به همین دلیل است که شاهد تنوع گسترده در امکانات و ویژگی‌های کنسول بازی با ارائه آپدیت های جدید هستیم. همچنین ایجاد رقابت شدید در میان برندهای مطرح جهان، نقش بسزایی در کیفیت کارها داشته و سلیقه مخاطبان را تغییر داده است.

جهت خرید حدیدترین و بروزترین کنسول های بازی خانگی، می‌توانید از صفحه مربوط به کنسول بازی و لوازم جانبی آن‌ها در سایت بروزکالا بازدید کنید و محصول دلخواهتان را خریداری نمایید.

 

 

این مطلب صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل متن رپرتاژ آگهی قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،