دستبند ، گردنبند و انگشتر نقره
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

شنبه 9 آذر 1398
ن : khashayars

دستبند ، گردنبند و انگشتر نقره

دستبند ، گردنبند و انگشتر نقره

نقره جات در تمام کشور ها و در تمام طول تاریخ طرفداران بی شماری داشته است.

این فلز براق جزو فلزات گران قیمت در جهان به حساب می آید.

 در این نوشته قصد بررسی دلایل زیبایی ، محبوبیت فلز نقره را داریم و در ادامه نگاهی به قیمت نقره خام در بازار ایران و جهان می و در آخر نگاهی به محصولات طرح طلا و قیمت خرید مناسب فروشگاه جواهرات نقرا خواهیم داشت.

چرا نقره جات همیشه محبوب هستند ؟

یک – جذابیت فوق العاده

فلز نقره دارای درخشش خاصی است راز آن نیز در رنگ نقره ای نهفته است ، رنگ های با تونالیته نقره ای بیشترین بازتاب نور را در بین رنگ ها دارد حتی بیشتر از رنگ سفید نور را بازتاب میدهد.

 اگر به اطراف خود نگاهی بی اندازیم تجهیزات بسیاری را می توانیم پیدا کنیم که از رنگ نقره ای برای بازتاب نور استفاده کرده اند مانند آفتاب گیر های شیشه جلو خودرو ، اطراف لوستر ها و ... این ویژگی رنگ نقره ای باعث خیره شدن نگاه ها به آن می شود.

دو_ نقره مفید برای مردان و زنان

فلز نقره برخلاف فلز طلا برای مرد ها مضر نمی باشد بلکه فواید زیادی برای بدن مردان و زنان نیز دارد در ادامه به چند مورد از این فواید اشاره می کنیم :

نقره برای تسکین درد

ذرهای ربز فلز نقره از طریق پوست جذب بدن می شوند و اثر درمانی تسکین درد را دارد، به همین دلیل استفاده از دستبند نقره بسیار رواج دارد.

نقره یک آنتی باکتری

استفاده از آب نقره از دوران قدیم بسیار معروف است یکی از دلایل مصرف آن ضد باکتری بودن فلز نقره است که در صنعت تصفیه آب ها به خصوص در کشور سوییس استفاده فراوانی نیز دازد.

سه_ قیمت خرید مناسب نقره

یکی از دلایل بسیار مهم محبوبیت فلز نقره قیمت خرید مناسب آن است ، چرا که با بالا رفتن وزن جواهرات طلا قیمت آن ها بسیار زیاد می شود ولی در نقره جات این مورد وجود ندارد.

 برای مثال یک انگشتر نقره طرح طلا ( همانند طلا )  با وزن متوسط 5 گرم و بهترین کیفیت در فروشگاه اینترنتی نقره جات نقرا معادل 190 هزار تومان قیمت گذاری می شود ولی همان انگشتر با همان ظاهر و وزن در جواهرات طلا قیمتی حدودی سه الی چهار میلیون تومان قیمت گذاری می گردد ، این موضوع در جواهرات طلا به این منجر میشود که اکسسوری و زیورآلاتی که انتخاب می کنیم تنوع بالایی نداشته باشند و اتتخاب های محدودی در زیورآلات طلا داشته باشیم.

چهار_ نقره جات با طرح طلا در نقرا

امروزه در ساخت اکثر نقره جات از قالب های طلا استفاده می شود بدین معنا که زیورآلات نقره دقیقا مشابه جواهرات طلا ساخته می شوند و تشخیص طلا و یا نقره بودن آن را به راحتی نمی توان از ظاهر جواهر تشخیص داد.

در فروشگاه نقرا نیز در منو های انگشتر ، دستبند ، النگو و سرویس زیورالات طرح طلا را نیز می توانید بیابید. گفتنی است با آبکاری طلا به نقره جات عمر و زیبایی این جواهرات چندین برابر می شود.

فروشگاه نقره جات نقرا

فروشگاه نقره جات نقرا ( noghra.com ) ارائه دهنده با کیفیت ترین و به روز ترین جواهرات و نقره جات نقره در ایران و جهان می باشد.

 این فروشگاه با وارد کردن مستقیم زیورآلات نقره و همچنین ساخت نقره جات ایرانی با قیمت خرید مناسب و بدون واسطه کیفیت ، ارزانی و زیبایی را به مشتریان خود تقدیم می نماید.

.

.

.

کلمات کلیدی

خرید نقره

نقرا

طرح طلا

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی است و مسئولیت محتوای آن بر عهده ما نیست و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل متن قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،