وارد کننده مستقیم مواد شیمایی و کیت های تحقیقاتی
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

شنبه 12 بهمن 1398
ن : khashayars

وارد کننده مستقیم مواد شیمایی و کیت های تحقیقاتی

وارد کننده مستقیم مواد شیمایی و کیت های تحقیقاتی

سفیر آزما کیان وارد کننده مستقیم مواد شیمایی و کیت های تحقیقاتی از معتبر ترین برند های دنیاست که سابقه سال ها همکاری با دانشجویان، اساتید دانشگاه، شرکت های تولیدی و آزمایشگاه ها دارد. ما توانسته ایم با وجود تحریم های ناعادلانه علیه کشورمان، مواد شیمیایی اصل و با کیفیت شرکت هایی همچون مرک آلمان و سیگما آلدریچ را به دست مصرف کنندگان داخلی برسانیم تا بتوانیم نقشی در فراهم آوردن امکانات جهت پیشبرد تحقیق، تولید و توسعه داشته باشیم.

تضمین بهترین قیمت

سفیر آزما کیان وارد کننده مواد شیمیایی سیگما آلدریچ و دیگر برند ها و کیت تحقیقاتی می باشد و با قیمت رقابتی خود قصد جلب رضایت مشتریان خود را دارد.

گارانتی بازگشت کالا

هدف شرکت آزما کیان کسب رضایت و همکاری بلند مدت با مشتریان است. به پاس اطمینان شما جهت خرید، ما نیز محصولات خود را با گارانتی ارائه می دهیم.

مشتریان ما

سفیر آزما کیان سال ها تجربه فعالیت در زمینه مواد شیمیایی و کیت تحقیقاتی دارد، مشتریان سفیر آزما کیان گواهی بر عملکرد شرکت در این سال هاست.

بهترین برند ها

سفیر آزما کیان وارد کننده و توزیع کننده برترین برند های دنیا از جمله سیگما الدریچ، مرک، ترموفیشر و ده ها برند دیگر در زمینه مواد شیمیایی و کیت تحقیقاتی می باشد.

چرا سفیر آزما کیان؟

شرکت سفیر آزما کیان، مرکز فروش مواد آزمایشگاهی اصل بیش از ۲۰۰ برند شیمیایی و آزمایشگاهی می باشد.

فروش مواد آزمایشگاهی : قیمت های مناسب، گارانتی محصولات و موجودی بالای مواد شیمیایی آزمایشگاهی، کیت های تحقیقاتی، آنزیم ها و تمامی محصولات مورد نیاز برای انجام تحقیقات، فاکتور اصلی است که سفیر آزما کیان را از دیگر رقبای خود جدا می کند.

شرکت ما واردکننده بالغ بر ۲۰۰ برند معتبر تولید کننده مواد شیمیایی، کیت های تحقیقاتی و محصولات بیولوژیکی می باشد.

کادر کارشناسی خبره حاضر در شرکت سفیر آزما کیان، این امکان را مشتری می دهد که از طریق تماس تلفنی با شرکت و یا سایر راه های ارتباطی، درباره کالای مورد نیاز خود از ما مشاوره بگیرید و با خیالی آسوده خرید کنید.

هدف سفیر آزما کیان این است که به طور منظم بتواند نیاز محققین محترم و مشتریان خود را به خرید مواد آزمایشگاهی و کیت های تحقیقاتی، با محصولات با کیفیت و قیمتی مناسب، برطرف کند.

شرکت سفیر آزما کیان به طور مستقیم مواد شیمیایی شرکت هایی همچون مرک و سیگما آلدریچ (sigma aldrich) را وارد می کند تا قیمت تمام شده برای مشتریان پایین ترین حالت ممکن باشد و مهم تر از آن،‌ نگرانی در مورد کیفیت و اصالت مواد شیمیایی آزمایشگاهی خریداری شده وجود نداشته باشد، چون ما محصولات خود را با گارانتی به شما می فروشیم.

برای خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی با سفیر آزما کیان تماس بگیرید:

۰۲۱۶۶۰۷۴۲۷۷ و ۰۹۳۵۷۰۰۷۷۴۳



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،