موسسه حرف آخر
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

یک شنبه 7 ارديبهشت 1399
ن : khashayars

موسسه حرف آخر

موسسه حرف آخر

موسسه کنکوری حرف آخر بیش از 10 سال سابقه کاری در ضمینه تولید محتوا آموزشی در قالب مجموعه   DVD برای رشته های تجربی و ریاضی می باشد.
حرف آخر با استفاده از انیمیشن سازی و تصویر سازی روشی جدید را ابداع کرده است.
در این روش نوین آموزشی تمامی تدریس ها با استفاده از انیمیشن سازی تدریس می شود.
در این روش اساتید موسسه حرف آخر سعی بر آن داشتند که بتوانند روشی را به دانش آموزان ارئه دهند که نیازی به حفظ فرمول های بسیار زیاد و سنگین برای حل تست های کنکور نباشد.

تیم آموزشی حرف آخر متشکل از برترین اساتید کنکور کشورمان بوده و تمامی سعی این تیم بر آن است تا بتوانند با معرفی الگوهای بسیار ویژه خود کاری کنند که دانش آموزان کنکوری در سرجلسه کنکور دچار سر در گمی نشوند.
آموزش از طریق انیمیشن سازی و تصویر سازی این امکارن را به وجود می آورد که تمامی مطالب و نکات درسی را کامل درک کنیم زیر تمامی آموزش های موسسه  حرف آخر  با استفاده از اسلاید هایی می باشند تا بتوان تمامی نکات ریز و درشت تستی را بصورت کاملا مفهمی تدریس کرد.

در تمامی دی وی دی های حرف آخر اساتید در ابتدا درس نامه را بصورت کامل تدریس می کنند علت این امر این است که احتمال می رود دانش آموز کنکوری آموزش خوب و قوی در دوران مدرسه و در زمان تحصیل ندیده باشد و چون دارای پایه علمی ضعیف می باشد نمی تواند نتیجه قابل قبولی را در کنکور بگیرد.

به همین علت تمامی اساتید در تمامی تدریس های خود در ابتدا درسنامه را بصورت کامل و با استفاده از تصویر سازی تدریس می کنند.

بعد از تدریس درسنامه نوبت به معرفی الگوهای بسیار کاربردی که توسط خود اساتید ابداع شده است می رسد.
بسیاری از دانش آموزان میپرسند منظور از الگو چیست؟
در حالت کلی الگو شاه کلید اصلی می باشد که از دل فرمول ها بیرون کشیده شده و به یک روش اصلی تبدیل شده است که با این روش می توان به تمامی تست های کنکور در درس مورد نظر پاسخ داد.

بعنوان مثال در درسی مانند مسائل شیمی ما در واقعه برای کسب توانایی پاسخگویی به تست های کنکور باید بر روی 150 تا 200 فرمول و رابطه ریاضی تسلط داشته باشیم ولی در پکیج شیمی استاد شیروانی فقط با ارائه 3 الگو به جای 200 تا فرمول و با فرا گرفتن همین 3 الگو می توان به تمامی تست های مسائل شیمی در کنکور سراسری پاسخ داد.

کتاب کارهای همراه پکیج ها درسی:

بعلت اهمیت بسیار زیاد زمان در مدت زمان مطالعه و آماده سازی دانش آموز برای کنکور تصمیم بر آن گرفته شده که به همراه تمامی پکیج های آموزشی موسسه حرف اخر کتاب کار آن بصورت رایگان برای دانش آموزان ارسال شود.
در این کتاب های کار تمامی اسلاید هایی که در داخل دی وی دی ها تدریس می شود بصورت کامل آورده شده است تا دانش آموزان در حین مشاهد پکیج ها نیازی نباشد تا تمامی عکس ها و اسلاید ها را بکشند .زیرا این کار مدت زمان زیادی را از شما می گیرد .

20 آزمون حرف آخر :

بسیار از دانش آموزان این تصور را از خود دارند که بر همه مطالب تسلط کامل داشته و تمامی مطالب را بصورت کامل آموخته اند.ولی وقتی در سر جلسه کنکور حاظر می شوند متوجه می شوند که در بسیاری از درس ها نمی توانند به آن سادگی که در تصورات خویش داشتند به سوالات پاسخ داده و در نتیجه دچار مشکلات بسیاری در سر جلسه کنکور می شوند.

در تیم آموزشی موسسه حرف آخر برای برطرف کردن این اتفاق تصمیم بر آن شد تا برای دانش آموزان آزمون هایی شبیه سازی شده با کنکور سراسری آماده گردد.

تعداد این آزمون ها 20 عدد می باشد که این 20 آزمون بصورت جامع بوده و تمامی درس ها را بصورت کامل و صفر تا صد تحت پوشش قرار می دهد.

هدف از این 20 آزمون حرف آخر  این میباشد که دانش آموزانان 20 بار کنکور را تجربه کنند و کنکور اصلی آزمون 21 این عزیزان باشند.

یکی دیگر از مزایای 20 آزمون حرف آخر این است که این آزمون ها دارای پاسخنامه تصویری می باشد.

پاسخ نامه تصویری چه کاربردی دارد؟

تصور کنید در آزمون اول از این 20 آزمون در درس های مختلف تعداد تست هایی را اشتباه جواب داده اید و یا به بعضی از تست ها پاسخ نداده اید, خب این تست ممکن است در کنکور سراسری برای شما عزیزان مطرح شود و اگر آن را رفع اشکال نکرده باشید و از آن تست گذر کرده باشید دیگر نمی توان انتظار داشت که به آن تست در کنکور پاسخ درست دهید.

باز طرفی هم بعل محدود بودن زمان این امکان وجود ندارد که مجدد کلیه مطالب را مرور کنید پس چاره ای کار کجاست؟

به همین علت ما به همراه 20 آزمون پاسخنامه تصویری در اختیار دانش آموزان قرار می دهیم که در این پاسخنامه های تصویری تک تک تست های هر آزمون بصورت جداگانه توسط مدرس همان درس تحلیل و مرور شده است.

پس اگر من در آزمون اول تعدادی تست را اشتباه پاسخ دهم نیازی مجدد به کتاب های درسی خود مراجعه کنم و فقط کافیست با مراجعه به پاسخنامه تصویری هر آزمون تک تک تست ها را رفع اشکال کنند و به سراغه آزمون بعدی بروند .

نکته دیگری که شما در کنار داشتن منابع مفید درسی برای یک کنکور خوب و کسب رتبه مورد نظر نیاز دارین داشتن مشاور قوی در کنار شما عزیزان می باشد.

وقتی دانش آموزی قصد شرکت در کنکور را دارد در ابتدای مسیر بسیار گیج کننده می باشد و نمی داند از کجا باید شروع کند یا چه منابعی را باید تهیه کند و با چه برنامه مطالعاتی پیش برود.در اینجا اهمیت مشاور و نوع برنامه ریزی اون مشخص می شود.

تیم مشاوره حرف آخر با در اختیار داشتن برترین مشاوران کنکور توانسته در سال های گذشته تعداد بسیار زیادی قبولی در کنکورهای تجربی و ریاضی را به همراه داشته باشد .

نکته قابل توجه در خصوص مشاوره و برنامه ریزی در موسسه حرف اخر این می باشد که تمامی مشاوره و برنامه ریزی برای آن دسته از دانش آموز کنکوری عزیز که محصولات حرف اخر را تهیه میکنند بصورت کامل رایگان بوده و تا روز کنکور مشاور بدون دریافت هیچ هیزنه در کنار شما خواهد بود.

همچنین می توانید جهت مشاوره و تایین سطح رایگان با همکاران ما و با واحد مشاوران حرف آخر با شماره  02166175871 و یا  09129311984 تماس حاصل فرمایید.

فروشگاه اینترنتی حرف آخر :

نکته قابل توجه در خصوص محصولات حرف آخر این می باشد که بعلت وجود محصولات کپی و نامعتبر از موسسه حرف آخر در تمامی نقاط کشور و در راستای راحتی و خرید مطمعن ,اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی محصولات کرده ایم تا دانش آموزان عزیزی که در استان های مختلف کشورمان هستند بتوانند به راحتی از موسسه حرف آخر محصولات اصلی را تهیه کنندبه همین منظور جهت تهیه محصولات اصلی و مشاهده لیست قیمت محصولات حرف آخر می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی موسسه حرف آخر اقدام به تهیه و ثبت سفارشات خود کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،