نقش شبکه نمایش خانگی در پخش فیلم و سریالهای جدید
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

چهار شنبه 8 آبان 1398
ن : khashayars

نقش شبکه نمایش خانگی در پخش فیلم و سریالهای جدید

نقش شبکه نمایش خانگی در پخش فیلم و سریالهای جدید

شبکه نمایش خانگی کم کم جای خود را در بین مردم باز می‌کند و علاقه‌مندان به فیلم‌ها و سریال‌هایی که در این مدل عرضه می‌شوند روز به روز افزوده می‌شود و ما استقبال فوق‌العاده مخاطبان را در سریالی هم‌چون هیولا شاهد بودیم، یکی دیگر از ساخته‌های طنز مهران مدیری که طرفداران زیادی را به خود جلب کرد و باعث شد مدیری روند خوب خود را درشبکه نمایش خانگی ادامه دهد و پس از این سریال دست به کار ساخت مجموعه‌ای

 

شب نشینی برنامه‌ای گفت و گو محور با حضور چهره‌های مشهور از هنرمندان گرفته تا ورزشکاران و چهره‌های شناخته شده است که قالبی بسیار شبیه به برنامه‌ی دورهمی دارد که پیش از این مهران مدیری به عنوان تهیه‌کننده و مجری در شبکه نسیم آن را به نمایش درآورده بود تا جزو پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلوزیونی در چند سال اخیر باشد.
هرچند که شب‌نشینی با حاشیه‌هایی روبه‌رو شد اما اولین تریلر آن منتشر که حضور پیمان قاسم‌خانی را به عنوان مهمان نشان می‌داد و تعداد زیادی تماشاچی هم در حال تماشای این برنامه بودند.
همین فضای پر مخاطب در شبکه نمایش خانگی باعث شده افرادی که در این زمینه تجربه دارند هم‌چنان به ساخت فیلم علاقه نشان دهند و در کنار مهران مدیری که سابقه ساخت چندین سریال از قهوه تلخ گرفته تا هیولا را دارد منوچهر هادی نیز پس از ساخت سریال عاشقانه مجدداً کار ساخت سریالی را شروع کند که به عنوان اسپین آف این مجموعه معرفی شده است.
اسپین آف سریال عاشقانه با نام سریال دل تایم سیتی به زودی برای نمایش آمده می‌شود و در حال حاظر بخش زیادی از فیلمبرداری آن به پایان رسیده است و در آن بازیگرانی هم‌چون «حامد بهداد»، «سعید راد»، «هومن سیدی»، «افسانه بایگان»، «مهدی کوشکی»، «بیژن امکانیان»، «مهراوه شریفی‌نیا»، «نسرین مقانلو»، «کوروش تهامی»، «یکتا ناصر» و «ساره بیات» حضور دارند که تعدادی از آن‌ها بازیگران اصلی سریال عاشقانه هستند.
اما در حال حاظر تنها سریالی که در حال پخش در شبکه نمایش خانگی است سریال مانکن است سریالی که اتفاقاً آن هم با استقبال زیادی روبه‌رو شده است این مجموعه با بازی بازیگران مطرحی از جمله محمدرضا فروتن, مریلا زارعی, فرزاد فرزین, نازنین بیاتی, امیرحسین آرمان, لیندا کیانی, حسین پاکدل, الهام پاوه نژاد, بهشاد شریفیان, نفیسه روشن, علی فرهنگی, رابعه مدنی, پانته آ کی قبادی, بهزاد محسنی, بهزاد خلج, رضا توکلی, همایون ارشادی, شبنم قلی خانی, عارفه معماریان در آن حضور دارند.
حسین سهیلی زاده پیش از کارگردانی فیلم مانکن در سریال‌های محبوب بسیاری هم‌چون «دلنوازان»، «فاصله ها»، «آوای باران » و «پریا» حضور داشته است..
بابک کایدان که او را با نگارش فیلمنامه‌های جدی و کمدی مانند «رحمان 1400»، «آینه بغل»، «تگزاس» و «پریناز»‌ می‌شناسیم، نویسنده سریال مانکن است..
موضوع سریال مانکن به نابرابری اقتصادی اشاره دارد و افراد توانمند جامعه را با سطح‌های پایین‌تر مقایسه می‌کند و در ژانر درام-عاشقانه تهیه شده است..
داستان منتشر شده برای این سریال می‌گوید همیشه عشق های بزرگ و زیبا، دشمنان بزرگ و مخوف داشته‌اند… کاوه و همتا رابطه عاشقانه ای را آغاز کرده اند، اما مشکلات اجتماعی و اقتصادی باعث می شود در این مسیر با چالش هایی مواجه شوند.

.

.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل متن رپرتاژ آگهی قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،