معرفی برنا پنجره
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

دو شنبه 22 ارديبهشت 1399
ن : khashayars

معرفی برنا پنجره

معرفی برنا پنجره

گروه کارخانجات برنا پنجره ، تولید کننده درب و پنجره دوجداره در جنوب شرق کشور ، از سال ۱۳۸۸ با هدف تولید محصولات نوین ساختمانی ، با بکارگیری ماشین آلات تمام اتوماتیک و پیشرفته و راه اندازی خطوط تولید درب و پنجره دوجداره اعم از UPVC  و آلومینیوم با سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان سیرجان ، شروع به کار کرد. این مجموعه در سال ۱۳۹۴ در ادامه اجرای طرح توسعه با اتکا به دانش و تجربه نیروی انسانی کارآزموده خود ، اقدام به ساخت کارخانجات ( پنجره و شیشه چند جداره ) در شهرک صنعتی شماره یک کرمان در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع با سالن‌‌های تولیدی به مساحت ۳۵۰۰ متر‌مربع نمود. در حال حاضر ساختار مدیریتی سیستماتیک و یکپارچه این مجموعه منجر به ایجاد سیستمی پویا و نظام مند در راستای بهبود کیفیت محصولات و خدمات  بیش از 22 دفتر فروش و نماینگی فعال در چهار استان، کرمان، یزد، سیستان بلوچستان و هرمزگان ، تواسته در امر خدمات خود پیشرو باشد. رویکرد ما به گونه‌ای است که با حمایت بی‌دریغ شما مشتریان گرانقدر در آینده‌ای نه چندان دور در ادامه روند حرکت رو به جلو شاهد افزایش تعداد شعب در سراسر کشور باشیم تا بدین وسیله بتوانیم خدماتی در خور شأن شما مشتریان گرانقدر ارائه دهیم و در آینده‌ای نزدیک شاهد صادرات محصولات به کشورهای هم جوار باشیم.

همچنین شرکت برنا پنجره دارای نمایندگی انحصاری در تولید و پخش از شرکت پروفیل سیندژ در استان کرمان و جنوب کشور است. از آن جایی که تاکنون هم از کیفیت این پروفیل و هم از خدمات و ضمانت نامه های شرکت زرین بنا پارسیان اطمینان حاصل نموده است شرکت برنا پنجره از بدو سال 1389 از پروفیل سیندژ به عنوان اولین پروفیل مورد استفاده ی خود در محصولات درب و پنجره های UPVC استفاده کرده است.

خدمات و محصولات:

این مجموعه افتخار دارد در حوزه تولید و خدمات پس از فروش محصولات در حیطه صنعت ساختمان خدمات منحصر به فردی را تحت لیسانس های ایزو 2015 :: 9001 و 2012 :: 10004 به مشتریان گرامی ارائه کند که از مهم ترین این خدمات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تولید درب و پنجره های دوجداره UPVC (ساده ، لمینت دار و روکش آلومینیوم ) طبق استاندارد های REHUA آلمان
  • ساخت و اجرای درب و پنجره های آلومینیوم ( نرمال ، ترمال بریک ، لیفت اند اسلاید ) و انواع توری (ثابت ، بازشو دابل فریم و کلاسیک)
  • طراحی و اجرای انواع نماهای شیشه ای مدرن کرتین وال و فریم لس
  • شیشه های صنعتی دوجداره و چند جداره در انواع ساده ، رفلکس ، سکوریت ، لمینت ، سند بلاست ، ضد گلوله و LOW-E
  • ارائه انواع درب های آپارتمانی و داخلی ( درب ضد سرقت ، ضد حریق ، HDF ، MDF چهارچوب فلزی و چهارچوب چوبی)
  • درب فلزی لوکس ویلایی و حیاطی با طرح های تزیینی
  • اجرای انواع درب اتوماتیک ، کرکره برقی و جک پارکینگی

شرکت برنا پنجره به صورت هوشمندانه در مسیر تولید با انتخاب پروفیل رهاوآلمان و سیندژ،  توانسته کیفیت و اطمینان از خدمات را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد و همچنین اقدام به اضافه نمودن پروفیل وین کلاس به سبد محصولات خود نموده است . همچنین با تلفیقی از زیبایی و کیفیت  پنجره UPVC  با روکش آلومینیوم توانسته است برای اولین بار در جنوب شرق کشور پروفیل با روکش آلومینیوم را وارد بازار نماید.  همچنین با به کارگیری قالب اختصاصی برنا در صنعت آلومینومی نیز پیش تاز بوده و توانسته است  زیبایی به سبک آلومینیوم  را به ارمغان بیاورد .

برنا پنجره قادر به تولید انواع پنجره های دوجداره UPVC و آلومینیوم در اشکال هندسی ؛ هلالی و انواع فرم های زاویه دار و همچنین تولید پنجره های خاص  مانند آکاردئونی ؛ فولکس واگنی  ؛ لیفت اند اسلاید  همچنین تولید و  انواع شیشه های دو جداره جورجین وار می باشد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: