فروش الکتروموتور چینی
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

پنج شنبه 29 اسفند 1398
ن : khashayars

فروش الکتروموتور چینی

فروش الکتروموتور چینی

شرکت گوانگلو یک شرکت چینی معتبر در زمینه تولید الکتروموتور است که نمایندگی های رسمی این شرکت در سراسر جهان به ارائه الکتروموتور با کیفیت مشهور شده اند. در ایران، این محصول را با نام الکتروموتور ارسم گوانگلو Ercem Guanglu Electromotors بفروش می رسانند. شرکت گوانگلو انواع مختلفی از الکترو موتورهای تکفاز و سه فاز را تولید می کند که در صنایع گوناگون به کار می روند. برای خرید الکتروموتور ارسم گوانگلو و یا آگاهی از قیمت این محصول با ما تماس بگیرید.

الکتروموتور یک دستگاه مکانیکی بوده و می تواند انرژی برق را تبدیل به انرژی مکانیکی نماید. الکتروموتورها برای تامین نیروی مکانیکی از الکترومغناطیس استفاده می کنند. الکتروموتورها کابرد فراوانی در صنعت دارند و بیشتر کارخانه های صنعتی از الکتروموتور استفاده می کنند. بیشتر الکتروموتورها حرکت چرخشی داشته و بر مبنای چرخش کار می کنند.

به طور کلی می توان گفت الکتروموتور چینی یکی از پر مصرف ترین انواع الکتروموتور در کشور ایران است. این الکتروموتور کیفیت بسیار خوب و قسمت مناسبی دارد به همین دلیل بسیاری از کارخانه های صنعتی از این دستگاه استفاده می کنند. الکتروموتورها در دو دسته تک فاز و سه فاز قرار می گیرند و معمولاٌ جنس بدنه آنها از آلمینیوم و چدن است. این الکتروموتورها در توان های مختلفی ساخته و تولید می شوند و به خاطر تنوع بالایی که در توان دارند، در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. 

این الکتروموتورها علاوه بر  کیفیت بالایی و سر و صدای بسیار کمی که دارند، در سایزهای استاندارد تولید می شوند. الکتروموتورهای چینی دارای دور موتور متفاوتی هستند و انرژی جنبشی مورد نیاز آنها برای کارهای صنعتی از جمله خرد کن های صنعتی، دستگاه های کمپرسور هوا، آسیاب های صنعتی، ربات های مکانیکی، گیر بکس ها و هواکش های کارگاهی استفاده می شود. دیزل ژنراتور کاشانی بهترین و با کیفیت ترین نوع الکتروموتور چینی را به مشتریان خود عرضه می کند. الکتروموتورهای تک فاز چینی یک خازن شروع کننده و مداری دارند. این الکتروموتورها در عین کوچک بودن، ظرفیت بالایی داشته و بازدهی بالا و نیروی چرخشی خوبی دارند. الکتروموتورهای سه فاز مجهز به ترموستات حرارتی بوده و عایق بندی IP55 و F دارند. مصرف بهینه برق آنها یکی از مزایای بزرگ این الکتروموتورها محسوب می شود.

یکی از شرکت های مهم چینی سازنده الکتروموتور، شرکت گوانگلو است. این شرکت در سال های اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته و یکی از بهترین تولید کنندگان الکتروموتور محسوب می شود. الکتروموتور چینی گوانگلو رنج توانی گسترده ایی دارد و از آن جایی که بدنه آن چدنی است از استحکام و مقاومت زیادی برخوردار است. این الکتروموتور بیشتر برای کارهای سنگین تولید و طراحی می شود.

کانوپی دیزل ژنراتور

 

شرکت کاشانی بجز الکتروموتور، محصولات دیگر صنعتی مانند دیزل ژنراتور و قطعات جانبی آن را به فروش می رساند. یکی از لوازم جانبی پرکاربرد دیزل ژنراتور، کانوپی دیزل ژنراتور است. کانوپی دیزل ژنراتور در حقیقت یک اتاق کوچک یا یک محفظه است که به خاطر عایق بندی صوتی خوبی که دارد صدای دیزل ژنراتور را تا حد امکان کم کرده و مانع از آلودگی صوتی می شود. کانوپی باید در برابر شرایط محیطی مانند گرما مقاومت بالایی باشد زیرا کار اصلی کانوپی نگهداری و محافطت از دیزل ژنراتور است.

دیزل ژنراتورها در هنگام کار سر و صدای زیادی تولید می کنند و موجب آلودگی صوتی می شوند، به همین دلیل استفاده از کانوپی در دیزل ژنراتورها یک ضرورت محسوب می شود. کانوپی دیزل ژنراتور علاوه بر کاهش صدا، در برابر گرد و غبار و همچنین گرما و سرما از دیزل ژنراتور محافظت می کند. از دیگر مزیت های کانوپی دیزل ژنراتور این است که در مناطق مرطوب و گرمسیری از دیزل ژنراتور محافظت کرده و موجب می شود دیزل ژنراتور عمر مفید تری داشته باشد. کانوپی دیزل ژنراتور در اماکنی همچون بیمارستان ها، هتل ها و اماکن تفریحی که به آرامش بیشتری نیاز دارند، مورد استفاده قرار می گیرد.

کانوپی از ورق های استاندارد برش خورده ساخته شده و بعد از آن با رنگ های الکترواستاتیک یا کوره ایی رنگ می شود.  قطعات کانوپی بعد از رنگ شدن به وسیله پیچ و مهره به یکدیگر وصل شده و سپس مونتاژ می شود. کانوپی در نهایت به شکل یک جعبه در می آید و قطعات آن طوری طراحی شده که برای سهولت کار به راحتی باز و بسته شوند. درون کانوپی یک عایق صدا گیر فوق العاده قوی از جنس الیاف پلی استری و ضد حریق  وجود دارد که صدای دیزل ژنراتور را تا حد زیادی کاهش می دهد. برای این که صدای دیزل ژنراتور تا حد امکان کاهش پیدا کند،  علاوه بر اگزوزهای دو یا چند جداره از نوارهای چسبی دور کانوپی استفاده می شود و به این ترتیب صدای حاصل از دیزل ژنراتور به طور چشمگیری کم می شود. دیزل ژنراتورهایی که مجهز به کانوپی هستند از مزایای زیاد دیگری نیز برخوردارند. این نوع از دیزل ژنراتورها دارای مخزن سوخت بزرگ تربوده و همچنین در برابر سرما و گرما مقاومت بیشتری دارند. از آن جایی که گرد و خاک به راحتی وارد کانوپی نمی شود، این دیزل ژنراتور ها عمر مفید بیشتری خواهند داشت. جا به جایی و حمل و نقل دیزل ژنراتورهای مجهز به کانوپی بسیار راحت بوده و به آسانی حمل می شوند. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،