خدمات مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

شنبه 20 مهر 1398
ن : khashayars

خدمات مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان

خدمات مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان

ساعت مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان به مرکزیت شیراز از سال 1390 فعالیت خود را به صورت انحصاری در استان فارس آغاز نموده است و علاوه بر خدمات آموزشی، ارائه خدمات دیگری از جمله خدمات فناوری اطلاعات (IT) ، مشاوره خدمات فنی و مهندسی، ارائه و پیاده سازی طرح های تحقیقاتی و کارآفرینی را نیز برعهده داردیکی از اهداف اساسی فعالیت آموزشی و مشاوره ای مرکز، تربیت مدیران، کارشناسان و متخصصان کارآمد برای بخش های اجرایی، بنگاه های اقتصادی و صنایع از طریق تقویت توانمندی های اطلاعاتی و مهارت کاربرد تئوری های مدیریت و ارایه آخرین دستاوردهای علمی می باشد .

این مجموعه از سال 2017 با امضای تفاهم نامه با گسترده ترین مرکز مهارت آموزی در اروپا، دانشگاه IED  ایتالیا ( انستیتو طراحی اروپا)، همکاری نموده است.

مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان تنها نماینده ی این دانشگاه در ایران می باشد.

مختصری از فعالیت های این مجموعه در دپارتمان های مختلف در ادامه معرفی می گردد:

دپارتمان هنر :

دوره جامع طراحی لباس

صنعت پوشاک ایران چشم به راه طراحان لباس است. در ايران به دليل وجود محدوديت هاي ديني در بحث پوشش، وجود طراحان مد و لباس توانمند كه بتوانند متناسب با فرهنگ و آيين ما طرح هاي نو و جذابي را ارائه دهند، بسيار ضروري است. متاسفانه باید اعتراف کنیم در حال حاضر در کشور ما به دلیل کمبود طراحان لباس و همچنین فاصله کارشناسان این حرفه با صنعت پوشاک، بازار لباس ایران تبدیل به جولانگاهی برای برند های برون مرزی شده که این امر تبعات اقتصادی گسترده ای ایجاد کرده و سبب خروج کلان ارز از کشور و کاهش بهره وری تولیدات داخلی شده است. علت اصلی حضور شبکه های آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان در این حرفه تربیت طراحان لباس خلاق و آشنا با بازار این رشته و حمایت ایشان برای ورود به بازار کار این حرفه است تا روحی تازه به کالبد صنعت پوشاک بدمیم.

برای اطلاعات تکمیلی به لینک زیر مراجعه بفرمایید:

دوره های بین المللی طراحی لباس

دوره جامع الگو سازی و دوخت

هنر الگوسازی و دوخت دارای قدمت تاریخی در ایران می باشد که تنوع رنگ ها،طرح ها و مدل ها در لباس های اصیل اقوام مختلف ایرانی نمایانگر این مطلب است.یادگیری این هنر علاوه بر بحث تولید ملی و خودکفایی زمینه ساز ورود طرح ها و نقوش اصیل ایرانی به بازار پوشاک می گردد. مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان با هدف ارتقا سطح کیفی و آموزشی اقدام به برگزاری دوره های الگو سازی و دوخت بر اساس متد آکادمیک و جهانی نموده است.

برای اطلاعات تکمیلی به لینک زیر مراجعه فرمایید:

دوره جامع الگوسازی و دوخت

دوره جامع ساخت زیورالات طلا و نقره

در گذشته نه‌چندان دور طلاسازی شغلی موروثی و به‌صورت استادشاگردی بوده و زمان زیادی برای آموزش و رسیدن به مهارت کافی در این زمینه نیاز داشته است.ما در سال های اخیر این رشته به صورت کاربردی و در سطح حرفه ای در مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان تدریس می گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک نمایید:

دوره جامع زیورآلات طلا و نقره

طراحی و ساخت کیف و کفش

طراحی کفش یکی از گرایش‌های جذاب رشته طراحی صنعتی است که طی چند سال اخیر توجه دانشجویان و علاقه‌مندان این رشته را جلب کرده است. اولین دستاورد این رشته تنوع طرح و ارائه محصولی مطابق با خواسته ها و سلیقه ی فرهنگی ایران می باشد.علاوه بر این باتوجه به تحریم های موجود این رشته از بازار بسیار خوبی برخوردار است و موجب کاهش خروج ارز از ایران می گردد. در راستای یادگیری حرفه ای این رشته مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان برپایه ی متد روز دنیا دوره های طراحی و ساخت کیف و کفش را با متد ایتالیایی ارائه می دهد.

برای اطلاع از سرفصل این دوره به لینک زیر مراجعه فرمایید:

طراحی و ساخت کیف و کفش

دوره جامع عکاسی

امروزه عکاسی دیجیتال در حال ظهور و تاثیرگذاری در تمام جنبه‌های زندگی ما است، ایجاد امکان عکاسی در بسیاری از وسایل امروزی از تلفن‌های همراه گرفته تا پخش کننده ‌های آهنگ و فیلم همراه، لپ‌تاپ‌ها و …، ایجاب می‌کند که برای استفاده بهینه از این وسایل، راه استفاده از امکانات فراوانی را که دوربین‌های دیجیتال در اختیار ما می‌گذارند فرا بگیرند. مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان برگزار کننده تخصصی این دوره ها می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید:

دوره جامع عکاسی

شناخت نور، منابع نور و نورپردازی

نورپردازی در عکاسی یکی از مهمترین عناصر برای موفقیت هر عکسی به شمار می رود. چه یک منظره بزرگ باشد یا اینکه یک پرتره خودمانی، نور می تواند باعث موفقیت یا شکست یک عکس شود.

کارگاه مبانی و تجزیه تحلیل عکس

هدف از این کارگاه ایجاد دیدگاه در دانشجویان نسبت یه ارزش ها و ویژگی ها در عکس و همچنین جایگاه بیان در عکس و مفهوم سازی تصویر می باشد.

عکاسی مد و لباس

هدف این دوره ثبت تصویر از انواع لباس با توجه به نوع پارچه، طرح آن و سایر کالاهای وابسته به لباس همراه با ایجاد زیبایی بصری می باشد.به صورت کلی آموزش ترکیب دو هنر جهت ترغیب مردم به شناساندن کالای خاص می باشد.

کارگاه عکاسی مستند

در این کارگاه شاخه ای از عکاسی آموزش داده می شود که درآن دانشجو رخدادهای پیرامونش را کاملا بی طرفانه در عین حال واقع گرایانه و اثر گذار ارائه دهد.

كارگاه كاربردى عكاسى تبليغاتى

عکاسی تبلیغاتی شاخه بسیار جذابی از عکاسی است به شرط آنکه عکاس بتواند تفکرو سلایق خود را در عکس  بگنجاند.در مقایسه با سایر زمینه های عکاسی،نظرات سفارش دهنده تاثیر بسزایی درنتیجه پروژه دارد.

عکاسی با تلفن همراه

آشنایی با سخت‌افزارهای معمول، نرم‌افزارهای عکاسی، ویرایش، انتشار و به اشتراک‌گذاری عکس‌ها در دنیای مجازی از جمله مباحث مطرح شده در این دوره است و نهایتا دانشجو در این دوره با مفاهیم روایت و خلق داستان با عکاسی موبایلی و سبک‌های آن آشنا می شود.

کارگاه عکاسی پرتره

هدف از این کارگاه آموزش تخصصی نورپردازی در فضای آتلیه و آموزش تکنیک های نورپردازی با استفاده از تجهیزات تخصصی استودیو ویژه عکاسی پرتره می باشد.

کارگاه عکاسی فاین آرت

عکاسی هنری یا عکاسی فاین آرت شاخه ای از عکاسی می باشد که با بهره گیری از نرم افزار فتوشاپ و خلاقیت عکاس منجر به خلق یک تصویر فانتزی و جان بخشیدن به چیزهای خیالی می گردد.

عکاسی معماری

آشنایی اولیه با سبکهای مختلف بنا و ساختمان،ثبت تصویر ساختمان در زوایه مناسب ( تقارن , ترکیب بندی , هارمونی)از جمله مباحثی می باشد که دانشجویان دراین دوره آموزش می بینند.

نرم افزارفتوشاپ

نرم افزار فتوشاپ نرم افزار محبوبی بین طراحان وب و ویراستاران تصویر است.فتوشاپ یک نرم افزار کاربر پسند است و بسیاری از ابزارهای منحصر به فرد را ارائه می دهد که به شما کمک می کند طرح های خلاقانه خود را پیاده سازی کنید. هرچه این نرم افزار غنی را تجربه می کنید،اعتماد به نفس بیشتری کسب می کنید و به مهارت های خود افتخار می کنید.شما می توانید کارفرمایان بالقوه خود را با نشان دادن مهارت های فتوشاپ وکار کردن در یک آژانس طراحی معتبر تحت تاثیر قرار دهید.شما همچنین می توانید به عنوان یک طراح گرافیک کار کنید و به راحتی درآمد کسب کنید.مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان برگزار کننده تخصصی این دوره ها می باشد.

 آموزش فتوشاپ

منبت کاری

دوره تخصصی منبت به صورت جامع شامل آشنایی با چوب و ابزار منبت ،آشنایی با خطوط و طرح های منبت،دور بری(خطوط و اشکال)،زمینه(کنده کاری)و برجسته سازی طرح،روسازی اشکال ،تمیز کاری کلی کار انجام شده و رنگ آمیزی می باشد. در پایان دوره هنرجویان قادر به ساخت انواع شانه، قاب عکس، جعبه و... می باشند.این مرکز به صورت تخصصی این دوره را برگزار می کند.

آموزش منبت کاری

مجسمه سازی

این دوره شامل آموزش کلیه تکنیک های ساخت مجسمه از مبتدی تا پیشرفته با متریال گل رس است.

مباحث آموزشی شامل: آموزش حجم سازی (احجام هندسی ،افلاطونی)و ترکیب بندی(آنالیز اشیا و انسان)، ساخت مخروط و هرم،تناسبات، آناتومی سر،پرتره و فیگور می باشد. این دوره توسط اساتید مجرب در مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان برگزار می شود.

آموزش مجسمه سازی

دپارتمان معماری :

دوره جامع دکوراسیون داخلی

امروزه دکوراسیون سنتی منازل ایرانی در عین زیبایی و جذابیت با طرح های مدرنی ترکیب شده است که زیبایی منازل ایرانی را دو چندان نموده است .اکثر افراد به دنبال نحوه چیدمان و ترکیب بندی مدرن و استفاده از رنگ بندی و نورپردازی مناسب جهت دلنشین کردن فضای داخلی منازل خود هستند.همچنین معماری داخلی منازل ایرانی دست خوش تغییرات زیادی شده است که برای به روز بودن در این زمینه آموزش نقش مهمی دارد.اگر شما به یادگیری مباحث طراحی دکوراسیون داخلی از جمله اصول دست آزاد،اسکیس،پلان و نرم افزارهای تخصصی این زمینه علاقه دارید، مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان دوره فشرده طراحی دکوراسیون داخلی را به شما پیشنهاد می نماید.

دوره جامع دکوراسیون داخلی

دپارتمان فناوری و اطلاعات :

تنها مرکز برگزار کننده دوره های بین المللیIT  توسط مدرس رسمی شرکت ماکروسافت و سیسکو براساس سرفصل جهانی و با تضمین قبولی در امتحانات بین المللی می باشد.

  • دوره های مهندسی شبکه و آی تی:  Microsoft ، Cisco  ،  Vmware ، Linux ،  Citrix ،  HP و  ...

دوره های بین المللی مهندسی شبکه

دپارتمان مدیریت :

حسابداری

حسابداری به عنوان “زبان کسب و کار” شناخته می شود، نیاز اساسی یک سازمان تجاری برای پیدا کردن جایگاه خود است. از لحاظ سازمانی حسابداری بسیار مهم است زیرا پایه ای برای برنامه ریزی و بودجه بندی فراهم می کند و با اندازه گیری فعالیت های اقتصادی و ارتباط دادن اطلاعات مالی به کاربران برای تصمیم گیری مواجه می شود.مرکز آموش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان برگزار کننده ی تخصصی این دوره ها می باشد.

آموزش حسابداری

بورس

دوره جامع آموزش سرمایه گذاری در بورس به صورت قدم به قدم به زبان ساده و بدون هیچ پیش نیازی برگزار می گردد،این مرکز افتخار دارد به عنوان تخصصی ترین مرکز برگزاری دوره های سرمایه گذاری در  بورس و اولین مرکز برگزار کننده این دوره ها از سال 1389 در شیراز و تنها مرکز برگزار کننده آموزش آنلاین در حین معاملات به صورت عملی همراه با ارائه مدرک بین المللی و قابل ترجمه خدمات آموزشی را ارائه نماید.موزش خصوصی بورس د

آموزش بورس

ارز دیجیتال

یکی از رویدادهای مهم سالهای اخیر مسئله ی ارز دیجیتال است. بازار سرمایه گذاری دیجیتال با توجه به ظرفیت بالایی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است.این ارزها به وضوح پذیرفته شده و بیشتر افراد در مورد موجودیت آن به عنوان پول صحبت می کنند. با توجه به تاثیر بسیار بالای این ارز ها در رشد اقتصادی کشورها کسب دانش در این زمینه بسیار اهمیت دارد.این مرکز تخصصی ترین دوره ها را در این زمینه برگزار می کند.

آموزش ارز دیجیتال |bitcoin

دپارتمان زبان های خارجی : مرکز تخصصی IELTS در شیراز

دوره های فوق فشرده از صفر تا IELTS

مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان  تخصصی ترین مرکز برگزار کننده دوره های آیلتس برای اولین بار این دوره ها به گونه ای طراحی نموده است که از طریق حضور مداوم  دانشپذیران در جو کلاسها، شبیه سازی حضور شما در یک کشور انگلیسی زبان به خوبی انجام می گیرد و در کمترین زمان  نتیجه ای باور نکردنی را در کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون IELTS برای شما به ارمغان می آورد.

دوره های فوق فشرده از صفر تا IELTS

دوره های مکالمه و چت

دوره های مکالمه ما به گونه ای طراحی گردیده اند که شما کاملا در یک جو دوستانه و با لذتی باورنکردنی شروع به صحبت راجع به موضوعاتی جذاب و روزمره می نمایید و در همین حین  مدرسان  جملات شما را همانند یک دوست تصحیح می نمایند.این دوره ها به صورت تخصصی در مرکز آموزش های بین المللی صنعت ومعدن ایرانیان برگزار می گردد.

دوره های مکالمه و چت

دوره های Learn English with Fun

برای اولین بار دوره های تک جلسه ای چت و مکالمه دوستانه شما را در جو روزانه زبان قرار می دهد و در هر جلسه شما با موضوع جدیدی با هم گروهی های خود به بحث و تبادل نظر می پردازید،با این رو دایره لغات و اشکالات گرامری شما به راحتی برطرف می گردد.

Grammar session

در هر جلسه که یک ساعت و نیمی ،یک یا چند مبحث گرارمری به صورت کامل برای شما تشریح و یاداوری می گردد.

Food Session

در هر جلسه هر یک از دانشپذیران با یک اسنک از بقیه پذیرایی می نماید و در هنگام صرف غذا همه دانشپذیران از روشهای پخت یا عمل اوری غذا در محیطی دوستانه صحبت می نمایند.

Idioms Session

یک جلسه سراسر ضرب المثل و اصطلاح که باعث می گردد شما به صورت کاملا کاربردی نحوه و موقعیت استفاده از آنها را به خوبی فرا گیرید.

Movie session

یک جلسه که در آن قسمتها یا تمامی یک فیلم پخش شده و هریک از دانشپذیران نظرات خود را ارایه می نمایند.

خدمات مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان

ساعت مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان به مرکزیت شیراز از سال 1390 فعالیت خود را به صورت انحصاری در استان فارس آغاز نموده است و علاوه بر خدمات آموزشی، ارائه خدمات دیگری از جمله خدمات فناوری اطلاعات (IT) ، مشاوره خدمات فنی و مهندسی، ارائه و پیاده سازی طرح های تحقیقاتی و کارآفرینی را نیز برعهده داردیکی از اهداف اساسی فعالیت آموزشی و مشاوره ای مرکز، تربیت مدیران، کارشناسان و متخصصان کارآمد برای بخش های اجرایی، بنگاه های اقتصادی و صنایع از طریق تقویت توانمندی های اطلاعاتی و مهارت کاربرد تئوری های مدیریت و ارایه آخرین دستاوردهای علمی می باشد .

این مجموعه از سال 2017 با امضای تفاهم نامه با گسترده ترین مرکز مهارت آموزی در اروپا، دانشگاه IED  ایتالیا ( انستیتو طراحی اروپا)، همکاری نموده است.

مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان تنها نماینده ی این دانشگاه در ایران می باشد.

مختصری از فعالیت های این مجموعه در دپارتمان های مختلف در ادامه معرفی می گردد:

دپارتمان هنر :

دوره جامع طراحی لباس

صنعت پوشاک ایران چشم به راه طراحان لباس است. در ايران به دليل وجود محدوديت هاي ديني در بحث پوشش، وجود طراحان مد و لباس توانمند كه بتوانند متناسب با فرهنگ و آيين ما طرح هاي نو و جذابي را ارائه دهند، بسيار ضروري است. متاسفانه باید اعتراف کنیم در حال حاضر در کشور ما به دلیل کمبود طراحان لباس و همچنین فاصله کارشناسان این حرفه با صنعت پوشاک، بازار لباس ایران تبدیل به جولانگاهی برای برند های برون مرزی شده که این امر تبعات اقتصادی گسترده ای ایجاد کرده و سبب خروج کلان ارز از کشور و کاهش بهره وری تولیدات داخلی شده است. علت اصلی حضور شبکه های آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان در این حرفه تربیت طراحان لباس خلاق و آشنا با بازار این رشته و حمایت ایشان برای ورود به بازار کار این حرفه است تا روحی تازه به کالبد صنعت پوشاک بدمیم.

برای اطلاعات تکمیلی به لینک زیر مراجعه بفرمایید:

دوره های بین المللی طراحی لباس

دوره جامع الگو سازی و دوخت

هنر الگوسازی و دوخت دارای قدمت تاریخی در ایران می باشد که تنوع رنگ ها،طرح ها و مدل ها در لباس های اصیل اقوام مختلف ایرانی نمایانگر این مطلب است.یادگیری این هنر علاوه بر بحث تولید ملی و خودکفایی زمینه ساز ورود طرح ها و نقوش اصیل ایرانی به بازار پوشاک می گردد. مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان با هدف ارتقا سطح کیفی و آموزشی اقدام به برگزاری دوره های الگو سازی و دوخت بر اساس متد آکادمیک و جهانی نموده است.

برای اطلاعات تکمیلی به لینک زیر مراجعه فرمایید:

دوره جامع الگوسازی و دوخت

دوره جامع ساخت زیورالات طلا و نقره

در گذشته نه‌چندان دور طلاسازی شغلی موروثی و به‌صورت استادشاگردی بوده و زمان زیادی برای آموزش و رسیدن به مهارت کافی در این زمینه نیاز داشته است.ما در سال های اخیر این رشته به صورت کاربردی و در سطح حرفه ای در مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان تدریس می گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک نمایید:

دوره جامع زیورآلات طلا و نقره

طراحی و ساخت کیف و کفش

طراحی کفش یکی از گرایش‌های جذاب رشته طراحی صنعتی است که طی چند سال اخیر توجه دانشجویان و علاقه‌مندان این رشته را جلب کرده است. اولین دستاورد این رشته تنوع طرح و ارائه محصولی مطابق با خواسته ها و سلیقه ی فرهنگی ایران می باشد.علاوه بر این باتوجه به تحریم های موجود این رشته از بازار بسیار خوبی برخوردار است و موجب کاهش خروج ارز از ایران می گردد. در راستای یادگیری حرفه ای این رشته مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان برپایه ی متد روز دنیا دوره های طراحی و ساخت کیف و کفش را با متد ایتالیایی ارائه می دهد.

برای اطلاع از سرفصل این دوره به لینک زیر مراجعه فرمایید:

طراحی و ساخت کیف و کفش

دوره جامع عکاسی

امروزه عکاسی دیجیتال در حال ظهور و تاثیرگذاری در تمام جنبه‌های زندگی ما است، ایجاد امکان عکاسی در بسیاری از وسایل امروزی از تلفن‌های همراه گرفته تا پخش کننده ‌های آهنگ و فیلم همراه، لپ‌تاپ‌ها و …، ایجاب می‌کند که برای استفاده بهینه از این وسایل، راه استفاده از امکانات فراوانی را که دوربین‌های دیجیتال در اختیار ما می‌گذارند فرا بگیرند. مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان برگزار کننده تخصصی این دوره ها می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید:

دوره جامع عکاسی

شناخت نور، منابع نور و نورپردازی

نورپردازی در عکاسی یکی از مهمترین عناصر برای موفقیت هر عکسی به شمار می رود. چه یک منظره بزرگ باشد یا اینکه یک پرتره خودمانی، نور می تواند باعث موفقیت یا شکست یک عکس شود.

کارگاه مبانی و تجزیه تحلیل عکس

هدف از این کارگاه ایجاد دیدگاه در دانشجویان نسبت یه ارزش ها و ویژگی ها در عکس و همچنین جایگاه بیان در عکس و مفهوم سازی تصویر می باشد.

عکاسی مد و لباس

هدف این دوره ثبت تصویر از انواع لباس با توجه به نوع پارچه، طرح آن و سایر کالاهای وابسته به لباس همراه با ایجاد زیبایی بصری می باشد.به صورت کلی آموزش ترکیب دو هنر جهت ترغیب مردم به شناساندن کالای خاص می باشد.

کارگاه عکاسی مستند

در این کارگاه شاخه ای از عکاسی آموزش داده می شود که درآن دانشجو رخدادهای پیرامونش را کاملا بی طرفانه در عین حال واقع گرایانه و اثر گذار ارائه دهد.

كارگاه كاربردى عكاسى تبليغاتى

عکاسی تبلیغاتی شاخه بسیار جذابی از عکاسی است به شرط آنکه عکاس بتواند تفکرو سلایق خود را در عکس  بگنجاند.در مقایسه با سایر زمینه های عکاسی،نظرات سفارش دهنده تاثیر بسزایی درنتیجه پروژه دارد.

عکاسی با تلفن همراه

آشنایی با سخت‌افزارهای معمول، نرم‌افزارهای عکاسی، ویرایش، انتشار و به اشتراک‌گذاری عکس‌ها در دنیای مجازی از جمله مباحث مطرح شده در این دوره است و نهایتا دانشجو در این دوره با مفاهیم روایت و خلق داستان با عکاسی موبایلی و سبک‌های آن آشنا می شود.

کارگاه عکاسی پرتره

هدف از این کارگاه آموزش تخصصی نورپردازی در فضای آتلیه و آموزش تکنیک های نورپردازی با استفاده از تجهیزات تخصصی استودیو ویژه عکاسی پرتره می باشد.

کارگاه عکاسی فاین آرت

عکاسی هنری یا عکاسی فاین آرت شاخه ای از عکاسی می باشد که با بهره گیری از نرم افزار فتوشاپ و خلاقیت عکاس منجر به خلق یک تصویر فانتزی و جان بخشیدن به چیزهای خیالی می گردد.

عکاسی معماری

آشنایی اولیه با سبکهای مختلف بنا و ساختمان،ثبت تصویر ساختمان در زوایه مناسب ( تقارن , ترکیب بندی , هارمونی)از جمله مباحثی می باشد که دانشجویان دراین دوره آموزش می بینند.

نرم افزارفتوشاپ

نرم افزار فتوشاپ نرم افزار محبوبی بین طراحان وب و ویراستاران تصویر است.فتوشاپ یک نرم افزار کاربر پسند است و بسیاری از ابزارهای منحصر به فرد را ارائه می دهد که به شما کمک می کند طرح های خلاقانه خود را پیاده سازی کنید. هرچه این نرم افزار غنی را تجربه می کنید،اعتماد به نفس بیشتری کسب می کنید و به مهارت های خود افتخار می کنید.شما می توانید کارفرمایان بالقوه خود را با نشان دادن مهارت های فتوشاپ وکار کردن در یک آژانس طراحی معتبر تحت تاثیر قرار دهید.شما همچنین می توانید به عنوان یک طراح گرافیک کار کنید و به راحتی درآمد کسب کنید.مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان برگزار کننده تخصصی این دوره ها می باشد.

 آموزش فتوشاپ

منبت کاری

دوره تخصصی منبت به صورت جامع شامل آشنایی با چوب و ابزار منبت ،آشنایی با خطوط و طرح های منبت،دور بری(خطوط و اشکال)،زمینه(کنده کاری)و برجسته سازی طرح،روسازی اشکال ،تمیز کاری کلی کار انجام شده و رنگ آمیزی می باشد. در پایان دوره هنرجویان قادر به ساخت انواع شانه، قاب عکس، جعبه و... می باشند.این مرکز به صورت تخصصی این دوره را برگزار می کند.

آموزش منبت کاری

مجسمه سازی

این دوره شامل آموزش کلیه تکنیک های ساخت مجسمه از مبتدی تا پیشرفته با متریال گل رس است.

مباحث آموزشی شامل: آموزش حجم سازی (احجام هندسی ،افلاطونی)و ترکیب بندی(آنالیز اشیا و انسان)، ساخت مخروط و هرم،تناسبات، آناتومی سر،پرتره و فیگور می باشد. این دوره توسط اساتید مجرب در مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان برگزار می شود.

آموزش مجسمه سازی

دپارتمان معماری :

دوره جامع دکوراسیون داخلی

امروزه دکوراسیون سنتی منازل ایرانی در عین زیبایی و جذابیت با طرح های مدرنی ترکیب شده است که زیبایی منازل ایرانی را دو چندان نموده است .اکثر افراد به دنبال نحوه چیدمان و ترکیب بندی مدرن و استفاده از رنگ بندی و نورپردازی مناسب جهت دلنشین کردن فضای داخلی منازل خود هستند.همچنین معماری داخلی منازل ایرانی دست خوش تغییرات زیادی شده است که برای به روز بودن در این زمینه آموزش نقش مهمی دارد.اگر شما به یادگیری مباحث طراحی دکوراسیون داخلی از جمله اصول دست آزاد،اسکیس،پلان و نرم افزارهای تخصصی این زمینه علاقه دارید، مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان دوره فشرده طراحی دکوراسیون داخلی را به شما پیشنهاد می نماید.

دوره جامع دکوراسیون داخلی

دپارتمان فناوری و اطلاعات :

تنها مرکز برگزار کننده دوره های بین المللیIT  توسط مدرس رسمی شرکت ماکروسافت و سیسکو براساس سرفصل جهانی و با تضمین قبولی در امتحانات بین المللی می باشد.

  • دوره های مهندسی شبکه و آی تی:  Microsoft ، Cisco  ،  Vmware ، Linux ،  Citrix ،  HP و  ...

دوره های بین المللی مهندسی شبکه

دپارتمان مدیریت :

حسابداری

حسابداری به عنوان “زبان کسب و کار” شناخته می شود، نیاز اساسی یک سازمان تجاری برای پیدا کردن جایگاه خود است. از لحاظ سازمانی حسابداری بسیار مهم است زیرا پایه ای برای برنامه ریزی و بودجه بندی فراهم می کند و با اندازه گیری فعالیت های اقتصادی و ارتباط دادن اطلاعات مالی به کاربران برای تصمیم گیری مواجه می شود.مرکز آموش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان برگزار کننده ی تخصصی این دوره ها می باشد.

آموزش حسابداری

بورس

دوره جامع آموزش سرمایه گذاری در بورس به صورت قدم به قدم به زبان ساده و بدون هیچ پیش نیازی برگزار می گردد،این مرکز افتخار دارد به عنوان تخصصی ترین مرکز برگزاری دوره های سرمایه گذاری در  بورس و اولین مرکز برگزار کننده این دوره ها از سال 1389 در شیراز و تنها مرکز برگزار کننده آموزش آنلاین در حین معاملات به صورت عملی همراه با ارائه مدرک بین المللی و قابل ترجمه خدمات آموزشی را ارائه نماید.موزش خصوصی بورس د

آموزش بورس

ارز دیجیتال

یکی از رویدادهای مهم سالهای اخیر مسئله ی ارز دیجیتال است. بازار سرمایه گذاری دیجیتال با توجه به ظرفیت بالایی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است.این ارزها به وضوح پذیرفته شده و بیشتر افراد در مورد موجودیت آن به عنوان پول صحبت می کنند. با توجه به تاثیر بسیار بالای این ارز ها در رشد اقتصادی کشورها کسب دانش در این زمینه بسیار اهمیت دارد.این مرکز تخصصی ترین دوره ها را در این زمینه برگزار می کند.

آموزش ارز دیجیتال |bitcoin

دپارتمان زبان های خارجی : مرکز تخصصی IELTS در شیراز

دوره های فوق فشرده از صفر تا IELTS

مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان  تخصصی ترین مرکز برگزار کننده دوره های آیلتس برای اولین بار این دوره ها به گونه ای طراحی نموده است که از طریق حضور مداوم  دانشپذیران در جو کلاسها، شبیه سازی حضور شما در یک کشور انگلیسی زبان به خوبی انجام می گیرد و در کمترین زمان  نتیجه ای باور نکردنی را در کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون IELTS برای شما به ارمغان می آورد.

دوره های فوق فشرده از صفر تا IELTS

دوره های مکالمه و چت

دوره های مکالمه ما به گونه ای طراحی گردیده اند که شما کاملا در یک جو دوستانه و با لذتی باورنکردنی شروع به صحبت راجع به موضوعاتی جذاب و روزمره می نمایید و در همین حین  مدرسان  جملات شما را همانند یک دوست تصحیح می نمایند.این دوره ها به صورت تخصصی در مرکز آموزش های بین المللی صنعت ومعدن ایرانیان برگزار می گردد.

دوره های مکالمه و چت

دوره های Learn English with Fun

برای اولین بار دوره های تک جلسه ای چت و مکالمه دوستانه شما را در جو روزانه زبان قرار می دهد و در هر جلسه شما با موضوع جدیدی با هم گروهی های خود به بحث و تبادل نظر می پردازید،با این رو دایره لغات و اشکالات گرامری شما به راحتی برطرف می گردد.

Grammar session

در هر جلسه که یک ساعت و نیمی ،یک یا چند مبحث گرارمری به صورت کامل برای شما تشریح و یاداوری می گردد.

Food Session

در هر جلسه هر یک از دانشپذیران با یک اسنک از بقیه پذیرایی می نماید و در هنگام صرف غذا همه دانشپذیران از روشهای پخت یا عمل اوری غذا در محیطی دوستانه صحبت می نمایند.

Idioms Session

یک جلسه سراسر ضرب المثل و اصطلاح که باعث می گردد شما به صورت کاملا کاربردی نحوه و موقعیت استفاده از آنها را به خوبی فرا گیرید.

Movie session

یک جلسه که در آن قسمتها یا تمامی یک فیلم پخش شده و هریک از دانشپذیران نظرات خود را ارایه می نمایند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،