نکته مهم برای خانم هایی که قصد خرید کیف چرم دارند.
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

دو شنبه 22 ارديبهشت 1399
ن : khashayars

نکته مهم برای خانم هایی که قصد خرید کیف چرم دارند.

نکته مهم برای خانم هایی که قصد خرید کیف چرم دارند.

خانم های عزیز در صورتی که تصمیم گرفتید کمد لباس و کیف و کفش خودتون رو بروز کنید، بهتر است در تهیه کیف کمی دقت کنید و کیف چرم تهیه کنید. کیف چرم مدت زیادی دوام می آورد و همچنین باعث افزایش اعتماد به نفس هم می شود. بسیاری از علاقه مندان این نوع کیف به شیک بودن، کارآمد بودن و دوام آن توجه زیادی می کنند. اگر شما هم همینطور هستید بهتراست به نکات زیر قبل از خرید یک کیف چرم زنانه توجه کنید:

چگونه یک کیف چرم طبیعی را از یک کیف چرم مصنوعی تشخیص دهیم؟

امروزه به راحتی میتوان محصولات مصنوعی چرم را از چرم طبیعی و اصیل تشخیص داد.

در اینجا چند ترفند ساده برای تشخیص چرم طبیعی استفاده شده در کیف ها را با چرم مصنوعی ذکر می کنیم.

کیف های استفاده شده از چرم طبیعی، لوکس، دستدوز، خوش ساخت و البته گران هستند.

بسیاری از محصولات چرمی اصیل شامل یک برند شناخته هستند که نشان می دهد این محصول چرم اصل است.
پس در صورتی که کیف چرم شما فاقد نام و نشان بود به اصالت آن شک کنید.

شما می توانید با استفاده از استنشاق بوی کیف چرم به طبیعی بودن آن پی ببرید، چرم واقعی بوی مشخصی دارد که با جیر مصنوعی قابل قیاس نیست.

بافت جیر کیف را آزمایش کنید. بسته به نوع کیفیت چرم استفاده شده در محصول، یک جیر واقعی می تواند حالت های مختلفی داشته باشد اما در نهایت از لطافت برخوردار است

اگر یک محصول با عنوان کیف چرمی خیلی صاف یا حالت پلاستیکی دارد احتمال جعلی بودن آن بسیار است، چرم واقعی بافتی طبیعی و بی نظیر دارد و میتوانید با مراجعه به لینک مجموعه چرم شانی نمونه هایی از کیف و کفش های دستدوز چرم طبیعی را مشاهده کنید.

منافذ محصول را بررسی کنید، سطح کیف چرم طبیعی از منافذ نامتناقضی تشکیل شده است به گونه ای که هر قسمت از آن ممکن است با قسمت دیگر فرق داشته باشد "به صورت جزیی". اما کیف چرم مصنوعی از الگوی تکراری و یکسانی برخوردار است.

چرم استفاده شده در کیف ها چگونه به وجود می آیند؟

چرم از طریق فرایندهای برنزه کردن پوست برخی حیوانات ایجاد می‌شود درحالی که گاوها رایج ترین منبع پوست برای کیف چرم هستند محصولات چرم از پوست بز، گوسفند تمساح، شترمرغ، مارمولک و کروکودیل تهیه می شود.

چرم از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است و در صورتی که به درستی از آن نگهداری شود، تا چندین سال ماندگاری دارد و در مقاله های بعدی منتظر مقاله طرز نگهداری از وسایل چرمی باشید.

به دلیل استحکامی که چرم های طبیعی و حیوانی دارند و همچنین تنوع بسیار بالایی که در آن وجود دارد یکی از انتخاب های محبوب برای کیف های دستی به شمار می‌رود و میتوانید انواع مختلف این کیف رو در این لینک مشاهده کنید و حتی خرید کنید و درب منزل با خیال راحت تحویل بگیرید.

کیف های ساخته شده با جنس های دیگر  پس از مدت کوتاهی هم از نظر شکل و هم از نظر ظاهر فرسوده شده و از مد می رود.

اما یک کیف چرم اصیل نه تنها از سبک نمی‌رود بلکه به عنوان یک کالای لوکس و طبیعی در بین افراد مختلف شناخته میشود. در دباغی های مدرن چرم را به صدها روش مختلف ایجاد می‌کنند و تقریباً انتخاب‌های نامحدودی را در تکمیل رنگ کیف های چرمی ایجاد می کند و برندهای مطرح دنیا مانند سالوادور فرگامو Salvatore Ferragamo ، سنت لورنت Saint Laurent ، لویی ویتون Louis Vuitton ، فندی Fendi ، ولنتینو Valentino ، شنل Chanel ، گوچی Gucci ، پرادا Prada ، مانولو بلانیک Manolo Blahnik ، دیور Dior میباشند که مجموعه چرم شانی از تمامی این برندهای مطرح با چرم طبیعی حیوانی نشان حلال دار ترکیه و بدست استادکاران و طراحان ایرانی دست دوز کرده  و قابل خرید در چهار شعبه تهران:

  1. خیابان پاسداران روبروی گلستان سوم پلاک 346
  2. مرکز تجاری ارگ تجریش طبقه همکف پلاک 213
  3. شهرک غرب پاساژ گلستان طبقه اول واحد 201
  4. مجموعه ایران مال طبقه G3 واحد 326

همچنین شما میتوانید جهت اطلاع از محصولات ، سایز ، رنگ ها و قیمت های محصولات مجموعه به سایت www.shanileather.com  و یا از طریق شماره 09013333172 به صورت تماس تلفنی یا از طریق واتس آپ تماس حاصل فرمایید و یا سوالات خودتون رو مطرح کنید در ضمن میتوانید به صفحه اینستاگرام این مجموعه نیط بپیوندید.

صفحه اینستاگرام مجموعه چرم شانی https://www.instagram.com/shanileather/?hl=en

 

 

 

این مطلب صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل متن رپرتاژ آگهی قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،