طراحی و چاپ کاتالوگ و بروشور
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

شنبه 12 بهمن 1398
ن : khashayars

طراحی و چاپ کاتالوگ و بروشور

طراحی و چاپ کاتالوگ و بروشور

طراحی کاتالوگ

امروزه طراحی کاتالوگ یکی از کارآمدترین و پربازده ترین ابزار تبلیغاتی جهت معرفی فعالیت­های شرکت­ها، سازمان­ها و نهادهای مختلف در زمینه­های متفاوت کاری در دنیا می­باشد.

تأثیرگذاری کاتالوگ بر روی مشتری جهت ترغیب آن­ها برای مراجعه به شرکت­ها و سازمان­ها و دریافت خدمات و یا فروش کالاها رابطه­ی مستقیمی دارد. شما به کمک طراحی کاتالوگ شکیل و زیبا و همچنین برخورداری از متن و محتوای غنی بسیار راحت­تر و آسان­تر از سایر روش­ها می­توانید کالاها، خدمات و سایر فعالیت­های خود را تبلیغ نموده و بازاریابی نمایید.

به کمک طراحی کاتالوگ که اصولا اولین گام در تبلیغ در بازار فروش و بازار کاری انسان­ها است می­توان نسبت به سایر روش­ها فوق العاده هوشمندانه عمل نمود. تنها شرط لازم برای نتیجه­گیری بهتر و سودمندتر فقط و فقط طراحی هنرمندانه­ی کاتالوگ و محتوای متن فعالیت می­باشد که باید پربار، واضح و روشن به معرفی فعالیت و محصولات مورد نظر اشاره کرده باشد.

طراحی کاتالوگ در زمینه­های گوناگون می­تواند باشد و حین طراحی نیز باید توجه و دقت کافی در رابطه با زمینه­ی فعالیت صورت گیرد. به عنوان مثال اگر طراحی درباره­ی معرفی محصولاتی چون مواد غذایی باشد بهتر است که کاتالوگ مورد نظر در رنگ­ها و تناژ گرم انجام گیرد چون این گونه رنگ­ ها اشتها آور هستند و مشتری را ترغیب به خرید آن­ها می نمایند. یا اگر بخواهیم مثال دیگری بزنیم می­توانیم صحبتی از کاتالوگ­هایی چون تجهیزات پزشکی را  به میان آوریم که عموما کاتالوگ­های تجهیزات پزشکی دارای رنگ­بندی آرام و ملایم همچون آبی می­باشند. البته بهتر است که کاتالوگ­هایی که طراحی می­شوند خلاقانه باشند و تکراری نیز نباشند تا تبلیغات و بازاریابی با این روش نتیجه­ی لازم را داشته باشد.

با طراحی یک کاتالوگ حرفه­ای و هنری شما تأثیر بسیار چشمگیری بر روی تصمیمات مشتری­ها خواهید داشت. پس لزوم انجام این کار که این طراحی چطور و به دست چه کسانی مهیا شود بسیار مهم و حائز اهمیت می­باشد.

چاپ کاتالوگ

حال نوبت آن رسیده که بعد از طراحی یک کاتالوگ زیبا و شکیل در رابطه با چاپ کاتالوگ نیز مطالبی را ارائه دهیم. کیفیت چاپ بعد از طراحی نیز بسیار مهم می­باشد. چون اگر کاتالوگ شما دارای طرحی زیبا و در خور توجه باشد اما چاپ آن از کیفیت پایینی برخوردار باشد تأثیر چندانی نخواهد داشت، پس لازم است که توجه کافی به کیفیت کار انجام شده داشته باشید.

چاپ کاتالوگ انواع مختلفی دارد و در سایز و ابعاد مختلفی صورت می­گیرد که این مورد نیز برحسب زمینه­ی کاری، ذوق و سلیقه­ی مشتری، میزان بودجه­ و غیره بستگی دارد. از عوامل مهمی که در تعیین نرخ چاپ مؤثر هستند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع کاغذ مصرفی
  • گراماژ کاغذ
  • تعداد رنگ­های به کار رفته
  • ابعاد کاغذ
  • خط تا
  • نوع صحافی
  • تیراژ (تعداد برگه­هایی که قرار است چاپ گردد)
  • بسته­بندی
  • و غیره

همگی موارد بالا و همچنین ماشین آلات مورد استفاده در بالا بردن کیفیت کار نهایی مؤثر بوده و می­تواند شما را برای رسیدن به اهدافتان و داشتن کسب و کاری موفق و سودمند یاری نماید.

با این اوصاف بهتر است که به مراکز و چاپخانه ­هایی که دارای ماشین آلات مدرن و پیشرفته هستند مراجعه نموده تا کاتالوگی با کیفیت بالا دریافت کنید. شما با در اختیار گرفتن افرادی شایسته جهت طراحی و چاپ کاتالوگ می­توانید محصولات، خدمات و فعالیت­های شغلی خود را به راحتی تبلغ نموده و به کمک این روش از سایر رقبای خود پیشی بگیرید.

 

محاسبه­ی هزینه­ی چاپ کاتالوگ

در پایان نیز بهتر دیدیم کمی در رابطه با نحوه­ی محاسبه­ هزینه­ چاپ کاتالوگ اطلاعاتی را در اختیار شما بگذاریم.

در حال حاضر اگر نگاهی به سایت­های مختلف بیندازید متوجه خواهید شد که شما تنها با مطالعه­ی چند دقیقه­ای مطالب سایت­ها و صرف وقت کم به راحتی می­توانید نوع، اندازه، تعداد صفحات، جنس کاغذ، نوع صحافی، تیراژ و غیره را انتخاب نموده و به صورت آنلاین هزینه­ی چاپ کاتالوگ را ببینید و بعد از این کار سفارش خود را به مراکز معتبر در سایت­ها یا به شکل حضوری به دفاتر مختلف طراحی و چاپ کاتالوگ بدهید و در کمترین زمان ممکن نیز سفارش خود را تحویل بگیرد.

محاسبه­ی هزینه­ی چاپ کاتالوگ نیز به عواملی که در قسمت چاپ کاتالوگ عرض کردیم بستگی داشته و با توجه به تمامی موراد گفته شده تعیین می­گردد. بنابراین بهتر است به شکل حضوری یا آنلاین به مراکز معتبر مراجعه کرده و در ابتدا نمونه کارهای انجام شده را دیده و سپس با بررسی کیفیت، نوع طراحی و مقایسه­ی هزینه­ی چاپ کاتالوگ اقدام به تبلیغ و معرفی فعالیت خود نمایید.

چاپ بروشور

در عصر جدید،اگر به دنبال ارتباط موثر با مشتریان خود هستید باید ارتباطاتتان را به گونه ای برقرار کنید که مکتوب و ماندگار شوند.موفقیت امروزه در عرصه ی کار و تجارت وابسته به بازاریابی می باشد. برای قدم گذاشتن در مسیر ماندگاری کارآمدترین و اثر گذار ترین اثر مکتوب ارتباط با مشتری طراحی کاتالوگ و طراحی بروشور است

بازاریاب ها و تاجرانی که به دنبال رسیدن به اهداف خود در سریعترین زمان ممکن هستند ، چاپ بروشور میتواند انان را کمک کند تا علاوه بر تسهیل تبلیغ کالایشان در سریعترین زمان ممکن به نتیجه برسند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،