بازار املاک ترکیه
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

جمعه 28 دی 1397
ن : khashayars

بازار املاک ترکیه

بازار املاک ترکیه

در چند سال اخیر ، املاك کشور ترکیه، به خصوص  نواحی ساحلی تركیه نظیر آنتالیا، آلانیا، مولغا، بدروم و گوش آداسی، به یك هدف فوق العاده برای خریداران بین المللی خانه تبدیل شده است.همانند آنجه سابقا در اسپانیا تجربه شده است ، رشد  سريع در بازار نوظهور املاك در تركیه سرمایه گذاران بین المللی را به سمت خود جلب می كند.

عوامل قابل ملاحظه كه تقاضا برای خرید و سرمایه گذاری در تركیه را تعیین می كنند عبارتند از:

1 - با وجود رونق بازار مسکن در سالهای اخیر،  قیمت ملک در ترکیه در مقایسه با سایر کشورهای مشابه همچنان ارزان است  ( مثلا برابر است با قیمت ملک در اسپانیا در سال ۱۹۸۰ میلادی )

2 - هر ساله قوانین جدیدتری در جهت حذف مالیات و ایجاد تسهیلات بیشتر بمنظور ایجاد انگیزه برای                     سرمایه گذاران و خریداران خارجی املاک در ترکیه وضع می شود.

 

3 - طبق آمار کشور ترکیه،  بازار مسکن در شهرهای بزرگ نظیر استانبول و آنتالیا رشد بین 10% تا 15%          داشته و این رشد برای سالهای آتی نیز پبش بینی میشود .

4 - صنعت بزرگ توریسم ترکیه با رشد سریع و پایدار و دور نمائی طلائیی، موجب تقاضای بیشتر برای مسكن با كیفیت شود كه برای سرمایه گذاران املاك یک فرصت ایده آل است .

 

5 - سواحل مهیج و آب و هوایی كه برای زندگی بازنشستگی مناسب است.

 

6 - مخارج پایین زندگی ( رتبه چهارم پایین ترین بین كشورهای OECD  ) و نرخ پایین جرم.

 

7 – علاوه بر خریداران خارجی، ترکیه با داشتن جمعیتی 75 میلیونی و درصد بالای جمعیت جوان، نیاز جوانان برای داشتن خانه افزایش یافته است که این خود یکی از امتیازات رونق سرمایه گذاری در بخش مسکن  میباشد.

شما با مراجعه به سایت جامع  سامانه املاک ترکیه (اولین سایت فارسی املاک در ترکیه) میتوانید به تمامی آگهی های املاک و مستغلات بازار مسکن ترکیه با جامع ترین مشخصات و توضیحات ، دسترسی پیدا کنید

این متن یک رپرتاژ آگهی بوده و ما هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که در داخل متن لینک شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،