اجاره ویلا به روشی جدید در رامسر و ماسال
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

چهار شنبه 23 مرداد 1398
ن : khashayars

اجاره ویلا به روشی جدید در رامسر و ماسال

اجاره ویلا به روشی جدید در رامسر و ماسال

با گرم‌تر شدن هوا عده زیادی به شمال کشور سفر می ‌کنند تا علاوه بر برخورداری از آب و هوای خوش مناطق شمالی، از تفریحات کنار دریا و جنگل نیز استفاده کنند. اما یکی از مهم ترین مسائل در سفر به شمال اجاره ویلا است. لازم است پیش از رفتن به شمال کشور بدانید قرار است کجا اقامت کنید تا خیالتان از این بابت راحت شود. در این مقاله قرار است درباره دیدنی‌های رامسر، ماسال و هر آنچه لازم است در مورد اجاره ویلا بدانید، صحبت کنیم.

اجاره ویلا در ماسال

اگر تنها یک دلیل برای سفر به ماسال لازم باشد، اقیانوس ابری است که در آنجا وجود دارد! در ماسال رویای دیرینه راه رفتن روی ابرها محقق خواهد شد. در ماسال همچنین غارهای بسیار زیادی وجود دارد که در بین مسافران محبوبیت بالایی دارند و همه ساله مورد بازدید عده زیادی از مردم قرار می گیرند. معروف‌ ترین این غارها آویشو نام دارد. غار آویشو در بخش شاندرمن ماسال قرار گرفته است.

دهکده اولسبلنگاه نیز از جاهای معروف ماسال است. در اولسبلنگاه این امکان را دارید که در ارتفاعات به تماشای غروب خورشید بنشینید و از این منظره بکر و بسیار زیبا لذت ببرید.

برای اجاره ویلا ماسال بهتر است پیش از سفر از طریق سایت های رزرو ویلای آنلاین اقدام به رزرو نمایید. در این صورت می توانید از داشتن محلی مناسب برای اقامت مطمئن باشید.

اجاره ویلا در رامسر

رامسر از جاهای بسیار پرطرفدار و محبوب شمال کشور است. بسیاری از مسافران شمال کشور در طول سفر خود حتما سری به رامسر می زنند. از مهم ترین جاهای رامسر روستای جواهرده می باشد که مسیر رفتن به این روستا خود به تنهایی یک جاذبه دیدنی محسوب می گردد. روستای جواهر از جاهایی است که هر کس باید حداقل یک بار آن را ببیند؛ زیرا جواهرده از آب و هوای بسیار مطلوب، چشم اندازهای منحصر به فرد و مردم خونگرم و مهمان نواز بهره می برد. برای اجاره ویلا در جواهرده نیز می توانید از خانه های روستا استفاده نمایید. برخی از آن ها حاضرند یک اتاق یا یک طبقه از خانه های خود را برای یک شب در اختیار شما قرار دهند.

از جمله تفریحات رامسر نیز می توان به تله کابین رامسر اشاره نمود که بزرگترین تله کابین کل کشور است. این تله کابین ازکنار ساحل دریای خزر شروع شده و تا ارتفاعات جنگلی ادامه می یابد. این تله کابین در مجتمع رفاهی تفریحی شهر سبز واقع شده است. در این مجتمع علاوه بر تله کابین تفریحاتی نظیر: پینت بال، پیست کارتینگ، کلوپ دریایی، مراکز تجاری، رستوران و... نیز وجود دارند. در این مجتمع همچنین امکان اجاره ویلا رامسر و اقامت در کلبه های لوکس جنگلی و سوییت های VIP را خواهید داشت.

جنگل دالخانی نیز یکی از مناطق رامسر است که مورد استقبال بسیار زیادی از سوی گردشگران قرار گرفته است. دلیل عمده محبوبیت این جنگل نیز وجود مه غلیظ در سراسر آن است.

کاخ مرمر رامسر داستان جداگانه‌ای دارد. این کاخ به معماری سبک اروپایی ساخته شده است و گچبری های زیبا و اشیای قیمتی مزین بخش کاخ شده اند. باغی که کاخ را در بر گرفته است نیز بسیار باصفا بوده و دارای نهال های مرکبات و گیاه های تزیینی بسیار نادر می باشد.

تیشینه چیست؟

همانطور که در این مطلب اشاره شد برای اجاره ویلا بهتر است پیش از سفر از طریق سایت هایی مانند اتاقک، دهگردی و... اقدام کنید  تا مجبور نشوید دست به دامان افراد تابلو به دست شوید. اما مشکلی که درباره این سایت ها وجود دارد، امکان اختلاف قیمت بین دو سایت به علت تخفیف می باشد. به این معنا که ممکن است ویلای مورد نظر شما در یک سایت دیگر با قیمت ارزان تری ارائه گردد. همچنین یک سایت حاوی اطلاعات تمام ویلاها نیست و افراد مجبور خواهند شد که تمامی سایت ها را چک نمایند.

اینجاست که تیشینه به کمک شما می آید. تیشینه این امکان را به شما می دهد که با جستجوی نام مقصد، کلیه ویلاهایی که در این سایت ها ارائه شده اند را ببینید و کار اجاره ویلا را بسیار آسان نموده است. تمامی خدمات تیشینه رایگان بوده و فقط جهت برقراری رفاه شما پدید آمده است. تیشینه، همسر با هوش شماست که شما را در سفری هر چه راحت تر یاری می کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،