سوله سازی و تهیه سوله برای کارخانه و کارگاه
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

دو شنبه 16 دی 1398
ن : khashayars

سوله سازی و تهیه سوله برای کارخانه و کارگاه

سوله سازی و تهیه سوله برای کارخانه و کارگاه

 

با کاهش هزینه اولیه ساخت کارخانه خود ، درصد سود بالاتری از تولید داشته باشید

دنیایی که در آن زندگی میکنیم پر است از ایده ها و نوآوری هایی که پا به عرصه وجود نهاده و بسط و گسترش می یابند. بسیاری از این ایده ها با اهداف ایجاد کسب و کار و درآمد زایی شکل می گیرند. هنگامی که این ایده ها به مرحله عمل وارد می شوند و تحت عناوین مختلف هدف درآمد زایی خود را دنبال می کنند قطعاً به فضاهایی نیاز دارند که بتوانند بطور اثرگذار تری عمل نمایند. وقتی کسب و کاری راه اندازی می شود نیاز به نیروی کار و تجهیزات ، استفاده از فضاهای کاری بزرگ تر را لازم می نماید.

مناسب ترین گزینه ای که در راه اندازی کسب و کارهای مختلف توانسته است نیازهای کارفرمایان و مشتریان را تامین نماید ، استفاده از سازه های فلزی و اسکلت های سوله است. سازه هایی که با مقاومت بالا امکان احداث ساختمان های بسیار بزرگ را فراهم می آورند.

بنابراین  می توان گفت که صنعت سوله سازی به عنوان مهم ترین صنعت در راه اندازی کسب و کارهای مختلف می باشد. اما سازه ای که به طور مطلق و خاص صرفاً برای سوله سازی اطلاق گردد : اسکلت تیر ورقی سوله است. این نوع سوله ها علاوه بر اینکه از استحکام و طول عمر بالایی برخوردار هستند ، توانایی مونتاژ و دمونتاژ شدن ، جابجایی را نیز دارند.

نوعی از سوله های تیرورقی وجود دارند که تحت عنوان دست دوم در بین کارفرمایان و سازندگان سوله مورد استفاده قرار می گیرند.

اما آیا سوله های دست دوم واقعاً دست دوم هستند ؟

ساخت کارخانه ۵۰٪ ارزانتر از قیمت فهرست بهای ابنیه

شرکت های مختلف بر حسب حوزه کاری خود تعاریف متعددی برای این نوع سازه ها تدوین نموده اند تا بتوانند نظر مشتریان را به سمت فروش محصولات خود جلب نمایند. اما در حالت کلی بهترین تعریفی که می توان برای این نوع سوله ها بیان کرد عبارت است از :

سوله دست دوم به سازه های تیرورقی گفته می شود که پس از تولید در محوطه و یا انبارهای شرکت دپو و نگهداری شده و در مواقع فروش ، جهت حمل و نقل آماده می شوند. این نوع سازه ها از لحاظ کیفیت ساخت و جوشکاری در حد سوله های نو بوده و از رنگ آمیزی بسیار مناسبی برخوردار هستند.

ویژگی سوله دست دوم تیر ورقی چیست؟

قیمت پایین سوله

مهم ترین خصیصه سوله های دست دوم قیمت بسیار پائین آن در مقایسه با سوله های نو می باشد. این سوله ها به دلیل اینکه بصورت روتین ساخته می شوند ، هزینه های طراحی ، نقشه کشی و برشکاری و جوش کاری قطعات را به همراه ندارند.

استحکام بالا

همچنین استفاده از فولاد با قطرهای 6 تا 10 میلیمتر موجب شده است که سوله های دست دوم تیر ورقی در مقایسه با سازه های خرپایی و یو بی ام مقاومت و استحکام بسیار بالایی داشته باشند.

کمتر بودن زمان اجرای پروژه

پیش ساخته بودن و تحویل فوری اسکلت این نوع سوله ها ، باعث پایین آمدن زمان اجرای پروژه و در نتیجه کاهش هزینه های ساخت می گردد و برای کافرمایان و افرادی که در حال شروع کسب و کار خود هستند بسیار مقرون به صرفه است.

ساخت ساختمان هایی با ابعاد بسیار بزرگ

ساخت سالن های های ورزشی بزرگ تر و چند منظوره ، ساخت سوله های انبار غلات ، سوله سازی مرغداری و دامداری ، احداث سوله های سردخانه ، ساختمان های پتروشیمی و کارخانجات صنعتی ، همه و همه از جمله کارایی هایی است که  استفاده از سوله های دست دوم تیر ورقی در پی دارد.

اگر به فکر شروع کسب و کار و یا گسترش حوزه کاری خود هستید ، ما به شما شرکتی را معرفی میکنیم که در کنار کیفیت بالای محصولات خود ، سوله های نو و دست دوم را طراحی ، تولید و بصورت تحویل فوری ، به مشتریان محترم عرضه می نماید.

  1. ارائه مشاوره قبل از خرید
  2. قیمت پایین و رقابتی
  3. خدمات پس از فروش
  4. نصب و اجرای پروژه در کمترین زمان
  5. حمل و نقل و ارسال اسکلت سوله به سراسر کشور

از جمله ویژگی های متفاوت شرکت بانک سوله ایران است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 02122220266 و 09121017171 تماس حاصل نمایید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،