جاذبه های گردشگری مکزیک
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

دو شنبه 9 دی 1398
ن : khashayars

جاذبه های گردشگری مکزیک

جاذبه های گردشگری مکزیک

مکزیک کشوریست پر از سواحل تمیز و آرام. بزرگ ترین صخره‌های جهان در مکزیک واقع شده است. این کشور دارای فرهنگی شاد و تمدنی باستانی است که آن را به یک گزینه ی توریستی محبوب تبدیل می کند. این کشور سرزمین رنگ و طراحی های معماری عالی می باشد. سواحل شلوغ این کشور شما را به شهرهای آرامش بخش و پر از رنگ دعوت می‌کند. هتل ها و مسافرخانه های این شهر ها رو به جنگل و یا رو به دریا هستند و در هر حالت شما از اقامت خود لذت خواهید برد. در این جنگل ها طوطی و میمون زندگی می کند که به راحتی می توانید آن ها را تماشا کنید، این کوه‌ها در پایان به بیایان‌ می رسد.

شما میتوانید با شرکت در تور های شرکت ریسمون از جاذبه های گردشگری مکزیک لذت ببرید.

 

پوئبلا در مکزیک

در سال 1531 پوئبلا در وسط این کشور ساخته شده و ششمین شهر بزرگ در مکزیک شناخته می شود. این شهر بیش از دو میلیون جمعیت در خود جای داده است. وضعیت استراتژیکی پوئبلا آن را یک شهر مهم در مکزیک کرده است. این شهر امروزه با گردشگران گرسنه ی زیادی رو به رو می شود و علت آن غذاهای لذیذ با طعم های متفاوت است. اگر به این شهر سفر کردید بدون تردید غذا های سنتی مکزیک که پوبلانو نام دارد، را بچشید تا به لذت غذاهای مکزیکی پی ببرید. این غذاها را افراد همین شهر اختراع کرده اند، پس نام شهر بر روی غذا گذاشته شده است. در کنار این شهر آتش فشان پوپوکاتپتل موجود است که یکی از جاذبه های طبیعی به شمار می رود. معبد  Catedral de Pueblaدر نزدیکی همین شهر است. این معبد از سقف گنبدی و مجسمه‌های عقیق زیبا ساخته شده است که الگوی طراحی این معبد از سنت پیتر روم برداشته شده است. اهرام بسیار بزرگی در شهر چولولا وجود دارد و این شهر دقیقا در نزدیکی پوئبلا قرار گرفته است 

پوئبلا در مکزیک

پوئبلا در مکزیک

 

تخکو در مکزیک

افرادی به جواهرات و بدلیجات نقره که علاقه ی شدیدی دارند می‌توانند به این شهر سری بزنند. شهر تخکو براساس جواهرات و نقره های خود در جهان بسیار مشهور است. این شهر مهم‌ترین و اولین شهر معدنی در کشور مکزیک وجود دارد. در این شهر کوچه و خیابان ها با آجرها سنگ های مختلف آرایش داده شده اند. خانه های بسیار بزرگ و سلطنتی با بالکن های پر از گل و گیاه در همه جای شهر به چشم می خورد و همه جا کارگاه های کوچک و بزرگ نقره سازی دیده می شود. در این شهر کلیساهای زیادی وجود دارند ولی کلیسای  سنتا پریسکا خاص ترین آن هاست، زیرا نوع معماری آن سبک باروک است. برای مشاهده و آشنایی با عقاید و مذهب این مردم می توانید در هفته ی مقدس به این شهر سفر کنید و با مراسم های مذهبی جالب مردم این شهر آشنا شوید.

برای دیدن از این شهر زیبا می توانید به تور مکزیک شرکت ریسمون بپیوندید و با ما از این زیبایی ها لذت ببرید.

تخکو در مکزیک

تخکو در مکزیک

 

گوآناخوآتو در مکزیک

گوآناخوآتو نام یک پایتخت ایالتی است که همانند شهر های دیگر مکزیک بسیار جذاب و دیدنی است. سبک باروک به این شهر با سنگ فرش های جالب و رنگی، کافه‌ و رستوران های موجود در کنار خیابان و معماری ساختمان های جالب جان و روح عجیبی بخشیده است. در این شهر از تونل های زیر زمینی به عنوان جاده استفاده می شود که همین باعث می شود این شهر جذابیت جهانی داشته باشد. شهر گوآناخوآتو دارای معادن طلا و نقره‌ ی بسیاری است که از برخی می توانید بازدید کنید و به همین خاطر مشهور شده است. این شهر دارای موسیقی ماریاچی است که گوش نواز ترین موسیقی می تواند برای شما باشد.

گوآناخوآتو در مکزیک

گوآناخوآتو در مکزیک

 

موریلیا در مکزیک

موریلیا شهری بسیار زیبا و جالب است. خانه های آن با آجر های صورتی و نماهای جذاب توجه تمام گردشگران را به خود جلب میکند. به دلیل وجود این خانه ها به یک رنگ و مدل های متنوع به این شهر، شهر صورتی نیز می گویند. مردم از کشور های مختلف دنیا فقط برای بازدید از این ساختمان ها به مکزیک می آیند. این شهر زیبا در میراث جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده است.

موریلیا در مکزیک

موریلیا در مکزیک

.

.

.

.

.

این مطلب صرفا یک رپورتاژ آگهی است و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت محتوای آن با سایتی است که لینک آن در داخل رپرتاژ آگهی قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،