بهترین افزونه های صفحه ساز وردپرس
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

چهار شنبه 18 دی 1398
ن : khashayars

بهترین افزونه های صفحه ساز وردپرس

بهترین افزونه های صفحه ساز وردپرس

افزونه های صفحه ساز وردپرس به شما کمک می کنند که به راحتی وب سایت های زیبا ایجاد کرده و آنها را به تنهایی، بدون نیاز به استخدام برنامه نویس، سفارشی سازی کنید. در این مقاله بهترین افزونه های صفحه ساز وردپرس در سال 2020 را معرفی می کنیم.

با اینکه قالب های وردپرس زیادی وجود دارند که نیاز های شما را برآورده کرده و با کار شما هماهنگی داشته باشند، اما گزینه های سفارشی سازی در اکثر قالب ها محدود است و کاربران وردپرس به غیر از توسعه دهندگان آن نمی توانند تغییرات قابل توجهی در طراحی قالب خود به وجود آورند.

در این مواقع افزونه های صفحه ساز وردپرس به کمک شما می آیند. یک افزونه صفحه ساز کشیدن و رها کردن وردپرس به شما این امکان را می دهد که طرح بندی های دلخواه و سفارشی برای وب سایت خود ایجاد کرده و بدون نیاز به داشتن اطلاعات کدنویسی هر صفحه ای که می خواهید، بسازید.

قبل از اینکه به معرفی بهترین افزونه های صفحه ساز وردپرس بپردازیم بهتر است نگاهی به آنچه که باید از یک افزونه صفحه ساز انتظار داشته باشید بیندازیم در این صورت می توانید افزونه ای را که با نیازهای شما هماهنگ تر است انتخاب کنید.

  • سازگاریاگر نمی خواهید قالب فعلی وردپرس خود را برای یک افزونه صفحه ساز تغییر دهید، اولین موردی که باید در نظر داشته باشید این است که آیا افزونه صفحه سازی که موردنظر شما است با قالب شما سازگاری دارد یا خیر. بیشتر افزونه هایی که در این مقاله معرفی می شوند با اکثر قالب های وردپرس سازگاری دارند.
  • ویژگی هاهنگام مقایسه ویژگی های افزونه ها باید کیفیت منحصر به فرد هر افزونه را بدانید. به عنوان مثال برخی از صفحه سازها دارای پوسته های درون ساخته زیادی هستند درحالی که بعضی دیگر افکت های انیمیشنی بسیاری دارند.
  • رسپانسیو بودنباید اطمینان حاصل کنید که صفحه سازی که موردنظر شما است امکان ایجاد صفحه های واکنش گرا و موبایل دوستانه را به شما می دهد. تمام افزونه هایی که در این مقاله به عنوان بهترین افزونه های صفحه ساز وردپرس معرفی می شوند امکان ساخت صفحه های موبایل دوستانه و ریسپانسیو را به شما می دهند.
  • SEO : در انتخاب یک افزونه صفحه ساز مناسب باید اطمینان حاصل کنید که افزونه صفحات سئو دوستانه ایجاد می کند. خوشبختانه تمام افزونه های معرفی شده در این مقاله در ادغام با افزونه Yoast SEO کاملاً سئو دوستانه هستند.

در این مقاله بهترین افزونه های صفحه ساز وردپرس را معرفی کرده و آنها را با یکدیگر مقایسه می کنیم در این صورت شما به راحتی می توانید صفحات فروش و صفحات فرود زیبا و سفارشی برای سایت وردپرسی خود ایجاد کنید.

معرفی بهترین افزونه های صفحه ساز وردپرس

Elementor (بهترین افزونه های رایگان صفحه ساز وردپرس)

Elementor در اواسط سال 2016 میلادی عرضه شد و در حال حاضر با بیش از 3 میلیون نصب فعال و کسب امتیاز 4.9 از 5 یکی از بهترین افزونه های صفحه ساز بصری وردپرس است و امکان کنترل دقیق تک تک المان های صفحه را می دهد. افزونه Elementor امکان ویرایش زنده را نیز می دهد، به این معنی که نیاز به کلیک بر روی دکمه بروزرسانی یا پیش نمایش ندارید و همه تغییرات را می توانید همان لحظه مشاهده کنید.

افزونه Elementor در اصل به صورت رایگان و منبع باز عرضه شد. با استفاده از سازنده کشیدن و رها کردن این افزونه و المان های درون ساخته آن می توانید به راحتی صفحات را از فرانت اند سایت خود ایجاد و ویرایش کنید. نسخه Elementor Pro آن نیز عرضه شده است که قابلیت های منحصر به فرد زیادی دارد.

Elementor چندین قالب صفحه آماده و از پیش ساخته شده دارد که باعث می شود هر بار که می خواهید یک صفحه جدید ایجاد کنید، مجبور نباشید کار را از اول شروع کنید.

این افزونه یک صفحه ساز بصری است، به این معنی که شما می توانید فرم ها را در رابط کاربری صفحه ساز بصری ایجاد کنید. شما در این صفحه ساز می توانید یک فرم تماس معمولی یا فرم های ثبت نام ایمیل که به MailChimp یا افزونه MailPoet متصل می شود را ایجاد کنید. دیگر سرویس های ایمیل مارکتینگخارجی می توانند با استفاده از وب هوک Zapier متصل شوند.

از دیگر ویژگی های افزونه Elementor می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بوم یا Canvas : شما می توانید یک صفحه فرود با نام تجاری خود بدون هدر و فوتر بسازید که برای تبدیل های نرخ بالا بهینه است.
  • حالت تعمیر و نگهداری: با استفاده از مد تعمیر و نگهداری درون ساخته این افزونه شما می توانید سایت خود را به راحتی آفلاین کنید.
  • ادغام با Zapier : با استفاده از این ویژگی شما می توانید به راحتی وب سایت خود را با اپلیکیشن های شخص ثالث وب یکپارچه کنید.

در مقاله آموزش افزونه Elementor می توانید اطلاعات کامل و دقیقی درباره نحوه کار با این افزونه و چگونگی ساخت صفحات به دست آورید.

اگرچه افزونه المنتور ویژگی ها و ابزارک های بسیار زیادی دارد که با استفاده از آنها می توانید صفحات زیبا و حرفه ای بسازید، با این حال اگر می خواهید قدرت طراحی خود را به سطح بالاتری رسانده و سایت تعاملی تر و کاربرپسندتری داشته باشید می توانید از بهترین افزودنی های افزونه المنتور که هم به صورت رایگان و هم پرمیوم عرضه شده اند، استفاده کنید.

Beaver Builder

Beaver Builder یکی از بهترین افزونه های صفحه ساز کشیدن و رها کردن وردپرس است که به شما امکان ساخت صفحات زیبا بدون داشتن اطلاعات کدنویسی را می دهد.

این افزونه با تمام قالب های وردپرس کار می کند و امکان کنترل کامل محتوا را به شما می دهد. نکته جالب توجه در مورد افزونه Beaver Builder این است که حتی اگر به کار با این افزونه ادامه ندهید، محتوای شما به ویرایشگر وردپرس منتقل خواهد شد.

افزونه Beaver Builder دارای چندین قالب صفحه آماده برای صفحات فرود و صفحات محتوا است که می توانید از آنها در موقعیت هایی که نمی خواهید یک صفحه را از ابتدا بسازید، استفاده کنید. حتی صفحات داخلی سایت مانند صفحه تماس با ما را می توانید به راحتی با این افزونه بسازید.

نسخه رایگان افزونه Beaver Builder که در مخزن وردپرس موجود است، تخمین دقیقی از آنچه که نسخه Pro آن ارائه می دهد در اختیار شما قرار می دهد و برای شروع کار هر آنچه که نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد اما گزینه های ویرایش آن محدود است.

در مقاله آموزش افزونه Beaver Builder می توانید درباره این افزونه و نحوه کار کردن با آن اطلاعات دقیق تری به دست آورید.

Page Builder by SiteOrigin

SiteOrigin یکی از محبوب ترین و بهترین افزونه های صفحه ساز رایگان وردپرس است که کاملاً مستقل از قالب بوده و با هر قالبی به خوبی کار می کند.

این صفحه ساز هم ویرایشگر بک اند و هم ویرایشگر فرانت اند دارد و به شما امکان ساخت صفحات واکنش گرا را می دهد. ویرایشگر فرانت اند امکان ایجاد تغییرات زنده را روی صفحات و ویرایشگر بک ند اجازه اعمال تغییرات سریع را به طرح بندی می دهد.

صفحه ساز SiteOrigin با تمام قالب های وردپرس به خوبی کار می کند. انعطاف پذیری یکی دیگر از مزایای اصلی این افزونه است. SiteOrigin یک سازنده کشیدن و رها کردن دارد که برای ایجاد صفحات به جای استفاده از المان ها از ردیف ها و ابزارک ها استفاده می نماید. با استفاده از سازنده ردیفی این افزونه می توانید برای هر ستون، به هر تعداد که می خواهید ردیف انتخاب کنید.

افزونه SiteOrigin برخلاف دیگر افزونه های معرفی شده در این مقاله، المان های سفارشی برای ساخت صفحات ارائه نداده و تنها قابلیت استفاده از ابزارک های وردپرس را می دهد. اگر چه یک بسته نرم افزاری رایگان توسط SiteOrigin ارائه شده که می توانید آن را دانلود کنید اما تنها 20 ابزارک اساسی و پایه را دریافت می نمایید.

SiteOrigin امکان ایجاد صفحات در هر دو قسمت بک اند و فرانت اند را می دهد، بنابراین می توانید تغییرات اعمال شده را سریعاً مشاهده کنید. مرورگر History این افزونه به شما اجازه می دهد در صورت نارضایتی از تغییرات اعمال شده به تغییرات قبل بازگردید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این افزونه و نحوه استفاده از آن مقاله آموزش افزونه SiteOrigin را مطالعه کنید.

WP Page Builder

WP Page Builder یکی از بهترین افزونه های رایگان صفحه ساز وردپرس است که در تاریخ 1 آگوست 2018 به بازار آمد و در میان افزونه های قدرتمند صفحه ساز تاکنون نامی برای خود به دست آورده است. تیم Themeum سالهای زیادی سرمایه گذاری کرده تا محصول کاملی را ارائه دهد.

طراحی روان و ساده این صفحه ساز به شما کمک می کند تا حتی اگر قبلاً از سازنده صفحه استفاده نکرده اید، آن را سریعتر درک کنید. نوار ابزار این افزونه نیز بسیار آسان است و درک استفاده از سطرها و ستون های آن را بسیار ساده تر می کند.

افزودنی های افزونه WP Page Builder برای انجام مجموعه مشخصی از کارها ایجاد شده اند و قادر به اجرای کامل آنها نیز هستند. بخش کتابخانه به شما امکان می دهد تا در هر زمان از کار، هر ردیف متشکل از مجموعه ای از add-on ها را ذخیره کنید. این ویژگی به شما امکان می دهد تا مجدداً از کار خود استفاده کنید که باعث صرفه جویی در وقت شما می شود.

بلوک های از پیش تعیین شده و طرح بندی های WP Page Builder عناصر بسیار مفیدی هستند. فقط با بهره گیری از ویژگی کشیدن و رها کردن ساده می توانید با یک کلیک یک صفحه ایجاد کنید. این بلوک ها از نظر محتوا بسیار غنی هستند و طراحی بسیار خوبی را ارائه می دهند.

استفاده از WP Page Builder به مهارت برنامه نویسی احتیاج ندارد، اما اگر می خواهید طراحی پیشرفته تری داشته باشید می توانید از گزینه CSS سفارشی استفاده کنید.

Themify Builder (بهترین افزونه های پرمیوم صفحه ساز وردپرس)

Themify Builder یکی از بهترین افزونه های صفحه ساز وردپرس است که با رابط کشیدن و رها کردن خود امکان ایجاد هر نوع صفحه ای را به شما می دهد.

این افزونه بیش از 60 طرح بندی و افکت انیمیشنی آماده دارد که اگر می خواهید ساخت صفحات را از ابتدا شروع نکنید، می توانید از آنها استفاده نمایید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که طرح بندی موردنظر خود را ایمپورت کرده، متن و تصاویر خود را جایگزین کنید و صفحه خود را منتشر نمایید.

صفحه ساز Themify به عنوان یک ویژگی استاندارد برای تمام قالب های Themify است. این صفحه ساز با بیشتر افزونه های معروف مانند افزونه WooCommerce ، افزونه Disgus و افزونه Yoast SEO کار می کند. همچنین می توانید آن را با هر قالب وردپرس شخص ثالث دیگری استفاده کنید.

این افزونه قابلیت ویرایش بک اند و فرانت اند را دارد. سازنده فرانت اند امکان پیش نمایش زنده تغییرات را می دهد و ویرایشگر بک اند به شما کمک می کند تا المان ها را در اطراف صفحه به سرعت حرکت دهید.

برای ارتقاء قابلیت های صفحه ساز Themify تعداد زیادی add-on های مختلف وجود دارد که می توانید آنها را به صورت جداگانه یا به صورت یک بسته نرم افزاری خریداری کنید.

افزونه Themify Builder در حال حاضر تنها به صورت پرمیوم عرضه می شود و نسخه رایگان آن منقضی شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه کار با این افزونه می توانید آموزش افزونه Themify Builder را مطالعه کنید.

Divi Builder

Divi Builder یک افزونه قدرتمند و یکی از بهترین افزونه های صفحه ساز وردپرس است که به شما امکان ایجاد هر نوع طراحی در وب سایت خود را با استفاده از سازنده کشیدن و رها کردن می دهد. این افزونه توسط تیم Elegant Themes که یک شرکت معروف قالب ها و افزونه های وردپرس است، ساخته شده است.

تیم Elegant Themes به خاطر قالب مشهور Divi شناخته شده است. تنها مشکل قالب Divi این است که اگر شما تصمیم بگیرید از قالب دیگری استفاده کنید، تمام طرح بندی ها و پوسته های سفارشی خود را از دست خواهید داد. به همین دلیل Divi Builder ساخته شد. با استفاده از این صفحه ساز شما می توانید صفحه های زیبا و چشم گیر بسازید بدون اینکه در قالب Divi گیر بیفتید.

سازنده Divi به دو صورت عرضه شده است. سازنده اصلی آن که بک اند است و سازنده بصری فرانت اند. سازنده بک اند این صفحه ساز که در مخزن وردپرس موجود است برای اعمال تغییرات سریع و فوری مناسب است و بهتر است برای ایجاد صفحات جدید از آن استفاده نشود. سازنده فرانت اند به شما امکان ساخت صفحات جدید در فرانت اند را می دهد بنابراین شما می توانید بدانید که صفحات بعد از انتشار دقیقاً به چه شکلی هستند.

با استفاده از صفحه ساز Divi سه ساختار ساختمانی پایه دارید: 3 بخش، 20 ردیف و بیش از 40 ماژول محتوا که به شما امکان اضافه کردن دیدگاه های کاربران، پورتوفولیو، جدول های قیمت گذاری و بسیاری موارد دیگر را می دهد. همچنین می توانید هر المان را با استفاده از تنظیمات پیشرفته این افزونه، سفارشی سازی کنید.

Thrive Architect

Thrive Architect یکی از بهترین افزونه های صفحه ساز بصری فرانت اند وردپرس است که با هر قالبی کار می کند. با استفاده از این افزونه شما می توانید تمام تغییرات اعمال شده را سریعاً ببینید و صفحات زیبا و تعاملی ایجاد کنید.

افزونه Thrive Architect توسط تیم توسعه دهنده Thrive Themes که یک شرکت ارائه دهنده قالب ها و افزونه های همسو با نرخ تبدیل بیشتر است، طراحی شده و برای وب سایت های متمرکز بر تبدیل ساخته شده است.

این افزونه علاوه بر آیتم های استاندارد مانند عنوان، متن و تصویر، دارای عناصر متمرکز بر تبدیل مانند دکمه های فراخوان عمل (Call to Action)، تایمر شمارش معکوس و فرم های تولید لید و جذب مخاطب هدفمند نیز می باشد.

افزونه Thrive Architect به شما امکان ایجاد صفحه های تمام عرض با انتخاب پس زمینه دلخواه را می دهد. شما برای ایجاد پس زمینه موردنظر خود می توانید به هر تعداد که می خواهید لایه اضافه کنید.

همچنین این افزونه شامل 271 قالب صفحات فرود آماده است که در مجموعه های مختلفی گروه بندی شده اند. به عنوان مثال هر مجموعه شامل یک صفحه گزینش، یک صفحه تأیید و یک صفحه دانلود است.

افزونه Thrive Architect کاملاً واکنش گرا و موبایل دوستانه است.

WPBakery Page Builder

WPBakery Page Builder که قبلاً به عنوان Visual Composer شناخته می شد یکی دیگر از بهترین افزونه های صفحه ساز وردپرس است که به صورت پرمیوم عرضه شده است و نسخه رایگان ندارد.

اگر شما به یک افزونه صفحه ساز پرمیوم وردپرس که بروزرسانی های همیشگی ارائه می دهد نیاز دارید قطعاً WPBakery بهترین انتخاب است. این افزونه هر دو ویرایشگر بک اند و فرانت اند را دارد که باعث می شود ویرایش محتوا بسیار راحت و سریع شود.

صفحه ساز WPBakery با افزونه های معروف وردپرس شامل Yoast SEO و ووکامرس و همچنین با افزونه های قدرتمند ترجمه مانند افزونه Polylang و افزونه WPML کاملاً یکپارچه است. شما با قدرت گیری از این صفحه ساز می توانید به راحتی وب سایت های چندزبانه بسازید.

آیا با وجود ویرایشگر گوتنبرگ در نسخه 5 وردپرس باز هم نیاز به افزونه های صفحه ساز هست؟

ویرایشگر مبتنی بر بلوک جدید وردپرس که با نام ویرایشگر گوتنبرگ وردپرس نیز شناخته می شود، به عنوان ویرایشگر پیش فرض وردپرس از نسخه 5 به بعد آن عرضه شده است. این ویرایشگر از بلوک ها به عنوان عناصر محتوا برای ایجاد نوشته ها و برگه ها استفاده می کند.

اگرچه ویرایشگر گوتنبرگ برای ساخت صفحات مانند بعضی از صفحه سازهای معرفی شده در این مقاله عمل می کند اما به هیچ عنوان نمی تواند جایگزینی برای آنها باشد. گوتنبرگ در شکل فعلی خود هیچ یک از ویژگی های قدرتمندی که این افزونه ها ارائه می دهند را ندارد.

نتیجه گیری

تقریباً تمام افزونه هایی که در این مقاله به عنوان بهترین افزونه های صفحه ساز وردپرس معرفی شد دارای سازنده کشیدن و رها کردن در بک اند و یک ویرایشگر زنده در فرانت اند هستند. مهم است بدانید که کدام ویژگی یک افزونه صفحه ساز را خاص و منحصر به فرد کرده است.

اگر به دنبال یک صفحه ساز رایگان وردپرس هستید، Elementor بهترین گزینه است. نسخه رایگان این افزونه به راحتی با بسیاری از افزونه های پرداختی ارائه شده در این مقاله رقابت می کند. البته نسخه رایگان SiteOrigin Page Builder هم با آنکه تمام امکانات Elementor را ارائه نمی دهد اما گزینه قابل قبولی است.

اگر ترجیح می دهید از افزونه های صفحه ساز پرمیوم استفاده کنید، Beaver Builder و Divi به عنوان بهترین افزونه های صفحه ساز معرفی شده اند. این افزونه ها تمام امکاناتی که شما برای ساخت یک صفحه زیبا و ایجاد طرح بندی های شگفت انگیز برای وب سایت خود نیاز دارید را دارا می باشند. همچنین دارای قالب های صفحات فرود با تبدیل بالا و قابلیت تست A/B می باشند. Visual Composer نیز گزینه خوبی است و قابلیت های بسیار زیادی دارد.

امیدواریم معرفی بهترین افزونه های صفحه ساز در سایت مدیر وردپرس به شما کمک کرده باشد که یک صفحه ساز مناسب برای سایت وردپرسی خود انتخاب کنید. دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،