تجهیزات آشپزخانه اخوان جم
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

جمعه 28 دی 1397
ن : khashayars

تجهیزات آشپزخانه اخوان جم

تجهیزات آشپزخانه اخوان جم

شرکت صنعتی تولیدی اخوان جم یکی از پیشگامان تولید تجهیزات آشپزخانه در ایران می باشد. محصولات اخوان جم شامل انواع سینک های ظرفشویی، انواع اجاق گاز، هود آشپزخانه، فر توکار و شیر آلات بهداشتی می باشد. شرکت صنعتی اخوان جم فعالیت خود را در سال 48 آغاز نموده و تولیدات اولیه این شرکت تجهیزات پرسی ساختمان بوده است. اولین محصول آشپزخانه تولیدی گروه صنعتی اخوان جم سینک ظرفشویی بود که با گذر زمان و نیاز روز افزون صنعت به تولید تجهیزات با کیفیت و مطابق با استاندارد های معتبر جهانی این محصولات به تدریج افزایش پیدا کرد. در حال حاضر تنوع محصولات اخوان جم به بیش از 2000 محصول متنوع میرسد.

سینک ظرفشویی اخوان

تنوع سینک ظرفشویی اخوان به صد ها مدل مختلف میرسد که با گذر زمان برخی از مدل های آن قدیمی شده و از خط تولید خارج شده اند و در عوض طرح هایی مناسب تر با استاندارد بالاتر وارد عرصه تولید گشته اند. سینک ظرفشویی اخوان در سه دسته اصلی توکار، روکار و زیر کابینتی دسته بندی میشود که هر یک دارای مشخصه های مختلف و دارای امکانات و ابعاد متنوعی هستند. سینک ظرفشویی اخوان از جنس استنلس استیل در گرید 304 تولید میشود. لبه سینک ظرفشویی اخوان مدل زیر کابینتی پس از نصب زیر صفحه کابینت قرار میگیرد حال آنکه مدل توکار پس از نصب هم سطح صفحه کابینت و مدل روکار بالای صفحه کابینت قرار می گیرد.

هود آشپزخانه اخوان

تنوع هود آشپزخانه اخوان بسیار زیاد بوده و در پنج دسته اصلی شومینه ای، مورب، مخفی، زیر کابینتی و هود آشپزخانه جزیره ای دسته بندی میشود. از نظر جنس طراحی هود آشپزخانه اخوان از جنس استیل، شیشه ای و تلفیقی از شیشه و استیل در سایز های مختلف و با توان مکشی مختلف مناسب برای آشپزخانه های خانگی، رستوران و طباخی ها طراحی شده است. هود آشپزخانه اخوان مجهز به درب دستی و اتوماتیک، قدرت مکش بالا از 600 الی 800 متر مکعب در ساعت، سنسورهای اتوماتیک دود و گرما، صفحه نمایشگر رنگی، فیلتر های ذغالی، آلومینیومی و استیل قابل شستشو و ریموت کنترل می باشد.

اجاق گاز اخوان

اجاق گاز رومیزی اخوان در صد ها طرح مختلف و در سه دسته اصلی شیشه ای، استیل و تلفیقی استیل-شیشه تولید میشود. تعداد شعله های اجاق گاز صفحه ای اخوان در طرح های مختلف متفاوت و از دو شعله تا پنج شعله موجود می باشد و با محافظ چدنی دارای ترموکوپل و فندک اتوماتیک ایتالیایی تولید شده است. اجاق گاز اخوان با راندمانی حدود 25% بالاتر از راندمان استاندارد اجاق گاز و در سری های مختلفی چون ونوس، اورانوس، گیتا و سری های مختلف دیگر تولید شده است. اجاق گاز اخوان شیشه ای با نمای ظاهری سفید، مشکی و آینه ای و اجاق گاز اخوان استیل در انواع معمولی و آجدار تولید شده اند.

.

.

.

این متن یک رپرتاژ آگهی بوده و ما هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که در داخل متن لینک شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،